Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Stag 300 -jaki reduktor i wtryski do omegi 3.0 ??


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
107 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   erossi

erossi
  • 34 postów
  • Dołączył: 17-08-2009

Napisany 13 wrzesień 2009 - 16:26

Witam, mam zamiar zagazowac swoja kluske 3.0 , automat.
Chyba padnie na instalacje STAG 300+ , czytam forum i slysze co chwile rozne opinie na poszczegolne elementy (reduktory,etc). a wiec jaki osprzęt wybrac to tej instalacji zeby to mialo rece i nogi? Konkretnie i prosilbym z uzasadnieniem, chce miec to wkoncu poukladane w jedną calosc ;)

#2 OFFLINE   lendio

lendio
  • 3116 postów
  • Dołączył: 02-07-2006
  • Skąd: PODKARPACIE
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 13 wrzesień 2009 - 20:11

Bylo juz kilkanascie razy, dlatego nastepnym razem uzyj wyszukiwarki zanim zalozysz nowy temat. Zmienilem tytul watku, bo jest bardziej czytelny.

Tansza opcja
-reduktor emmegas
-wtryski np maigcjety
-stag 300

ok 3500 ( 200-300 zlotych mniej lub wiecej)

Drozsza
-reduktor emmegaz
-wtryski matrix hd 544 ( albo xj 544 niejestem pewny ktore )
-stag 300

Ceny nieznam, ale same wtryski kosztuja ok tysiaca wiecej, bo same listwy sa jakies 700zł drozsze w porowaniu z tymi w pierwszej opcji.

Jak cos pokrecilem to mnie poprawcie

#3 OFFLINE   eliks

eliks
  • 1563 postów
  • Dołączył: 28-11-2007
  • Skąd: Lidzbark

Napisany 13 wrzesień 2009 - 20:52

- reduktor Scorpion ST (po lifcie) lub GT
- wtryski magicjet
- sterownik stag 300

#4 OFFLINE   PiotrK

PiotrK
  • 79 postów
  • Dołączył: 14-09-2009
  • Skąd: Kaszuby/ Bytów

Napisany 14 wrzesień 2009 - 17:04

Witam, mam zamiar zagazowac swoja kluske 3.0 , automat.
Chyba padnie na instalacje STAG 300+ , czytam forum i slysze co chwile rozne opinie na poszczegolne elementy (reduktory,etc). a wiec jaki osprzęt wybrac to tej instalacji zeby to mialo rece i nogi? Konkretnie i prosilbym z uzasadnieniem, chce miec to wkoncu poukladane w jedną calosc ;)


Się robi:

Elektronika - STAG300.6+ lub Premium
Wtryskiwacze - 6 x Magic Jet
Dysze - 2.7 mm
Reduktor - Scorpion GT lub Magic Jet III

Niedługo będę u siebie samodzielnie to montował i sądze, że powinno na takim setupie pracować bardzo dobrze.
Uwaga - PORZĄDNIE zrobić nawierty w kolektorze ssącym - tak by strumień gazu trafiał w grzybek zaworu ssącego.

#5 OFFLINE   erossi

erossi
  • 34 postów
  • Dołączył: 17-08-2009

Napisany 14 wrzesień 2009 - 20:36

dzieki za odp.

PiortK - jaki koszt takiej instalacji?

#6 OFFLINE   PiotrK

PiotrK
  • 79 postów
  • Dołączył: 14-09-2009
  • Skąd: Kaszuby/ Bytów

Napisany 14 wrzesień 2009 - 21:13

dzieki za odp.

PiortK - jaki koszt takiej instalacji?


U mnie się nie opłaca bo ja robię mało ale drogo i wskutek tego nie ma poprawek a graty wstawiam nienajgorsze czyli nie najtańsze.

Ze stulitrową butlą (Stako 400/1030); STAG300.6plus + Magic Jet + reduktor Scorpion GT lub Magic Jet III okolicę 4 tysięcy trzeba liczyć.

Oczywiście są Kamikadze, którzy założą do takiego auta instalację za 2.800 - ale nie chciałbym tego potem oglądać ani takim samochodem jechać (jechać, nie jeździć).

Poza tym mam taką zasadę:

1. Zanim cokolwiek z gazu się zacznie robić - 100% idealnie musi być wyprowadzona benzyna - czyli pousuwane wszystkie błędy, wymienione sondy (jesli potrzeba), uszczelniony cały dolot (jesli gdzieś jest lewizna) i najważniejsze - zrobiona elektryka.
Dlatego wysyłam klienta do myjni by umyli mu porządnie silnik. Jak motor dostanie wody - to natychmiast wyjdą wszelkie niesprawności elektryczne. Więc najpierw to trzeba zrobić. I nawet jeśli samochód nie ruszy po myciu - to nie ruszy tu, na miejscu, gdzie jest warsztat i można zrobić. To lepsze niż zaskoczenie za rok w czasie urlopu na Mazurach po wjeździe w kałużę.

2. Wymienić trzeba olej, świece, kable zapłonowe, kopułkę rozdzielacza + palec (jeśli występują)

3. Wymienić trzeba filtr powietrza.

4. Usunąć wszystkie wycieki oleju z silnika (jesli występują).

5. Dobrze jest (za jedną robotą) wymienić także w silniku rozrząd.

Dopiero tak przygotowany silnik wg mnie nadaje się do poważnego montażu instalacji gazowej. Mamy zatem 100% sprawności, że wszystko w nim z benzyną jest OK - więc nie ma zwalania złej pracy na LPG na "paaanie bo pan na benzynie też miałeś nie tak jak trzeba". Dodatkowo silnik jest umyty - więc robota czysta i można bezstresowo zdejmowac kolektor ssący i spokojnie przemysleć nawierty.

#7 OFFLINE   eliks

eliks
  • 1563 postów
  • Dołączył: 28-11-2007
  • Skąd: Lidzbark

Napisany 14 wrzesień 2009 - 21:32

Piotrek mam nadzieję że nie masz serwisu LPG bo z takimi środkami ostrożności stracił byś połowę klientów.

Instalacja którą podałeś podejrzewam że do 3.600zł można już założyć.

#8 OFFLINE   PiotrK

PiotrK
  • 79 postów
  • Dołączył: 14-09-2009
  • Skąd: Kaszuby/ Bytów

Napisany 14 wrzesień 2009 - 22:56

Piotrek mam nadzieję że nie masz serwisu LPG bo z takimi środkami ostrożności stracił byś połowę klientów.


Ja to wiem. I klientów nie muszę mieć mnóstwa - bo nie zależy mi na obrocie typu Tesco.
Wystarczy, że zrobię 2-3 instalacje miesięcznie co w zupełności pozwoli mi zyć a robotę zrobić na spokojnie i sensownie.

No i jesli straciłbym połowę klientów - to i tak ta druga połowa to dla mnie za duzo. Kiedyś - zanim zająłem się LPG - podzwoniłem nieco po warsztatach - by uzyskac informacje jakie są terminy na montaż.
W żadnym z warsztatów nie udało mi się znaleźć terminu szybciej niż na za miesiąc.

#9 OFFLINE   homer171

homer171

    Paweł

  • 90 postów
  • Dołączył: 22-07-2007
  • Skąd: Wrocław

Napisany 15 wrzesień 2009 - 20:12

Witam, mam zamiar zagazowac swoja kluske 3.0 , automat.
Chyba padnie na instalacje STAG 300+ , czytam forum i slysze co chwile rozne opinie na poszczegolne elementy (reduktory,etc). a wiec jaki osprzęt wybrac to tej instalacji zeby to mialo rece i nogi? Konkretnie i prosilbym z uzasadnieniem, chce miec to wkoncu poukladane w jedną calosc ;)



www.ac.com.pl producent stag miejscowosc Białystok a jestes z podlasia wiec mozesz sie tam umowic i bedziesz miał montaz u producenta.
Załoz sobie Staga 300 Premium.
przy tym zestawie sa odrazu wtryski typ 34 valteki specjalnie pod ta instalacje.
Dwa reduktory najlepiej jak lubisz ostrzej jezdzic np zavoli zeta n.
Mozna załozyc jednego scorpiona GT.
a Magic 3 nie jest taki rewelacyjny jak go producent reklamuja cisnieniowo.

U mnie się nie opłaca bo ja robię mało ale drogo i wskutek tego nie ma poprawek a graty wstawiam nienajgorsze czyli nie najtańsze.

Ze stulitrową butlą (Stako 400/1030); STAG300.6plus + Magic Jet + reduktor Scorpion GT lub Magic Jet III okolicę 4 tysięcy trzeba liczyć.

Oczywiście są Kamikadze, którzy założą do takiego auta instalację za 2.800 - ale nie chciałbym tego potem oglądać ani takim samochodem jechać (jechać, nie jeździć).

Poza tym mam taką zasadę:

1. Zanim cokolwiek z gazu się zacznie robić - 100% idealnie musi być wyprowadzona benzyna - czyli pousuwane wszystkie błędy, wymienione sondy (jesli potrzeba), uszczelniony cały dolot (jesli gdzieś jest lewizna) i najważniejsze - zrobiona elektryka.
Dlatego wysyłam klienta do myjni by umyli mu porządnie silnik. Jak motor dostanie wody - to natychmiast wyjdą wszelkie niesprawności elektryczne. Więc najpierw to trzeba zrobić. I nawet jeśli samochód nie ruszy po myciu - to nie ruszy tu, na miejscu, gdzie jest warsztat i można zrobić. To lepsze niż zaskoczenie za rok w czasie urlopu na Mazurach po wjeździe w kałużę.

2. Wymienić trzeba olej, świece, kable zapłonowe, kopułkę rozdzielacza + palec (jeśli występują)

3. Wymienić trzeba filtr powietrza.

4. Usunąć wszystkie wycieki oleju z silnika (jesli występują).

5. Dobrze jest (za jedną robotą) wymienić także w silniku rozrząd.

Dopiero tak przygotowany silnik wg mnie nadaje się do poważnego montażu instalacji gazowej. Mamy zatem 100% sprawności, że wszystko w nim z benzyną jest OK - więc nie ma zwalania złej pracy na LPG na "paaanie bo pan na benzynie też miałeś nie tak jak trzeba". Dodatkowo silnik jest umyty - więc robota czysta i można bezstresowo zdejmowac kolektor ssący i spokojnie przemysleć nawierty.



Kiedys sie zdziwisz po umyciu silnika ze bedziesz na swoj koszt naprawiał kogos auto to wtedy ci sie odechce takich pomysłów.
A zeby wszystko sprawdzic w aucie mozna sie podlaczyc np OS i sprawdzic czy wszystko działa poprawnie.
A najlatwiej jest wysłac kogos na hamownie obciazeniowa i zadne polewanie woda nie jest potrzebne.
To takie naprawy jak ty napisałes w Omedze V6 u jakiego kolwiek mechanika z czesciami to moze byc nawet 5 tys złotych.
Wszystkie Czesci do OMEGI - Pisz PW
Zajrzyj na moje aukcje!

#10 OFFLINE   PiotrK

PiotrK
  • 79 postów
  • Dołączył: 14-09-2009
  • Skąd: Kaszuby/ Bytów

Napisany 15 wrzesień 2009 - 20:18

www.ac.com.pl producent stag miejscowosc Białystok a jestes z podlasia wiec mozesz sie tam umowic i bedziesz miał montaz u producenta.
Załoz sobie Staga 300 Premium.
przy tym zestawie sa odrazu wtryski typ 34 valteki specjalnie pod ta instalacje.
Dwa reduktory najlepiej jak lubisz ostrzej jezdzic np zavoli zeta n.
Mozna załozyc jednego scorpiona GT.
a Magic 3 nie jest taki rewelacyjny jak go producent reklamuja cisnieniowo.


Wsadzałem Magic Jeta do Jeepa Grand Cherokee ZJ silnik 4.0-R6 177KM. Trzyma ciśnienie jak zamurowany.
Jednak co przy większych silnikach się dzieje - tego nie testowałem.

#11 OFFLINE   homer171

homer171

    Paweł

  • 90 postów
  • Dołączył: 22-07-2007
  • Skąd: Wrocław

Napisany 15 wrzesień 2009 - 20:25

Wsadzałem Magic Jeta do Jeepa Grand Cherokee ZJ silnik 4.0-R6 177KM. Trzyma ciśnienie jak zamurowany.
Jednak co przy większych silnikach się dzieje - tego nie testowałem.


To tylko 177 koni. deklarowany jest do 350. w autach 240 ps jest na pograniczu akceptowalnosci.
Wszystkie Czesci do OMEGI - Pisz PW
Zajrzyj na moje aukcje!

#12 OFFLINE   erossi

erossi
  • 34 postów
  • Dołączył: 17-08-2009

Napisany 15 wrzesień 2009 - 20:33

homer171, a jaki koszt tej instalacji co Ty podales? chcialbym sie zmiescic w 3,5-3,7k.

#13 OFFLINE   homer171

homer171

    Paweł

  • 90 postów
  • Dołączył: 22-07-2007
  • Skąd: Wrocław

Napisany 15 wrzesień 2009 - 20:46

Powiem ci tak. Koszt montazu w Białymstoku to chyba gdzies koło 4000 tys.
Ale wiesz tam masz montaz u producenta nawet jak zapłacisz pare złotych wiecej to zawsze mozna na raty wziasc. 3 lata gwarancji producenta na sterownik.
Na stronie jest adres i numer telefonu do warsztatu.
Powiedz ze chcesz Stag 300 premium i dwa reduktor zavoli zeta n.
A butla to według uznania. Jak wejdziesz sobie na allegro to tak mozesz zobaczyc ile kosztuje mniej wiecej w detalu premium.
Wszystkie Czesci do OMEGI - Pisz PW
Zajrzyj na moje aukcje!

#14 OFFLINE   Bartus

Bartus
  • 252 postów
  • Dołączył: 05-03-2008
  • Skąd: Łęczyca
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 15 wrzesień 2009 - 21:03

ja mam kompa bigaz wtryski valteki czerwone a reduktor zavoli zeta S i ladnie smiga

#15 OFFLINE   eliks

eliks
  • 1563 postów
  • Dołączył: 28-11-2007
  • Skąd: Lidzbark

Napisany 16 wrzesień 2009 - 07:27

Powiedz ze chcesz Stag 300 premium i dwa reduktor zavoli zeta n.

Piszesz małe herezje kolego, bo 2 reduktory mijają sie z celem i niepotrzebnie zajmują tyle miejsca. Przecież to bez sensu w ogóle. Wstawi Scorpiona i będzie jeździł. Zresztą kolego jak chcesz ładować gaz do Omki to zajrzyj najpierw TUTAJ i będziesz miał podgląd sytuacji.

#16 OFFLINE   homer171

homer171

    Paweł

  • 90 postów
  • Dołączył: 22-07-2007
  • Skąd: Wrocław

Napisany 16 wrzesień 2009 - 17:22

Piszesz małe herezje kolego, bo 2 reduktory mijają sie z celem i niepotrzebnie zajmują tyle miejsca. Przecież to bez sensu w ogóle. Wstawi Scorpiona i będzie jeździł. Zresztą kolego jak chcesz ładować gaz do Omki to zajrzyj najpierw TUTAJ i będziesz miał podgląd sytuacji.

Jak bys był nabierząco to bys wiedział ze do Omegi 3.0 3.2 wlasnie w AC wkładali 2 x zavoli zeta n. Poczytaj wszystkie watki od poczatku powstania forum to byś wiedział.
Jeden ST jest na styk. Mozna załozyc GT jesli ktos ma ochote. Ale mniej wiecej to samo wyjdzie jak sie załozy dwa razy zavoli zeta. Ja jakos włozyłem do Siebie 2 x ST.
To tak samo jak bysmy załozyli np do mercedesa cls 430 amg jednego GT jak sprawdzisz to powiedz mi a to tylko jest 320 ps. czy daje rade bo ja wiem ??
Czy do Audi 4.2 czy BMW 4.4 tez jeden reduktor np GT albo tego Magic 3.
Wszystkie Czesci do OMEGI - Pisz PW
Zajrzyj na moje aukcje!

#17 OFFLINE   eliks

eliks
  • 1563 postów
  • Dołączył: 28-11-2007
  • Skąd: Lidzbark

Napisany 16 wrzesień 2009 - 17:57

To odezwij sie do Nowotczynskiego na forum AC i nie pisz bzdur. W Omedze i tak jest ciasno. ST poliftowy daje radę u niego w Saabie turbo 230KM tylko trzeba wiedzieć jak to ładnie założyć no i wtryski porządne. Są tutaj ludzie ktorzy maja założony jeden reduktor a porządny, który trzyma temperaturę i ciśnienie i są zadowoleni i nie maja ubytku na mocy wiec nie mów mi proszę że 2 x Zavoli to konieczność. I co do Premium, fajne funkcje, napewno przydatne do aut po roku 2006 i dalej ale czy do Omy konieczne? Kolejne wyrzucenie pieniędzy w błoto.

#18 OFFLINE   homer171

homer171

    Paweł

  • 90 postów
  • Dołączył: 22-07-2007
  • Skąd: Wrocław

Napisany 16 wrzesień 2009 - 18:18

To odezwij sie do Nowotczynskiego na forum AC i nie pisz bzdur. W Omedze i tak jest ciasno. ST poliftowy daje radę u niego w Saabie turbo 230KM tylko trzeba wiedzieć jak to ładnie założyć no i wtryski porządne. Są tutaj ludzie ktorzy maja założony jeden reduktor a porządny, który trzyma temperaturę i ciśnienie i są zadowoleni i nie maja ubytku na mocy wiec nie mów mi proszę że 2 x Zavoli to konieczność. I co do Premium, fajne funkcje, napewno przydatne do aut po roku 2006 i dalej ale czy do Omy konieczne? Kolejne wyrzucenie pieniędzy w błoto.

Stwierdziłem ze dam sobie spokój z dyskusja z Toba.
Bo duzo teori mało praktyki musisz czesciej do Nowotczyńskiego jezdzic to moze sie nauczy poprawiania po fabryce ktorych to rzeczy na forum nie umieszcza nie potrzebuje bo to dla mnie zaden autorytem.
Jesli twoim autorytem jest Nowotczyński i niech tak zostanie.
Ludzie zakładaja co chca albo co uwazaja za słuszne lub gazownik wepchnie.
Tylko po co pozniej te wszystkie watki co sie stało dlaczego nie działa dobrze od poczatku duzo pali wtryski od 3 tys ciagle otwarte.
Ja mam u Siebie duzy naddatek mi to pasuje ST sa tanie.
spadków prawie nie mam wogole.
A ze wszystkimi problemami to niech moze zacznie walczyc kolega Eliks ale podejrzewam ze odrazu wyśle człowiek do Nowotczyńskiego czy jak to sie pisze bo sam tylko teoria.
Pozdrawiam
Wszystkie Czesci do OMEGI - Pisz PW
Zajrzyj na moje aukcje!

#19 OFFLINE   Ducce

Ducce
  • 313 postów
  • Dołączył: 16-08-2009
  • Skąd: Szczecin

Napisany 16 wrzesień 2009 - 21:09

wsadz sobie KME Gold reduktor miedz oczywiscie Fi 8 i wtryski Kehiny chociaz chyba Elpigaz (nie pamietam) ma nowe wtryski iplus swietne sa po prostu rewelacja montuje gaz na codzien i do omegi idealny zestaw...

#20 OFFLINE   homer171

homer171

    Paweł

  • 90 postów
  • Dołączył: 22-07-2007
  • Skąd: Wrocław

Napisany 17 wrzesień 2009 - 16:00

Ja swego czasu mialem u Siebie Golda ale termicznie to on wogole nie dawał rady. Kawałek autostrady i temp gazu 0 stopni. Mieli niby cos z nim zrobic zeby go poprawić ale nie mam na ta chwile o nim informacji. I te tandetne plastikowe kolanka wodne.
Wszystkie Czesci do OMEGI - Pisz PW
Zajrzyj na moje aukcje!