Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Zmiana mostu na taki z innym przełożeniem.


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
479 odpowiedzi na ten temat

#41 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 05 grudnia 2009 - 00:26

a to LSD to z innego mostu, czy masz jakiś patent, jak zrobić szperę w takim 4.22 bez spawania na 100%? :D strasznie się nakręciłem na ten most :D


z innego mostu. mam taki od 2.5td. szpera 45%. 100 to przesada- nie do jazdy cywilnej




 


#42 OFFLINE   fnd

fnd
  • 1 167 postów
  • Dołączył: 19-02-2009
  • Skąd: Łódź
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 05 grudnia 2009 - 00:31

z innego mostu. mam taki od 2.5td. szpera 45%. 100 to przesada- nie do jazdy cywilnej


czyli całkiem nowy most, czy tylko jakaś część z tego mostu od diesla idzie do mostu 4.22?



 


#43 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 05 grudnia 2009 - 00:31

czyli całkiem nowy most, czy tylko jakaś część z tego mostu od diesla idzie do mostu 4.22?


tylko szpere przekladam




 


#44 OFFLINE   fnd

fnd
  • 1 167 postów
  • Dołączył: 19-02-2009
  • Skąd: Łódź
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 05 grudnia 2009 - 00:33

tylko szpere przekladam


a masz takie coś na sprzedaż? :D



 


#45 OFFLINE   michal987654321

michal987654321

    Zbanowany

  • 1 677 postów
  • Dołączył: 03-05-2007
  • Skąd: RADOM
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 05 grudnia 2009 - 07:53

michal987654321 sprawdzałeś kiedyś może prędkość maksymalną swojego samochodu z tym mostem 4.22? :bud:



Póki co na 4.22 poleciałem 220km/h...będziemy próbować zamknąć tak jak na seryjnym.. :)


Odczucia w przyspieszeniu....To mogą powiedzieć inni użytkownicy szczególnie Omeg 2.0 16V po starcie z pod swiateł :) Umnie jest to duża różnica, może dlatego też że robiłem kapitalny remont silnika ;)
Teraz na V biegu moge jechać i 50km/h i ponad 200km/h ;) Fajnie jest i tyle :D

#46 OFFLINE   Nawalony Zając

Nawalony Zając
  • 3 237 postów
  • Dołączył: 01-03-2008
  • Skąd: Częstochowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 05 grudnia 2009 - 09:27

IMO warto. ja jeszcze do tego zaraz doloze LSD zeby sie z 2 lapek odpychala

Wrrrr..... :) Ja też tak chcę. beast a zrobisz mały tutorial - manual?

#47 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 05 grudnia 2009 - 18:10

Wrrrr..... :) Ja też tak chcę. beast a zrobisz mały tutorial - manual?


zalezy ile bede mial na to czasu




 


#48 OFFLINE   DaVePGN

DaVePGN

    Drift King

  • 4 228 postów
  • Dołączył: 17-02-2009
  • Skąd: PGN
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 06 grudnia 2009 - 00:15

fajna sprawa, ale spalanko odczuwalnie wyzsze...

Ale ile frajdy :D
A jak jest z dostepnoscia takiego 4.22 do 2.2 ? Tak, jak klima manual drewno do B?

#49 OFFLINE   serek

serek
  • 1 571 postów
  • Dołączył: 05-04-2008
  • Skąd: huntingdon

Napisany 06 grudnia 2009 - 00:51

Ale ile frajdy :D
A jak jest z dostepnoscia takiego 4.22 do 2.2 ? Tak, jak klima manual drewno do B?


moze byc tez od 2.6

#50 OFFLINE   Topek

Topek
  • 128 postów
  • Dołączył: 07-07-2008
  • Skąd: Białystok

Napisany 06 grudnia 2009 - 22:43

skoro nie lubisz obrotow powinienes sobie diesla kupic. mniejsze obroty, wiekszy moment a nie benzyne 16 zaworowa ktora jak wiadomo moc i moment ma w gornej partii obrotow.


Było kilka powodów dlaczego kupiłem benzynę:
1. W przypadku Omegi LPG wychodziło znacznie taniej niż diesel
2. Mając Astrę która miała bardzo niskie obroty na V biegu sądziłem że samochód klasy Omegi z dużo większym i mocniejszym silnikiem (nawet w stosunku do wagi) nie będzie miał większych obrotów. Przy jeździe próbnej tego nie zauważyłem.
3. Ogólnie jakoś nie przepadam za "klekotami". Ale nie wykluczone że następny będzie właśnie diesel. Męczą mnie już te długaśne tankowania co 400 km i czekanie na obsługę.

#51 OFFLINE   Exec

Exec

    Pierwszy Drifter OKP

  • 1 568 postów
  • Dołączył: 18-06-2006
  • Skąd: Radom
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 06 grudnia 2009 - 22:51

odczuwalna. IMO warto. ja jeszcze do tego zaraz doloze LSD zeby sie z 2 lapek odpychala

ja juz sie zaczynam niecierpliwic, wrecz nie moge sie doczekac, az ty wlozysz w koncu to lsd do siebie i zdasz relacje... :]


 


#52 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 07 grudnia 2009 - 08:14

ja juz sie zaczynam niecierpliwic, wrecz nie moge sie doczekac, az ty wlozysz w koncu to lsd do siebie i zdasz relacje... :]


znasz takie przyslowie ?
"szewc bez butow chodzi"

robie inne omy a swojej nie mam czasu :(




 


#53 OFFLINE   Exec

Exec

    Pierwszy Drifter OKP

  • 1 568 postów
  • Dołączył: 18-06-2006
  • Skąd: Radom
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 07 grudnia 2009 - 12:54

znasz takie przyslowie ?
"szewc bez butow chodzi"

robie inne omy a swojej nie mam czasu

hehe, znam znam - ja mam tak z kompami :D


 


#54 OFFLINE   priv86

priv86

    Fomek

  • 326 postów
  • Dołączył: 03-05-2008
  • Skąd: Koźmin Wlkp

Napisany 16 grudnia 2009 - 16:59

a mam takie pytanie czy most z omy b fl 2.2 automat pasuje do klekota 2,5 v6 manual?? mocowania i wał pędny ??
Fomasz
CB PrEsIdEnT wAlKeR + pReSiDeNt AlAbAmA :)
http://pl.youtube.co...h?v=Dd-hPKc1V30

#55 OFFLINE   michal987654321

michal987654321

    Zbanowany

  • 1 677 postów
  • Dołączył: 03-05-2007
  • Skąd: RADOM
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 18 grudnia 2009 - 19:25

a mam takie pytanie czy most z omy b fl 2.2 automat pasuje do klekota 2,5 v6 manual?? mocowania i wał pędny ??



Nie wiem jak w 2.5 V6 ale umnie w 2.0 16V kiedy to zakladałem most od 2.2, niepasował łacznik wału z mostem ( przełożyłem z oryginalnego mostu ) a także niepasowała łapa przedniego mocowania mostu....chodziło o śruby....u mnie były chyba 12 a tam 14....czy na odwrót...nie pamietam dokładnie :)


ja juz sie zaczynam niecierpliwic, wrecz nie moge sie doczekac, az ty wlozysz w koncu to lsd do siebie i zdasz relacje... :]



A coż tu się spodziewać... :)
Każdy bieg będzie mocniejszy :) ( Ty w 3.0 na II biegu bd mogł robić co chcesz ;), zresztą i tak pewnie robisz :) )
Lepiej się będzie odpychać... :)
Na to konto spalanie pojdzie delikatnie w górę i V-max bd mniejszy...ale raczej te 240 pojdzie :]

#56 OFFLINE   GISKARD

GISKARD
  • 3 534 postów
  • Dołączył: 17-06-2006
  • Skąd: Pionki
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 18 grudnia 2009 - 20:11

wału z mostem ( przełożyłem z oryginalnego mostu ) a także niepasowała łapa przedniego mocowania mostu....chodziło o śruby....u mnie były chyba 12 a tam 14....czy na

bo Ty masz reduktor od turbiny MIGa-29 lub SU-27 więc rozwijasz nanddzwiękowe moce wyrywające kostki brukowe...
:wink:
:smiech:
:peace:

#57 OFFLINE   Pit_Diablo

Pit_Diablo
  • 660 postów
  • Dołączył: 22-10-2008
  • Skąd: Warszawa
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 18 grudnia 2009 - 21:39

V.max 220km/h ale szybciej będzie się zbierał to fakt i deko mocy na kołach przybędzie to też fakt

#58 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 19 grudnia 2009 - 01:01

V.max 220km/h ale szybciej będzie się zbierał to fakt i deko mocy na kołach przybędzie to też fakt


na ktorym ? na 4.22 bujam ja do 240 licznikowych




 


#59 OFFLINE   Topek

Topek
  • 128 postów
  • Dołączył: 07-07-2008
  • Skąd: Białystok

Napisany 19 grudnia 2009 - 11:01

na ktorym ? na 4.22 bujam ja do 240 licznikowych


Pewnie zależy jeszcze jaka skrzynia biegów, bo michal987654321 pisze że przy 100 km/h na V biegu ma 3000 obrotów/min, więc przy 240 miałby 7200 obr/min. A to już chyba poza odcięciem?

#60 OFFLINE   michal987654321

michal987654321

    Zbanowany

  • 1 677 postów
  • Dołączył: 03-05-2007
  • Skąd: RADOM
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 19 grudnia 2009 - 11:43

Pewnie zależy jeszcze jaka skrzynia biegów, bo michal987654321 pisze że przy 100 km/h na V biegu ma 3000 obrotów/min, więc przy 240 miałby 7200 obr/min. A to już chyba poza odcięciem?



No tak, ale beast ma 3.0 i automat...ja mam 2.0 16v manual....ale 220km/h na tym przełożeniu leciałem...