Problemy ze skrzynią automatyczną
#21 OFFLINE
Napisany 02 stycznia 2010 - 20:25
#22 OFFLINE
Napisany 02 stycznia 2010 - 20:35
Jeszcze może powiesz, ze zapłaciłeś za tą usługę? Błędy się sczytuje, zapisuje, kasuje, naprawia usterkę, a nie tylko kasuje. Poza tym jeśli podpiąłeś pod kompa, to co da samo skasowanie? Nic, bo to nie rozwiązuje problemu jaki występuje i wywołuje błąd.Podpinałem kompa tylko że jakaś lipe bo interfejsu ciągle nie wykrywał i tak naprawde to nie wiem jakie były błedy i czy zostały usunięte.
Tak jak koledzy piszą sprawdź stan oleju, jeśli mało to trzeba dolać, jeśli po tej operacji nic się nie poprawi, to szukaj nowej skrzyni i podziękuj sprzedawcy.
Po dolaniu oleju jedź na porządnego kompa (porządny nie znaczy najdroższy, za 50 zł u jakiegoś diagnosty, lub na forum za darmo Ci to zrobią koledzy z okolicy). Sprawdź ciśnienie jakie pompuje pompa oleju w skrzyni i napięcia na selenoidach czy nie są poza zakresem.
#23 OFFLINE
Napisany 02 stycznia 2010 - 22:23
Taki kwiatek a później nadawanie na wyszukiwarkę że źle działa.:mad:ABS sam wrzuca "luz"
#24 OFFLINE
Napisany 03 stycznia 2010 - 00:29
Jeszcze może powiesz, ze zapłaciłeś za tą usługę? Błędy się sczytuje, zapisuje, kasuje, naprawia usterkę, a nie tylko kasuje. Poza tym jeśli podpiąłeś pod kompa, to co da samo skasowanie? Nic, bo to nie rozwiązuje problemu jaki występuje i wywołuje błąd.
Tak jak koledzy piszą sprawdź stan oleju, jeśli mało to trzeba dolać, jeśli po tej operacji nic się nie poprawi, to szukaj nowej skrzyni i podziękuj sprzedawcy.
Po dolaniu oleju jedź na porządnego kompa (porządny nie znaczy najdroższy, za 50 zł u jakiegoś diagnosty, lub na forum za darmo Ci to zrobią koledzy z okolicy). Sprawdź ciśnienie jakie pompuje pompa oleju w skrzyni i napięcia na selenoidach czy nie są poza zakresem.
Usługa była bezpłatna bo to kolega sie podpinał... A błędy usunął ale zapisał.. Oto one:
Łączna ilość kodów błędów: 4
P0722 - Brak sygnału obiegu prądowego wyjścia czujnika prędkości
P0730 - Nieprawidłowe przełożenie
P1844 - Za słabe wejście obiegu prądowego zapłonu/odcięcia wtrysku
P1844 - Nieprawidłowy sygnał zapłonu/odcięcia wtrysku
A co to wszystko oznacza? Nie wiem... ale efekt jest taki jak opisałem...
Pozdrawiam
Taki kwiatek a później nadawanie na wyszukiwarkę że źle działa.:mad:
Tak wiem... Przepraszam za pomyłkę! Niestety po wystawieniu posta skorygować tematu nie mogłem tylko jego zawartość... Oczywiscie chodziło o ASB ale wyszło inaczej... Przepraszam;)
#25 OFFLINE
Napisany 03 stycznia 2010 - 00:43
#26 OFFLINE
Napisany 03 stycznia 2010 - 00:54
To co podałes to są błędy silnika, a nie ASB... Skrzynia ma hmm... Inna szyne transmisji danych jak silnik. Musisz sprawdzić jeszcze raz. Co kumpel ma za interfejs diagnostyczny? Powinnien mieć opcję sprawdzienia błędów na skrzyni.
mylisz się, to kody błędów skrzyni
ja posprawdzałbym połączenia elektryczne
#27 OFFLINE
Napisany 03 stycznia 2010 - 01:09
mylisz się, to kody błędów skrzyni
ja posprawdzałbym połączenia elektryczne
Niestety zupełnie sie na tym nie znam... To mój pierwszy automat i ogólnie jesli chodzi o elektrykę pojazdową jestem zupełnie blady... Chyba wybiorę się do ASO i poproszę o usunięcie wszystkich nieprawidłowości bo jak dla mnie to czarna magia. Myślę że jak dam to jakiemuś laikowi to bede bujał się z naprawą tygodniami....:pokoj:
#28 OFFLINE
Napisany 03 stycznia 2010 - 02:00
0730 Nieprawidłowe położenie biegu - bieg nie odpowiada położeniu drążka
mysiał byś sprawdzić połączenia elektryczne ze skrzynką automatyczną , sprawszić czy cięgło dźwigni zmiany biegu i pozycjonier działają prawidłowo cy nie ma luzu czy do pozycjometra nie dostała się do środka woda, to ma wpływ na takie objawy potem dopiero komp i ewentualna dolewka oleju lub wymiana , przy wymianie oleju musisz wymienić filtr olejowy skrzynki a to troszke szarpnie kieszeń mam nadzieje że jak poczyścisz kostki to będie ok . napisz czy świeci się (ABS) ?
kody skrzynki są dwucyfrowe ale w tym przypadku są 4 cyfrowe http://forum.omegakl...
WICEKnie wprowadzaj w błąd innych jak nie kumasz o co chodzi
Nie próbuj przechytrzyć fotoradaru ! bo tylko mi zdąży zrobić zdjęcie samej maski
Jeżeli masz jakieś pytanie lub chciał byś znaleźć odpowiedź na twoje pytanie to tu masz rozwiązanie i odpowiedź na twoje pytanie [KLICK]
#29 OFFLINE
Napisany 03 stycznia 2010 - 06:20
#30 OFFLINE
Napisany 03 stycznia 2010 - 08:22
#31 OFFLINE
Napisany 03 stycznia 2010 - 08:44
#32 OFFLINE
Napisany 03 stycznia 2010 - 08:57
że heNa początek trzeba by wyregulować położenie dźwigni zmiany biegów w stosunku do wybieraka.
Czesc.Ja prowadze warsztat i tez mam pare omeg na stanie ale Twoje spostrzezenia kieruja podejzenie na skrzynie a nie na sterownik mozesz sprubowac wymienic olej ale złudne nadzieje kup skrzynie koszt gdzies 700 zł plus wymiana jakies 300 Pozdrawiam
najpierw trzeba znaleźć usterkę a później wymienić
#33 OFFLINE
Napisany 03 stycznia 2010 - 09:12
Może ja źle określam pisząc że skrzynia zeskakuje na luz... On po prostu nagle nie przekłada napędu na koła. Dźwignia zmiany biegów jest cały czas w pozycji D a on zachowuje się jak na luzie. Przy różnych prędkościach są te objawy a nawet jak chciałem ruszyć to tak się działo - wrzuciłem D daje gaz a on stoi w miejscu... Nie wiem czy to jest elektronika bo nawet check się nie zapala... Po prostu nie jedzie a ja nie wiem dlaczego...
Najgorsze jest to że on stał przez 4 miechy nie używany i zaraz jak go zabrałem skrzynia działała super! Nic się nie działo... pojeździłem troszkę i proszę - takie kwiatki:/
Nie wiem czy to rozsądny pomysł ale w desperacji uderze chyba do tego ASO... może nie skasują mnie za bardzo...
#34 OFFLINE
Napisany 03 stycznia 2010 - 09:18
#35 OFFLINE
Napisany 03 stycznia 2010 - 10:26
Zrób tak jak koledzy podpowiadaja podłacz sie pod pozadnego kompa tam masz u siebie skrzynia AR25 zobacz jakie błedy ma sprawdz olej.napewno nie baw sie w jakies remonty skrzyni kup druga jak cos uzywana.
posluchaj doncortino.
masz zle wyregulowany drazek w stosunku do selekcjonera. zacznij od tego zeby to ustawic. potem skasuj bledy - zrob jazde probna do rozgrzana oleju i patrz jak sie zachowuje. mozesz z kompem sie przejechac i zobaczyc odczyty z czujnikow i solenoidow
#36 OFFLINE
Napisany 03 stycznia 2010 - 11:45
#37 OFFLINE
Napisany 03 stycznia 2010 - 12:04
Hmmm... OK! A wiec gdzie w pobliżu Sosnowca mógłbym oddać Omcie w dobre ręce żeby czegoś nie spartaczyli a przy tym nie skosili jak za zboże?? Bo ja to nie mam pojecia.. Ta przygoda z omegą to dla mnie jakby inny swiat:)
Skoro jesteś nowy to w ramach promocji - link
http://forum.omegakl...light=mechanicy
następnym razem skorzystaj z :szukaj2:
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.Nie ponoszę winy za obrażenia psychiczne, jakie możesz odnieść w tym temacie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
#38 OFFLINE
Napisany 03 stycznia 2010 - 12:21
Skoro jesteś nowy to w ramach promocji - link
http://forum.omegakl...light=mechanicy
następnym razem skorzystaj z :szukaj2:
Spytałem tutaj ponieważ pod wskazanym przez Ciebie adresem nie ma nic w pobliżu Sosnowca... Najbliżej to Myszków ale niestety do Myszkowa "bez" skrzyni moge nie dojechać... Dzieki za podpowiedzi.
Pozdrawiam
#39 OFFLINE
Napisany 03 stycznia 2010 - 15:45
Jak nie wiesz o co biega, przeczytaj post BEAST`a, a nie mądruj.
#40 OFFLINE
Napisany 03 stycznia 2010 - 17:56