Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

0170 + 0173


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
80 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   eliks

eliks
  • 1 563 postów
  • Dołączył: 28-11-2007
  • Skąd: Lidzbark

Napisany 09 września 2009 - 20:28

jezdzisz troche na benie żeby się zresetowało a potem powinien ci znów mapy ułozyć bo się rozjeżdżają

#22 OFFLINE   matys0644

matys0644
  • 212 postów
  • Dołączył: 15-01-2009
  • Skąd: Warszawa

Napisany 09 września 2009 - 20:57

rumak zmień przepływomierz i po sprawie pisaliśmy już o tych błędach :-D
te dwa błędy to już chyba standard

#23 OFFLINE   rumak

rumak

    Omega Irmscher

  • 312 postów
  • Dołączył: 30-07-2007
  • Skąd: Toruń
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 09 września 2009 - 21:11

no jutro kupie używkę i zobaczymy. Gazownik mi tak mówił żebym pośmigał na benie i on ułoży idealnie mapy ale mi błędy na benie wyskakują a nie może ich być. jeszcze rano sprawdzę jak działa przepływomierz jego wartości zmierzę.

#24 OFFLINE   matys0644

matys0644
  • 212 postów
  • Dołączył: 15-01-2009
  • Skąd: Warszawa

Napisany 09 września 2009 - 21:17

moja używka za 150zł(nowa 390zł) pojeździła 2 tygodnie i padła całkowicie dobrze,że miałem swoją starą na której były te błędy bo inaczej by mnie laweta czekała.

#25 OFFLINE   rumak

rumak

    Omega Irmscher

  • 312 postów
  • Dołączył: 30-07-2007
  • Skąd: Toruń
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 09 września 2009 - 21:38

no to ładnie ;]

#26 OFFLINE   doncortino

doncortino
  • 3 592 postów
  • Dołączył: 13-09-2008
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 09 września 2009 - 23:48

sprawdź jeszcze czy nie ciągnie lewego powietrza, tzn czy nie ma nieszczelności w dolocie

#27 OFFLINE   egon

egon
  • 5 983 postów
  • Dołączył: 28-07-2006
  • Skąd: Ujście/Piły
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 10 września 2009 - 06:16

Rumak, a wystarczyło troche poszukać tu juz koledzy rozwiązali problem tych błędów.

#28 OFFLINE   rumak

rumak

    Omega Irmscher

  • 312 postów
  • Dołączył: 30-07-2007
  • Skąd: Toruń
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 10 września 2009 - 13:16

250zł używany orginał a 480zł noweczka po upustach. Ceny kosmiczne. Jade do gazownika niech sprawdzi dokładnie wszystko i zobaczymy. Jak zimnego odpalam to strasznie wali benzyną z rury a jak odłącze kostke od przepływomierza to praktycznie nic się nie dzieje.

#29 OFFLINE   matys0644

matys0644
  • 212 postów
  • Dołączył: 15-01-2009
  • Skąd: Warszawa

Napisany 10 września 2009 - 13:21

to jakieś mizerne te upusty masz :D
odłącz na chwilę aku i jak po podłączeniu będzie telepać autem to przepływka no chyba że chcesz wymieniać masę innych rzeczy

#30 OFFLINE   rumak

rumak

    Omega Irmscher

  • 312 postów
  • Dołączył: 30-07-2007
  • Skąd: Toruń
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 10 września 2009 - 15:02

dobra dzięki jadę szukać przepływki bo takie objawy mam. gazownika szefa nie było pracownicy nie wiedzą o co chodzi i jutro jadę do nich.






Przepływomierz wymieniony jak narazie po 30km check się nie zapalił samochód odrazu lepiej chodzi obroty są takie jakie powinny być i na wolnych obrotach spalanie chwilowe 1,0-1,1 bez klimy a miałem 1,5-1,6. Jak narazie same plusy i oby tak było a w poniedziałek na ustawienie gazu i musi być dobrze. ;]

#31 OFFLINE   Miaga

Miaga
  • 82 postów
  • Dołączył: 11-07-2009
  • Skąd: Szczecinek

Napisany 19 stycznia 2010 - 17:53

ja tez mam błąd 0170 ale u mnie wszystko jak na razie chula idealnie,moze to dla tego ze ponad miesiac temu gaz zalozylem i dla tego on jest???jak jezdzilem na bp to nic mi nie pokazywalo dopiero jak gaz zalozylem,ostatnio na kompie wywalalo sondy,podobno jak jest gaz w aucie to komp je wywala ale kazal mi ustawic dobrze gaz i jeszcze raz podjechac

#32 OFFLINE   zYx

zYx

    Member of Mayday

  • 209 postów
  • Dołączył: 30-12-2007
  • Skąd: EU

Napisany 25 stycznia 2010 - 14:53

gaz nie gaz blad oznacza jedno :p

#33 OFFLINE   Miaga

Miaga
  • 82 postów
  • Dołączył: 11-07-2009
  • Skąd: Szczecinek

Napisany 25 stycznia 2010 - 19:57

no tak ale bylem pod kompem,zresetowal i dalej to samo

#34 OFFLINE   zYx

zYx

    Member of Mayday

  • 209 postów
  • Dołączył: 30-12-2007
  • Skąd: EU

Napisany 27 stycznia 2010 - 18:48

ale czy ktoś napisał ze wystarczy skasować błędy? czytaj dokładnie. Na 99.9% chodzi o przepływomierz...

#35 OFFLINE   Damiani79

Damiani79

    Damian

  • 254 postów
  • Dołączył: 08-01-2009
  • Skąd: Ornontowice

Napisany 28 stycznia 2010 - 00:37

ale czy ktoś napisał ze wystarczy skasować błędy? czytaj dokładnie. Na 99.9% chodzi o przepływomierz...


Na 100% chodzi o przeplywke:)

#36 OFFLINE   Miaga

Miaga
  • 82 postów
  • Dołączył: 11-07-2009
  • Skąd: Szczecinek

Napisany 28 stycznia 2010 - 19:50

ale gaz mam raptem miesiac a no moze troche wiecej,i do tego czasu bylo ok,ale jak mowicie to musze to sprawdzic,dzieki za pomoc

#37 OFFLINE   zYx

zYx

    Member of Mayday

  • 209 postów
  • Dołączył: 30-12-2007
  • Skąd: EU

Napisany 28 stycznia 2010 - 23:47

staramy ci się wytłumaczyć, że gaz nie ma to nic do tego.

#38 OFFLINE   Tom01

Tom01
  • 33 postów
  • Dołączył: 05-07-2009

Napisany 19 kwietnia 2010 - 10:42

Odgrzeję nieco kotleta i opiszę swoje problemy. Może ktoś naprowadzi mnie na właściwe rozwiązanie. Błąd P0170 i P0173 "nieprawidłowa korekcja paliwa" miałem w ub roku, wymieniłem przepływomierz i zniknął. Wyglądał na oryginał Bosch, pudełko i urządzenie identyczne jak było w aucie. Co jakiś czas przy okazji innych błędów miałem od czasu do czasu ponawiający się, ale w dłuższym czasie eksploatacji ze statusem nieaktywny P0170. W międzyczasie miałem też wypadanie zapłonu na 6 garnku. Mechanik wymieniający świece stwierdził, że w gnieździe 6 cylindra było mokro, wysuszył i od reki przeszło. Później miałem przy dużych przyśpieszeniach (wyprzedanie) jeszcze z raz czy dwa taki sam błąd, ale przeszedł w stan nieaktywny i po skasowaniu nie pojawia się ponownie. Auto stoi na podwórku, zima się skończyła mniej wilgoci i przypisuję problem temu czynnikowi. Natomiast P0170 zaczął się pojawiać jako obecny i zaczął się pojawiać dodatkowo P0173 najpierw jako nieaktywny a od 2 tygodni jako obecny. Czy ww objawy można jakoś połączyć, czy po prostu przepływomierz znów padł? Przeglądam teraz oferty na przepływomierze i zastanawia mnie cena od 190 do 450 zł za teoretycznie ten sam. Poprzednio kupiłem ten tańszy. Czy te przepływomierze różnią się czymś?

#39 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 19 kwietnia 2010 - 11:15

Odgrzeję nieco kotleta i opiszę swoje problemy. Może ktoś naprowadzi mnie na właściwe rozwiązanie. Błąd P0170 i P0173 "nieprawidłowa korekcja paliwa" miałem w ub roku, wymieniłem przepływomierz i zniknął. Wyglądał na oryginał Bosch, pudełko i urządzenie identyczne jak było w aucie. Co jakiś czas przy okazji innych błędów miałem od czasu do czasu ponawiający się, ale w dłuższym czasie eksploatacji ze statusem nieaktywny P0170. W międzyczasie miałem też wypadanie zapłonu na 6 garnku. Mechanik wymieniający świece stwierdził, że w gnieździe 6 cylindra było mokro, wysuszył i od reki przeszło. Później miałem przy dużych przyśpieszeniach (wyprzedanie) jeszcze z raz czy dwa taki sam błąd, ale przeszedł w stan nieaktywny i po skasowaniu nie pojawia się ponownie. Auto stoi na podwórku, zima się skończyła mniej wilgoci i przypisuję problem temu czynnikowi. Natomiast P0170 zaczął się pojawiać jako obecny i zaczął się pojawiać dodatkowo P0173 najpierw jako nieaktywny a od 2 tygodni jako obecny. Czy ww objawy można jakoś połączyć, czy po prostu przepływomierz znów padł? Przeglądam teraz oferty na przepływomierze i zastanawia mnie cena od 190 do 450 zł za teoretycznie ten sam. Poprzednio kupiłem ten tańszy. Czy te przepływomierze różnią się czymś?


kupiles zamiennik a ten rozni sie od oryginaly - min trwaloscia, dokladnoscia wskazan itp
zainwestuje lepiej w uzywany oryginal niz nowy zamiennik




 


#40 OFFLINE   Tom01

Tom01
  • 33 postów
  • Dołączył: 05-07-2009

Napisany 19 kwietnia 2010 - 11:36

kupiles zamiennik a ten rozni sie od oryginaly - min trwaloscia, dokladnoscia wskazan itp zainwestuje lepiej w uzywany oryginal niz nowy zamiennik


No właśnie pudełko było oznaczone Bosch, na przepływomierzu też wytłoczony napis i logo Bosch. Znaczy podróba?