Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Stag 300 -jaki reduktor i wtryski do omegi 3.0 ??


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
107 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   eliks

eliks
  • 1563 postów
  • Dołączył: 28-11-2007
  • Skąd: Lidzbark

Napisany 17 wrzesień 2009 - 18:36

Stwierdziłem ze dam sobie spokój z dyskusja z Toba.

To nie chodzi o dysputy, tylko żeby koledze doradzić. Do Omegi 3.0 nie są konieczne 2 reduktory i nie mów mi że tak nie jest. I nie mówie teraz o Nowotczynskim ale ogólnie zobacz ile osób ma tutaj LPG które super działa w V6, bez utraty mocy i bez problemów z obrotami i działaja na 1 reduktorze.


Ja swego czasu mialem u Siebie Golda ale termicznie to on wogole nie dawał rady.

Stare KME dawały radę, później to już porażka.

#22 OFFLINE   PiotrK

PiotrK
  • 79 postów
  • Dołączył: 14-09-2009
  • Skąd: Kaszuby/ Bytów

Napisany 17 wrzesień 2009 - 18:48

A ze wszystkimi problemami to niech moze zacznie walczyc kolega Eliks ale podejrzewam ze odrazu wyśle człowiek do Nowotczyńskiego czy jak to sie pisze bo sam tylko teoria.
Pozdrawiam


Powiem Wam koledzy w ten sposób:

Wpakowanie dwóch reduktorów - jakkolwiek dość kosztowne i pracochłonne (bo trzeba się nakombinować co nieco) - ma same zalety.
Nie ma bowiem czegoś takiego jak zbyt duży reduktor. Reduktor może być tylko za mały.

Ja na swojej Omeżce przetestuję Scorpiona GT (i jestem niemal pewny, że da radę), mogę też się pobawić Magic Jetem III (i myślę, że wyrobi), ale sądze, że Scorpion ST to jest na sam styk do X30XE.

Ogólnie wolę sie pomęczyć i popłakać nad kosztem dwóch reduktorów lub jednego bardzo mocnego, wolę się pomęczyć z miedzią 8 mm miast 6, wolę wywalić o stówę więcej za wielozawór super i mieć tą pewnośc, że takie coś jak pad ciśnienia przy butowaniu mnie nie dotyczy, lub tez jest przyczyną zapchanego filtra zaledwie.

#23 OFFLINE   homer171

homer171

    Paweł

  • 90 postów
  • Dołączył: 22-07-2007
  • Skąd: Wrocław

Napisany 17 wrzesień 2009 - 20:42

Ja nie twierdze ze jeden reduktor da rade. Ale jak mam załozyc GT za prawie 400 zł to wole załozyć 2 x zavoli. Takie jest moje zdanie. I tak samo było u mnie z ST kupilem dwa za takie pieniadze jak jeden GT.
I zamiast pracochłonno miedzia na fi8 ktora zawsze moze sie przełamać to mozna zastosowac kompozytowe wezyki plastikowe.
Wszystkie Czesci do OMEGI - Pisz PW
Zajrzyj na moje aukcje!

#24 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 17 wrzesień 2009 - 20:51

Ja swego czasu mialem u Siebie Golda ale termicznie to on wogole nie dawał rady. Kawałek autostrady i temp gazu 0 stopni. Mieli niby cos z nim zrobic zeby go poprawić ale nie mam na ta chwile o nim informacji. I te tandetne plastikowe kolanka wodne.


no to chyba cos poprawili bo u mnie cala autostrada 220 km/h i nic nie zamarzalo. jak bede mial chwile to przejade sie z kompem i popatrza na cisnienia

ma nowe wtryski iplus swietne sa po prostu rewelacja montuje gaz na codzien i do omegi idealny zestaw..


ja mam iplusy od 14.08 - w porownaniu z valtekami - rewelacja




 


#25 OFFLINE   manro

manro
  • 1909 postów
  • Dołączył: 09-07-2007
  • Skąd: WARSZAWA
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 17 wrzesień 2009 - 21:59

napisz coś o tych i-plusach albo daj jakis link do danych bo w pdf jest mało.
pozdrawiam:D
na forum lpg znalazłem za odp dzięki.

#26 OFFLINE   erossi

erossi
  • 34 postów
  • Dołączył: 17-08-2009

Napisany 21 wrzesień 2009 - 14:03

Dzieki za odpowiedzi, dyskusje i juz zupelnie ssie pogubiłem

czyli jak, dac 1 Scorpiona GT czy 2 Zavoli?
Sterownik chyba STAG 300+, bez premium (jka ktos wspomniał, do nowszych aut to tak ale do omci nie bardzo)

Napiszcie, konkretnie jak byscie to zrobili :-)

#27 OFFLINE   PiotrK

PiotrK
  • 79 postów
  • Dołączył: 14-09-2009
  • Skąd: Kaszuby/ Bytów

Napisany 21 wrzesień 2009 - 19:01

Dzieki za odpowiedzi, dyskusje i juz zupelnie ssie pogubiłem

czyli jak, dac 1 Scorpiona GT czy 2 Zavoli?
Sterownik chyba STAG 300+, bez premium (jka ktos wspomniał, do nowszych aut to tak ale do omci nie bardzo)

Napiszcie, konkretnie jak byscie to zrobili :-)


Krótko a na temat - do V6 rekomenduję:

1. Scorpiona GT lub minimum ST lub 2 x Zavoli Zeta S, ew Magic Jet'a III. Najrozsądniej chyba będzie dać MJ III ale pozostałe reduktory nie są gorszym rozwiązaniem (ciężej może byc upakować a roboty więcej)

2. Wtryskiwacze - albo Magic Jet albo I-Plus'y albo Matrix'y HD544 przy czym ostatnia opcja wyjdzie drogo bo są po 4 w listwie (3 są produkowane ale w BRoP niedostępne) i trzeba kupić dwie listwy po 520 zł sztuka

3. Elektronika - STAG300+ lub Premium, premium z OBD w Omedze nie pogada (w starszych), ale korekty będzie robił.

Moim zdaniem konfiguracja:
STAG300+ oraz wtryski Magic Jet oraz reduktor Magic Jet III powinny dać radę.

#28 OFFLINE   Ducce

Ducce
  • 313 postów
  • Dołączył: 16-08-2009
  • Skąd: Szczecin

Napisany 21 wrzesień 2009 - 19:06

Zgodze sie z przedmowca ze wtryski I-plus ze Stag 300 ale reduktor bym dal KME Golda da sobie w zupelnosci rade ja mam takie zestaw i nie narzekam

#29 OFFLINE   erossi

erossi
  • 34 postów
  • Dołączył: 17-08-2009

Napisany 21 wrzesień 2009 - 19:28

dzwoniłem dzis do AC w Białymstoku

tak na szybkiego, obeznalem sie co do ceny, powiedzial ze 3200-300 :)
Napewno bedzie STAG 300+,
reduktory polecał 2xZavoli n, tak są takie?
chociaz jeszcze zajade do nich i osobiscie sie dogadam, najgorsza jest kolejka - do grudnia

#30 OFFLINE   PiotrK

PiotrK
  • 79 postów
  • Dołączył: 14-09-2009
  • Skąd: Kaszuby/ Bytów

Napisany 21 wrzesień 2009 - 19:32

dzwoniłem dzis do AC w Białymstoku

tak na szybkiego, obeznalem sie co do ceny, powiedzial ze 3200-300 :)
Napewno bedzie STAG 300+,
reduktory polecał 2xZavoli n, tak są takie?


Są. To niezłe reduktory. Zavolak Zeta N obsługuje do okolic 150 KM, załóżmy, że niech jest to 130, więc dwa takie reduktory powinny lekko dać radę.

#31 OFFLINE   ermi

ermi
  • 377 postów
  • Dołączył: 13-10-2008
  • Skąd: Toruń
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 22 wrzesień 2009 - 09:11

tylko po cholerę pchać się w 2 reduktory???

#32 OFFLINE   PiotrK

PiotrK
  • 79 postów
  • Dołączył: 14-09-2009
  • Skąd: Kaszuby/ Bytów

Napisany 22 wrzesień 2009 - 10:37

tylko po cholerę pchać się w 2 reduktory???


Bo jeden Zavolak to nieco za mało. Zavoli Zeta S jest ponoc do 250KM ale ja temu wiary nie daję - i z posiadanych informacji przeze mnie - wymięka przy 170 KM.
Zavoli Zeta N zaś niby jest do 150, ale nie sądzę, że więcej jak 130 obrobi.

Te reduktory (S vs N) różnią się tylko sprężyną - S ma silniejszą przez co jest na wyższe ciśnienie. Zewnętrznie różnic nie ma żadnych, nawet w napisach. O ile jednak pamiętam to eska ma czerwoną kropkę przy wejściu LPG.

Ważna sprawa - jak będziesz montował instalację - wymagaj przewodu ze zbiornika do reduktora 8 mm, wielozawór musi być typu Tomasetto Super, najlepiej też jesli wyjmie się z niego sprężynkę ograniczającą maksymalny wypływ.

#33 OFFLINE   eliks

eliks
  • 1563 postów
  • Dołączył: 28-11-2007
  • Skąd: Lidzbark

Napisany 22 wrzesień 2009 - 15:01

tylko po cholerę pchać się w 2 reduktory???

bo ludzie lubią sobie życie komplikować

#34 OFFLINE   PiotrK

PiotrK
  • 79 postów
  • Dołączył: 14-09-2009
  • Skąd: Kaszuby/ Bytów

Napisany 22 wrzesień 2009 - 15:40

bo ludzie lubią sobie życie komplikować


Akurat tak się składa, że do Omegi (211KM) to nie ma problemu z jednym reduktorem - jest Scorpion GT na przykład, ktory spokojnie powinien dać radę. Jest Magic Jet III, jest Scorpion ST, wreszcie jest IG1 Landi Renzo.

No ale jesli mamy do czynienia z motorem 300 konnym i więcej - a taki jest np V12 z BMW (300 - 320 KM) czy V12 z Mercedesa W140 (ponad 400 KM) - to wstawienia dwóch reduktorów w takim aucie (szczególnie tym drugim) po prostu nie da się uniknąć.
Udowodniono, ze Scorpion GT obrobił na hamowni samochód o mocy 333 KM - więc do tej mocy można jeszcze myśleć o jednym reduktorze.
Powyżej - nie da rady - trzeba iść w dwa.
Z uwagi na fakt, że ja lubię miec zapas - dawałbym na pewno dwa reduktory od mocy mniej więcej 250 KM. Zawsze jest kwestia miejsca dla nich - przykładowo w Audi S6 300 konnym reduktory (dwa Scorpiony ST) zamontowano pod przednim zderzakiem.

#35 OFFLINE   eliks

eliks
  • 1563 postów
  • Dołączył: 28-11-2007
  • Skąd: Lidzbark

Napisany 22 wrzesień 2009 - 15:41

Akurat tak się składa, że do Omegi (211KM) to nie ma problemu z jednym reduktorem - jest Scorpion GT na przykład, ktory spokojnie powinien dać radę. Jest Magic Jet III, jest Scorpion ST, wreszcie jest IG1 Landi Renzo.

No ale jesli mamy do czynienia z motorem 300 konnym i więcej - a taki jest np V12 z BMW (300 - 320 KM) czy V12 z Mercedesa W140 (ponad 400 KM) - to wstawienia dwóch reduktorów w takim aucie (szczególnie tym drugim) po prostu nie da się uniknąć.
Udowodniono, ze Scorpion GT obrobił na hamowni samochód o mocy 333 KM - więc do tej mocy można jeszcze myśleć o jednym reduktorze.
Powyżej - nie da rady - trzeba iść w dwa.
Z uwagi na fakt, że ja lubię miec zapas - dawałbym na pewno dwa reduktory od mocy mniej więcej 250 KM. Zawsze jest kwestia miejsca dla nich - przykładowo w Audi S6 300 konnym reduktory (dwa Scorpiony ST) zamontowano pod przednim zderzakiem.

w pełni sie z tobą zgadzam kolego

#36 OFFLINE   homer171

homer171

    Paweł

  • 90 postów
  • Dołączył: 22-07-2007
  • Skąd: Wrocław

Napisany 23 wrzesień 2009 - 07:10

Bo jeden Zavolak to nieco za mało. Zavoli Zeta S jest ponoc do 250KM ale ja temu wiary nie daję - i z posiadanych informacji przeze mnie - wymięka przy 170 KM.
Zavoli Zeta N zaś niby jest do 150, ale nie sądzę, że więcej jak 130 obrobi.

Te reduktory (S vs N) różnią się tylko sprężyną - S ma silniejszą przez co jest na wyższe ciśnienie. Zewnętrznie różnic nie ma żadnych, nawet w napisach. O ile jednak pamiętam to eska ma czerwoną kropkę przy wejściu LPG.

Ważna sprawa - jak będziesz montował instalację - wymagaj przewodu ze zbiornika do reduktora 8 mm, wielozawór musi być typu Tomasetto Super, najlepiej też jesli wyjmie się z niego sprężynkę ograniczającą maksymalny wypływ.

Na zavoli sa nabite literki N lub S tak sie je rozróznia a nie zadnymi propkami.
Ac montuje dwa zavolaki bo nie poprawiaja po fabryce ST ktore na pełnej butli pokazuja inne cisnienie niz pozniej jak np w polowie butli i pod koniec. Duza rozbieznosc jest cisnień od 1.0 do 1.2 dlatego wola zakladac zavolki ktore sa lepsze termicznie i stabilne cisnieniowo !! To jest powód. Znaczy ST jak sie nagrzeje to pozniej trzyma temp ale zavoli robi to duzo szybciej znacznie szybciej niz ST.Mało chłopaki jeszcze wiecie. Ja jak bym miał rezonator dolotu to 100% pchał bym sie w dwa zavoli z zamontowanie dwoch nie ma zadnych problemów. A tak nie majac miejsca to pewnie jednego z tych ktore wymienione byly powyzej.
Dodam jeszcze ze wczoraj widziałem omege ze stagiem 300 listwami rail jednym silverem zamontowane w Kepnie trasa np.8 Wrocław-Piotrków Trybunalski za cene 2400 zł i jeszcze z jednym tankowanie gratis pod korek. Byłem w szoku. Oczywiscie MV6
Wszystkie Czesci do OMEGI - Pisz PW
Zajrzyj na moje aukcje!

#37 OFFLINE   erossi

erossi
  • 34 postów
  • Dołączył: 17-08-2009

Napisany 23 wrzesień 2009 - 12:13

homer, czyli brac te dwa zavolki jak poradzili w AC? To juz bede wszystko wiedzial.

#38 OFFLINE   eliks

eliks
  • 1563 postów
  • Dołączył: 28-11-2007
  • Skąd: Lidzbark

Napisany 23 wrzesień 2009 - 15:03

chyba że masz poliftowego ST albo GT o którym możesz sobie przeczytać 3 posty wyżej.

#39 OFFLINE   homer171

homer171

    Paweł

  • 90 postów
  • Dołączył: 22-07-2007
  • Skąd: Wrocław

Napisany 23 wrzesień 2009 - 19:01

To jest tak. Jesli jest dobrze wszystko zrobione od butli do reduktora to tak jak mowi eliks czyli ostatni wypust ST lub GT. Ale jesli proponuja Ci w AC dwa razy zavoli zeta n to tez bedzie to dobrze smigac. Napewno na zavoli powinien ci sie szybciej przełaczac na gaz. Wybór nalezy do Ciebie. Ja jak bym miał wybierac to napewno bym montował to w AC i na dwóch zavoli to jest moja opinia. Mozesz zadzwonic i zapytac czy jest mozliwosc załozenia jednego reduktora i jakiego.
Wszystkie Czesci do OMEGI - Pisz PW
Zajrzyj na moje aukcje!

#40 OFFLINE   erossi

erossi
  • 34 postów
  • Dołączył: 17-08-2009

Napisany 23 wrzesień 2009 - 19:16

po jakim dystansie na sekwencji przelacza sie na gaz?