0
wspomaganie......
Rozpoczęte przez
QQ
, 17 maj 2006, 19:13
56 odpowiedzi na ten temat
#41 OFFLINE
Napisany 23 marca 2007 - 16:39
Odświeżę.
Wymieniał ktoś pompe wspomagania w 3.0?
Byłem dzisiaj u pseudo-fachowców i zastanawiali się czy wystarczy wyjąć akumulator czy trzeba wywalic pół silnika, znaczy sie rozrząd. A wtedy koszty w pipę będą. I tak se chamy liczą 6 dych za roboczogodzinę :evil:
Wymieniał ktoś pompe wspomagania w 3.0?
Byłem dzisiaj u pseudo-fachowców i zastanawiali się czy wystarczy wyjąć akumulator czy trzeba wywalic pół silnika, znaczy sie rozrząd. A wtedy koszty w pipę będą. I tak se chamy liczą 6 dych za roboczogodzinę :evil:
#42 OFFLINE
#43 OFFLINE
Napisany 23 marca 2007 - 22:44
No 0,5 albo 0,7 to tak. Ale żeby 3,0? Pierwsze słyszę o takiej flaszceNikt nie ma 3.0? :neutral:
BP NMSP
#44 OFFLINE
#45 OFFLINE
#46 OFFLINE
#47 OFFLINE
Napisany 10 maja 2007 - 21:45
stary temat ale pozwolę sobie odświeżyć.
Czy ktoś przy tych objawach (ze trzeba gazu dodawać żeby lekko poszło) wymienił pompę i czy to pomogło? Jeśli tak to czy musieliście wyjmować tylko aku czy i klime wyjmować, a może jeszcze coś innego? Chodzi mi głównie o silniczek X25XE. Dziś pytałem to sama wymiana min. 150zł chyba, że nie bedzie chciała wyjść to więcej policzą. To więcej niż sama pompa.
Czy ktoś przy tych objawach (ze trzeba gazu dodawać żeby lekko poszło) wymienił pompę i czy to pomogło? Jeśli tak to czy musieliście wyjmować tylko aku czy i klime wyjmować, a może jeszcze coś innego? Chodzi mi głównie o silniczek X25XE. Dziś pytałem to sama wymiana min. 150zł chyba, że nie bedzie chciała wyjść to więcej policzą. To więcej niż sama pompa.
#48 OFFLINE
Napisany 11 maja 2007 - 18:57
Ja to przerabialem i to 3 razy
objawy jak piszesz - dopiero przy okolo 2tys obrotow wspoma ladnie chodzila. Czyli jej koniec juz blisko.
Wymiana niestety kosztowna, mnie skasowali jakos 100 ale przy okazji inne rzeczy byly robione, kolejne wymiany juz gratis. A poradzili sobie bez wyjmowania klimy, jedynie aku i chyba zderzak by miec dostep do pompy
objawy jak piszesz - dopiero przy okolo 2tys obrotow wspoma ladnie chodzila. Czyli jej koniec juz blisko.
Wymiana niestety kosztowna, mnie skasowali jakos 100 ale przy okazji inne rzeczy byly robione, kolejne wymiany juz gratis. A poradzili sobie bez wyjmowania klimy, jedynie aku i chyba zderzak by miec dostep do pompy
#49 OFFLINE
Napisany 22 maja 2007 - 20:54
nie mam napiecia na uklad servotronic pomocy gdzie to jest podlaczone gdzie mam szukac napiecia. Prosze o pomoc !!!!
damianzuz
#50 OFFLINE
Napisany 23 maja 2007 - 22:11
nie mam napiecia na uklad servotronic pomocy gdzie to jest podlaczone gdzie mam szukac napiecia. Prosze o pomoc !!!!
_________________
_________________
damianzuz
#51 OFFLINE
Napisany 23 maja 2007 - 22:17
damianzuz, nie dubluj postów i tematów. Napisz w jednym a napewno ktoś się odezwie.
#52 OFFLINE
Napisany 06 września 2007 - 15:38
Witam dzisiaj spotkała mnie niemila niespodzianka troche poszalalem oma i skrecajac mocno w lewo poczulem opor i zgrzytanie w kierownicy . Okazalo sie ze wspomaganie przestalo dzialac ale tylko w lewa strone skrecajac w droga strone wspomaganie chodzi ok.
patrzac przy lewym kole wisi jakis niebieski kabelek ale niewiem czy to ma cos z tym wspolnego help!
patrzac przy lewym kole wisi jakis niebieski kabelek ale niewiem czy to ma cos z tym wspolnego help!
#53 OFFLINE
Napisany 23 grudnia 2007 - 12:45
To ja też mam do was pytanie, mianowicie przy skręcaniu słychac jak mocno buczy, kiedyś było tak samo ale brat sie tym zajął, teraz brata już nie ma i ja nie mam pojęcia co zrobić. Domyśłam się ze to coś w układzie wspomagania. Pojechałem na cepka po jakiś płyn to sprzedawca dał mi zwykły hipol jak mu powiedziałem ze chce płyn do układu wspomagania. Mam go nalać ?? Aha jak coś to dolewa się tam z prawej strony do zbiorniczka za zbiornikiem na płyn do spryskiwaczy?
#54 OFFLINE
Napisany 24 grudnia 2007 - 12:03
nalej atf. jesli hipol jest czerwony to mozesz nalac tylko nie do pełna ((ta tak zrobilem za pierwszymrazem i wybijalo)
#55 OFFLINE
Napisany 24 grudnia 2007 - 15:56
Leje się do środkowej kreski na wskaźniku przymocowanym do korka.
#56 OFFLINE
Napisany 26 grudnia 2007 - 13:26
A jesli wspomaganie pracuje dosc ciezko caly czas? co moze byc nie tak? ktos cos wspominal o listwie wspomagania
#57 OFFLINE
Napisany 08 lipca 2010 - 19:05
Cześć,mam problem ze wspomaganiem,tzn raz działa normalnie a raz słabiej.Płyn wymieniony,pompa też i kolumna była regenerowana.Dalej jest tak jak było.Czy to może być wina tego serwotronika?Jak to sprawdzić i czy można go jakoś ominąć?Napiszcie coś jak ktoś coś wie,bo mi już ręce opadają i już mam dość!