wspomaganie......
#1 OFFLINE
Napisany 17 maja 2006 - 19:13
po dluzszym postoju wsiadam do autka i wspomaganie jest przecudowne ale jak juz przejade sie ze 2 km to kireownica juz zaczyna stawiac opory w postaci ciezkiej pracy..
normalnie jak by nie bylo wspomagania.. :sad:
plynu nie ubywa... nic nie cieknie i nic nie piszczy zadna pompa czy cos w tym rodzaju :neutral:
normalnie nie wiem co jest grane ze tak sie dzieje
moze wy mi cos podpowiecie :roll:
#2 OFFLINE
Napisany 17 maja 2006 - 19:20
#3 OFFLINE
Napisany 17 maja 2006 - 19:24
#4 OFFLINE
Napisany 18 maja 2006 - 13:21
a i pasek wyglada ok..
nic nie rozumie... :roll:
#5 OFFLINE
Napisany 18 maja 2006 - 19:15
#6 OFFLINE
Napisany 19 maja 2006 - 07:53
#7 OFFLINE
Napisany 19 maja 2006 - 08:04
Natomiast u mnie zaczyna szwankować na wolnych obrotach. Jak dodam gazu to jest ok. Mam nadzieję, że to nie pompa
LipinskiQQ, na początek musimy się umówić na wymianę płynu
Jak to nie pomoże to pompa
Na Allegro są używki
#8 OFFLINE
Napisany 19 maja 2006 - 08:14
#9 OFFLINE
Napisany 19 maja 2006 - 08:17
"Krytykować może każdy głupiec i wielu z nich to robi"
Winston Churchill
#10 OFFLINE
Napisany 19 maja 2006 - 13:20
Teraz tak, czy wspomaganie zawsze działa na postoju auta? w sensie że silnik chodzi auto nie jedzie... wspomoganie działa... ruszasz i zaraz koniec.. tak to wygląda?
wspomo dziala tylko przez jakies 10 minut od uruchomienia silnika ..
ale to tylk wtedy jesli autko dluzej postoi.. przynajmniej ze 4 godzinki..
w ciaglej eksploatacji nie ma roznicy czy autko jedzie wolno czy szybko bo i tak nie ma wspomaganka
#11 OFFLINE
Napisany 22 maja 2006 - 21:09
Nie kazdy zwraca na to uwage, ale plyn od wspomagania tez powinno sie czasami wymieniac, tak jak i plyn hamulcowy.
A oprocz tego sprawdz sobie cisnienie na pompie od wspomagania.
#12 OFFLINE
Napisany 22 maja 2006 - 22:00
w jaki sposob mam to sprawdzic :roll:A oprocz tego sprawdz sobie cisnienie na pompie od wspomagania.
sa jakies domowe sposoby :
#13 OFFLINE
Napisany 22 maja 2006 - 23:15
Ale najlepiej to zerknij najpierw jakiego koloru masz juz plyn od wspomagania.
#14 OFFLINE
Napisany 23 maja 2006 - 05:59
Ale najlepiej to zerknij najpierw jakiego koloru masz juz plyn od wspomagania.
kurde na to tez juz jest "po ptokach' jak to sie mowi... :sad:
jakis czas temu poprostu dolalem plynu ??:
#15 OFFLINE
Napisany 23 maja 2006 - 10:48
#16 OFFLINE
Napisany 23 maja 2006 - 16:26
na kolumniekeirowniczej jest jakis zawor i moze on sioe wieszac, jeszcze sie do neigo neidostalem
#17 OFFLINE
#18 OFFLINE
Napisany 24 maja 2006 - 07:32
w omedze B jest SERVOTRONIC
w kazdej B ?
po 95r, z tego co wiem to TAK
"Krytykować może każdy głupiec i wielu z nich to robi"
Winston Churchill
#19 OFFLINE
Napisany 10 lipca 2006 - 18:24
a to dlatego ze przyczailem dziwny zbieg okolicznosci, moje wspomaganie uwielbia wrecz wysokie temperaturki takie wlasnie jakie mamy teraz.. powyzej 30-tu stopni C..
wtedy wlasnie idealnie dziala.. jak nigdy dotad...
czy moze tak byc ze mam jakis za gesty plyn i jak jest chlodniej to moze dzialac oporowo...
bo nie wiem jak to wytlumaczyc ??:
#20 OFFLINE
Napisany 13 lipca 2006 - 17:56
Dzisiaj chcialem trochę powariować
Kobieta prawie "pawiowala" ale nie w tym rzecz.
Ładnie pięknie zakręcil bączka i... wspomagania niet
Jest przy większych obrotach, tak od ok. 2 tys
Więc drodzy koledzy dlaczego tak się robi?
Czy to moze przez to, ze stary olej, czy coś z pompą?
Co do paska to myślę, że po mini-drifowaniu tak by się nie zrobilo
Dodam tylko że to nie pierwszy raz. Wcześniej też tak się robilo a potem wracalo wspomaganie do normy. Czyli bylo sprawne...