po jakim dystansie na sekwencji przelacza sie na gaz?
Do nagrzania reduktora do 30 stopni bo 30 to optymalna temp do przejscia na gaz.
Napisany 23 września 2009 - 19:25
po jakim dystansie na sekwencji przelacza sie na gaz?
Napisany 25 września 2009 - 13:26
Napisany 25 września 2009 - 19:15
Na stronie AC była mowa o nim własnie ze to ich firmowy reduktor ktory przechodził od jakiegos czasu testy i miał sie pojawić na rynku.no to zmienili zdanie teraz? Dostaniesz Tomasetto
Napisany 25 września 2009 - 21:54
Napisany 28 września 2009 - 19:05
Napisany 28 września 2009 - 22:22
Podłączę się do tematu. Chyba na pierwszej stronie ktoś napisał, żeby wwiercić się w kolektor dolotowy tak, aby wtrysk gazu był wycelowany w grzybek zaworu.
Mam kluskę 3.0 V6 i zamierzam osobiście założyć w niej sekwencję. Jedna stwierdzenie z tym celowaniem w zawór mnie troszkę zmartwiło.
Zmartwiło mnie dlatego, że jak wymieniałem nie dawno w silniku pokrywy zaworów na Vektrowe to zauważyłem, że w dolocie są po zaklejane śruby - napewno po dyszach gazu.
No i teraz jeżeli mają być dysze wycelowane w grzybek zaworu to wydaje mi się, że muszą być dość nisko założone, a moje zaślepki były mniej więcej w połowie wysokości dolotu.
Kupiłem Omcię 6 tyg. temu i muszę stwiedzić, że poprzedni właściciel to partacz. Była w niej instalacja typu KAMI-KADZE z dwoma zwężkami (jak dla mono wtrysku).
Podejrzewam, że gościu zdemontował sekwencję z pod maski i ożenił osobno przed sprzedażą auta, a w miejsce sekwencji na odczepnego włożył LPG typu KAMI-KADZE.
Koledzy co z tym celowaniem ??
Napisany 29 września 2009 - 02:03
Koledzy co z tym celowaniem ??
Na zavoli sa nabite literki N lub S tak sie je rozróznia a nie zadnymi propkami.
Napisany 29 września 2009 - 09:49
Napisany 29 września 2009 - 11:16
Dzięki koledzy za odpowiedź. Pozdrawiam
Z tym że według tej tabelki na podanym linku to powinienem mieć dysze 4mm, a PiotrK pisze mi że wystarczą 2,7mm.
Mi się wydaje, że tak jak w tabelce, czy to dobrze??
Napisany 29 września 2009 - 11:26
Napisany 29 września 2009 - 13:24
To się domyślam, że dobiera się średnicę do mocy.
Chodzi mi tylko o to, że w podanym linku
http://www.myomega.o....zekolektor.htm
do 3.0 V6 polecają dysze 4mm, a PiotrK polecił mi 2,7mm.
No i na mój chłopski rozum wydaje mi się, że potrzeuję 4mm dysze.
Napisany 30 września 2009 - 20:59
Należy dążyć do tego - by gaz był podawany tak samo jak benzyna. Jesli się przyjrzysz - to w większości silników z wtryskiem wielopunktowym - wtrysk benzyny kierowany jest na grzybek zaworu ssącego.
Im bardziej zbliżysz się do rozwiązania fabrycznego - tym szybciej pracowała będzie sonda lambda i tym dokładniej będzie podawany gaz.
Zasady ogólne są takie:
1. Wtrysk gazu w miejsce wtrysku benzyny.
2. Reduktor z odpowiednim zapasem oraz odpowiedniej jakości
3. Wtryskiwacze odpowiednio szybkie
4. Mozliwie jak najkrótsze wężyki od wtryskiwaczy
5. Dostateczna wydajność doprowadzenia FC gazu
6. Dostatecznie przepustowe filtry FL gazu
7. Zamontowanie elementów pomiarowych zgodnie z instrukcją
8. Wpiecie się elektryką jak należy, starannie i bez rzeźby
Jesli spełnisz powyższe postulaty - masz szalenie duże szanse na to, że Twój silnik będzie na LPG pracował nie gorzej niż na benzynie.
Polecam Ci takie zestawienie:
Elektronika - STAG300.6plus
Reduktor Scorpion GT
Wtryskiwacze - Magic Jet
Dysze - 2.7 mm powinno być OK
Ciśnienie na reduktorze - 1 bar powinien być OK
Reszta wyjdzie w praniu.
A co do kolektora - używany kolektor u Beasta kosztuje 50 złotych. Taka sama cena jest na allegro.
Więc w ogóle się nie zastanawiaj a kup używany kolektor byle cały a niepowiercony i w nim na spokojnie porób nawierty.
Dość dobry materiał szkoleniowy masz tutaj:
http://www.myomega.o...szekolektor.htm
Ciekawe. Weź Ty mi powiedz w ktorym miejscu są owe nabite literki - bo albo ja ślepy jestem albo to co napisałeś Zavoli robi od wczoraj.
Albo prościej - foto poproszę.
Napisany 04 października 2009 - 20:35
Napisany 04 października 2009 - 21:03
I prosze bardzo zdjecie zavolaka...
Na zdjeciu jest S a jak jest N to jest nabita N.
http://www.users.bes...er171/33333.jpg
Napisany 04 października 2009 - 21:39
Napisany 22 października 2009 - 17:00
I prosze bardzo zdjecie zavolaka...
Na zdjeciu jest S a jak jest N to jest nabita N.
http://www.users.bes...er171/33333.jpg
Dodatkowo założona puszka na pająki od Immo poprawiła reakcje gazu od 1000obr do 3tys. Jest żwawiej.