zastanawiam się nad lpg
#1 OFFLINE
Napisany 09 września 2009 - 20:22
Mam walnięty zawór egr,zaslepilem go --czy mam go wymienić?
Katalizatorów też już nie posiadam--czy to nie będzie przeszkadzać instalacji?
#2 OFFLINE
Napisany 09 września 2009 - 20:39
W tym miesiącu zamontowałem 4 omegi v6 na instalacji kme i w kazdej wszystko hula.
Ogólnie to wiekszość instalacji bedzie dobrze pracowała w tym silniku pod warunkiem że jest poprawnie zamontowana i ustawiona.
Jak bedziesz montował to poproś żeby zawór tankowania zamontowali przy wlewie benzyny.
Jeśli chodzi o koszt to we wrocławiu koszt ok 3300-3500zł
#3 OFFLINE
Napisany 09 września 2009 - 21:33
Ja w swojej 3.0 mam instalacje KME G3 i wszystko hula jak należy.Wtryskiwacze i-plus z elpigazu. Montuje właśnie instalacje tych firm i złożyłem sobie taki zestaw.
W tym miesiącu zamontowałem 4 omegi v6 na instalacji kme i w kazdej wszystko hula.
Ogólnie to wiekszość instalacji bedzie dobrze pracowała w tym silniku pod warunkiem że jest poprawnie zamontowana i ustawiona.
Jak bedziesz montował to poproś żeby zawór tankowania zamontowali przy wlewie benzyny.
Jeśli chodzi o koszt to we wrocławiu koszt ok 3300-3500zł
A co powiesz na PRINS,lub STAGA-300?
No i jeszcze ten egr i katy?
#4 OFFLINE
Napisany 09 września 2009 - 22:22
Wtryskiwacze i-plus z elpiga
mam je od miesiaca - rewelacyjne wtryski
#5 OFFLINE
Napisany 09 września 2009 - 23:24
mam je od miesiaca - rewelacyjne wtryski
a ciche są ? ja mam Valteka i są głośne.
#6 OFFLINE
Napisany 10 września 2009 - 09:23
a ciche są ? ja mam Valteka i są głośne.
Valtek to szajs i sa ciche . a dobre wtryski sa glosne niestety. ale w kabinie nie slychac
#7 OFFLINE
Napisany 10 września 2009 - 10:04
[B]
#8 OFFLINE
Napisany 10 września 2009 - 14:49
Valtek to szajs i sa ciche . a dobre wtryski sa glosne niestety. ale w kabinie nie slychac
No właśnie mam od 2 lat Valteki czerwone i w kabinie ich nie słychać ale przy aucie lub po podniesieniu maski pracują głośno.
#9 OFFLINE
Napisany 10 września 2009 - 17:21
A co powiesz na PRINS,lub STAGA-300?
No i jeszcze ten egr i katy?
Prins to instalacja z całkiem innej półki ale niestety bardzo droga. Jeśli chodzi o staga to nie wiem bo nie montuje, ale z tego co widze na forum to trochę problemów z tą instalacją jest, ale to może wina nieprawidłowego montażu.
Jesli chodzi o wtryskiwacze to i-plusy są głośniejsze od valteków ale o wiele lepsze, zresztą nie ma co porównywać z nimi.
Porada dla osób które chcą założyć intalacje do auta. Praca samochodu na gazie zależy w bardzo duzym stopniu od wtryskiwaczy, i akurat na nich nie ma co oszczędzać.
W swojej omedze przetestowałem wtryskiwacze valtek, magic jet, plani jet, i-plus i najlepsze okazały się i-plus.
Firma KME wypuściła na rynek niedawno wtryskiwacze horizon które też są dobre i warto się nad nimi zastanowić.
#10 OFFLINE
Napisany 10 września 2009 - 19:11
#11 OFFLINE
Napisany 10 września 2009 - 19:15
[B]
#12 OFFLINE
#13 OFFLINE
Napisany 10 września 2009 - 19:36
btw. ile kosztują te wtryski i-plus w listwie na 4 cylindry?
#14 OFFLINE
Napisany 10 września 2009 - 21:15
nawet szybkie (zółte) mają stosunkowo długi minimalny czas wtrysku szybko się zużywają.
btw. ile kosztują te wtryski i-plus w listwie na 4 cylindry?
Wejdź na stronę; http://www.shopgaz.pl/ i tam mozsz kupić w sklepie internetowym.
Tylko pamietaj że oprócz dwóch wtryskiwaczy 3 sekcyjnych trzeba zakupić dodatkowo osprzęt do nich czyli króćce, dysze, blok rozdzielający z czujnikiem temperatury gazu. Wszystko w komplecie w jednym woreczku.
#15 OFFLINE
Napisany 10 września 2009 - 22:16
a można precyzyjniej ???
kiepska wydajnosc, bardzo szybko sie rozkalibrowywuja,
Tylko pamietaj że oprócz dwóch wtryskiwaczy 3 sekcyjnych trzeba zakupić dodatkowo osprzęt do nich czyli króćce, dysze, blok rozdzielający z czujnikiem temperatury gazu. Wszystko w komplecie w jednym woreczku.
tzw woreczek montazowy. za komplet do V6 zaplacilem po znajomosci 700 z groszami. na szopgazie kolo 1000 by wyszlo brutto.
#16 OFFLINE
Napisany 10 września 2009 - 23:05
I opłacało się? za 700zł można kupić 2 komplety Magic-Jetów do V6, a więc spokój dłuższy czas. Jest sens dopłacać do tych I-plusów?tzw woreczek montazowy. za komplet do V6 zaplacilem po znajomosci 700 z groszami. na szopgazie kolo 1000 by wyszlo brutto.
Stag 300/300+, Scorpion ST, MagicJet IMO do 2,5 optymalny zestaw cena/jakość.
#17 OFFLINE
Napisany 10 września 2009 - 23:10
I opłacało się? za 700zł można kupić 2 komplety Magic-Jetów do V6, a więc spokój dłuższy czas. Jest sens dopłacać do tych I-plusów?
Stag 300/300+, Scorpion ST, MagicJet IMO do 2,5 optymalny zestaw cena/jakość.
wg mnie sie oplacalo.
MJ tez niestety wymagaja kalibracji co wiaze sie z ich ponownym ustawianiem.
Ja mam u siebie Elipgaz Stella, I-plus, KME silver.
#18 OFFLINE
Napisany 11 września 2009 - 07:03
#19 OFFLINE
Napisany 11 września 2009 - 08:43
A tak z innej beczki. Mam u siebie instalację II gen. Jeśli nie sprzedam w najbliższym czasie kluski to zastanawiam się nad przerobieniem tego na wtrysk. Ile będzie to kosztowało?? W X20XEV...
oplaca sie?? wszystko co pod maska masz do zmiany, zostanie tylko twoja butla, wlew i doprowadzenie gazu pod maske. czyli praktycznie cena nowej instalacji minus jakies 500 zl.
#20 OFFLINE
Napisany 11 września 2009 - 09:10