Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Zmiana mostu na taki z innym przełożeniem.


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
479 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   DaVePGN

DaVePGN

    Drift King

  • 4 228 postów
  • Dołączył: 17-02-2009
  • Skąd: PGN
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 03 grudnia 2009 - 11:03

Wg TIS w silniku Y22XE stosowano 3.9 dla ręcznej skrzyni i 4.22 dla automatów

Ciekawe ciekawe :D:jump:

#22 OFFLINE   Exec

Exec

    Pierwszy Drifter OKP

  • 1 568 postów
  • Dołączył: 18-06-2006
  • Skąd: Radom
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 03 grudnia 2009 - 12:06

Ciekawe ciekawe

fajna sprawa, ale spalanko odczuwalnie wyzsze...

a ja nawet nie wiem, czy u siebie nie mam dluzszego niz 3.9 (bo cos kojarze, ze moj most jest z jakiegos diesla). Macie gdzies info, jakie dokladnie predkosci na jakich biegach powinienem miec w 3.0 w manualu przy moscie 3.9 ?


 


#23 OFFLINE   Jarqz

Jarqz
  • 1 313 postów
  • Dołączył: 16-05-2008
  • Skąd: Konin / Kamienica
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 03 grudnia 2009 - 12:20

Pany kochane, nie sprawdziłby mi któryś po VIN jaki dyfer siedzi u mnie?

W0L0VBP35W1107348

Będę wdzięczny :D

#24 OFFLINE   wicek

wicek
  • 4 076 postów
  • Dołączył: 14-07-2008
  • Skąd: Komorze
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 03 grudnia 2009 - 12:40

a ja nawet nie wiem, czy u siebie nie mam dluzszego niz 3.9 (bo cos kojarze, ze moj most jest z jakiegos diesla). Macie gdzies info, jakie dokladnie predkosci na jakich biegach powinienem miec w 3.0 w manualu przy moscie 3.9 ?

A diesle nie miały 3.45 wszystkie?

#25 OFFLINE   serek

serek
  • 1 571 postów
  • Dołączył: 05-04-2008
  • Skąd: huntingdon

Napisany 03 grudnia 2009 - 12:43

fajna sprawa, ale spalanko odczuwalnie wyzsze...

a ja nawet nie wiem, czy u siebie nie mam dluzszego niz 3.9 (bo cos kojarze, ze moj most jest z jakiegos diesla). Macie gdzies info, jakie dokladnie predkosci na jakich biegach powinienem miec w 3.0 w manualu przy moscie 3.9 ?


w poprzedniej omedze mialem 3.9(szpera)
I-50
II- prawie 100
III-160
IV-210
V-???

#26 OFFLINE   Exec

Exec

    Pierwszy Drifter OKP

  • 1 568 postów
  • Dołączył: 18-06-2006
  • Skąd: Radom
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 03 grudnia 2009 - 13:02

A diesle nie miały 3.45 wszystkie?

gdzies tam sie przewijalo jeszcze 3.7 jak dobrze kojarze...

w poprzedniej omedze mialem 3.9(szpera)
I-50
II- prawie 100
III-160
IV-210
V-???

dzieki, to chyba tak jak u mnie teraz... jeszcze sprawdze...


 


#27 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 03 grudnia 2009 - 13:04

gdzies tam sie przewijalo jeszcze 3.7 jak dobrze kojarze...



3.45 w klekotach




 


#28 OFFLINE   kogut

kogut

    240PS 550NM -> STRAIGHT 6

  • 889 postów
  • Dołączył: 19-05-2007
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 03 grudnia 2009 - 13:23

3.7 - 2.0DTI, 2.2DTI i 3.2v6 (manual, wersja milicyjna)
3.45 - 2.5TD, 2.5DTI (bez szpery)
3.27 - 2.5DTI (ze szpera)

#29 OFFLINE   michal987654321

michal987654321

    Zbanowany

  • 1 677 postów
  • Dołączył: 03-05-2007
  • Skąd: RADOM
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 03 grudnia 2009 - 20:27

Przy 100km/h na V biegu mam 2950 obr :D

#30 OFFLINE   Topek

Topek
  • 128 postów
  • Dołączył: 07-07-2008
  • Skąd: Białystok

Napisany 03 grudnia 2009 - 20:57

Przy 100km/h na V biegu mam 2950 obr :D


Masakra. :D ;)
Golf 1.6 rodziców ma tyle samo, tym się nie da jechać więcej niż 110km/h bo silnik wyje. ;) Ja teraz przy 100 km/h na IV biegu mam mniej - jakieś 2700. :D

Aż się dziś przejechałem. Jazda 80-110km/h na V biegu - cisza i spokój. :ziele:

#31 OFFLINE   michal987654321

michal987654321

    Zbanowany

  • 1 677 postów
  • Dołączył: 03-05-2007
  • Skąd: RADOM
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 04 grudnia 2009 - 15:17

Golf 1.6 rodziców ma tyle samo, tym się nie da jechać więcej niż 110km/h


Jeśli chodzi o mnie, to twierdze, że dopiero teraz można "tym" jakoś jechać :)
Ale jak widze nasze cele w przeróbkach samochodu są sprzeczne sobie ;)
Dodam że moją Omegą nieco więcej niż 110km/h jechać... ;)
A i nie porównuj Golfa do Omegi :stop: :jump:

#32 OFFLINE   Topek

Topek
  • 128 postów
  • Dołączył: 07-07-2008
  • Skąd: Białystok

Napisany 04 grudnia 2009 - 15:24

Jeśli chodzi o mnie, to twierdze, że dopiero teraz można "tym" jakoś jechać :)
Ale jak widze nasze cele w przeróbkach samochodu są sprzeczne sobie ;)
Dodam że moją Omegą nieco więcej niż 110km/h jechać... ;)
A i nie porównuj Golfa do Omegi :stop: :jump:


No to fakt, silnik Omegi jest nieporównywalnie lepiej wyciszony od tego Golfa, o komforcie nie wspominam. Chodziło mi o porównanie obrotów. Jakoś nie toleruję tak wysokich obrotów podczas jazdy. :) Pewnie dlatego że sporo czasu jeździłem Astrą 1.6 która miała tylko 2300 ob przy 100 km/h i było cichutko (nawet w porównaniu do tego Golfa).

Oczywiście zdaje sobie sprawę ze taki stan rzeczy Ci pasuje i nie mam absolutnie nic przeciwko temu (dziwne gdybym miał ;) ). Opisałem tylko swoje osobiste wrażenia po przeczytaniu posta. :)

Pozdro.

#33 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 04 grudnia 2009 - 15:30

No to fakt, silnik Omegi jest nieporównywalnie lepiej wyciszony od tego Golfa, o komforcie nie wspominam. Chodziło mi o porównanie obrotów. Jakoś nie toleruję tak wysokich obrotów podczas jazdy. :) Pewnie dlatego że sporo czasu jeździłem Astrą 1.6 która miała tylko 2300 ob przy 100 km/h i było cichutko (nawet w porównaniu do tego Golfa).

Oczywiście zdaje sobie sprawę ze taki stan rzeczy Ci pasuje i nie mam absolutnie nic przeciwko temu (dziwne gdybym miał ;) ). Opisałem tylko swoje osobiste wrażenia po przeczytaniu posta. :)

Pozdro.


skoro nie lubisz obrotow powinienes sobie diesla kupic. mniejsze obroty, wiekszy moment a nie benzyne 16 zaworowa ktora jak wiadomo moc i moment ma w gornej partii obrotow.




 


#34 OFFLINE   michal987654321

michal987654321

    Zbanowany

  • 1 677 postów
  • Dołączył: 03-05-2007
  • Skąd: RADOM
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 04 grudnia 2009 - 17:02

No to fakt, silnik Omegi jest nieporównywalnie lepiej wyciszony od tego Golfa, o komforcie nie wspominam. Chodziło mi o porównanie obrotów. Jakoś nie toleruję tak wysokich obrotów podczas jazdy. :) Pewnie dlatego że sporo czasu jeździłem Astrą 1.6 która miała tylko 2300 ob przy 100 km/h i było cichutko (nawet w porównaniu do tego Golfa).

Oczywiście zdaje sobie sprawę ze taki stan rzeczy Ci pasuje i nie mam absolutnie nic przeciwko temu (dziwne gdybym miał ;) ). Opisałem tylko swoje osobiste wrażenia po przeczytaniu posta. :)

Pozdro.


I wszystko jasne ;)

#35 OFFLINE   cugiel

cugiel
  • 1 678 postów
  • Dołączył: 19-01-2009
  • Skąd: Letterkenny
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 04 grudnia 2009 - 18:24

skoro nie lubisz obrotow powinienes sobie diesla kupic. mniejsze obroty, wiekszy moment a nie benzyne 16 zaworowa ktora jak wiadomo moc i moment ma w gornej partii obrotow.


a ja tam u siebie w klekocie przy 130km/h mam jakies 2550-2600 obrotow i tak naprawde to chcialbym zeby bylo ze 2400 bo by nie bylo silnika slychac wogole przy jezdzie przy normalnych predkosciach
wiec wcale w dieslu tak kolorowo nie jest bo jak dla mnie to wolalbym miec taki komfort (jesli chodzi o glosnosc) jak w 2.0 16V:p tymbardziej ze tds w automacie rakieta nie jest:dziura:

#36 OFFLINE   fnd

fnd
  • 1 167 postów
  • Dołączył: 19-02-2009
  • Skąd: Łódź
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 04 grudnia 2009 - 22:53

Przy 100km/h na V biegu mam 2950 obr


michal987654321 sprawdzałeś kiedyś może prędkość maksymalną swojego samochodu z tym mostem 4.22? :bud:



 


#37 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 04 grudnia 2009 - 23:20

michal987654321 sprawdzałeś kiedyś może prędkość maksymalną swojego samochodu z tym mostem 4.22? :bud:


moja poszla 240 z groszem - dalej nie chciala. na 3.7 mialem ponad 250




 


#38 OFFLINE   fnd

fnd
  • 1 167 postów
  • Dołączył: 19-02-2009
  • Skąd: Łódź
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 04 grudnia 2009 - 23:35

moja poszla 240 z groszem - dalej nie chciala. na 3.7 mialem ponad 250


No to i tak bardzo, bardzo nieźle, moim zdaniem spadek niewielki. A zmiana w przyspieszeniu odczuwalna?



 


#39 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 05 grudnia 2009 - 00:04

No to i tak bardzo, bardzo nieźle, moim zdaniem spadek niewielki. A zmiana w przyspieszeniu odczuwalna?


odczuwalna. IMO warto. ja jeszcze do tego zaraz doloze LSD :D zeby sie z 2 lapek odpychala




 


#40 OFFLINE   fnd

fnd
  • 1 167 postów
  • Dołączył: 19-02-2009
  • Skąd: Łódź
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 05 grudnia 2009 - 00:12

ja jeszcze do tego zaraz doloze LSD zeby sie z 2 lapek odpychala


a to LSD to z innego mostu, czy masz jakiś patent, jak zrobić szperę w takim 4.22 bez spawania na 100%? :D strasznie się nakręciłem na ten most :D