Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Samodzielny montaż instalacji opartej na STAG 300+


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
135 odpowiedzi na ten temat

#121 OFFLINE   Dawit000

Dawit000
  • 27 postów
  • Dołączył: 28-01-2010

Napisany 24 stycznia 2011 - 23:28

Dobra troche odświeże temat. Właśnie przerabiam sobie instalke na sekwencje stag 300-6 i teraz moje pytanie. Ponieważ kupiłem instalke używana to niemam tych kostek do wtrysków. Jakimi kablami i w które muszę się wpiąć? I jak przeciągnąć całą tą wiązke kabli pod maske z kabiny??

#122 OFFLINE   bula86

bula86
  • 487 postów
  • Dołączył: 28-10-2007
  • Skąd: Piotrowice / Lublin

Napisany 25 stycznia 2011 - 10:46

http://www.ac.com.pl...wyprowadzen.pdf

#123 OFFLINE   Rogos

Rogos
  • 19 postów
  • Dołączył: 19-11-2010
  • Skąd: Bisztynek/Olsztyn

Napisany 01 kwietnia 2011 - 11:54

Witam,Mam zamiar przerobić swoją 3 gen(KOLTEC) na sekwencje .Czy sam dam radę ??Dużo z tym przerabiania chyba nie ma co?

#124 OFFLINE   Dawit000

Dawit000
  • 27 postów
  • Dołączył: 28-01-2010

Napisany 02 kwietnia 2011 - 09:09

niema dużo roboty. Jak masz wszystko to wciągu dwóch dni powinieneś dać rade.

#125 OFFLINE   Seb-Sta

Seb-Sta
  • 85 postów
  • Dołączył: 05-04-2009
  • Skąd: Sochaczew

Napisany 03 kwietnia 2011 - 08:23

JBC to służę pomocą bo mam to za sobą :>

#126 OFFLINE   Maciej-M31

Maciej-M31
  • 14 postów
  • Dołączył: 27-12-2006
  • Skąd: Ostrzeszów

Napisany 05 kwietnia 2011 - 20:44

Śledze ten wątek od początku Panowie i cieszę się waszym szczęściem jeżeli zmiana na nową sekwencje przynosi efekt. Mój problem pojawił się jak kupiłem Omege 4 lata temu już z założonym gazem typ LOVATO FAST(2,5v6 automat) Od samego początku auto nie chodziło na LPG tak jak na benzynie(zmulenia, nierówna praca, spadek mocy,szarpanie itp itd)szukałem pomocy u gaziarzy w promieniu 40 km.
Wszyscy z gaziarzy tłumaczyli się że:
-nie zajmują się lovato
-nie mają oprogramowania
-nie mają interfejsu
-ale pan wtope zaliczył
-omega nie nadaje się do gazu ze wzgledu na dolot
-automat nie nadaje się do gazu
-jedz pan tam gdzie pan założył (150 km od miejsca zamieszkania)
(benzyna oki żadnych błędów itp)
Pojechałem do zakładu gdzie był ten gaz zakładany 3 razy.
-raz jak najprawdopodobniej rozjechały się mapy bo wogóle przestała jezdzić na gazie
-drugi raz jak chciałem żeby poprawili pracę silnika na gazie(pan wgrywał jakąś mapę kazał mi się przejechać wracałem mówiłem że kicha i tak wkółko aż puknołem 40km i trafił na taką że ciągło auto od dołu tak jak nigdy przedtem i byłem :jump:)
-trzeci raz jak byłem przy okazji i okazało się że zakład się rozpadł i tyle:masakra:
Proszę was o poradę czy brnąć i próbować samemu ustawiać ten gaz:
Centralka LOVATO FAST
2 emulatory wtrysków
listwy matrix
reduktor Lovato fast (wygląda jak ten z fotki zalecany do 90KW)

Czy dać sobie spokój i kupić stag-300 i wtedy się bawić??
Doradźcie!!

#127 OFFLINE   arnixx

arnixx

    Klubowy "Król Julian"

  • 766 postów
  • Dołączył: 15-12-2010
  • Skąd: Gdańsk
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 10 kwietnia 2011 - 00:54

Śledze ten wątek od początku Panowie i cieszę się waszym szczęściem jeżeli zmiana na nową sekwencje przynosi efekt. Mój problem pojawił się jak kupiłem Omege 4 lata temu już z założonym gazem typ LOVATO FAST(2,5v6 automat) Od samego początku auto nie chodziło na LPG tak jak na benzynie(zmulenia, nierówna praca, spadek mocy,szarpanie itp itd)szukałem pomocy u gaziarzy w promieniu 40 km.
Wszyscy z gaziarzy tłumaczyli się że:
-nie zajmują się lovato
-nie mają oprogramowania
-nie mają interfejsu
-ale pan wtope zaliczył
-omega nie nadaje się do gazu ze wzgledu na dolot
-automat nie nadaje się do gazu
-jedz pan tam gdzie pan założył (150 km od miejsca zamieszkania)
(benzyna oki żadnych błędów itp)
Pojechałem do zakładu gdzie był ten gaz zakładany 3 razy.
-raz jak najprawdopodobniej rozjechały się mapy bo wogóle przestała jezdzić na gazie
-drugi raz jak chciałem żeby poprawili pracę silnika na gazie(pan wgrywał jakąś mapę kazał mi się przejechać wracałem mówiłem że kicha i tak wkółko aż puknołem 40km i trafił na taką że ciągło auto od dołu tak jak nigdy przedtem i byłem :jump:)
-trzeci raz jak byłem przy okazji i okazało się że zakład się rozpadł i tyle:masakra:
Proszę was o poradę czy brnąć i próbować samemu ustawiać ten gaz:
Centralka LOVATO FAST
2 emulatory wtrysków
listwy matrix
reduktor Lovato fast (wygląda jak ten z fotki zalecany do 90KW)

Czy dać sobie spokój i kupić stag-300 i wtedy się bawić??
Doradźcie!!



Kolego, dało by się ożywić twoją instalkę tylko trochę pracy i było by ok.

#128 OFFLINE   Maciej-M31

Maciej-M31
  • 14 postów
  • Dołączył: 27-12-2006
  • Skąd: Ostrzeszów

Napisany 15 kwietnia 2011 - 13:58

Czy da radę podłączyć się do fejsa LOVATO FAST przy pomocy interfejsu zbudowanego własnoręcznie na MAX232 i wystroić temat przy pomocy programu
FAST COM?

#129 OFFLINE   C25XE

C25XE

    nigdy nie ma na nic czasu

  • 155 postów
  • Dołączył: 16-01-2011
  • Skąd: Toruń

Napisany 01 listopada 2011 - 17:46

koledzy mam takie pytanko o kolejność podłączenia wtryskiwaczy tzn chodzi mi o bp na kościach od stag-a mam oznaczenia numerowe 1,2,3,4,5,6, teraz pytanie do was jak mam na to patrzeć bo mam podłączone w kolejności
3 4
2 5
1 6 patrząc na silnik od przodu.
czy to podłączenie jest dobre ??
czy te numery są i mają być podłączone kolejno pod dany cylinder ??
instalka stag 300 plus

#130 OFFLINE   Paciak

Paciak

    StuntPoland.com

  • 119 postów
  • Dołączył: 13-06-2009

Napisany 01 listopada 2011 - 17:54

niema to znaczenia, wazne zeby było zgodnie potem z LPG.

#131 OFFLINE   C25XE

C25XE

    nigdy nie ma na nic czasu

  • 155 postów
  • Dołączył: 16-01-2011
  • Skąd: Toruń

Napisany 01 listopada 2011 - 18:37

czyli mają być tak samo i w tej samej kolejności co wtryskiwacze gazu .... a ja myślałem że może te numerki są kolejno tak jaka jest kolejność zapłonu w silniku.

#132 OFFLINE   Paciak

Paciak

    StuntPoland.com

  • 119 postów
  • Dołączył: 13-06-2009

Napisany 01 listopada 2011 - 19:05

bo tak jest, z tym, ze jesli dla przykładu obierzesz nr.6 z instalacji auta jako nr 1 wg instalacji LPG to on i tak odpali jako ostatni gdyż sygnał 6 stego poleci najpierw do kompa LPG.

#133 OFFLINE   C25XE

C25XE

    nigdy nie ma na nic czasu

  • 155 postów
  • Dołączył: 16-01-2011
  • Skąd: Toruń

Napisany 01 listopada 2011 - 20:45

ok kumam sprawdzę to czy mam to pokolei :)

#134 OFFLINE   almark

almark
  • 127 postów
  • Dołączył: 20-12-2006
  • Skąd: Marki

Napisany 23 grudnia 2011 - 09:44

Sam zakładam staga 300 do swojej 2.5V6, bardzo potrzebuje podpowiedzi, gdzie wpiąć kabel, na schemacie staga określony jako do cewki zapłonowej?, jest to jedyny problem jaki mam z podłączeniem. Bardzo będę wdzięczny za podpowiedż.
Zenek

#135 OFFLINE   KS_ARMANI

KS_ARMANI
  • 92 postów
  • Dołączył: 10-08-2008
  • Skąd: Krzeszowice

Napisany 31 maja 2012 - 09:21

Panowie, jako, że fundusze kiepskie to również przymierzam się do samodzielnego montażu LPG na istniejącej już II gen. I tutaj nasuwa się pytanie czy taki zestaw: http://allegro.pl/a5...2365420427.html będzie odpowiedni do 2,5 V6 ?

#136 OFFLINE   wicek

wicek
  • 4 076 postów
  • Dołączył: 14-07-2008
  • Skąd: Komorze
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 31 maja 2012 - 12:40

Nie bierz instalacji na Valtekach to raz. Dwa, poczytaj opinie o tym reduktorze, żeby się nie przejechać.