problem na ciepłym
#1 OFFLINE
Napisany 20 września 2009 - 21:44
#2 OFFLINE
Napisany 20 września 2009 - 22:03
Jeśli otworzysz forumową szukajkę i wpiszesz słowo d.u.p.a, to wyskoczy Ci 175 000 tematów zwiazanych z Twoim problemem.
Tak więc ...........miłego czytania.
#3 OFFLINE
Napisany 21 września 2009 - 05:54
#4 OFFLINE
Napisany 21 września 2009 - 07:45
Wymiana nastawnika to jest największa bzdura ( i intratny interes dla buców pompiarzy) jaką słyszałem w ciagu oststnich lat.
Jest tyle samo podatny na awarię co metalowa kulka.
Co innego wyjąc go i dokładnie wyczyścic, bez przestawiania czegokolwiek. (dokładna rozbiórka, mycie, czyszczenie) To ma sens, ale nie wymiana. Z resztą, sam to niedawno robiłem przy okazji uszczelniania pompy. Syfu było w cholerę.
Autora tematu odsyłam też do bratniego forum TDS...........
#5 OFFLINE
Napisany 21 września 2009 - 20:29
#6 OFFLINE
Napisany 21 września 2009 - 20:59
#7 OFFLINE
Napisany 21 września 2009 - 21:03
#8 OFFLINE
Napisany 21 września 2009 - 22:40
P.S
Kto wam powiedział, że to grzanie świec powoduje cudowne odpalanie na ciepło??????
Zachodzi jeszcze wtedy jedno zjawisko........Zaczyna podawac za kazdym razem pompka paliwa w zbiorniku.........Tu jest cały myk.
Normalnie tego na cieplo nie robi.
Niebawem będę wiedzia na 100% która pierdółka za to odpowiada, i bynajmniej info nie będzie od żadnego puumpiarza.
#9 OFFLINE
Napisany 22 września 2009 - 07:31
Bardzo podoba mi się określene " PUUMPIARZA " , masz rację to są puuumpiarze, którzy jak widzą że ktoś jest kumaty to nie wezmą roboty , a jak przyjedzie taki zielony z niezłą bryczką to mu wszystko wcisnąNa poczatek, zanim zaczniesz COKOLWIEK cudowac,zmień sobie baterię, bo jak sam twierdzisz, chu..a jest warta, skoro nie trzyma tak jak powinna, to i ampery niezbędne do zdrowego zakręcenia uciekają. Wtyczki i inne cuda zawsze sobie możesz zrobic.
P.S
Kto wam powiedział, że to grzanie świec powoduje cudowne odpalanie na ciepło??????
Zachodzi jeszcze wtedy jedno zjawisko........Zaczyna podawac za kazdym razem pompka paliwa w zbiorniku.........Tu jest cały myk.
Normalnie tego na cieplo nie robi.
Niebawem będę wiedzia na 100% która pierdółka za to odpowiada, i bynajmniej info nie będzie od żadnego puumpiarza.
#10 OFFLINE
Napisany 22 września 2009 - 07:55
#11 OFFLINE
Napisany 22 września 2009 - 08:38
Kto wam powiedział, że to grzanie świec powoduje cudowne odpalanie na ciepło??????
Zachodzi jeszcze wtedy jedno zjawisko........Zaczyna podawac za kazdym razem pompka paliwa w zbiorniku.........Tu jest cały myk.
Normalnie tego na cieplo nie robi.
Tak masz racje ze wtedy pompka podaje dodatkowe paliwo ale grzanie swiec tez odgrywa duza role a nawet moze wieksza...
Zanim odlaczylem ten czujnik mialem przelacznik do grzania swiec cieplego silnika i po podgrzaniu swiec auto odpalalo od kopa a jak wiesz wtedy pompka nie pracowala , wiec grzejace sie swiece duuuuuzo daja. Zareczam Ci:) a Teraz czujnik mam odlaczony dla wygody,zeby nie trzymac tego przelacznika.
A tak na marginesie bardzo ciekaw jestem Uszatku jaka to pierdolka odpowiada za to...
Mam nadzieje ze jak bedziesz wiedzial to podzielisz sie swoja wiedza:)
#12 OFFLINE
Napisany 22 września 2009 - 11:29
A teraz pomyśl.........czego potrzeba aby diesel odpalił??????
Dobrze sprężonego powietrza, oraz mgiełki paliwa.
Dobrze podgrzane powietrze masz, brakuje tylko prawidłowego WTRYSKU.
P.S
Swieczki TYLKO pomagają dogrzac i tak gorącą komorę wstępną.
A na deser sakramentalne pytanie, które obala teorię i praktykę z grzaniem świec........
Polej głowiczkę pompy ( tłoko rozdzielacz) zimną wodą, a silnik pali od strzała.......
BEZ UDZIAŁU ŚWIEC.....
Cud nad Wisłą??????????
Nie , nie ma cudu. Pompa gubi ciśnienie, a grzane świeczki rekompensują temperaturą pewne braki i ułomności pompy.
Ułomności te będą sie tylko pogłębiac, do tego stopnia, że potem pozostanie tylko szmatka i kijek......tzw kopciuch.
#13 OFFLINE
Napisany 22 września 2009 - 12:46
#14 OFFLINE
Napisany 22 września 2009 - 15:51
http://moto.allegro....dti_vw_tdi.html
Tu masz to urządzonko
#15 OFFLINE
Napisany 22 września 2009 - 19:02
To że polewanie wodą nie pomaga, oznacza jedno: Totalną padaczkę w/w częsci pompy wtr.
Ja mam jeszcze większą padaczkę, muszę 2x grzac na ciepło,aby zapaliła. Ale mogę również zaczekac aż pompka przestanie pompowac, a wtedy .......pyk pali od 1/5 obrotu silnika. Swieczki sprawdzone przy okazji demontażu i czyszczenia nastawika.
#16 OFFLINE
Napisany 22 września 2009 - 19:14
krzysiek1989....przeca sam Cię namawiałem na cudo pstryczek lub wypięcie wtyczki.....
To że polewanie wodą nie pomaga, oznacza jedno: Totalną padaczkę w/w częsci pompy wtr.
Ja mam jeszcze większą padaczkę, muszę 2x grzac na ciepło,aby zapaliła. Ale mogę również zaczekac aż pompka przestanie pompowac, a wtedy .......pyk pali od 1/5 obrotu silnika. Swieczki sprawdzone przy okazji demontażu i czyszczenia nastawika.
Tak pamietam ze mnie namawiales i dziekuje Ci za to;)
Tez na cieplo grzeje 2 razy tzn wlaczam zaplon dwukrotnie bo wtedy naprawde pali od kopa. Jak zagrzeje raz to dluzej musze krecic i silnik tak jakby przez chwile lapal cylinder za cylindrem czyli nie odpala na wszystkie odrazu. 2 krotne podgrzanie =odpalanie momentalne:D
#17 OFFLINE
Napisany 22 września 2009 - 20:25
#18 OFFLINE
Napisany 22 września 2009 - 21:03
#19 OFFLINE
Napisany 22 września 2009 - 21:14
#20 OFFLINE
Napisany 22 września 2009 - 21:22