dyfer 4,22
#1 OFFLINE
Napisany 03 sierpnia 2009 - 18:49
czy ktoś ma 3,0 V6 z takim dyferkiem ?? jak to sie sprawuje na automacie ??
#2 OFFLINE
Napisany 03 sierpnia 2009 - 19:25
ale wiesz znam jedną 3,0 z manualoką do której był by jak znalazł 8)
dam hmmm 200zł idziesz na to???
tak normalnie to cena praktycznie jest tylko umowna bo nie znajdziesz ich za dużo może być pińćset a może być i tyśak
#3 OFFLINE
Napisany 03 sierpnia 2009 - 21:51
#4 OFFLINE
Napisany 03 sierpnia 2009 - 22:02
prędkość max to chyba 220km/h i odcięcie, wydaje mi się że jeszcze spalanie trochę podskoczy...
jak byś jej nie chciał to daj znać, chętnie przygarnę, szkoda żeby się zmarnowała 8)
#5 OFFLINE
Napisany 03 sierpnia 2009 - 22:25
#6 OFFLINE
Napisany 04 sierpnia 2009 - 08:57
Jeśli to ten o którym myślę to zdecydowanie jest wart tych 7 stówekPanowie krotkie pytanko . Ile jest warty dyfer 4,22 ze szperą ?? proszę o odp bo mam do kupienia
Jeśli to jakiś inny to bez sprawdzenia na aucie, a potem rozebrania i obejrzenia bebechów niewiele da się powiedzieć.
Zakatowaną szperę kupisz za grosze, porządna regeneracja będzie kosztowała od 500 wzwyż, więc wg mnie nie warto. No chyba że będziesz miał szczęście i ustrzelisz igiełkę za śmieszne pieniadze.
Mógłbyś rozwinąć?eee tam w awtomacie to kompletna kupa i nieporozumienie.....
Odcięcie przy 220kmh jest przy manualnej skrzyni R28, bo V bieg jest krótki. Pewną poprawę da podmiana skrzynki na R30, która ma dłuższą V-kę, wtedy Vmax wzrośnie do 235kmh.prędkość max to chyba 220km/h i odcięcie, wydaje mi się że jeszcze spalanie trochę podskoczy...
AR35 ma tak długi ostatni bieg że bez problemu idzie licznikowe +250 (jeśli tylko silnikowi starcza mocy).
Wzrost spalania na trasie nie przekracza 5-10%, zależnie od prędkości przelotowych, w mieście b/z.
#7 OFFLINE
Napisany 04 sierpnia 2009 - 09:02
prędkość max to chyba 220km/h
240 na automacie na autostradzie - do tylu sie bujnal.
a wlasnie ciekawe co ze spalaniem . mam nadzieje ze beast sie tu tez wypowie jakie sa plusy i minusy w 3 litrach w automacie
na spalanie nie patrze wiec nie pomoge. pali mi srednio 15.5 litra lpg
#8 OFFLINE
#9 OFFLINE
Napisany 15 sierpnia 2009 - 14:13
240 na automacie na autostradzie - do tylu sie bujnal.
na spalanie nie patrze wiec nie pomoge. pali mi srednio 15.5 litra lpg
a jak z przyspieszeniem?? zmieniło się coś??
#10 OFFLINE
Napisany 15 sierpnia 2009 - 14:16
a jak z przyspieszeniem?? zmieniło się coś??
jest duza roznica szczegolnie od dolu. auto calkiem inaczej sie zachowuje - reaguje od razy po dotknieciu gazu.
#11 OFFLINE
Napisany 15 sierpnia 2009 - 14:29
#12 OFFLINE
Napisany 15 sierpnia 2009 - 14:40
a co to jest ten dyfer? tylny most? jakies inne przełożenia czy cos?
dokladnie tylny most z przelozeniem 4.22
#13 OFFLINE
Napisany 15 sierpnia 2009 - 15:18
jest duza roznica szczegolnie od dolu. auto calkiem inaczej sie zachowuje - reaguje od razy po dotknieciu gazu.
a powiedz mi jak to wyglada od strony technicznej. jaki koszt ?? gdzie kupic taki dyfer ?? jak wyglada montaż są jakieś problemy ??
#14 OFFLINE
Napisany 15 sierpnia 2009 - 15:21
a powiedz mi jak to wyglada od strony technicznej. jaki koszt ?? gdzie kupic taki dyfer ?? jak wyglada montaż są jakieś problemy ??
zdejmujesz swoj - zakladasz nowy i tyle. jak masz auto powyzej 98 to daj mi VIN sprawdze ci jaki masz seryjnie.
#15 OFFLINE
Napisany 15 sierpnia 2009 - 15:42
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#16 OFFLINE
Napisany 15 sierpnia 2009 - 15:54
a jak rozpoznać że to 4.22:)
po naklejce na dyfrze ktorej na 99% nie ma po ilosci zebow - potrzebne rozebranie dyfra albo po VIN auta po 98 roku.
#17 OFFLINE
#18 OFFLINE
#19 OFFLINE
Napisany 15 sierpnia 2009 - 18:51
#20 OFFLINE
Napisany 15 sierpnia 2009 - 20:06
Przy okazji pytanie glownie do 7gsi ( masz manuala z krotszym dyfrem jak dobrze pamietam )
Jakie predkosci max rozwija na poszczegolnych biegach na krotszym dyfrze ? ( tak +/-
porownujac do serii, czyli
1 ok 60km
2 ok 105
3 niepamietam ( chyba ok 150 lub wiecej)
Dalsze biegi mnie nieinteresuja, bardziej chodzi mi o elastycznosc 3 i 4 biegu przy wyprzedzaniu w naszych warunkach drogowych z 60/70km/80km/h w gore.