Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Silnik gaśnie


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
5 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   lion10

lion10
  • 44 postów
  • Dołączył: 19-07-2006
  • Skąd: Wielkopolska

Napisany 24 lipca 2006 - 12:10

:mrgreen: Witam wszystkich!
Dzisiaj miałem niemiłą niespodziankę. Jechałem do pracy (ok 250 km) i po przejechaniu około 80 km musiałem się zatrzymać na światłach i szok :shock: silnik sobie zgasł, odpalam go a on znowu gaśnie :evil: . Odpaliłem jeszcze raz i szybki start - jadę. Następne światła - to samo :evil: :evil: . W końcu wyjechałem na trasę i zauważyłem że poniżej 1700 obr/min zapala się kontrolka diagnostyczna, a po osiągnięciu wyższych obr gaśnie.
Coooooo jest :cry:
Czy miał ktoś taki przypadek ?
POMOCY !!!


Muszę jeszcze dodać że wcześniej miał takie objawy że po przejechaniu paru kilometrów i kilku wyprzedzaniach, na wolnych obrotach skakał sobie od 1200 obr do 2500 obr kilka razy i nagle gasł ale po ponownym odpaleniu było wszystko ok.


Jeszcze jedno pytanie - czy ktoś już sprawdził sposób GAWOR-a który zamiescił temat:
Jak zczytać kody błędów - Omega B



#2 OFFLINE   Robo

Robo

    Zbanowany

  • 427 postów
  • Dołączył: 19-05-2006
  • Skąd: Radom

Napisany 24 lipca 2006 - 14:18

Pewnie silniczek korokowy , trzeba by przczyścić i będzie po problemie :wink:
konto usunięte

#3 OFFLINE   misiek021981

misiek021981
  • 15 postów
  • Dołączył: 20-06-2006
  • Skąd: Ciechanów

Napisany 24 lipca 2006 - 14:27

Witaj
Temat znany i stary jak świat w naszych kluskach :)
Radzę kupić środek w sprayu do czyszczenia gaźników i obficie spryskac przepustnice, silnik krokowy i wszystkie rurki dochodzące - nawet nie wiesz ile syfu tam sie zbiera. Potem dokładnie to wytrzeć i cieszyć się spokojną jazdą :)

Dodam, że dopóki nie kupiłem sobie filterka na odmę taki zabieg powtarzałem około raz na 2-3 miesiące. Filterek mam już założony ponad pół roku i jak ręką odjął.

Pozdrawiam

#4 OFFLINE   Hrabia

Hrabia
  • 387 postów
  • Dołączył: 20-06-2006
  • Skąd: Toruń
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 24 lipca 2006 - 14:27

:mrgreen:

Jeszcze jedno pytanie - czy ktoś już sprawdził sposób GAWOR-a który zamiescił temat:
Jak zczytać kody błędów - Omega B




Wszyscy :> :mrgreen:

#5 OFFLINE   GAWOR

GAWOR
  • 702 postów
  • Dołączył: 10-05-2006

Napisany 24 lipca 2006 - 16:47

Witam.
Mam omke 2,0 LPG i na zimnym silniku ładnie odpala. Ale gdy np. wyjadę z garażu i postawie ja na chodniku przy domu i gdy chce ją za 2-3 min. odpalić to musze kręcić ją żeby odpaliła około 15s. Bardzo mnie to wpienia w szczególności na mieście :evil: . Rok temu wymieniałem kable, palec i kopułkę. No i nie wiem co mam jeszcze zrobić żeby mi tak nie kaprysiła z tym odpalaniem. Proszę pomóżcie.

Aha jeszcze jedna sprawa co to za skrzyneczka pod fotelem kierowcy :?: Wychodzi z niej ścieżka kabli.
Oto jej fota(sorka za słabą jakość zdjęć). Dodany obrazek

#6 OFFLINE   cath

cath
  • 643 postów
  • Dołączył: 25-06-2006
  • Skąd: Krotoszyn

Napisany 24 lipca 2006 - 20:00

te kody błędów to jak biblia. Jeśli zapala ci się kontrolka silnika, to masz na 99% przyczynę usterki jak na dłoni, tylko trzeba po nią sięgnąć, a raczej nachylić się i włożyć spinacz i odczytać błędy.
Ew. jedź do serwisu, chłopaki za odpowiednią opłatą zrobią to za ciebie przez komp TECH :twisted: Koszt ok 50zł, wynik taki sam jak byś ty to zrobił, więc szkoda kasy