czy warto zakładać dystanse
#1 OFFLINE
Napisany 18 stycznia 2007 - 10:03
#2 OFFLINE
Napisany 18 stycznia 2007 - 11:09
"Krytykować może każdy głupiec i wielu z nich to robi"
Winston Churchill
#3 OFFLINE
Napisany 18 stycznia 2007 - 12:47
E tam, spokojna głowa. Mały dystans nie narobi szkód. Tylko czy optycznie nadal będzie wszystko OK? Bo jak dystanse to i poszerzenie błotników. Nie podobają mi się koła wystające poza obrys karoserii. No chyba, że jest to ładnie zrobiona terenówka, ale tam wystarczy fartuchy z tworzywa dokręcić i jest git.nie chciałbym, żeby mi się koło urwało na zakręcie
#4 OFFLINE
Napisany 18 stycznia 2007 - 13:50
sprawdzałem koło nie będzie tarło
#5 OFFLINE
Napisany 18 stycznia 2007 - 22:46
A no to spokomówie o szerokości 10mm no max 15mm
A przód przy maksymalnym skręcie?sprawdzałem koło nie będzie tarło
#6 OFFLINE
Napisany 19 stycznia 2007 - 11:21
A no to spokomówie o szerokości 10mm no max 15mm
A przód przy maksymalnym skręcie?sprawdzałem koło nie będzie tarło
o tego to nie wiem ale chyba jest tam jakaś regulacja do którego momentu koło ma się skręcić
#7 OFFLINE
Napisany 19 stycznia 2007 - 13:05
To ja bym w tym momencie spasował Czemu mam sobie poprawiać wygląd auta kosztem jego promienia skrętu.chyba jest tam jakaś regulacja do którego momentu koło ma się skręcić
#8 OFFLINE
Napisany 19 stycznia 2007 - 13:10
#9 OFFLINE
#10 OFFLINE
Napisany 19 stycznia 2007 - 15:08
To ja bym w tym momencie spasował Czemu mam sobie poprawiać wygląd auta kosztem jego promienia skrętu.chyba jest tam jakaś regulacja do którego momentu koło ma się skręcić
jak machne fajerą dwa razy więcej to się nic nie stanie
przecież to nie star czy jelcz
#11 OFFLINE
Napisany 19 stycznia 2007 - 16:28
#12 OFFLINE
Napisany 19 stycznia 2007 - 16:35
lepiej szersze felgi zamontowac niz dystnase i dłuzsze sróby.
tyle, ze dystanse są .. tansze.
Na dobre dystanse wydam powiedzmy 150-200 zł, a za ładne fele, w dobrym stanie, które będą miały małe ET i zmieszczą duże zaciski + opony wydam ile ?
#13 OFFLINE
Napisany 19 stycznia 2007 - 18:50
Koło jest w określonej odległości od osi wachacza, wachasz z kolei nie pracujecały czas w idealnej lini. Zpewnością Opel sporo nakombinował się żeby dobrać odpowiednie kąty
Wątpie, żeby komuś udało się tak ustawić geometrie aby auto prowadziło się tak samo jak bez dystansów.
Zauważcie, ze ET jest bardzo ważne dla danego modelu auta, w pewnym sensie dystans zmieni ET
Tak mi się wydaje
#14 OFFLINE
Napisany 19 stycznia 2007 - 21:07
A kiedy mi się znudzi to się pozbędę dystansów? Zresztą Twoje auto, Twoja kasajak machne fajerą dwa razy więcej to się nic nie stanie
Pomimo wyższych kosztów skłaniałbym się ku temu rozwiązaniu. Ale tu z kolei na zawieszenie będą działać większe siły i obciążenia. Jak również wzrosną opory toczenia.lepiej szersze felgi zamontowac niz dystnase i dłuzsze sróby.
No tu bym się zgodził z Tobą.wydaje mi się, że dystanse popsują geometrie co za tym idzie prowadzenie się auta.