jak wymienic czujnik spalania stukowego obwód nr 2
#1 OFFLINE
Napisany 04 września 2009 - 15:46
#2 OFFLINE
Napisany 04 września 2009 - 21:55
#3 OFFLINE
Napisany 04 września 2009 - 22:14
Tak patrze to może wykręcając filtr oleju można sobie dojście zrobić.
latwiej uniesc silnik i zwalic poduszke - przy odrobinie kombinacji dojdziesz
#4 OFFLINE
Napisany 09 września 2009 - 18:10
#5 OFFLINE
Napisany 12 września 2009 - 15:15
#6 OFFLINE
Napisany 14 października 2009 - 18:13
opcje widze 2
wyjac alternator (mam sczotki do wymiany wiec było by 2 w jednym ) -> tylko czy da rade wtedy wymienic ten czujnik??
albo odkrecic poduszke i wywalic lape silnika...( jezeli tak to gdzie jest sruba do odkrecenia poduchy od lapy silnika do gory jak tam wyglada dostep ? ) co jest prostrze?
i jeszcze gdzie jest wtyczka zeby wpiac ten czujnik (wiem jak go wyjme odepne to bede wiedzial gdzie ale jak juz pytam to pytam ? pozdrawiam
#7 OFFLINE
Napisany 14 października 2009 - 18:18
Koledzy a jak wymienic ten czujnik z prawej strony?? jak najłatwiej ?? bo tak dzis sobie go zlokalizowalem i zastanawiam jak do niego sie dostac??
opcje widze 2
wyjac alternator (mam sczotki do wymiany wiec było by 2 w jednym ) -> tylko czy da rade wtedy wymienic ten czujnik??
albo odkrecic poduszke i wywalic lape silnika...( jezeli tak to gdzie jest sruba do odkrecenia poduchy od lapy silnika do gory jak tam wyglada dostep ? ) co jest prostrze?
i jeszcze gdzie jest wtyczka zeby wpiac ten czujnik (wiem jak go wyjme odepne to bede wiedzial gdzie ale jak juz pytam to pytam ? pozdrawiam
wez male lusterko postaw na dole na belce jak masz jakas lampke to poswiec sobie i bedziesz widzial czujnik
#8 OFFLINE
Napisany 14 października 2009 - 19:44
#9 OFFLINE
Napisany 14 października 2009 - 20:08
Jacek dzieki za odpowiedz ale nie takie bylo moje pytanie pytam jak latwiej go wymienic:) jutro chce to zrobic ale nie wiem jak bedzie latwiej:P bo ten alternator nie jest taki pilny ale tak mysle ze jak wyjme lape to sie dostane do niego i wtedy tez wymienie szczzotki wiec jak ktos moze to niech mi napisze jak bedzie latwiej i szybciej
Kaytek to jest tak ja ci pisze do tego czunika nie potrzeba wyciagac nawet lapy nie potrzeba nawet kanalu od gory go wymienisz.To jest tak bierzesz lusterko obnizasz w strone dolnej belki jakas lampka swiecisz na nie,odbiciie lustra bedzie ci oswietlac silnik i nad rozrusznikiem kolo alternatora jest czunik stukowy,bierzesz torksa lub chyba nasadke 10 z jakas przedluzka o go odkrecasz.Ja ten czunik wymienialem 5 min bo z druga srona jest juz trudniej
P.S Alternator jest chyba szybciej wyciagnac niz lape.Jak sie nie myle to jest zamocowany na dwoch srubach
#10 OFFLINE
Napisany 14 października 2009 - 20:26
#11 OFFLINE
Napisany 14 października 2009 - 20:38
teraz zrozumialem to jutro bede dzialal dzieki za pomoc
Dodam jeszcze ze musisz patrzyc na lusterko i w lusteku bedziesz widzial czujnik.Z reszta to juz sobie poradzisz
#12 OFFLINE
Napisany 15 października 2009 - 15:05
#13 OFFLINE
Napisany 15 października 2009 - 20:18
#14 OFFLINE
Napisany 16 października 2009 - 09:02
#15 OFFLINE
Napisany 21 października 2009 - 21:35
#16 OFFLINE
Napisany 22 października 2009 - 08:36
Jesli nalejesz paliwo gorszej jakosci, to za pomoca czujnika ECU bedzie rozpoznawal spalanie stukowe w silniku i odpowiednio dobieral moment zaplonu, aby takiego spalania nie bylo.
Spalanie stukowe ma negatywny wplyw na trwalosc silnika.
Omega B 2.5V6 kombi ASB - sprzedana
Omega BFL 3.2V6 sedan ASB
Chevrolet Suburban 2012 5.3V8 ASB
Mariusz Domżalski (trumna)
indiańskie imię: "błękitne plecy"
#17 OFFLINE
Napisany 22 października 2009 - 21:29
#18 OFFLINE
Napisany 24 stycznia 2010 - 12:01
#19 OFFLINE
Napisany 24 stycznia 2010 - 12:29
#20 OFFLINE
Napisany 24 stycznia 2010 - 12:41