Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Umiejscowienie reduktora


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
42 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   Poczes

Poczes

    carrra(van)mba

  • 94 postów
  • Dołączył: 01-09-2009
  • Skąd: Southampton

Napisany 05 października 2009 - 00:00

podbijam, co z tymi fotami, bo bede gazowal moja kluche i chce jechac do gazownika i powiedziec co, gdzie i jakie ma mi zamontowac :p

#22 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1 152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 05 października 2009 - 09:41

ja dzisiaj u mnie zrobie fotke - tyle ze u mnie partactwo pełną gębą :D

#23 OFFLINE   Poczes

Poczes

    carrra(van)mba

  • 94 postów
  • Dołączył: 01-09-2009
  • Skąd: Southampton

Napisany 05 października 2009 - 14:02

zobaczymy :D ja w piatek jade na montaz :D

#24 OFFLINE   damian0708

damian0708
  • 1 091 postów
  • Dołączył: 17-07-2008
  • Skąd: Kielce
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 05 października 2009 - 14:29

U mnie wszystko wygląda tak:
Reduktor widać go kawałek pod zbiorniczkiem wyrównawczym płynu chłodzącego

Dodany obrazek

#25 OFFLINE   Poczes

Poczes

    carrra(van)mba

  • 94 postów
  • Dołączył: 01-09-2009
  • Skąd: Southampton

Napisany 05 października 2009 - 15:21

troche mala pajeczynka, ale jeszcze nie jest zle

#26 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1 152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 05 października 2009 - 16:05

U mnie wszystko wygląda tak:
Reduktor widać go kawałek pod zbiorniczkiem wyrównawczym płynu chłodzącego

Dodany obrazek


a tempomat masz? bo ja tam ledwo co upchnalem :/

#27 OFFLINE   damian0708

damian0708
  • 1 091 postów
  • Dołączył: 17-07-2008
  • Skąd: Kielce
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 05 października 2009 - 16:44

Mam tempomat, jakoś się zmieścił ten parownik jak będę miał chwile wolnego czasu to zrobie zdjęcia jak zamontowany jest reduktor ale to najbliżej w środę.

#28 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1 152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 06 października 2009 - 09:27

mam foty na kompie, wieczorem wrzuce. Chcialem tez upchnac parownik pod zbiornik, jakos weszło, ale zrobilo sie cholernie ciasno a na dodatek nie ma miejsca zeby dziure montazowa wywiercicco by to ustrojswo trzymało - wiec wrocilo na swoje miejsce ;/

#29 OFFLINE   amu65

amu65
  • 3 postów
  • Dołączył: 22-04-2009

Napisany 06 października 2009 - 19:48

U mnie reduktor też jest pod zbiorniczkiem wyrównawczym ale największy problem mam z temperaturą. W komorze silnika wszystkie kabelki od gazu się topią a rurki pękają z gorąca. Co 2 tygodnie mam wymianę czegoś co nie wytrzymało temperatury. Myślę nad przeniesieniem elektroniki gazowej do bagażnika bo wiadomo, że nie lubi ona wysokich temperatur i w końcu się rozsypie. Gazownik zamontował mi też jakiś układzik kasujący błąd silnika gdy ten się pojawi. Wcześniej po przejechaniu średnio 200 km zapalała mi się lampka. teraz zapala się na sekundę i układ kasuje błąd. Reduktor też pewnie schowam za zderzak.

#30 OFFLINE   eliks

eliks
  • 1 563 postów
  • Dołączył: 28-11-2007
  • Skąd: Lidzbark

Napisany 06 października 2009 - 20:16

Dodany obrazek
Dodany obrazek
Dodany obrazek

#31 OFFLINE   Poczes

Poczes

    carrra(van)mba

  • 94 postów
  • Dołączył: 01-09-2009
  • Skąd: Southampton

Napisany 06 października 2009 - 20:43

łe no rewelka....profi robota

#32 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1 152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 07 października 2009 - 14:51

tak wyglada u mnie, to jest akurat po moich poprawkach wiec nie piszcie jak wygladalo wczesniej:
Dodany obrazek Dodany obrazek
Dodany obrazek

a tutaj chcialem upchnac reduktor ale nie dalo otworow wywiercic:
Dodany obrazek

#33 OFFLINE   Dymian

Dymian

    :)

  • 229 postów
  • Dołączył: 18-06-2011

Napisany 17 czerwca 2013 - 22:17

Witam,
w jakim miejscu macie zamontowane parowniki w xev?
i jaka jest ogólna zasada montowania? jak najwyżej czy najniżej.
Ja miałem zamontowanego na wysokości przepustnicy-dobrze?.
Ten sam reduktor ląduje pod maskę frontery i nijak nie wiem na jakim poziomie go umiejscowić..

#34 OFFLINE   robert514

robert514

    bla bla bla

  • 3 190 postów
  • Dołączył: 09-01-2009
  • Skąd: Warszawa Wola
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 18 czerwca 2013 - 00:21

Witam,
w jakim miejscu macie zamontowane parowniki w xev?
i jaka jest ogólna zasada montowania? jak najwyżej czy najniżej.
Ja miałem zamontowanego na wysokości przepustnicy-dobrze?.
Ten sam reduktor ląduje pod maskę frontery i nijak nie wiem na jakim poziomie go umiejscowić..


no raczej nie powyżej zbiorniczka wyrównawczego:)

#35 OFFLINE   Dymian

Dymian

    :)

  • 229 postów
  • Dołączył: 18-06-2011

Napisany 18 czerwca 2013 - 00:49

I widzisz a jak do a8 montują w podszybiach parowniki?
Zazwyczaj pcha się je nisko- a jak jest w ogóle prawidłowo?

#36 OFFLINE   robert514

robert514

    bla bla bla

  • 3 190 postów
  • Dołączył: 09-01-2009
  • Skąd: Warszawa Wola
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 18 czerwca 2013 - 12:43

I widzisz a jak do a8 montują w podszybiach parowniki?
Zazwyczaj pcha się je nisko- a jak jest w ogóle prawidłowo?


z reguły zbiorniczek jest w najwyższym miejscu ponieważ poduszka powietrzna tworzy się w najwyższym miejscu układu, dlatego łatwo się układ odpowietrza, jak dasz wyżej parownik to możesz mieć problemy z odpowietrzaniem, a co za tym idzie praca parownika może być wadliwa

#37 OFFLINE   Dymian

Dymian

    :)

  • 229 postów
  • Dołączył: 18-06-2011

Napisany 18 czerwca 2013 - 13:18

O widzisz, takie wyjaśnienie łatwo się zapamiętuje- ogólnie jak mam teraz 4 auta z lpg w domu tak każdy jeden ma zamontowany parownik mniej więcej w połowie wysokości słupka- można wnioskować, że pchanie go jakoś nadmiernie nisko też może mieć jakieś wady?

#38 OFFLINE   manro

manro
  • 1 909 postów
  • Dołączył: 09-07-2007
  • Skąd: WARSZAWA
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 18 czerwca 2013 - 19:35

O widzisz, takie wyjaśnienie łatwo się zapamiętuje- ogólnie jak mam teraz 4 auta z lpg w domu tak każdy jeden ma zamontowany parownik mniej więcej w połowie wysokości słupka- można wnioskować, że pchanie go jakoś nadmiernie nisko też może mieć jakieś wady?



Ma być zamontowany jak najniżej w stosunku do obiegu wody , zamontowany wysoko łatwo zapowietrzyć i zamarznie a wtedy nadaje się na szmelc razem ze wtryskami , montowanie reduktora na wysokości zbiorniczka to strzał w kolano :hihi:

#39 OFFLINE   Dymian

Dymian

    :)

  • 229 postów
  • Dołączył: 18-06-2011

Napisany 18 czerwca 2013 - 20:36

reduktor zamontowany, jak zwykle w połowie wysokości słupka silnika- nie popełniony wyżej wymieniony błąd- więc myślę, że pacjent będzie żył;)

#40 OFFLINE   port2000

port2000
  • 78 postów
  • Dołączył: 02-06-2010
  • Skąd: Gniezno
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 18 czerwca 2013 - 21:29

ja mam reduktor zamontowany tam gdzie większość właścicieli omeg czyli na prawej podłóżnicy, mniej więcej wychodzi pod zbiorniczkiem płynu, to jest optymalne miejsce :)