Swap na V6
#1 OFFLINE
Napisany 24 lipca 2006 - 15:35
Czy bedą pasować łapy silnika??
Czy zawiecha na przodzie jest inna w MV6??
Czy moja skrzynia bedzie pasować (z tego co widze w tis-ie to chyba ta sama skrzynia) i czy wytrzyma???
Czy most jest ten sam i czy wytrzyma??
Jak z osprzętem- czy alternator,pompa wspomagania, sprężarka klimy to to samo W X30XE??
I jeszcze czy chłodnice są takie same??
No i jak narazie to by było na tyle. Za wszelkie podpowiedzi z góry dziękuje.
#2 OFFLINE
Napisany 24 lipca 2006 - 20:23
Witam. Jako że ostatnio miałem przyjemność pośmigać po lotnisku, stwierdziłem że tak dalej być nie może :evil: Swap na MV6 jest konieczny. W związku z tym zaczełem sie rozglądać za silnikiem. Wychodzi na to że silnik to żaden koszt, w jednej firmie nawet wezmą w rozliczeniu moj X20XEV :smile: A teraz pare pytań :
Czy bedą pasować łapy silnika??
nie nie będą, poduszki są też inne mimo że wyglądają na takie same, nie wiem jakie różnice są w ławie pod silnik bo katalogowo mają inne numery.
Czy zawiecha na przodzie jest inna w MV6??
tylko przednie sprężyny, oraz hamulce przednie.
Czy moja skrzynia bedzie pasować (z tego co widze w tis-ie to chyba ta sama skrzynia) i czy wytrzyma???
będzie i wytrzyma, ale od razu mówie że wał napędowy jest inny, ma większe zabieraki i gumowe sprzęgła, można to wymienić później,
Czy most jest ten sam i czy wytrzyma??
most jest taki sam, różni się tylko tym że dla 2.0 był mały zabierak, ale skoro zostajesz przy skrzyni z 2.0 to nie stanowi to problemu, z tymże przełożenie mostu 3.90, w MV6 3.70 do rocznika 96, po roczniku 96 też 3.90
Jak z osprzętem- czy alternator,pompa wspomagania, sprężarka klimy to to samo W X30XE??
NIE, sprężarka klimy jest jedynie taka sama, ale przewody i elektryka klimy to inna bajka
I jeszcze czy chłodnice są takie same??
NIE, ale będzie chodzić na 2.0, Mv6 ma dwa wiatraki z przodu i dodatkowe obiegi - elektryczne pompy wodne, chłodnica jest inna z lekka
No i jak narazie to by było na tyle. Za wszelkie podpowiedzi z góry dziękuje
PROPONUJE ZADZWONIĆ DO MOJEGO KUMPLA Z PARCZEWA I ZAWIEŹĆ AUTO, SWAP SAM SIĘ ZROBI BEZ ZBĘDNYCH ZASTANAWIAŃ SIĘ!! TEŻ PRZYJMIE TWÓJ STARY SILNIK[/b][/i]
#3 OFFLINE
Napisany 25 lipca 2006 - 08:27
Niestety nie ma aktualnie takiego silnika :sad: Kombinuje dalej.
#4 OFFLINE
Napisany 26 lipca 2006 - 20:07
#5 OFFLINE
Napisany 26 lipca 2006 - 21:17
kub angola na czesci, przelozysz co bedzie trzeba a reszte sprzedaz i swap bedzie za darmo
i to jest najlepsze wyjście choć po silniku i skrzyni to reszta się cięęężko sprzedaje...
#6 OFFLINE
Napisany 26 lipca 2006 - 21:29
#7 OFFLINE
Napisany 28 lipca 2006 - 08:55
kub angola na czesci, przelozysz co bedzie trzeba a reszte sprzedaz i swap bedzie za darmo
Teoretycznie może i to by było nie głupie ale nie mam anie miejsca żeby składowac ani czasu żeby pozniej bujać sie z reszta części.
#8 OFFLINE
#9 OFFLINE
Napisany 28 lipca 2006 - 10:39
#10 OFFLINE
Napisany 28 lipca 2006 - 10:49
www.autotrader.co.uk tylko tutaj trzeba się logować. Hasła nie pamiętam. Zawsze od Gawlaka pozyczam Ale on jest teraz w Poland
#11 OFFLINE
Napisany 01 kwietnia 2007 - 12:54
#12 OFFLINE
Napisany 01 kwietnia 2007 - 13:01
www.autotrader.co.uk tylko tutaj trzeba się logować. Hasła nie pamiętam. Zawsze od Gawlaka pozyczam Ale on jest teraz w Poland
tam zadnego logowania nie ma, sa tylko kody pocztowe :mrgreen:
#13 OFFLINE
Napisany 04 kwietnia 2007 - 20:38
Jeśli nie przyjdzie mina jesień durny pomysłsprzedaniaOmesitona pewno będę robił swapa :razz:
Tylko jeszcze jednej, w sumienajważniejszej rzeczy, niedowiedziałemsię... Jak jest zawaryjnością 3.0? Czy drogie jestutrzymanie tego silniczka? Słyszałem odkilkumechaników, że niesą to jednak zbyt dobre silniki, że często puszczają olej i tego typu pierdołki...
Jak jest na prawdę z jakością i finansami przy silniku 3.0?
#14 OFFLINE
Napisany 05 kwietnia 2007 - 07:43
"Krytykować może każdy głupiec i wielu z nich to robi"
Winston Churchill
#15 OFFLINE
Napisany 05 kwietnia 2007 - 19:20
No ale wmawiam sobie żerobie się starszy i "mądrzejszy" i już coraz rzadziej myślę o znęcaniu się nad tym czymś co pod prawą nogą siedzi....
taaa... tak se areczku tłumacz... :twisted:
#16 OFFLINE
Napisany 05 kwietnia 2007 - 19:33
No dokładnie. Jedyne co stawia przede mną znak zapytania to sama myśl o tym że i tak LPG nie będzie...
No ale wmawiam sobie żerobie się starszy i "mądrzejszy" i już coraz rzadziej myślę o znęcaniu się nad tym czymś co pod prawą nogą siedzi....
Dzwiek i przyspieszenie MV6 jest tak fantastyczne ze czasem ciezko jest lekko traktowac gaz :mrgreen: Tez mam bez gazu od 2 MC 3.0. Ten samochod prowokuje do szybkiej jazdy :driver: ale narazie jeszcze radze sobie z emocjami i nie gniote mocno.
#17 OFFLINE
Napisany 06 kwietnia 2007 - 22:11
#18 OFFLINE
Napisany 06 kwietnia 2007 - 23:10
w be-mce E30 2.0 to już 6 cylindrów i przy tym 129 KM,więc co z tego że dzwięk dobry jak osiągi nieznacznie lepsze od 2.0 16v,jeżeli już brać to 2.5Kumpel kupił teraz e30 z 6-cylindrowym silniczkiem.
#19 OFFLINE
Napisany 07 kwietnia 2007 - 00:55
#20 OFFLINE
Napisany 07 kwietnia 2007 - 20:59
i po co?? wszystko co osiągniesz to jakieś 170-180KM, za cenę nieporównywalnie wiekszą.ja mysle raczej nad zmodyfikowaniem 2.0 jednostki, ale jeszcze niewiem jak sie do tego zabiore, moze wstawic 2.0 150KM lekko jesze podrasowany...
Jak chcesz mieć coś mocniejszego to sprzedaj co masz i kup MV6 (wariant najtańszy z możliwych)