Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

tempomat - czy przycisk od zwalniania działa w x25dt?


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
67 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   fancik87

fancik87

    fancik87

  • 299 postów
  • Dołączył: 30-06-2008
  • Skąd: Biała Podlaska

Napisany 12 lipca 2009 - 11:30

Moje pytanie to podczas jazdy dajmy na to na trasie podczas włączania tempomatu nie zawsze on działa a jak już za działa to ten przycisk od zwalniania w ogóle nie dział a jak już zadziała to bardzo sporadycznie z czym to może być związane dodam że cieknie mi wtrysk sterujący czy to może być przyczyną?

#2 OFFLINE   kocyk

kocyk

    watching you

  • 9 202 postów
  • Dołączył: 01-03-2009
  • Skąd: SZ (Zabrze)
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 12 lipca 2009 - 11:54

a może włącznik nie zawsze łączy sprawdz połączenia albo same przyciski

#3 OFFLINE   fancik87

fancik87

    fancik87

  • 299 postów
  • Dołączył: 30-06-2008
  • Skąd: Biała Podlaska

Napisany 13 lipca 2009 - 20:32

a może włącznik nie zawsze łączy sprawdz połączenia albo same przyciski


jeśli chodzi o włącznik czy te przyciski w tempomacie to moim zdaniem powinno być wszystko ok bo ostatnio kupiłem i wymieniłem cały ten włącznik przy kierownicy

#4 OFFLINE   vis1966

vis1966

    Roman

  • 1 376 postów
  • Dołączył: 19-02-2008
  • Skąd: Rugby UK
  • Województwo: nie mieszkam w Polsce
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 X32SE

Napisany 13 lipca 2009 - 22:05

Cos mi tu nie pasuje przecierz w klekotach przycisk zwalniania nie powinien dzialac.W 2,5dti tak ale w 2,5td nie.Napewno kupiles dobra manetke?

#5 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 13 lipca 2009 - 22:37

zwalniania w ogóle nie dział a jak już zadziała to bardzo sporadycznie


nie ma prawa zadzialac bo w klekotach nei dziala zwalnianie.




 


#6 OFFLINE   Roozga

Roozga

    Wujek Dobra Rada

  • 8 617 postów
  • Dołączył: 14-04-2007
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 14 lipca 2009 - 09:16

a czy manetka od Diesla nie ma przypadkiem tylko 2 przycisków??



 


#7 OFFLINE   vis1966

vis1966

    Roman

  • 1 376 postów
  • Dołączył: 19-02-2008
  • Skąd: Rugby UK
  • Województwo: nie mieszkam w Polsce
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 X32SE

Napisany 14 lipca 2009 - 09:24

Ma trzy przyciski ale w TD nie dziala zwalnianie.No i jest na dwa piny a w DTI chyba na cztery bo u kumpla w astrze zakladalem i bylo cztery i zwalnianie dziala.

#8 OFFLINE   fancik87

fancik87

    fancik87

  • 299 postów
  • Dołączył: 30-06-2008
  • Skąd: Biała Podlaska

Napisany 16 lipca 2009 - 14:52

Ma trzy przyciski ale w TD nie dziala zwalnianie.No i jest na dwa piny a w DTI chyba na cztery bo u kumpla w astrze zakladalem i bylo cztery i zwalnianie dziala.


Panowie powiem tak jak miałem starą manetkę to wszystko było ok. i wszystko działało pierwszym przyciskiem przyspieszanie drugim zwalnianie i trzeci wyłączanie tempomatu podczas jazdy ale po jakimś czasie zepsuła się a tak konkretniej długie światła w tej starej manetce włączały się same i wyłączały.Więc zmieniłem ją na nową w której przez jakiś czas było wszystko ok ale po jakimś czasie zwalnianie przestało działać a jak już zadziałało to już to nazywałem cudem więc o co w tym chodzi???

#9 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 16 lipca 2009 - 15:19

Panowie powiem tak jak miałem starą manetkę to wszystko było ok. i wszystko działało pierwszym przyciskiem przyspieszanie drugim zwalnianie i trzeci wyłączanie tempomatu podczas jazdy ale po jakimś czasie zepsuła się a tak konkretniej długie światła w tej starej manetce włączały się same i wyłączały.Więc zmieniłem ją na nową w której przez jakiś czas było wszystko ok ale po jakimś czasie zwalnianie przestało działać a jak już zadziałało to już to nazywałem cudem więc o co w tym chodzi???


w dieslu nie dziala zwalnianie !




 


#10 OFFLINE   krzysiek1989

krzysiek1989
  • 770 postów
  • Dołączył: 01-03-2009
  • Skąd: Przemyśl

Napisany 16 lipca 2009 - 15:37

Tez mialem taki problem w bmw ze musialem kilkakrotnie wlaczac tempomat nim zaskoczyl. Przyczyna byla manetka. A czy w omedze kazdy klekot 2,5 ma instalacje do tempomatu ze wystarczy zalozyc manetke i dziala?

#11 OFFLINE   jareck

jareck
  • 21 postów
  • Dołączył: 05-09-2007
  • Skąd: Poznań

Napisany 16 lipca 2009 - 16:00

Tez mialem taki problem w bmw ze musialem kilkakrotnie wlaczac tempomat nim zaskoczyl. Przyczyna byla manetka. A czy w omedze kazdy klekot 2,5 ma instalacje do tempomatu ze wystarczy zalozyc manetke i dziala?


Tak w DIESLU wystarczy zmienić manetkę i nic więcej nie trzeba robić. Manetki do diesla są praktycznie nie osiągalne, na forum jest schemat jato zrobić,ale u mnie on nie działał. Walczyłem z tempomatem jakieś 3 miechy,bo chciałem mieć to tak jak jest w oryginale i ostatecznie udało się. Przerobiłem nową manetkę 4 przewodową,wzorując się na manetce z omegi z 94 roku,sprawdziłem to w 3 różnych omegach wszystko ładnie i pięknie działa.

#12 OFFLINE   krzysiek1989

krzysiek1989
  • 770 postów
  • Dołączył: 01-03-2009
  • Skąd: Przemyśl

Napisany 16 lipca 2009 - 16:04

Tak w DIESLU wystarczy zmienić manetkę i nic więcej nie trzeba robić. Manetki do diesla są praktycznie nie osiągalne, na forum jest schemat jato zrobić,ale u mnie on nie działał. Walczyłem z tempomatem jakieś 3 miechy,bo chciałem mieć to tak jak jest w oryginale i ostatecznie udało się. Przerobiłem nową manetkę 4 przewodową,wzorując się na manetce z omegi z 94 roku,sprawdziłem to w 3 różnych omegach wszystko ładnie i pięknie działa.


Dzieki za szybka odpowiedz:) Masz racje ze manetki od diesla sa trudno osiagalne poniewaz przed chwila patrzylem na allegro i nie znalazlem manetki typowo dla diesla z dwoma przewodami:( a szkoda bo mam chec sobie zalozyc. we wczesniejszym aucie mialem tempomat i teraz trudno mi sie jedzie w trase bez tego cuda;)
Jareck jak mozesz rzuc link do tego schematu;)

#13 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 16 lipca 2009 - 16:10

Dzieki za szybka odpowiedz:) Masz racje ze manetki od diesla sa trudno osiagalne poniewaz przed chwila patrzylem na allegro i nie znalazlem manetki typowo dla diesla z dwoma przewodami:( a szkoda bo mam chec sobie zalozyc. we wczesniejszym aucie mialem tempomat i teraz trudno mi sie jedzie w trase bez tego cuda;)
Jareck jak mozesz rzuc link do tego schematu;)


nowa cos kolo 160 pln




 


#14 OFFLINE   krzysiek1989

krzysiek1989
  • 770 postów
  • Dołączył: 01-03-2009
  • Skąd: Przemyśl

Napisany 16 lipca 2009 - 16:15

nowa cos kolo 160 pln


Ja bym sie pokusil raczej o uzywana. Jezeli ktos ma to chetnie w dobrych pieniadzach odkupie ...

#15 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 16 lipca 2009 - 16:17

Ja bym sie pokusil raczej o uzywana. Jezeli ktos ma to chetnie w dobrych pieniadzach odkupie ...


praktycznie nie do dostania. a jak jest to polowa nowej




 


#16 OFFLINE   krzysiek1989

krzysiek1989
  • 770 postów
  • Dołączył: 01-03-2009
  • Skąd: Przemyśl

Napisany 16 lipca 2009 - 16:22

praktycznie nie do dostania. a jak jest to polowa nowej


No to nie dobrze nie dobrze:(:(:( zapytam w pewnym sklepie czy wogole dadza rade cos takiego zamowic...

#17 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 16 lipca 2009 - 16:24

No to nie dobrze nie dobrze:(:(:( zapytam w pewnym sklepie czy wogole dadza rade cos takiego zamowic...


www.gsi-goszczynski.pl




 


#18 OFFLINE   krzysiek1989

krzysiek1989
  • 770 postów
  • Dołączył: 01-03-2009
  • Skąd: Przemyśl

Napisany 16 lipca 2009 - 16:27

www.gsi-goszczynski.pl


Dzieki wielkie Beast:)

#19 OFFLINE   jareck

jareck
  • 21 postów
  • Dołączył: 05-09-2007
  • Skąd: Poznań

Napisany 17 lipca 2009 - 06:32

Ja bym sie pokusil raczej o uzywana. Jezeli ktos ma to chetnie w dobrych pieniadzach odkupie ...


Nowa manetka kosztuje 270 u Stachowiaka w Poznaniu, 330 w opel-shop i 360 w jednym serwisie opla i w każdym jest realizowane na zamówienie. Jak znajomy odda mi schemat to wrzucę go na forum.

#20 OFFLINE   Roozga

Roozga

    Wujek Dobra Rada

  • 8 617 postów
  • Dołączył: 14-04-2007
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 17 lipca 2009 - 07:06

Ale na forum jest schemat tej manetki :) - ehh widać jak szukacie :D - mam poszukać za was??