Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Stag 300 -jaki reduktor i wtryski do omegi 3.0 ??


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
107 odpowiedzi na ten temat

#61 OFFLINE   KOLIBERk

KOLIBERk

    620Nm w diezlu :P

  • 31 postów
  • Dołączył: 15-06-2006
  • Skąd: UK
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 22 października 2009 - 17:16

Rozwiń temat o co chodzi z tą puszką na pająki od Immo :).


Chodziło mi o reakcje pedału gazu a nie o reakcje LPG. Silnik nie dusi się przy nagłym i pełnym otwarciu przepustnicy, jest jakby mocniejszy przy obrotach od 1000 do 3000.
Puszka na pająki poprawia właśnie ten odcinek obrotów.
Pozdrawiam
Tomek
_________________
www.myomega.ovh.org
www.myvectra.ovh.org

#62 OFFLINE   PiotrK

PiotrK
  • 79 postów
  • Dołączył: 14-09-2009
  • Skąd: Kaszuby/ Bytów

Napisany 22 października 2009 - 17:20

Chodziło mi o reakcje pedału gazu a nie o reakcje LPG. Silnik nie dusi się przy nagłym i pełnym otwarciu przepustnicy, jest jakby mocniejszy przy obrotach od 1000 do 3000.
Puszka na pająki poprawia właśnie ten odcinek obrotów.


Ok rozumiem ale cóż to jest takiego ta puszka na pająki ? Powaznie - nie znam takiego urządzonka :) - stąd moje być może bardzo laickie pytanko :).

A i od razu Cię podpytam - Magic Jety masz w listwach z pewnością (pojedyńcze co udowodniono - nie wchodzą).
Jak je zamontowałeś ? Pionowo tuż przy czapie kolektora czy poziomo - na niej ?

A co się stało z Omegasem ? - na swojej stronce miałeś MV-6 właśnie z tą instalacją - wg mnie to był świetny wybór (LR to b dobre instalacje).

#63 OFFLINE   KOLIBERk

KOLIBERk

    620Nm w diezlu :P

  • 31 postów
  • Dołączył: 15-06-2006
  • Skąd: UK
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 22 października 2009 - 17:48

Ok rozumiem ale cóż to jest takiego ta puszka na pająki ? Powaznie - nie znam takiego urządzonka :) - stąd moje być może bardzo laickie pytanko :).

http://forum.omegaklub.eu/showthread.php?t=26157

A i od razu Cię podpytam - Magic Jety masz w listwach z pewnością (pojedyńcze co udowodniono - nie wchodzą).
Jak je zamontowałeś ? Pionowo tuż przy czapie kolektora czy poziomo - na niej ?

Wtryskiwacze MagicJet są obok kolektora, na nim klapa dosłownie waliła w nie jak się ją zamykało. Niżej masz zdjęcie komory silnika.

A co się stało z Omegasem ? - na swojej stronce miałeś MV-6 właśnie z tą instalacją - wg mnie to był świetny wybór (LR to b dobre instalacje).

Niemiłe wspomnienie, na szczęście!
Teraz jest Stag300 i jest za***iście.
Pozdrawiam
Tomek
_________________
www.myomega.ovh.org
www.myvectra.ovh.org

#64 OFFLINE   PiotrK

PiotrK
  • 79 postów
  • Dołączył: 14-09-2009
  • Skąd: Kaszuby/ Bytów

Napisany 22 października 2009 - 18:41

Wtryskiwacze MagicJet są obok kolektora, na nim klapa dosłownie waliła w nie jak się ją zamykało. Niżej masz zdjęcie komory silnika.


No właśnie cos koło tego zamierzam zrobić z MJ - chociaż przymierzałem i wydaje mi się (co zweryfikuję) - że powinny się zmieścić pionowo obok kolektora.

Opcja inna to wtryskiwacze I-Plus w listwie - są one nieco niższe niż MJ i chyba "ustawniejsze" pod względem montażowym.

Jest też opcja p/t New Valtek - nowe waldemary. Są one droższe niż stare waldemary ale podobno o niebo lepsze i nieporówywalnie szybsze.
Jednak jeszcze ich nie testowałem - więc nie potwierdzę jak na razie słyszanych na ich temat pozytywnych opinii.

Niemiłe wspomnienie, na szczęście!
Teraz jest Stag300 i jest za***iście.


A cóż z Omegasem było nie tak ?
Wg mnie to jest b dobra instalacja, podzespoły są dobrej jakości, tylko sensownie zamontować.
W czym STAG przerasta Omegasa ?

Pytam bowiem jako alternatywę dla STAG'a rozważałem Omegasa (reduktor IG1 Maggerato + wtryskiwacze Med), cenowo jest to drożej, ale nie jest to różnica drastyczna.
Zamontować sam sobie zamontuję - bo od czasu do czasu takie usługi wykonuję :).

Rozważam także BRC SQ-56, co prawda nie na Genius Max'ie ale na dwóch Geniusach 1500. Niemniej montaż tej instalacji miałby cele głównie naukowo - badawcze. Jest bowiem w kwestii BRC kilka wątpliwości do wyjaśnienia a nie mam pod ręką odpowiedniego auta z zamontowanym BRC, ktore mógłbym poddać odpowiednim testom.

#65 OFFLINE   KOLIBERk

KOLIBERk

    620Nm w diezlu :P

  • 31 postów
  • Dołączył: 15-06-2006
  • Skąd: UK
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 22 października 2009 - 18:52

W czym STAG przerasta Omegasa ?

Przede wszystkim cena, jak już sam zauważyłeś. Wiec po co przepłacać za coś, co możesz mieć dużo taniej.

P.S. W LR Omegas w ciągu 1.5 roku wymieniłem 2 wtryskiwacze, koszt jednego - 250zl.
Pozdrawiam
Tomek
_________________
www.myomega.ovh.org
www.myvectra.ovh.org

#66 OFFLINE   PiotrK

PiotrK
  • 79 postów
  • Dołączył: 14-09-2009
  • Skąd: Kaszuby/ Bytów

Napisany 22 października 2009 - 19:18

Przede wszystkim cena, jak już sam zauważyłeś. Wiec po co przepłacać za coś, co możesz mieć dużo taniej.

P.S. W LR Omegas w ciągu 1.5 roku wymieniłem 2 wtryskiwacze, koszt jednego - 250zl.


Fakt :).
A jaki masz przy STAG'u reduktor ?

Ja wpakuję albo Scorpiona GT albo może nawet ST wystarczy (mam i taki i taki na półce), zastanawiam się ewentualnie nad Magic Jetem III

#67 OFFLINE   KOLIBERk

KOLIBERk

    620Nm w diezlu :P

  • 31 postów
  • Dołączył: 15-06-2006
  • Skąd: UK
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 22 października 2009 - 19:22

A jaki masz przy STAG'u reduktor ?

Gold, nie mam problemów.
Pozdrawiam
Tomek
_________________
www.myomega.ovh.org
www.myvectra.ovh.org

#68 OFFLINE   michauu

michauu
  • 182 postów
  • Dołączył: 02-07-2009

Napisany 22 października 2009 - 21:17

a ja mam silvera i jest git, nic sie nie dzieje, zrobiłem 60km non stop 180-220 i dalej bez problemow, omi lata jak wsciekla....

#69 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 22 października 2009 - 21:18

a ja mam silvera i jest git, nic sie nie dzieje, zrobiłem 60km non stop 180-220 i dalej bez problemow, omi lata jak wsciekla....


u mnie tez silver daje rade. autostrada a1 z butem w podlodze 240 km.h i nic sie nie dzialo.




 


#70 OFFLINE   ermi

ermi
  • 377 postów
  • Dołączył: 13-10-2008
  • Skąd: Toruń
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 23 października 2009 - 08:12

jak badawczo to instaluj magica 3
tez się doparowniczka przymierzam bo dużo dobrego słyszałem;)

#71 OFFLINE   eliks

eliks
  • 1 563 postów
  • Dołączył: 28-11-2007
  • Skąd: Lidzbark

Napisany 23 października 2009 - 15:26

@PiotrK - tak mam Magic Jety

Dodany obrazek


@ermi - ty czasem nie masz teraz Scorpiona GT?

#72 OFFLINE   homer171

homer171

    Paweł

  • 90 postów
  • Dołączył: 22-07-2007
  • Skąd: Wrocław

Napisany 23 października 2009 - 21:48

...
Wszystkie Czesci do OMEGI - Pisz PW
Zajrzyj na moje aukcje!

#73 OFFLINE   ermi

ermi
  • 377 postów
  • Dołączył: 13-10-2008
  • Skąd: Toruń
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 24 października 2009 - 10:11

mam GT tego poprawionego ale ślinka mi cieknie na magica 3 ;)

a właśnie nowy map sensor wypuścił stag -02 podobno dokładniejszy jakiś

no i powtórzę - nowe oprogramowanie jest do staga - warto wgrać.

#74 OFFLINE   eliks

eliks
  • 1 563 postów
  • Dołączył: 28-11-2007
  • Skąd: Lidzbark

Napisany 24 października 2009 - 10:23

mam GT tego poprawionego ale ślinka mi cieknie na magica 3 ;)

a właśnie nowy map sensor wypuścił stag -02 podobno dokładniejszy jakiś

no i powtórzę - nowe oprogramowanie jest do staga - warto wgrać.

daje to coś do naszych aut ermi? Nic narazie nie będe kombinował bo za jakieś 2 miesiące jadę na przegląd po 10 000km więc poproszę aby mi to wgrali jeśli warto.

#75 OFFLINE   Poczes

Poczes

    carrra(van)mba

  • 94 postów
  • Dołączył: 01-09-2009
  • Skąd: Southampton

Napisany 24 października 2009 - 10:36

no i powtórzę - nowe oprogramowanie jest do staga - warto wgrać

masz do niego jakis dostep, link, albo cokolwiek ? :)



ja mam reduktor VEGA i wtryski Raila 3ohm ;) i jestem zadowolony

#76 OFFLINE   eliks

eliks
  • 1 563 postów
  • Dołączył: 28-11-2007
  • Skąd: Lidzbark

Napisany 24 października 2009 - 10:46

kolego no jesli jest to na stronie AC Gazu.

#77 OFFLINE   PiotrK

PiotrK
  • 79 postów
  • Dołączył: 14-09-2009
  • Skąd: Kaszuby/ Bytów

Napisany 24 października 2009 - 14:13

mam GT tego poprawionego ale ślinka mi cieknie na magica 3 ;)


Magic III ma w zasadzie same zalety poza jedną wadą.
Otóżwada to niestety wejście ma miedź 6 mm. Nie jest dostępna (a bynajmniej nie słyszałem by była) - wersja na 8 mm.
Niemniej - do obejścia. Otwór w oryginalnym gnieździe ma około 5.5-6 mm co jest ~średnicą wewnętrzną miedzi 8 mm, zaś ósemkę można doprowadzić do Magic Jeta III - ale w wejście nalezy wkręcić redukcję nyplową rozwierconą do około 6 mm (dokładnie teraz nie pamiętam na jaką średnicę rozwiercałem).

Chociaż są w środowisku gazowników opinie, że 211 KM da się zrobić na miedzi 6 mm i to będzie jeździło.

Co interesujące - Magic Jet III występuje w komplecie z elektrozaworem. A ten także jest na miedź 6 mm. Tymczasem producent deklaruje obsługiwane moce przez ten reduktor (na dwóch wyjściach) aż do 350 KM - w co ja mówiąc szczerze - nie wierzę :).

BTW:
Zwróćcie uwage na pewien drobiazg. Jesli miedź 8 mm zostanie ucięta przyrządzikiem do cięcia rurek miedzianych - to warto spojrzeć jakie przewężenie w tym miejscu powstaje.
Sądzę, że to jest mniej niż wewnętrzna średnica miedzi 6 mm uciętej piłką do metalu (czyli bez zawinięcia do środka).

W swojej MV6 zastosuję przewody plastikowe FARO do LPG - średnica 13 mm co odpowiada miedzi 8 mm - ale nie ma żadnych przewężeń.

#78 OFFLINE   ermi

ermi
  • 377 postów
  • Dołączył: 13-10-2008
  • Skąd: Toruń
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 25 października 2009 - 10:45

Ciekawe i cenne uwagi Piotrku - czyli trzeba poczekać na poprawienie przez producenta. Dałeś do myślenia.
program http://www.ac.com.pl...je-obslugi,275/

#79 OFFLINE   gregv6

gregv6
  • 12 postów
  • Dołączył: 23-11-2007
  • Skąd: ostróda

Napisany 04 listopada 2009 - 05:47

Co do magic III to śmigam na nim od dwu miesięcy (Stag 300 wtryski magic) w x30xe i do puki było powyżej zera wszystko było OK. Zadnej zadyszki na wysokich obrotach ładna reakcja na gaz, teraz jednak przy minus 2 po ostrym wciśnięciu, redukcji biegu nie starcza mu pary. Instalka się wyłącza
greg

#80 OFFLINE   ermi

ermi
  • 377 postów
  • Dołączył: 13-10-2008
  • Skąd: Toruń
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 04 listopada 2009 - 10:32

a przy jakiej temp. gazu i silnika masz ten problem? na jaką temp.masz ustawione przełączanie ?