Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

dyfer 4,22


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
103 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   schizm123

schizm123

    Saab 95 AERO

  • 82 postów
  • Dołączył: 15-01-2009
  • Skąd: Lublin

Napisany 17 sierpnia 2009 - 17:36

jak się nie mylę to a 2,0 8v były często montowane... :p


z tego co mi wiadomo to w większości lub wszystkich 2,2 benzyna b fl były dyfry 4,22.

ja do swojej założyłem, obroty mi wzrosły o 350 na każdym biegu i automat średnio o 5-10 km\h wcześniej biegi przełącza. Co do przyspieszenia to na tyle jest znikoma różnica że jej nie czuje. Podobno miałem seryjnie dyfer 3,9 i stąd takie odczucia. Gdybym miał mniejszy to bym miał 700 obrotów na każdym biegu więcej i wtedy było by czuć zmiany.

#22 OFFLINE   ermi

ermi
  • 377 postów
  • Dołączył: 13-10-2008
  • Skąd: Toruń
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 17 sierpnia 2009 - 20:15

a skrzynia się nie "przyzwyczaja" do zmiany dyfra? nie adaptuje?

#23 OFFLINE   mih2

mih2

    olej gubie litrami.......

  • 329 postów
  • Dołączył: 29-06-2009
  • Skąd: POS (Raszków)

Napisany 29 sierpnia 2009 - 23:08

Witam opłaca zmieniać się dyfer z 3.9 na 4,22 czy nie bardzo??

#24 OFFLINE   bzyq

bzyq

    on road

  • 183 postów
  • Dołączył: 25-05-2008

Napisany 16 stycznia 2010 - 20:21

a jak sie nie oplaca jak se oplaca.... :)
tylko trzeba na poczatek taki sobie zorganizowac...

szukac na szrocie anglika 2,2 (omega b fl) - jak bylo wspomnine najczesciej....
bo w 2,6- 3,2 nie wiem jak to juz bylo....

i taki jegomosc, dla ktorego bez roznicy co on tam ma...sprzedaje ci za grosze...

a potem garaz skrzynka piwa kumpel do pomocy i zabawa....

#25 OFFLINE   michal987654321

michal987654321

    Zbanowany

  • 1 677 postów
  • Dołączył: 03-05-2007
  • Skąd: RADOM
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 16 stycznia 2010 - 20:27

i zabawa....

No a jej troszke jest przy tym ;) :pokoj:

#26 OFFLINE   schizm123

schizm123

    Saab 95 AERO

  • 82 postów
  • Dołączył: 15-01-2009
  • Skąd: Lublin

Napisany 16 stycznia 2010 - 20:36

Witam opłaca zmieniać się dyfer z 3.9 na 4,22 czy nie bardzo??


pisałem niżej, ja zmieniłem z 3,9 na 4,22 i w przyspieszeniu nic nie odczułem ale i puszkę montowałem na której też nic nie odczułem:) może jakiś toporny model miałem pod modyfikacje:) Odczułem znaczny przyrost mocy po zmianie na inną markę:p ale pozbyłem się komfortu...

#27 OFFLINE   michal987654321

michal987654321

    Zbanowany

  • 1 677 postów
  • Dołączył: 03-05-2007
  • Skąd: RADOM
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 17 stycznia 2010 - 13:26

pisałem niżej, ja zmieniłem z 3,9 na 4,22 i w przyspieszeniu nic nie odczułem ale i puszkę montowałem na której też nic nie odczułem:)


Może po prostu ktoś Ci wcisnął ściemę i kupiłeś taki sam most jaki miałeś wcześniej czyli 3.9?? :D

Ja po przejściu z 3.9 na 4.22 w 2.0 16v czuję bardzo dużą róznicę...co więcej...czują ją też znajomi :D

#28 OFFLINE   schizm123

schizm123

    Saab 95 AERO

  • 82 postów
  • Dołączył: 15-01-2009
  • Skąd: Lublin

Napisany 17 stycznia 2010 - 17:59

Może po prostu ktoś Ci wcisnął ściemę i kupiłeś taki sam most jaki miałeś wcześniej czyli 3.9?? :D

Ja po przejściu z 3.9 na 4.22 w 2.0 16v czuję bardzo dużą róznicę...co więcej...czują ją też znajomi :D


ściemy nie bo liczyłem zęby w środku i obroty podniosły mi się o ok 250 czy 300 obrotów i biegi zmieniały się wczesniej o 5km\h.

#29 OFFLINE   jarecky

jarecky

    ## za miedzą :-( ##

  • 286 postów
  • Dołączył: 03-11-2009
  • Skąd: Jelcz-laskowice

Napisany 17 stycznia 2010 - 19:35

szukac na szrocie anglika 2,2 (omega b fl)


We wszystkich 2,2 jest dyfer 4,22?Bo coś mnie naszła chętka na zmianę:D
Dla ciekawostki znalazłem takie coś: http://moto.allegro....enator_s45.html
tylko że cena kosmos,widać ktoś kumaty ;-)
Oddam 3,2 v6 w dobre ręce :D

#30 OFFLINE   DaVePGN

DaVePGN

    Drift King

  • 4 228 postów
  • Dołączył: 17-02-2009
  • Skąd: PGN
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 18 stycznia 2010 - 01:14

We wszystkich 2,2 jest dyfer 4,22?

Nie. Ja mam 3.9 - wiecej info >> http://forum.omegakl...?t=33261&page=3

#31 OFFLINE   yogofon

yogofon
  • 97 postów
  • Dołączył: 08-02-2010
  • Skąd: Stargard

Napisany 11 marca 2010 - 17:23

Witam koledzy jako ze mam objawy konczenia sie mostu rozgladam sie za innym,mam prawdopodobnie 4.22 bo silniczek 2.2 16v w automacie,moze podpowiecie co zrobic,wchodzilem pod auto ktore bylo podniesione i slychac jakby tarcie,szum lub cos podobnego w moscie,czy mosty sie da jakos zregenerowac czy lepiej szukac drugiego,olej dzisiaj zmienilem na valvoline,stary byl gesty i strasznie brudny ale chalas pozostal,macie jakies wskazowki??

#32 OFFLINE   kogut

kogut

    240PS 550NM -> STRAIGHT 6

  • 889 postów
  • Dołączył: 19-05-2007
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 11 marca 2010 - 20:52

Można kupić oczywiście używany, ale idąc tą drogą rozumowania niedługo większość mostów na rynku wtórnym będzie zarżniętych, bo zdecydowana większość ludzi postanawia sprzedać swoje stare zmęczone mosty, zamiast je zutylizować. Ja zastanawiam się nad regeneracją swojego. Łożyska mam sprawne, szperę też, jedynie mogę mieć luz między kołami talerzowymi, albo przepalone satelity. Zastanawiam się nad tą firmą: http://www.gear.pl/onas.htm podobno w Kępnie też są dobrzy fachowcy.

#33 OFFLINE   yogofon

yogofon
  • 97 postów
  • Dołączył: 08-02-2010
  • Skąd: Stargard

Napisany 12 marca 2010 - 21:32

Dodam jeszcze dla scislosci ze dzwiek jaki wydobywa sie z mostu jest taki jak skonczone klocki ktore tra o tarcze,macie jakies pomysly,czy tam jest jakies lozysko gdzie wchodzi wal

#34 OFFLINE   Adrian V6

Adrian V6

    Szczera Spowiedz

  • 88 postów
  • Dołączył: 19-07-2009
  • Skąd: Częstochowa/Łobodno
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 13 marca 2010 - 11:09

Panowie , a w 2.6 V6 jaki jest bo nie wiem
Z góry dzięki

#35 OFFLINE   DaVePGN

DaVePGN

    Drift King

  • 4 228 postów
  • Dołączył: 17-02-2009
  • Skąd: PGN
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 13 marca 2010 - 12:13

Panowie , a w 2.6 V6 jaki jest bo nie wiem

http://www.opel-info...be/ha_diff.html

#36 OFFLINE   Piotrek76

Piotrek76
  • 591 postów
  • Dołączył: 02-03-2008
  • Skąd: Lublin

Napisany 13 marca 2010 - 14:43

Panowie , a w 2.6 V6 jaki jest bo nie wiem
Z góry dzięki


Najlepiej sprawdz po numerze vin
Tak jak pisze Beast, podaj vin w odpowiednim temacie i się dowiesz jaki masz dyfer.

#37 OFFLINE   Adrian V6

Adrian V6

    Szczera Spowiedz

  • 88 postów
  • Dołączył: 19-07-2009
  • Skąd: Częstochowa/Łobodno
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 13 marca 2010 - 14:53

Najlepiej sprawdz po numerze vin


A która cyferka/liczba odpowiada za to oznaczenie ?????

#38 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 13 marca 2010 - 15:47

A która cyferka/liczba odpowiada za to oznaczenie ?????


zadna. podaj VIN w odpowiednim temacie i sie dowiesz




 


#39 OFFLINE   serek

serek
  • 1 571 postów
  • Dołączył: 05-04-2008
  • Skąd: huntingdon

Napisany 14 marca 2010 - 15:28

mam u siebie 4.22 . przy automacie predkosc max nie sprawdzana ale ponad 240km/h,
po wymianie skrzyni na manual , 3 bieg odciecie na 140 gdzie przy 3.9 ciegnie do 160, no i ta V jest faktycznie krotka 210km/h przy 6000obr/min przydal by sie VI bieg.
ale pojedzie wiecje niz 220 km/h na R28

#40 OFFLINE   michal987654321

michal987654321

    Zbanowany

  • 1 677 postów
  • Dołączył: 03-05-2007
  • Skąd: RADOM
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 14 marca 2010 - 18:14

mam u siebie 4.22 . przy automacie predkosc max nie sprawdzana ale ponad 240km/h,
po wymianie skrzyni na manual , 3 bieg odciecie na 140 gdzie przy 3.9 ciegnie do 160, no i ta V jest faktycznie krotka 210km/h przy 6000obr/min przydal by sie VI bieg.
ale pojedzie wiecje niz 220 km/h na R28


Ja po zmianie mostu na 4.22 u siebie w 2.0 16v mam dokładnie takie same wartości.. III max 140.... i też mam 210 km/h przy 6000 rpm...poki co jechałem na tym moscie 220 km/h... niech znika śnieg to sie sprawdzi.. :)