Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Automat szarpie w czasie równej jazdy na ostatnim biegu, pomóżcie koledzy


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
31 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   DOMIN88

DOMIN88
  • 58 postów
  • Dołączył: 27-12-2008
  • Skąd: Tarnówka Wiesiołowska

Napisany 18 lipca 2009 - 20:46

:((( masz ci los...!:(
wczoraj wymieniłem świece... silniczek pracuje równiej, wszystko ok na pierwszy rzut oka tylko że...:(

nadal szarpie na ostatnim biegu:(((
Pany, czym to może być spowodowane?:(
miałem nadzieję że to świece i przewody ale, to jest już nowe i... nadal problem jest:((( proszę pomóżcie...

#22 OFFLINE   kuba_m84

kuba_m84
  • 15 postów
  • Dołączył: 01-02-2009
  • Skąd: Jarocin

Napisany 31 lipca 2009 - 18:05

A to mnie zaskoczyłeś..... Ja po wymianie świec zapomniałem o problemie..... Może ktoś inny pomoże w tym temacie??????:confused:

#23 OFFLINE   slawek87

slawek87
  • 70 postów
  • Dołączył: 25-07-2008
  • Skąd: Mąkolno
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 06 września 2009 - 17:32

a czy dzieje się to przy jakiejś określonej prędkości? Bo ja też tak mam w swojej. Objawia to się tak, ze jak wciśniesz mocniej gaz to ciągnie równo, a jak trzymasz lekko gaz to obroty trochę rosną?

Dodam jeszcze, że kolega mkaminski100 doradził mi, żeby sprawdzic czujnik położenia przepustnicy, a także sprawdzic (podmienic na próbę) zawór TC-Lock. U mnie wymieniłem czujnik na inny ale używany, zawór też, świeżutki olej i filtr i jest dalej tak samo. No na pewno skrzynia łagodniej przerzuca biegi. Dodam, że kiedy skrzynia jest zimna to wszystko jest oki, ale jak się nagrzeje to właśnie pojawiają się opisane objawy.

#24 OFFLINE   Ofil

Ofil
  • 12 postów
  • Dołączył: 26-04-2015
  • Skąd: Rybnik
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 28 sierpnia 2015 - 12:48

Podpinam się pod temat, dzieje mi się dosłownie to samo :/ czy może ktoś doszedł już co to może być ? Bo z rzeczy wymienianych w temacie wszystko zrobione a problem dalej jest :(

#25 OFFLINE   volvgangster

volvgangster

    Alley Mega Majster !

  • 182 postów
  • Dołączył: 10-09-2011
  • Skąd: świętochłowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 29 sierpnia 2015 - 09:03

rzeczy wymienionych tzn jakie?
napisz co wymieniłeś i czy problem jest przy prędkości czy na wyższych obrotach silnika

#26 OFFLINE   Ofil

Ofil
  • 12 postów
  • Dołączył: 26-04-2015
  • Skąd: Rybnik
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 29 sierpnia 2015 - 10:07

Dzieje się tak w szczególności jak jadę trasą i jak jest już ten 4bieg i tak jak kolega pisał w pierwszym poście przy stałej prędkość ok.140 jak tylko ujmę nogę z gazu, albo jest jakaś górka to momentalnie zaczyna się szarpanie. Świece kable olej i czyszczona przepustnica nie pomogły.

#27 OFFLINE   volvgangster

volvgangster

    Alley Mega Majster !

  • 182 postów
  • Dołączył: 10-09-2011
  • Skąd: świętochłowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 29 sierpnia 2015 - 11:12

jak silnik bez obciążenia tzn na postoju nie przerywa i nie ma spadku mocy to szukałbym w czujniku w skrzyni na tyle bodajższe czujnik prędkości i wtyczka która wychodzi nad dużą miską oleju dokładnie piny czy nie są pośniedziałe lub uszkodzone.Posprawdzaj wszystkie połączenia elektroniczne kostki czy nie ma syfu.No chyba że czujnik położenia wału zaczyna o sobie przypominać.A jakieś błędy?

#28 OFFLINE   se61

se61
  • 994 postów
  • Dołączył: 02-09-2010
  • Skąd: Skwierzyna
  • Województwo: lubuskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 29 sierpnia 2015 - 12:11

Kiedyś w 3 litrówce przyczyną takiego szarpania u nnie był czujnik obrotów wału

#29 OFFLINE   volvgangster

volvgangster

    Alley Mega Majster !

  • 182 postów
  • Dołączył: 10-09-2011
  • Skąd: świętochłowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 29 sierpnia 2015 - 15:23

też o tym myślałem pewnie zasyfiona wtyczka zobaczymy co kolega odpisze jakco to ja mam taki czujnik i inne tajle z ar 25

#30 OFFLINE   Ofil

Ofil
  • 12 postów
  • Dołączył: 26-04-2015
  • Skąd: Rybnik
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 29 sierpnia 2015 - 17:21

Ok. Podjadę w przyszłym tyg do mechanika i będziemy patrzeć. Błędów brak. Dzięki za rady, zobaczymy co z tego wyniknie :)

#31 OFFLINE   se61

se61
  • 994 postów
  • Dołączył: 02-09-2010
  • Skąd: Skwierzyna
  • Województwo: lubuskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 29 sierpnia 2015 - 21:01

też o tym myślałem pewnie zasyfiona wtyczka zobaczymy co kolega odpisze jakco to ja mam taki czujnik i inne tajle z ar 25

Czujnik wału korbowego kolego

#32 OFFLINE   volvgangster

volvgangster

    Alley Mega Majster !

  • 182 postów
  • Dołączył: 10-09-2011
  • Skąd: świętochłowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 30 sierpnia 2015 - 09:02

Ja pisalem o tym który jest zamontowany na tyle skrzyni u samej góry w tylnej obudowie
a czujnik wału korbowego można pomierzyć i zobaczyć czy auto na postoju przy wyższych obrotach silnika szfankuje

Edytowany przez volvgangster, 30 sierpnia 2015 - 11:07.