Tuning silnika 3,0
#21 OFFLINE
Napisany 14 października 2009 - 09:43
więc jakby ktoś chcial...
#22 OFFLINE
Napisany 14 października 2009 - 11:22
a ja poznałem gościa co robił nasze silniki na biturbo.
więc jakby ktoś chcial...
na seryjnych gratach ? ? ?
#23 OFFLINE
Napisany 14 października 2009 - 12:45
www.bestiales.pl
#24 OFFLINE
Napisany 14 października 2009 - 20:53
w manualu można bardziej pokombinować a nie wiem na ile wyrozumiała jest ASB czyli jakie obciążenia wybacza ....
"michauu" hehehe i co ?! bo ja widzę tu większy brak możliwości nawet z tym żeby taki silnik od H2 wcisnąć do bagażnika bez osprzętu (sedan) wydaje mi się że kolega popłynął za daleko z marzeniami
:duze_hihi:
P.S.
zamiary wskoczenia w chip tuning już mi przeszły ponieważ dzwoniłem do jednego kolesia i mówił że do MV6 3.0 to przyrost w granicach 8 do 10 % czyli jakby wcale ... jedyna opcja to kute podzespoły turbo lub nawet dwa (bi bi) i dopiero chip i odpowiednie oprogramowanie do modyfikacji... koszt padł przedział 15-20 tys to ja podziękuję __ pełna generalka__ bez ruszania kasty jedynie
#25 OFFLINE
Napisany 14 października 2009 - 21:06
Dwumasowego?!?.. :zgoda:
no ..
rezygnujesz z dwumasy, zmieniasz docisk, sprzęgło i mozesz założyć baardzo lekkie koło. Mozna poczytać materiały o takich projektach, a do niektórych samochodów to gotowe kit'y są
Pytanie - po co? Jesli to mialaby być jedyna modyfikacja. Poza tym trzeba jednak mieć umiar, bo inaczej, hmmm, mało fajny do jazdy ten samochód będzie...
#26 OFFLINE
Napisany 14 października 2009 - 22:07
no ..
rezygnujesz z dwumasy, zmieniasz docisk, sprzęgło
i mozesz założyć baardzo lekkie koło. Mozna poczytać materiały o takich projektach, a do niektórych samochodów
to gotowe kit'y są
Pytanie - po co? Jesli to mialaby być jedyna modyfikacja. Poza tym trzeba jednak mieć umiar, bo inaczej, hmmm, mało fajny do jazdy ten samochód będzie...
no Andrzej jest wlasnie na pewnym etapie takiej modyfikacji (czyli jednomas i tarcza ze sprezynkami z FWD - nie trzeba daleko szukac ) sam jestem ciekawy jak to bedzie sie zachowywalo
#27 OFFLINE
Napisany 14 października 2009 - 22:15
jak się nie mylę to już ktoś ma takie w omedze.... (chyba ilku)
pełniejsze info na pw.
#28 OFFLINE
Napisany 14 października 2009 - 22:19
..Nie było jeszcze o nitro ..Firma z Warszawy oferuje konkretne strzały mocy za współmiernie rozsadne kwoty
Wiesz coś więcej? Ile taki bajer może kosztować i jak to wpływa na silnik? Na wykresach wygląda nieźle, szkoda, ze to tylko na chwilę.
#29 OFFLINE
Napisany 15 października 2009 - 13:48
"po co?" pakować się w koszta skoro to i tak wymagałoby większej i coraz to bardziej zaawansowanej grzebaniny, koło to w tym przypadku to mały pikuŚ w porównaniu do reszty ... pełna modyfikacja góry i dołu silnika i wtedy doładowanie pieca jakimś barem
ale "po co" mieć 450KM skoro skoro niutki mogą roztopić skrzynie ... wiąże się to też z modem przekazania napędu na tylne kółka $$$
a jak wiemy przyspieszenie nie bierze się z KM a z Nm
jak wygram w totka to wtedy oddam kluskę w dobre ręce tunera
a tym czasem lepiej zadbać o to by ruda się nie pokazywała na naszych pięknych furach
pozdrawiam marzycieli
#30 OFFLINE
Napisany 15 października 2009 - 13:51
no ..
rezygnujesz z dwumasy, zmieniasz docisk, sprzęgło i mozesz założyć baardzo lekkie koło. Mozna poczytać materiały o takich projektach, a do niektórych samochodów to gotowe kit'y są
Pytanie - po co? Jesli to mialaby być jedyna modyfikacja. Poza tym trzeba jednak mieć umiar, bo inaczej, hmmm, mało fajny do jazdy ten samochód będzie...
..Jednomas mam z VA 2,5 V6, tarcza z VB 2,6 (240mm), docisk z VA V6, łożysko OB i koniecznie nowe sruby do przykrecenia koła (W ASO 7,90 za szt zapłaciłem) .. Przede wszystkim nie mam juz tego chorego wytworu tworcy dwumasowego koła zamachowego a na korzysc same + .. Masy z niego nie zdejmowałem bo i po co, i tak jest lzejsze do Omegowego o niecały 1 kg - polecam
www.bestiales.pl
#31 OFFLINE
Napisany 15 października 2009 - 18:58
Każdy zżędził krytykował pisał ze to już było ale każdy dodał cos od siebie i można coś po kombinować a nie krytykować
Kolega ALI jest strasznym PESYMISTOM. No cóż nic na to nie poradzimy
Dobrze że za marzenia nie karają.
szykuje sie do wyciągania motoru i zobaczymy co z tego wyjdzie napewno zabiorę się za cos ale jeszcze muszę zebrac trochę potrzebnych wiadomości.
Ktoś ma może jakis pomysł????
#32 OFFLINE
Napisany 15 października 2009 - 23:09
jeden to doznał otworów wentylacyjnych w bloku z powodu zatarcia panewki i połamania dwóch korb
drugi po obróceniu panewki skrzywił wał...
jak już rozebrałem ten silnik na części pierwsze i obadałem wszystkie rozwiązania to stwierdziłem że gdyby wał był stalowy to by się nie zatarła na nim panewka a już na pewno nie skrzywił by się z tego powodu...
aby podwyższyć trwałość naszych V'ek trzeba by podnieść ciśnienie oleju i obniżyć jego temperaturę, o ile z pierwszym praktycznie niema problemu, o tyle z drugim to już grubsze mody...
#33 OFFLINE
#34 OFFLINE
Napisany 15 października 2009 - 23:34
bardzo destrukcyjnie
Się domyślam Ale gdyby nie przeginać i "strzelać" tylko od czasu do czasu? Zresztą taka butla starczy czyba coś na 3, 4 strzały a nitro nie kosztuje tyle co LPG
Dla jaj bym to sobie założył, powkurzać co to nowsze i mocniejsze bryki na światłach
#35 OFFLINE
Napisany 15 października 2009 - 23:51
Dla jaj bym to sobie założył, powkurzać co to nowsze i mocniejsze bryki na światłach
piekna sprawa:Dtylko zeby za ktoryms strzalem nie skonczylo sie to zjechaniem na pobocze sto metrow za swiatlami,a ci pojada i sie benda rechotac:mad:
#36 OFFLINE
Napisany 16 października 2009 - 00:00
tylko zeby za ktoryms strzalem nie skonczylo sie to zjechaniem na pobocze sto metrow za swiatlami
A to jest niestety prawdopodobne, zwłaszcza jak się nie zna umiaru...
#37 OFFLINE
Napisany 16 października 2009 - 08:57
#38 OFFLINE
Napisany 16 października 2009 - 09:30
Ale gdyby nie przeginać i "strzelać" tylko od czasu do czasu?
jak chcesz zakładaj.
u siebie nie zaryzykuję - nasze V6 po +200kkm może paść od pierwszych strzałów
#39 OFFLINE
Napisany 16 października 2009 - 10:06
Pojawia się czasem na forum pod nickiem Mol, może wrzuci swoje 3 grosze do tematu