:mrgreen: Witam wszystkich!
Dzisiaj miałem niemiłą niespodziankę. Jechałem do pracy (ok 250 km) i po przejechaniu około 80 km musiałem się zatrzymać na światłach i szok :shock: silnik sobie zgasł, odpalam go a on znowu gaśnie :evil: . Odpaliłem jeszcze raz i szybki start - jadę. Następne światła - to samo :evil: :evil: . W końcu wyjechałem na trasę i zauważyłem że poniżej 1700 obr/min zapala się kontrolka diagnostyczna, a po osiągnięciu wyższych obr gaśnie.
Coooooo jest
Czy miał ktoś taki przypadek ?
POMOCY !
Muszę jeszcze dodać że wcześniej miał takie objawy że po przejechaniu paru kilometrów i kilku wyprzedzaniach, na wolnych obrotach skakał sobie od 1200 obr do 2500 obr kilka razy i nagle gasł ale po ponownym odpaleniu było wszystko ok.
Jeszcze jedno pytanie - czy ktoś już sprawdził sposób GAWOR-a który zamiescił temat:
Jak zczytać kody błędów - Omega B
0
Silnik gaśnie
Rozpoczęte przez
lion10
, 24 lip 2006, 12:10
5 odpowiedzi na ten temat
#1 OFFLINE
#2 OFFLINE
Napisany 24 lipca 2006 - 14:18
Pewnie silniczek korokowy , trzeba by przczyścić i będzie po problemie
konto usunięte
#3 OFFLINE
Napisany 24 lipca 2006 - 14:27
Witaj
Temat znany i stary jak świat w naszych kluskach
Radzę kupić środek w sprayu do czyszczenia gaźników i obficie spryskac przepustnice, silnik krokowy i wszystkie rurki dochodzące - nawet nie wiesz ile syfu tam sie zbiera. Potem dokładnie to wytrzeć i cieszyć się spokojną jazdą
Dodam, że dopóki nie kupiłem sobie filterka na odmę taki zabieg powtarzałem około raz na 2-3 miesiące. Filterek mam już założony ponad pół roku i jak ręką odjął.
Pozdrawiam
Temat znany i stary jak świat w naszych kluskach
Radzę kupić środek w sprayu do czyszczenia gaźników i obficie spryskac przepustnice, silnik krokowy i wszystkie rurki dochodzące - nawet nie wiesz ile syfu tam sie zbiera. Potem dokładnie to wytrzeć i cieszyć się spokojną jazdą
Dodam, że dopóki nie kupiłem sobie filterka na odmę taki zabieg powtarzałem około raz na 2-3 miesiące. Filterek mam już założony ponad pół roku i jak ręką odjął.
Pozdrawiam
#4 OFFLINE
Napisany 24 lipca 2006 - 14:27
:mrgreen:
Jeszcze jedno pytanie - czy ktoś już sprawdził sposób GAWOR-a który zamiescił temat:
Jak zczytać kody błędów - Omega B
Wszyscy :> :mrgreen:
#5 OFFLINE
Napisany 24 lipca 2006 - 16:47
Witam.
Mam omke 2,0 LPG i na zimnym silniku ładnie odpala. Ale gdy np. wyjadę z garażu i postawie ja na chodniku przy domu i gdy chce ją za 2-3 min. odpalić to musze kręcić ją żeby odpaliła około 15s. Bardzo mnie to wpienia w szczególności na mieście :evil: . Rok temu wymieniałem kable, palec i kopułkę. No i nie wiem co mam jeszcze zrobić żeby mi tak nie kaprysiła z tym odpalaniem. Proszę pomóżcie.
Aha jeszcze jedna sprawa co to za skrzyneczka pod fotelem kierowcy : Wychodzi z niej ścieżka kabli.
Oto jej fota(sorka za słabą jakość zdjęć).
Mam omke 2,0 LPG i na zimnym silniku ładnie odpala. Ale gdy np. wyjadę z garażu i postawie ja na chodniku przy domu i gdy chce ją za 2-3 min. odpalić to musze kręcić ją żeby odpaliła około 15s. Bardzo mnie to wpienia w szczególności na mieście :evil: . Rok temu wymieniałem kable, palec i kopułkę. No i nie wiem co mam jeszcze zrobić żeby mi tak nie kaprysiła z tym odpalaniem. Proszę pomóżcie.
Aha jeszcze jedna sprawa co to za skrzyneczka pod fotelem kierowcy : Wychodzi z niej ścieżka kabli.
Oto jej fota(sorka za słabą jakość zdjęć).
#6 OFFLINE
Napisany 24 lipca 2006 - 20:00
te kody błędów to jak biblia. Jeśli zapala ci się kontrolka silnika, to masz na 99% przyczynę usterki jak na dłoni, tylko trzeba po nią sięgnąć, a raczej nachylić się i włożyć spinacz i odczytać błędy.
Ew. jedź do serwisu, chłopaki za odpowiednią opłatą zrobią to za ciebie przez komp TECH :twisted: Koszt ok 50zł, wynik taki sam jak byś ty to zrobił, więc szkoda kasy
Ew. jedź do serwisu, chłopaki za odpowiednią opłatą zrobią to za ciebie przez komp TECH :twisted: Koszt ok 50zł, wynik taki sam jak byś ty to zrobił, więc szkoda kasy