Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

dyfer 4,22


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
103 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   paczkowo

paczkowo
  • 160 postów
  • Dołączył: 23-09-2008
  • Skąd: Paczkowo

Napisany 03 sierpnia 2009 - 18:49

Panowie krotkie pytanko . Ile jest warty dyfer 4,22 ze szperą ?? proszę o odp bo mam do kupienia . Dzięki i pozdrawiam

czy ktoś ma 3,0 V6 z takim dyferkiem ?? jak to sie sprawuje na automacie ??

#2 OFFLINE   ALI

ALI

    R6/2.8.1/Manual

  • 1 496 postów
  • Dołączył: 24-09-2008
  • Skąd: RACIBÓRZ
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 03 sierpnia 2009 - 19:25

eee tam w awtomacie to kompletna kupa i nieporozumienie.....


ale wiesz znam jedną 3,0 z manualoką do której był by jak znalazł :D 8)

dam hmmm 200zł idziesz na to???


tak normalnie to cena praktycznie jest tylko umowna bo nie znajdziesz ich za dużo może być pińćset a może być i tyśak :p

#3 OFFLINE   paczkowo

paczkowo
  • 160 postów
  • Dołączył: 23-09-2008
  • Skąd: Paczkowo

Napisany 03 sierpnia 2009 - 21:51

czyli są jakies przeciwskazania dla automata ?? napewno zejdzie predkosc maksymalna ktorej i tak nie ma gdzie wykorzystac ale bedzie lepsze przyspieszenie . tylko chodzi mi o to czy atomat nie bedzie głupieć ??

#4 OFFLINE   ALI

ALI

    R6/2.8.1/Manual

  • 1 496 postów
  • Dołączył: 24-09-2008
  • Skąd: RACIBÓRZ
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 03 sierpnia 2009 - 22:02

beast jeździ na 4.22 i se chwali...

prędkość max to chyba 220km/h i odcięcie, wydaje mi się że jeszcze spalanie trochę podskoczy...


jak byś jej nie chciał to daj znać, chętnie przygarnę, szkoda żeby się zmarnowała 8)

#5 OFFLINE   paczkowo

paczkowo
  • 160 postów
  • Dołączył: 23-09-2008
  • Skąd: Paczkowo

Napisany 03 sierpnia 2009 - 22:25

a wlasnie ciekawe co ze spalaniem . mam nadzieje ze beast sie tu tez wypowie jakie sa plusy i minusy w 3 litrach w automacie

#6 OFFLINE   Immo

Immo
  • 1 057 postów
  • Dołączył: 25-08-2006
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 04 sierpnia 2009 - 08:57

Panowie krotkie pytanko . Ile jest warty dyfer 4,22 ze szperą ?? proszę o odp bo mam do kupienia

Jeśli to ten o którym myślę to zdecydowanie jest wart tych 7 stówek :)

Jeśli to jakiś inny to bez sprawdzenia na aucie, a potem rozebrania i obejrzenia bebechów niewiele da się powiedzieć.

Zakatowaną szperę kupisz za grosze, porządna regeneracja będzie kosztowała od 500 wzwyż, więc wg mnie nie warto. No chyba że będziesz miał szczęście i ustrzelisz igiełkę za śmieszne pieniadze.

eee tam w awtomacie to kompletna kupa i nieporozumienie.....

Mógłbyś rozwinąć?

prędkość max to chyba 220km/h i odcięcie, wydaje mi się że jeszcze spalanie trochę podskoczy...

Odcięcie przy 220kmh jest przy manualnej skrzyni R28, bo V bieg jest krótki. Pewną poprawę da podmiana skrzynki na R30, która ma dłuższą V-kę, wtedy Vmax wzrośnie do 235kmh.

AR35 ma tak długi ostatni bieg że bez problemu idzie licznikowe +250 (jeśli tylko silnikowi starcza mocy).

Wzrost spalania na trasie nie przekracza 5-10%, zależnie od prędkości przelotowych, w mieście b/z.

#7 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 04 sierpnia 2009 - 09:02

prędkość max to chyba 220km/h


240 na automacie na autostradzie - do tylu sie bujnal.

a wlasnie ciekawe co ze spalaniem . mam nadzieje ze beast sie tu tez wypowie jakie sa plusy i minusy w 3 litrach w automacie


na spalanie nie patrze wiec nie pomoge. pali mi srednio 15.5 litra lpg




 


#8 OFFLINE   ALI

ALI

    R6/2.8.1/Manual

  • 1 496 postów
  • Dołączył: 24-09-2008
  • Skąd: RACIBÓRZ
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 04 sierpnia 2009 - 09:09

Mógłbyś rozwinąć?


próba zniechęcenia :cool: :p

#9 OFFLINE   Odi18

Odi18
  • 557 postów
  • Dołączył: 25-12-2008

Napisany 15 sierpnia 2009 - 14:13

240 na automacie na autostradzie - do tylu sie bujnal.



na spalanie nie patrze wiec nie pomoge. pali mi srednio 15.5 litra lpg


a jak z przyspieszeniem?? zmieniło się coś??

#10 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 15 sierpnia 2009 - 14:16

a jak z przyspieszeniem?? zmieniło się coś??


jest duza roznica szczegolnie od dolu. auto calkiem inaczej sie zachowuje - reaguje od razy po dotknieciu gazu.




 


#11 OFFLINE   Siggi

Siggi
  • 525 postów
  • Dołączył: 20-06-2006
  • Skąd: Swarzedz/ Sycow
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 15 sierpnia 2009 - 14:29

a co to jest ten dyfer? tylny most? jakies inne przełożenia czy cos?

#12 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 15 sierpnia 2009 - 14:40

a co to jest ten dyfer? tylny most? jakies inne przełożenia czy cos?


dokladnie tylny most z przelozeniem 4.22




 


#13 OFFLINE   Odi18

Odi18
  • 557 postów
  • Dołączył: 25-12-2008

Napisany 15 sierpnia 2009 - 15:18

jest duza roznica szczegolnie od dolu. auto calkiem inaczej sie zachowuje - reaguje od razy po dotknieciu gazu.


a powiedz mi jak to wyglada od strony technicznej. jaki koszt ?? gdzie kupic taki dyfer ?? jak wyglada montaż są jakieś problemy ??

#14 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 15 sierpnia 2009 - 15:21

a powiedz mi jak to wyglada od strony technicznej. jaki koszt ?? gdzie kupic taki dyfer ?? jak wyglada montaż są jakieś problemy ??


zdejmujesz swoj - zakladasz nowy i tyle. jak masz auto powyzej 98 to daj mi VIN sprawdze ci jaki masz seryjnie.




 


#15 OFFLINE   kocyk

kocyk

    watching you

  • 9 202 postów
  • Dołączył: 01-03-2009
  • Skąd: SZ (Zabrze)
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 15 sierpnia 2009 - 15:42

a jak rozpoznać że to 4.22:)

   post-6508-0-52963300-1485200684.jpgUrbino 18
 

Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz. :p


#16 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 15 sierpnia 2009 - 15:54

a jak rozpoznać że to 4.22:)


po naklejce na dyfrze ktorej na 99% nie ma :) po ilosci zebow - potrzebne rozebranie dyfra albo po VIN auta po 98 roku.




 


#17 OFFLINE   Odi18

Odi18
  • 557 postów
  • Dołączył: 25-12-2008

Napisany 15 sierpnia 2009 - 16:03

mój VIN W0L0VBF35Y1129585

ale skąd tu skołować 4.22?

#18 OFFLINE   schizm123

schizm123

    Saab 95 AERO

  • 82 postów
  • Dołączył: 15-01-2009
  • Skąd: Lublin

Napisany 15 sierpnia 2009 - 18:42

Ze Stępkowa:) ma parę sztuk:)

#19 OFFLINE   ALI

ALI

    R6/2.8.1/Manual

  • 1 496 postów
  • Dołączył: 24-09-2008
  • Skąd: RACIBÓRZ
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 15 sierpnia 2009 - 18:51

jak się nie mylę to a 2,0 8v były często montowane... :p

#20 OFFLINE   lendio

lendio
  • 3 116 postów
  • Dołączył: 02-07-2006
  • Skąd: PODKARPACIE
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 15 sierpnia 2009 - 20:06

Kiedys pytalem beasta o podmianke dyfra na krotszy do mojej 3.0 V6 manual z 99r, ale niepamietam juz jaki bedzie dobry.

Przy okazji pytanie glownie do 7gsi ( masz manuala z krotszym dyfrem jak dobrze pamietam )
Jakie predkosci max rozwija na poszczegolnych biegach na krotszym dyfrze ? ( tak +/-
porownujac do serii, czyli
1 ok 60km
2 ok 105
3 niepamietam ( chyba ok 150 lub wiecej)

Dalsze biegi mnie nieinteresuja, bardziej chodzi mi o elastycznosc 3 i 4 biegu przy wyprzedzaniu w naszych warunkach drogowych z 60/70km/80km/h w gore.