daj vin
W0L000026R1159963 Będę dźwięczny
Napisany 10 listopada 2012 - 23:58
Napisany 11 listopada 2012 - 00:14
Obawiam się że po tym VINie nic nikt nie sprawdzi niestety
Napisany 13 lutego 2013 - 21:57
Napisany 15 marca 2013 - 12:53
Napisany 19 marca 2013 - 21:45
Napisany 19 marca 2013 - 22:58
P.S. Pytanie: czy da rade i co by było, gdy przy założeniu, ze mam jedno mase, kupił i załozyl dwumasowe kolo i sprzęgło na dwumase?? Zakladam, ze nie da rady, ale pytam tylko, jednomasowe sprzegla cięzko dostać... Prosze nie bić...
Napisany 20 marca 2013 - 10:26
Napisany 03 kwietnia 2013 - 15:46
Napisany 03 kwietnia 2013 - 19:46
Napisany 03 kwietnia 2013 - 21:04
Napisany 03 kwietnia 2013 - 22:15
Napisany 04 kwietnia 2013 - 19:53
Sam zmieniałem sprzęgło w piątek 29.03 i zostawiałem dwumasę i wysprzęglik, zmieniałem tarczę, docisk i łożysko. Jeżeli dwumasa nie ma luzów to spokojnie da radę zostawić.
Napisany 07 maja 2013 - 17:25
Napisany 07 maja 2013 - 17:28
Napisany 07 maja 2013 - 17:43
Napisany 07 maja 2013 - 17:52
Dzięki za opowiedz:)
Jeśli wymienię tarcze, docisk i łożysko to cena będzie ok 800-900zł. (Więc chyba dość rozsądna?). A jeśli chodzi o ten wysprzęglik, to jego stan da się ocenić przed rozpoczęciem wymiany, czy dopiero po rozebraniu wszystkiego? Chciałbym mieć pewność, ze przy rozbieraniu mechanicy go nie uszkodzą i będą mi wmawiać, że taki już był i trzeba go wymienić;/
Napisany 07 maja 2013 - 17:59
Napisany 07 maja 2013 - 20:24
Ok, w taki razie tylko zostaje mi znalezienie jakiegoś rozsądnego mechanika który to zrobi. Jeszcze raz poproszę was o radę gdzie najlepiej to zrobić w okolicach Wrocławia, żeby nie mieć już kłopotu tylko święty spokój:)
Za dobrą radę stawiam dobrą 0,7:)