Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

dobry (i tani) mechanik gloucestershire ??


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
27 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   blazejk

blazejk
  • 6 postów
  • Dołączył: 14-07-2009

Napisany 10 listopad 2009 - 16:45

Witam,

zna ktoś jakiegos dobrego mechanika w gdzies w gloucestershire ? mam omke 2,5 i nikt nie chce mi zmienic paska rozrządu a jak juz chcą to za 500 - 700 fumtów :eek:

moj postcode to gl503hs szukam mechanika w promieniu max 50 mil

#2 OFFLINE   mkaminski100

mkaminski100

    It's just a fur-wound!

  • 2896 postów
  • Dołączył: 05-10-2007
  • Skąd: Basingstoke
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 10 listopad 2009 - 20:52

Potrafię tylko doradzić OOF. Sam mieszkam w Basingstoke i mógłbym pomóc, ale to dopiero za 2 tygodnie.

#3 OFFLINE   serek

serek
  • 1571 postów
  • Dołączył: 05-04-2008
  • Skąd: huntingdon

Napisany 10 listopad 2009 - 23:25

blazejk poczekaj za Mkaminski wroci ze wczasow;) i on ci wymieni ten rozrzad bez problemu, no i kolega naprawde zna sie na rzeczy . naprawde godny polecenia:)
pozdro

#4 OFFLINE   mkaminski100

mkaminski100

    It's just a fur-wound!

  • 2896 postów
  • Dołączył: 05-10-2007
  • Skąd: Basingstoke
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 11 listopad 2009 - 09:16

No chyba, ze jak Serek lub Rob beda w okolicy to sie z nimi umowisz. Na OOF sa ludzie ktorzy to robia, ale jak widze to ceny niewiele nizsze niz w serwisie co niektorzy sobie wolaja.
Pamietaj jednak ze to ok 2-3h pracy, zeby zrobic to porzadnie. Da rade w 1.5h, ale ja wole zmarnowac 1.5h niz czyjs pasek czy silnik.

#5 OFFLINE   blazejk

blazejk
  • 6 postów
  • Dołączył: 14-07-2009

Napisany 16 styczeń 2010 - 00:40

witam ponownie ;)

ponawiam prośbe o namiar na dobrego mechanika - paska jeszcze nie zrobiłem (wiem - to naganne) bo doszły nowe problemy:

błąd 19 - czujnik położenia wału - wymieniłem na czujnik ze szrotu - nie zapaliła wcale, wykręciłem z innej na szrocie - niby troche lepiej jest ale dalej gaśnie na wolnych : ( z tym że nie zawsze pare skrzyżowań jest ok, a pozniej potrafi zgasnąć nawet jak trzymam ją na 2000 RPM : ( pozniej ciezko ją zapalić : ((( w końcu kupiłem nowy czujnik w sklepie za 89Ł - bez poprawy. Kasowanie błędu nie pomaga - gościu co mi kasuje mowi ze nie moze go skasowac tak jakby błąd cały czas był. Finalnie mam oryginalny czujnik bo nie było poprawy. Jak obroty lecą w dół to przygasaja mi światła w aucie - czy to normalne ? moze to jakies zwarcie a nie czujnik ?

stukanie w kabinie w okolicach deski, podobny odglos jak stukanie w klawisze na klawiaturze, z tym ze częstotliwość tego stukania rośnie wraz ze wzrostem predkosci (nie obrotów) - czyżby prędkościomeirz był na lince ???

i trzecia usterka - przywaliłem w krawężnik przednim prawym kołem ostatnio jak sniegi w UK były i od tej pory żeby jechać prosto musze kierownice skręcić lekko w lewo, zbierznośćjest OK według angielskiego mechanika .... dodam tylko ze im szybciej jade tym bardziej musze skrecic kierownice w lewo zeby jechac prosto.

brak mi juz sil do tego auta, jak nie znajde lepszego mechanika to oddam je na złom. w moim mieście byłem juz u 8 mechaników i zaden nic nie zrobił.


POMOCY

#6 OFFLINE   serek

serek
  • 1571 postów
  • Dołączył: 05-04-2008
  • Skąd: huntingdon

Napisany 16 styczeń 2010 - 01:04

czy masz tylko blad 19 czy jakies inne tez sie pojawiaja ? jakie obroty trzyma ci na biegu jalowym ? nie faluja moze krokowiec ci padl i dlatego tak sie dzieje.

jesli chodzi o kraweznik to albo wachacz masz zgiety lub na drazku sie przestawilo.

licznik nie jest na lince.

#7 OFFLINE   blazejk

blazejk
  • 6 postów
  • Dołączył: 14-07-2009

Napisany 16 styczeń 2010 - 14:21

blad jest tylko 19 (no i 12 oczywiscie), a oborty od 400 do 1100 sie wachaja az w koncu i tak zgasnie, krokowce testowałem z trzech innych omeg (wszystkie ze szrotu ale wątpie ze wszystkie zepsute). ERG mam zaślepione ale to raczej nie przez to mam takie cyrki. Powyzej 3000 rpm czesto ja szarpie tak jakby zapłon gubiła.

#8 OFFLINE   hubertcht

hubertcht
  • 1388 postów
  • Dołączył: 03-08-2009
  • Skąd: Melksham
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 16 styczeń 2010 - 16:42

ja mialem podobnie jak mi kabel WN padl. obroty szaly i przerywal.

#9 OFFLINE   bestb

bestb
  • 589 postów
  • Dołączył: 03-12-2006
  • Skąd: Poznań- Anglia
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 16 styczeń 2010 - 19:00

cewka padla lub zobacz czy podszybie w miejscu gdzie sie lacza te 2 plastki przecieka i woda splywa na cewke.... mam to samo

#10 OFFLINE   blazejk

blazejk
  • 6 postów
  • Dołączył: 14-07-2009

Napisany 17 styczeń 2010 - 02:13

a ma ktos jakies dokladne zdjecie gdzie ten czujnik sie znajduje i jak go podejsc ? bo jak poczytałem wiecej to mnie sie wydaje ze oni mi czujnik położenia wałka a nie wału zmieniali :confused: cewki we wtorek wykrece ze szrotu - tyle ze gdzie one właściwie są ?

aaa i jeszcze mechanik znalazl ze cos jest urwane tylko on nie wie co to wkleje zdjecie moze Wy mi pomozecie bo ja juz nie daje z nimi rady :( to cos jest kolo szyby z tylu silnika.

http://yfrog.com/j9dsc00252pj

#11 OFFLINE   mkaminski100

mkaminski100

    It's just a fur-wound!

  • 2896 postów
  • Dołączył: 05-10-2007
  • Skąd: Basingstoke
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 17 styczeń 2010 - 09:29

O jaki czujnik pytasz? Walu?
To co masz to opornik w zlaczu jak na mojej oko tylko ze moze pochodzic z kilku miejsc - np dual ramu, albo ktos wstawic "chip" do podniesienia mocy :(
A moze zamiast kombinowac przyjedziesz na nastepny zlot jaki organizujemy i cos wspolnie wymyslimy. Kazdy ma cos w zapasie do podmiany (ja mam cewke, kable i czujnik walkow) to sie popatrzy i jesli bedzie malo czasu to przynajmniej dostaniesz dokladne wskazowki jak to naprawic.

#12 OFFLINE   bestb

bestb
  • 589 postów
  • Dołączył: 03-12-2006
  • Skąd: Poznań- Anglia
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 17 styczeń 2010 - 12:11

cewka jest za silnikiem musisz zdjac podszybie, i kolektor dolotowy (bylo milion razy na forum) uzyj szukajki
ten mechanik to jakas masakra, z tego co widze to ta wtyka idzie do zaworku po prawej stronie stojac przed samochodem na dolocie z tylu masz zaworek...

#13 OFFLINE   blazejk

blazejk
  • 6 postów
  • Dołączył: 14-07-2009

Napisany 17 styczeń 2010 - 14:50

a kiedy nastepny zlot ?

#14 OFFLINE   serek

serek
  • 1571 postów
  • Dołączył: 05-04-2008
  • Skąd: huntingdon

Napisany 17 styczeń 2010 - 15:04

a kiedy nastepny zlot ?


http://forum.omegakl...6669#post426669

na zdjeciu masz zaror od muliti ramu prawdopodobnie ktos go uszkodzil przy demontarzu kolektora i zrobil jakas prowizorke.
jak cos to mam taki zaworek moge wziac ze soba na spota,
mam tez wiele inny klamorow do omeg wiec mozecie smialo pytac:D

#15 OFFLINE   blazejk

blazejk
  • 6 postów
  • Dołączył: 14-07-2009

Napisany 17 styczeń 2010 - 15:37

no to ja w poniedzialek zalatwiam wolne na zlot :) brac tez poniedzialek wolny ? bedziemy ciężko walczyć ??? pomoże mi ktos na miejscu wymienic pasek rozrzadu (nie za darmo oczywiscie) moze z innymi usterkami daloby sie cos zrobic ??

#16 OFFLINE   serek

serek
  • 1571 postów
  • Dołączył: 05-04-2008
  • Skąd: huntingdon

Napisany 17 styczeń 2010 - 17:13

napewno ktorys z nas pomoze ci wymienic ten rozrzad ale to nie jest to 5 minut roboty;) na spocie mozemy popatrzec za jakimis duperelkami. :D
ale z drugiej strony jesli rozlozymy sie z gratami pod muzeum to ludzie moga pomyslec ze to jakas prezentacja;)

#17 OFFLINE   hubertcht

hubertcht
  • 1388 postów
  • Dołączył: 03-08-2009
  • Skąd: Melksham
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 17 styczeń 2010 - 17:21

napewno ktorys z nas pomoze ci wymienic ten rozrzad ale to nie jest to 5 minut roboty


seweryn jakbys sie postaral to 20 minut dalbys rade;):]

#18 OFFLINE   serek

serek
  • 1571 postów
  • Dołączył: 05-04-2008
  • Skąd: huntingdon

Napisany 17 styczeń 2010 - 17:57

blazejk sam mozesz sobie wymienic rozrzad na forum jest porada,
trzymaki moge ci pozyczyc jak bedziesz chcial.

#19 OFFLINE   mkaminski100

mkaminski100

    It's just a fur-wound!

  • 2896 postów
  • Dołączył: 05-10-2007
  • Skąd: Basingstoke
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 17 styczeń 2010 - 22:00

Rozrzadu raczej pod muzeum nie zrobimy, ale raz, ze dostaniesz porady jak to zrobic a dwa to mozna sprawdzic parametry, czujniki i podobne.
Na forum jest dobra porada jak zrobic rozrzad, a ja mam jeszcze chyba DVD z instrukcja z OOF.

To na ktora sie tam pojawiamy?

#20 OFFLINE   hubertcht

hubertcht
  • 1388 postów
  • Dołączył: 03-08-2009
  • Skąd: Melksham
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 17 styczeń 2010 - 22:36

To na ktora sie tam pojawiamy?


na 11?