Bo medy to wtryski benzynowe przystosowane do pracy na gazie.
Tak samo jak keihiny japonskie.
Do magic jetów przy jednym barze cisnieniem mniej wiecej 2.6-2.8 ale mozna zrobic tak ze podejsc do 1.1 bara i dysze wtedy 2.6 ale na dobrze rozgrzanych reduktorach i gazie bo inaczej pokaze ze dysze sa za duze.
Iplusy to w miare nowe wtryski mało jest opini na ich temat beast mowi ze spoko.
Co do Kme silvera z reka na sercu w omedze mego kolegi nie daje rady wogole.
Rozwiercilem wszystko co sie dało i dalej nie daje rady. ale oni niby cos poprawili w nich od jakiegos czasu ale ja nigdy nie kupie takiego reduktora.
Kolego z ta omega z problemem jak bedziesz w polsce to mozesz do mnie podleciec to mozemy cos zobaczyc w czym tam problem jest. Jak cos to info na priv sie mozesz odezwac.
Ja u Siebie mam 2 x ST (nie daja rady do 200ps. jeden to na styk do omegi ale w manualu. pierwsze egzemplarze nawet 200 ps nie dawały rade. ale tam mozna w nich poprawic.
I listwy magic jety 2x3wtryski na 1 bar 2.8 dysze. Magic jety sa takie sobie najlepsze z najgorszych.
A na valdermaach to bez problemowo chodzi bo omega ma czas wtrysku mniej wiecej 3 ms na wolnych bez klimy przy 500 obrotach a przy klimie kolo 4ms. wiec tutaj nie ma cos swirowac. MJ sa lepsze ale w porownaniu z medami matrixami hd5... kaihinami to najnizszy poziom.