Ciekawe ciekawe :jump:Wg TIS w silniku Y22XE stosowano 3.9 dla ręcznej skrzyni i 4.22 dla automatów
Zmiana mostu na taki z innym przełożeniem.
#21 OFFLINE
Napisany 03 grudnia 2009 - 11:03
#22 OFFLINE
Napisany 03 grudnia 2009 - 12:06
fajna sprawa, ale spalanko odczuwalnie wyzsze...Ciekawe ciekawe
a ja nawet nie wiem, czy u siebie nie mam dluzszego niz 3.9 (bo cos kojarze, ze moj most jest z jakiegos diesla). Macie gdzies info, jakie dokladnie predkosci na jakich biegach powinienem miec w 3.0 w manualu przy moscie 3.9 ?
#23 OFFLINE
Napisany 03 grudnia 2009 - 12:20
W0L0VBP35W1107348
Będę wdzięczny
#24 OFFLINE
Napisany 03 grudnia 2009 - 12:40
A diesle nie miały 3.45 wszystkie?a ja nawet nie wiem, czy u siebie nie mam dluzszego niz 3.9 (bo cos kojarze, ze moj most jest z jakiegos diesla). Macie gdzies info, jakie dokladnie predkosci na jakich biegach powinienem miec w 3.0 w manualu przy moscie 3.9 ?
#25 OFFLINE
Napisany 03 grudnia 2009 - 12:43
fajna sprawa, ale spalanko odczuwalnie wyzsze...
a ja nawet nie wiem, czy u siebie nie mam dluzszego niz 3.9 (bo cos kojarze, ze moj most jest z jakiegos diesla). Macie gdzies info, jakie dokladnie predkosci na jakich biegach powinienem miec w 3.0 w manualu przy moscie 3.9 ?
w poprzedniej omedze mialem 3.9(szpera)
I-50
II- prawie 100
III-160
IV-210
V-???
#26 OFFLINE
Napisany 03 grudnia 2009 - 13:02
gdzies tam sie przewijalo jeszcze 3.7 jak dobrze kojarze...A diesle nie miały 3.45 wszystkie?
dzieki, to chyba tak jak u mnie teraz... jeszcze sprawdze...w poprzedniej omedze mialem 3.9(szpera)
I-50
II- prawie 100
III-160
IV-210
V-???
#27 OFFLINE
Napisany 03 grudnia 2009 - 13:04
gdzies tam sie przewijalo jeszcze 3.7 jak dobrze kojarze...
3.45 w klekotach
#28 OFFLINE
Napisany 03 grudnia 2009 - 13:23
3.45 - 2.5TD, 2.5DTI (bez szpery)
3.27 - 2.5DTI (ze szpera)
#29 OFFLINE
#30 OFFLINE
Napisany 03 grudnia 2009 - 20:57
Przy 100km/h na V biegu mam 2950 obr
Masakra.
Golf 1.6 rodziców ma tyle samo, tym się nie da jechać więcej niż 110km/h bo silnik wyje. Ja teraz przy 100 km/h na IV biegu mam mniej - jakieś 2700.
Aż się dziś przejechałem. Jazda 80-110km/h na V biegu - cisza i spokój. :ziele:
#31 OFFLINE
Napisany 04 grudnia 2009 - 15:17
Golf 1.6 rodziców ma tyle samo, tym się nie da jechać więcej niż 110km/h
Jeśli chodzi o mnie, to twierdze, że dopiero teraz można "tym" jakoś jechać
Ale jak widze nasze cele w przeróbkach samochodu są sprzeczne sobie
Dodam że moją Omegą nieco więcej niż 110km/h jechać...
A i nie porównuj Golfa do Omegi :jump:
#32 OFFLINE
Napisany 04 grudnia 2009 - 15:24
Jeśli chodzi o mnie, to twierdze, że dopiero teraz można "tym" jakoś jechać
Ale jak widze nasze cele w przeróbkach samochodu są sprzeczne sobie
Dodam że moją Omegą nieco więcej niż 110km/h jechać...
A i nie porównuj Golfa do Omegi :jump:
No to fakt, silnik Omegi jest nieporównywalnie lepiej wyciszony od tego Golfa, o komforcie nie wspominam. Chodziło mi o porównanie obrotów. Jakoś nie toleruję tak wysokich obrotów podczas jazdy. Pewnie dlatego że sporo czasu jeździłem Astrą 1.6 która miała tylko 2300 ob przy 100 km/h i było cichutko (nawet w porównaniu do tego Golfa).
Oczywiście zdaje sobie sprawę ze taki stan rzeczy Ci pasuje i nie mam absolutnie nic przeciwko temu (dziwne gdybym miał ). Opisałem tylko swoje osobiste wrażenia po przeczytaniu posta.
Pozdro.
#33 OFFLINE
Napisany 04 grudnia 2009 - 15:30
No to fakt, silnik Omegi jest nieporównywalnie lepiej wyciszony od tego Golfa, o komforcie nie wspominam. Chodziło mi o porównanie obrotów. Jakoś nie toleruję tak wysokich obrotów podczas jazdy. Pewnie dlatego że sporo czasu jeździłem Astrą 1.6 która miała tylko 2300 ob przy 100 km/h i było cichutko (nawet w porównaniu do tego Golfa).
Oczywiście zdaje sobie sprawę ze taki stan rzeczy Ci pasuje i nie mam absolutnie nic przeciwko temu (dziwne gdybym miał ). Opisałem tylko swoje osobiste wrażenia po przeczytaniu posta.
Pozdro.
skoro nie lubisz obrotow powinienes sobie diesla kupic. mniejsze obroty, wiekszy moment a nie benzyne 16 zaworowa ktora jak wiadomo moc i moment ma w gornej partii obrotow.
#34 OFFLINE
Napisany 04 grudnia 2009 - 17:02
No to fakt, silnik Omegi jest nieporównywalnie lepiej wyciszony od tego Golfa, o komforcie nie wspominam. Chodziło mi o porównanie obrotów. Jakoś nie toleruję tak wysokich obrotów podczas jazdy. Pewnie dlatego że sporo czasu jeździłem Astrą 1.6 która miała tylko 2300 ob przy 100 km/h i było cichutko (nawet w porównaniu do tego Golfa).
Oczywiście zdaje sobie sprawę ze taki stan rzeczy Ci pasuje i nie mam absolutnie nic przeciwko temu (dziwne gdybym miał ). Opisałem tylko swoje osobiste wrażenia po przeczytaniu posta.
Pozdro.
I wszystko jasne
#35 OFFLINE
Napisany 04 grudnia 2009 - 18:24
skoro nie lubisz obrotow powinienes sobie diesla kupic. mniejsze obroty, wiekszy moment a nie benzyne 16 zaworowa ktora jak wiadomo moc i moment ma w gornej partii obrotow.
a ja tam u siebie w klekocie przy 130km/h mam jakies 2550-2600 obrotow i tak naprawde to chcialbym zeby bylo ze 2400 bo by nie bylo silnika slychac wogole przy jezdzie przy normalnych predkosciach
wiec wcale w dieslu tak kolorowo nie jest bo jak dla mnie to wolalbym miec taki komfort (jesli chodzi o glosnosc) jak w 2.0 16V:p tymbardziej ze tds w automacie rakieta nie jest:dziura:
#36 OFFLINE
Napisany 04 grudnia 2009 - 22:53
Przy 100km/h na V biegu mam 2950 obr
michal987654321 sprawdzałeś kiedyś może prędkość maksymalną swojego samochodu z tym mostem 4.22? :bud:
#37 OFFLINE
Napisany 04 grudnia 2009 - 23:20
michal987654321 sprawdzałeś kiedyś może prędkość maksymalną swojego samochodu z tym mostem 4.22? :bud:
moja poszla 240 z groszem - dalej nie chciala. na 3.7 mialem ponad 250
#38 OFFLINE
Napisany 04 grudnia 2009 - 23:35
moja poszla 240 z groszem - dalej nie chciala. na 3.7 mialem ponad 250
No to i tak bardzo, bardzo nieźle, moim zdaniem spadek niewielki. A zmiana w przyspieszeniu odczuwalna?
#39 OFFLINE
Napisany 05 grudnia 2009 - 00:04
No to i tak bardzo, bardzo nieźle, moim zdaniem spadek niewielki. A zmiana w przyspieszeniu odczuwalna?
odczuwalna. IMO warto. ja jeszcze do tego zaraz doloze LSD zeby sie z 2 lapek odpychala
#40 OFFLINE
Napisany 05 grudnia 2009 - 00:12
ja jeszcze do tego zaraz doloze LSD zeby sie z 2 lapek odpychala
a to LSD to z innego mostu, czy masz jakiś patent, jak zrobić szperę w takim 4.22 bez spawania na 100%? strasznie się nakręciłem na ten most