0170 + 0173
#21 OFFLINE
Napisany 09 września 2009 - 20:28
#22 OFFLINE
Napisany 09 września 2009 - 20:57
te dwa błędy to już chyba standard
#23 OFFLINE
Napisany 09 września 2009 - 21:11
#24 OFFLINE
Napisany 09 września 2009 - 21:17
#25 OFFLINE
#26 OFFLINE
Napisany 09 września 2009 - 23:48
#27 OFFLINE
Napisany 10 września 2009 - 06:16
#28 OFFLINE
Napisany 10 września 2009 - 13:16
#29 OFFLINE
Napisany 10 września 2009 - 13:21
odłącz na chwilę aku i jak po podłączeniu będzie telepać autem to przepływka no chyba że chcesz wymieniać masę innych rzeczy
#30 OFFLINE
Napisany 10 września 2009 - 15:02
Przepływomierz wymieniony jak narazie po 30km check się nie zapalił samochód odrazu lepiej chodzi obroty są takie jakie powinny być i na wolnych obrotach spalanie chwilowe 1,0-1,1 bez klimy a miałem 1,5-1,6. Jak narazie same plusy i oby tak było a w poniedziałek na ustawienie gazu i musi być dobrze. ;]
#31 OFFLINE
Napisany 19 stycznia 2010 - 17:53
#32 OFFLINE
#33 OFFLINE
Napisany 25 stycznia 2010 - 19:57
#34 OFFLINE
Napisany 27 stycznia 2010 - 18:48
#35 OFFLINE
Napisany 28 stycznia 2010 - 00:37
ale czy ktoś napisał ze wystarczy skasować błędy? czytaj dokładnie. Na 99.9% chodzi o przepływomierz...
Na 100% chodzi o przeplywke:)
#36 OFFLINE
Napisany 28 stycznia 2010 - 19:50
#37 OFFLINE
Napisany 28 stycznia 2010 - 23:47
#38 OFFLINE
Napisany 19 kwietnia 2010 - 10:42
#39 OFFLINE
Napisany 19 kwietnia 2010 - 11:15
Odgrzeję nieco kotleta i opiszę swoje problemy. Może ktoś naprowadzi mnie na właściwe rozwiązanie. Błąd P0170 i P0173 "nieprawidłowa korekcja paliwa" miałem w ub roku, wymieniłem przepływomierz i zniknął. Wyglądał na oryginał Bosch, pudełko i urządzenie identyczne jak było w aucie. Co jakiś czas przy okazji innych błędów miałem od czasu do czasu ponawiający się, ale w dłuższym czasie eksploatacji ze statusem nieaktywny P0170. W międzyczasie miałem też wypadanie zapłonu na 6 garnku. Mechanik wymieniający świece stwierdził, że w gnieździe 6 cylindra było mokro, wysuszył i od reki przeszło. Później miałem przy dużych przyśpieszeniach (wyprzedanie) jeszcze z raz czy dwa taki sam błąd, ale przeszedł w stan nieaktywny i po skasowaniu nie pojawia się ponownie. Auto stoi na podwórku, zima się skończyła mniej wilgoci i przypisuję problem temu czynnikowi. Natomiast P0170 zaczął się pojawiać jako obecny i zaczął się pojawiać dodatkowo P0173 najpierw jako nieaktywny a od 2 tygodni jako obecny. Czy ww objawy można jakoś połączyć, czy po prostu przepływomierz znów padł? Przeglądam teraz oferty na przepływomierze i zastanawia mnie cena od 190 do 450 zł za teoretycznie ten sam. Poprzednio kupiłem ten tańszy. Czy te przepływomierze różnią się czymś?
kupiles zamiennik a ten rozni sie od oryginaly - min trwaloscia, dokladnoscia wskazan itp
zainwestuje lepiej w uzywany oryginal niz nowy zamiennik
#40 OFFLINE
Napisany 19 kwietnia 2010 - 11:36
kupiles zamiennik a ten rozni sie od oryginaly - min trwaloscia, dokladnoscia wskazan itp zainwestuje lepiej w uzywany oryginal niz nowy zamiennik
No właśnie pudełko było oznaczone Bosch, na przepływomierzu też wytłoczony napis i logo Bosch. Znaczy podróba?