Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Samodzielny montaż instalacji opartej na STAG 300+


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
135 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   luiggi

luiggi
  • 61 postów
  • Dołączył: 01-11-2006
  • Skąd: Ćmielów

Napisany 25 listopada 2009 - 22:35

Z tego co wiem to np. Beast ma i nie narzeka (chyba że to błędna informacja) poza tym trochę przesadzasz z tym że obsługuje do 150 KM. Fizycznie jeszcze nie mam zestawu, więc mogę zmienić jego skład bo będzie wysłany dopiero jutro, ale obawiam się że trafię rozwalonego Scorpiona


nie przesadzam uwież mi a nie bedziesz miał problemów z gazem od silvera jak najdalej no chyba ze chcesz zniszczyc motor.

ze scorpionem jest tak jak ci pisałem gt niema zadnych ukrytych wad

#22 OFFLINE   damian0708

damian0708
  • 1 091 postów
  • Dołączył: 17-07-2008
  • Skąd: Kielce
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 27 listopada 2009 - 11:08

6mm może Ci nie starczyć, ja na Twoim miejscu założyłbym 8mm, to jest tylko 2mm ale ile więcej objętościowo.

Przewód będziesz miał długości około 7m czyli w 6mm będziesz miał około 0,0008m sześciennego a w 8mm będziesz miał 0,0014m sześciennego. Czyli 0,8 litra w 6mm a 1,4l w 8mm różnica prawie dwukrotna a to jest pojemność samego przewodu miedzianego. (Mam nadzieję że się nie pomyliłem w obliczeniach). Ja w 2,5 mam 8mm. Przy butowaniu w przypadku 6mm może Ci nie nadążać z dostawą gazu.

#23 OFFLINE   Seb-Sta

Seb-Sta
  • 85 postów
  • Dołączył: 05-04-2009
  • Skąd: Sochaczew

Napisany 27 listopada 2009 - 22:59

Mam już cały zestaw oczywiście reduktor Scorpion GT tak jak miało być pierwotnie. Popatrzę jak się przedstawia sprawa i napiszę bo już mam kilka pytań ale zbiorę to w jedno. Na razie zostanę przy miedzi 6 jak będzie problem to wymienię

#24 OFFLINE   lendio

lendio
  • 3 116 postów
  • Dołączył: 02-07-2006
  • Skąd: PODKARPACIE
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 28 listopada 2009 - 09:14

Na razie zostanę przy miedzi 6 jak będzie problem to wymienię

Poco tracic czas 2 razy ??

#25 OFFLINE   Seb-Sta

Seb-Sta
  • 85 postów
  • Dołączył: 05-04-2009
  • Skąd: Sochaczew

Napisany 28 listopada 2009 - 13:55

Już sam nie wiem jeden pisze, że 6 jest ok i żeby zostawić a drugi, że musi być 8. Chyba sam sprawdzę czy 6 da radę i potem wstawię 8 jak będzie spadek mocy

#26 OFFLINE   luiggi

luiggi
  • 61 postów
  • Dołączył: 01-11-2006
  • Skąd: Ćmielów

Napisany 28 listopada 2009 - 14:26

6mm może Ci nie starczyć, ja na Twoim miejscu założyłbym 8mm, to jest tylko 2mm ale ile więcej objętościowo.

Przewód będziesz miał długości około 7m czyli w 6mm będziesz miał około 0,0008m sześciennego a w 8mm będziesz miał 0,0014m sześciennego. Czyli 0,8 litra w 6mm a 1,4l w 8mm różnica prawie dwukrotna a to jest pojemność samego przewodu miedzianego. (Mam nadzieję że się nie pomyliłem w obliczeniach). Ja w 2,5 mam 8mm. Przy butowaniu w przypadku 6mm może Ci nie nadążać z dostawą gazu.


pisałem to juz wyzej pomysl sam czy jesli pobór gazu bedzie taki jak piszesz to na ile wystarczy gazu na 5 km? pisałem juz wczesniej przeciez wymienic miedz to nie problem a jesli sie okaże ze starcza 6 to po co pchac sie w koszta niepotrzebnie

#27 OFFLINE   Seb-Sta

Seb-Sta
  • 85 postów
  • Dołączył: 05-04-2009
  • Skąd: Sochaczew

Napisany 28 listopada 2009 - 14:27

pisałem to juz wyzej pomysl sam czy jesli pobór gazu bedzie taki jak piszesz to na ile wystarczy gazu na 5 km? pisałem juz wczesniej przeciez wymienic miedz to nie problem a jesli sie okaże ze starcza 6 to po co pchac sie w koszta niepotrzebnie


I właśnie o to chodzi

#28 OFFLINE   matimon

matimon

    Miłośnik modelu...

  • 200 postów
  • Dołączył: 23-04-2009
  • Skąd: Busko Zdrój

Napisany 28 listopada 2009 - 15:07

Nie no miedź tylko fi8 do 3.0, a co do red silver - obsługiwałem juz kilka MV6 na tym reduktorze i naprawdę - zero problemów.

#29 OFFLINE   luiggi

luiggi
  • 61 postów
  • Dołączył: 01-11-2006
  • Skąd: Ćmielów

Napisany 28 listopada 2009 - 22:29

Nie no miedź tylko fi8 do 3.0, a co do red silver - obsługiwałem juz kilka MV6 na tym reduktorze i naprawdę - zero problemów.


co masz na mysli ze obsługiwałes ??? montowałes , stroiłeś? , napisz kilka faktów które zaobserwowałes np. spadek ciśnienia ,cut-off, ]]]

co masz na mysli zero problemów ??? tzn , auto odpala , spala gaz , rusza i jedzie do przodu ??, pokaż mapy ,mnożnik , czasy wtrysków , odczyt z sondy , moim zdaniem niemasz o tym poprostu pojęcia mówiąc ze siver obsługuje silniki powyżej 150 KM to dla niego maksymalne maximum.

#30 OFFLINE   matimon

matimon

    Miłośnik modelu...

  • 200 postów
  • Dołączył: 23-04-2009
  • Skąd: Busko Zdrój

Napisany 29 listopada 2009 - 09:59

co masz na mysli ze obsługiwałes ??? montowałes , stroiłeś? , napisz kilka faktów które zaobserwowałes np. spadek ciśnienia ,cut-off, ]]]

co masz na mysli zero problemów ??? tzn , auto odpala , spala gaz , rusza i jedzie do przodu ??, pokaż mapy ,mnożnik , czasy wtrysków , odczyt z sondy , moim zdaniem niemasz o tym poprostu pojęcia mówiąc ze siver obsługuje silniki powyżej 150 KM to dla niego maksymalne maximum.


Gościu - pojęcia to wychodzi na to, że Ty nie masz. Ja tylko podałem moją opinię na podstawie doświadczeń z sekwencjami różnego typu w MV6. Jeśli nie wierzysz, że Silver obsłuży MV6 to zagadaj z użytkownikiem BzQ. On ma właśnie ten reduktor w MV6. A mapy mogę wrzucić na forum każde, od każdego 6cio cylindrowca i nawet pewnie nie wiedział byś o co chodzi, więc i tak było by na moje. Pozdrawiam

#31 OFFLINE   Ducce

Ducce
  • 313 postów
  • Dołączył: 16-08-2009
  • Skąd: Szczecin

Napisany 29 listopada 2009 - 11:01

kolego luiggi mam pytanie montujesz gaz??? czy jestes teorytykiem??? silver da rade ostatnio montowalem do mv6 staga na silverze i daje w zupelnosci rade

#32 OFFLINE   Seb-Sta

Seb-Sta
  • 85 postów
  • Dołączył: 05-04-2009
  • Skąd: Sochaczew

Napisany 29 listopada 2009 - 15:22

Panowie spokojnie bez ciśnienia każdy ma swoje zdanie
...to zaczynam pierwszą część pytań

Dodany obrazek

Gdzie podłączyć ten zaznaczony króciec ?? Jest opisane że do kolektora ssącego.

Dodany obrazek
Mam taki filtr który pełni rolę trójnika czyli był by na wyjściu gazu. Czy stosować jeszcze jeden tak jak jest na rysunku wyżej przed czujnikiem ciśnienia ??

Dodany obrazek
Gdzie podłączyć ten złoty króciec ??
Czy mogę skrócić czujnik temp. ?? Tylko tyle się wkręca

Dodany obrazek
Do czego podłączam te wyjście z listwy wtrysków ??

Mam nadzieję, że pisałem zrozumiale. Jak coś to będę dokładnie tłumaczył.

#33 OFFLINE   Ducce

Ducce
  • 313 postów
  • Dołączył: 16-08-2009
  • Skąd: Szczecin

Napisany 29 listopada 2009 - 16:28

1.krociec zaraz za przepustnica otwor 5mm nagwintuj 6 mm i daj na klej do srub...
2.daj jeszcze filtr zawsze map sensor dluzej wytrzyma :)...
3.ten zloty krociec poprzez trojnik do map sensora i kolektora ssacego pelni on funkcje odciagania membran ...
4. mozesz w takim razie darowac sobie czujnik temp gazu i krociec do maensora na listwie widze masz czujnik temp gazu i krociec cisnieniowy...mozesz polaczyc go mapsensorem i ten przewod ktory idzie do czujnika gazu na tej przelotce co idzie za filtrem czyli mozesz zalozyc jeden filtr :) jakby co 504 18 70 70

PS. mozesz skrocic czujnik temp

#34 OFFLINE   luiggi

luiggi
  • 61 postów
  • Dołączył: 01-11-2006
  • Skąd: Ćmielów

Napisany 29 listopada 2009 - 20:00

kolego luiggi mam pytanie montujesz gaz??? czy jestes teorytykiem??? silver da rade ostatnio montowalem do mv6 staga na silverze i daje w zupelnosci rade



tak montuje nie jestem teoretykiem , po drugie nie wprowadzaj kolegi w błąd do map sensora nie trzeba zadnego filtra bo niby po co jak tam niema przelotu on bada tylko cisnienie i podcisnienie

zamontuj czujnik pomiarowy z zestawu staga tych kabli z listw magic nie podłączaj ,

pamietaj o kompensacji listw czyli muszą obie listwy być w tzw. obiegu na oba krócce te małe załóż weżyk i połacz je ze sobą pozniej przetnij ten wężyk i zamontuj tam trójnik jedno wyjcie które ci zostanie podłacz do mapsensora tam gdzie + tam gdzie jest minus podłącz podcisnienie , popatrz czy przy przepustnicy niemasz przypadkiem wolnego krócca jesli niema wywierc tak jak pisał Ducce narysuje ci jak zrobić kompensacje, w tym przypadku wyjscie ze stagowskiego trójnika pomiarowego na podcisnienie zalutuj .

Gościu - pojęcia to wychodzi na to, że Ty nie masz. Ja tylko podałem moją opinię na podstawie doświadczeń z sekwencjami różnego typu w MV6. Jeśli nie wierzysz, że Silver obsłuży MV6 to zagadaj z użytkownikiem BzQ. On ma właśnie ten reduktor w MV6. A mapy mogę wrzucić na forum każde, od każdego 6cio cylindrowca i nawet pewnie nie wiedział byś o co chodzi, więc i tak było by na moje. Pozdrawiam



nie zasmiecaj koledze tematu takimi tekstami jestes poprostu żałosny w tym swoim świecie.

#35 OFFLINE   Ducce

Ducce
  • 313 postów
  • Dołączył: 16-08-2009
  • Skąd: Szczecin

Napisany 29 listopada 2009 - 20:08

luiggi ale zobacz sam jak do map sensora dostanie sie syf mowi o tym trojniku co wychodzi z reduktora do mapa i bedzie zanizalo wartosc cisnienia itd a chyba wiesz ze map sensor PS-01 to niezbyt udane urzadzenie sklonne do dziwnych zachowan chyba ze myle sie???

#36 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 29 listopada 2009 - 20:44

Panowie przypominam o temacie watku - kazde nastepne prywatne wycieczki beda odpowiednio nagradzane. Macie cos do siebie to na PW :mad:




 


#37 OFFLINE   cita

cita

    I'm back :P

  • 4 748 postów
  • Dołączył: 13-05-2006
  • Skąd: Leszno
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 29 listopada 2009 - 20:46

Macie cos do siebie to na PW


dodam tylko, ze nawet na PW należy zachować elementarne zasady dobrego wychowania, bo mimo, ze to PW to jest częscią forum.

#38 OFFLINE   Ducce

Ducce
  • 313 postów
  • Dołączył: 16-08-2009
  • Skąd: Szczecin

Napisany 29 listopada 2009 - 22:37

ja sie z nikim nie kloce itd bo nie mam tego w swej naturze... tylko sugeruje pare opcji i zadaje pytania koledze chyba nie ma w tym nic zlego???

#39 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 29 listopada 2009 - 22:47

ja sie z nikim nie kloce itd bo nie mam tego w swej naturze... tylko sugeruje pare opcji i zadaje pytania koledze chyba nie ma w tym nic zlego???


ostrzezenie tyczylo sie raczej kolegi liuggi i matimon ale dobrze zeby wszyscy sie do tego zastosowali. :szpital:




 


#40 OFFLINE   Seb-Sta

Seb-Sta
  • 85 postów
  • Dołączył: 05-04-2009
  • Skąd: Sochaczew

Napisany 29 listopada 2009 - 23:36

pamietaj o kompensacji listw czyli muszą obie listwy być w tzw. obiegu na oba krócce te małe załóż weżyk i połacz je ze sobą pozniej przetnij ten wężyk i zamontuj tam trójnik jedno wyjcie które ci zostanie podłacz do mapsensora tam gdzie + tam gdzie jest minus podłącz podcisnienie , popatrz czy przy przepustnicy niemasz przypadkiem wolnego krócca jesli niema wywierc tak jak pisał Ducce narysuje ci jak zrobić kompensacje, w tym przypadku wyjscie ze stagowskiego trójnika pomiarowego na podcisnienie zalutuj .


Dobrze, że o tym napisałem ponieważ zamierzałem podłączyć to tak jak na schemacie a z listw po prostu wykręcić małe króćce i wkręcić śrubki. Będę bazował na Twoim schemacie. W trójniku ten mały króciec jest chyba wkręcany to zrobię to co zamierzałem z listwami :> nie będzie trzeba nic lutować