Pali benzyne i gaz jednoczesnie
#1 OFFLINE
Napisany 30 czerwca 2009 - 16:52
Mam taki problem od niedawna jestem posiadaczem nowo nabytwego auta jest nim mianowicie Opel Omega 2,5 v6 gaz jest to instalacja sekwencyjna podczas jazdy zauważyłem ze jednocześnie pali benzyne i gaz .
po odłaczeniu bezpiecznika gazu w czasie gdy niby jest przełączony już na gaz (słychać klik gdy sie przełancza ale to zapewne wszyscy wiedzą ) nic się niedzieje ale po odłaczeniu bezpiecznika paliwa auto odrazu gaśnie.
Jest tam oprogramowanie ,,ZENIT,, jeśli jest w stanie ktoś mi coś doradzić lub pomóc to bede bardzo wdzieczny
Tu w pobliżu mnie nikt niema takiego oprogramowania jak coś jestem mieszkańcem Gdyni:)
pozdrawiam wszystkich klubowiczy;)
#2 OFFLINE
Napisany 30 czerwca 2009 - 17:07
Tu masz link do firmy która obsługuje te instalacje
I bezpośredni adres mailowy
http://www.marol-gaz.pl/
Ps dzwoniłem nie ma szans na ten tydzień zawalony robotą
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.Nie ponoszę winy za obrażenia psychiczne, jakie możesz odnieść w tym temacie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
#3 OFFLINE
Napisany 30 czerwca 2009 - 20:29
Ty jak zwykle jesteś niezastapiony;)
#4 OFFLINE
Napisany 30 czerwca 2009 - 21:07
#5 OFFLINE
Napisany 30 czerwca 2009 - 21:15
Przepraszam że się wtrącę, ale patrząc na tytuł postu jak silnik może spalać jednocześnie benzynę i gaz, może ktoś mi to wytłumaczyć.
Miałem tak w 125p,zawór odcinający benzyne nie działał i fiacik chodził na lpg i benie jednoczesnie.W tej instalacji nie wiem jak to mozliwe
#6 OFFLINE
Napisany 01 lipca 2009 - 08:23
#7 OFFLINE
Napisany 02 lipca 2009 - 14:09
Przepraszam że się wtrącę, ale patrząc na tytuł postu jak silnik może spalać jednocześnie benzynę i gaz, może ktoś mi to wytłumaczyć.:zdziwnienie:
to bardzo prosta sprawa... wystarczy żeby w kompie od gazu spaliła się cewka w przekaźniku odłączającym wtryskiwacze benzyny. albo padł układ odpowiedzialny za odłączanie wtrysku. wtedy właśnie będzie palił i benzyne i gaz... jeśli to tylko przekaźnik to jest to do zrobienia...
wczoraj sam się z tym bawiłem tylko że u mnie na jednym z przekaźników był zimny lut i jak było chłodno to po odpaleniu silnika na benie chodził na 5 garów... a na lpg na wszystkie... wystarczyło przelutować i teraz śmiga jak ta lala
#8 OFFLINE
Napisany 02 lipca 2009 - 17:12
#9 OFFLINE
Napisany 02 lipca 2009 - 20:22
awaria emulatora wtryskow
awaria regulatora podcisniowego paliwa
jesli padnie emulator w taki sposob ze po przejsciu na lpg nie odlaczy wytryskow to razem z gazem bedzie podawane paliwo - objawy to mocno szarpiacy silnik, slaba reakcja na wcisniecie pedalu gazu, lepszy power przy wysokich obrotach
jesli padnie podcieniowy regulator paliwa to porzejsciu na lpg wezykiem sterujacym paliwo powili bedzie sie dostawalo do kolektora ssacego. Efekt jak przy wczesniejszym przypadku tyle tylko ze na wolnych obrotach silnik nie musi kulec bo paliwa nie jest tak duzo zeby go zalewac
Aby stwierdzic ze tak sie dzieje - trzeba przelaczyc na lpg i wyciagnac bezpiecznik od pompy paliwowej - wtedy silnik powinien rowno pracowac i nie ma opcji zeby pobieral paliwo
zeby stweurdzic co siadlo trzeba odpiac podcisniowkje od regulatora cisnienia i zpbaczyc czy nie ma tam benyzny albo po przejsciu na lpg zmierzyc napiecie na wtyczce jednego z wtryskow paliwowych - ma byc 0V
Jesli masz instalke II gen to emulator jest najczesciej osobno i koszt to 30 - 70 zl
Jesli masz sekwencje to chyba we wszystkich centralkach emulator jest na stale zamontowany w ecu lpg - koszt 300 - 1000
Mozna zawsze oddac elektronikowi do obejrzenia co wywalilo (moj znajomy usparwnil w ostatnim czasie 3 emulatory i dwie centralki sekwencje)
[B]
#10 OFFLINE
Napisany 02 lipca 2009 - 22:03
:oa jakie koszta są tego przekaznika chciałbym wiedzieć by niedać się oszukać tym ,,fachowcą,, od LPG hehe
sam przekaźnik to grosze... ale zrób tak jak pisze kczech. i znając życie jeśli będzie to wina centralki lpg to mechesowi (nawet jesli by potrafił) pewnie nie bedzie się chciało nawet jej sprawdzić (a co dopiero naprawić) tylko odrazu nową wciśnie... gdybyś mieszkał bliżej to sam bym z chcecią tam zerknął bo nie musi być to nic poważnego
#11 OFFLINE
Napisany 03 lipca 2009 - 06:54
więc najwidoczniej paliwo pobiera nonstop
#12 OFFLINE
Napisany 03 lipca 2009 - 09:49
[B]
#13 OFFLINE
Napisany 03 lipca 2009 - 10:00
samochód nie pali jednocześnie LPG i PB - takie wrażenie ma właściciel
odpalamy sinik , przegazowujemy , słychać przełączenie sie zaworu na butli , centralka w samochodzie (od gazu) mruga wszystkimi diodami , jak się wyciągnie bezpiecznik od pompy paliwa to silnik gaśnie . Mam wrażenie że to sterownik od gazu nie uruchamia wtryskiwaczy , ciśnienie gazu jest przed listwą wtryskiwaczy i na tym sie kończy
A co do spalania LPG i PB jednocześnie to ubywa mu gazu również dla tego tak pisze
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.Nie ponoszę winy za obrażenia psychiczne, jakie możesz odnieść w tym temacie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
#14 OFFLINE
Napisany 03 lipca 2009 - 10:24
[B]
#15 OFFLINE
Napisany 03 lipca 2009 - 10:28
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.Nie ponoszę winy za obrażenia psychiczne, jakie możesz odnieść w tym temacie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
#16 OFFLINE
Napisany 03 lipca 2009 - 13:40
Może ja wyjaśnię całą sytuację bo kolega opisał nie po-kolei
samochód nie pali jednocześnie LPG i PB - takie wrażenie ma właściciel
odpalamy sinik , przegazowujemy , słychać przełączenie sie zaworu na butli , centralka w samochodzie (od gazu) mruga wszystkimi diodami , jak się wyciągnie bezpiecznik od pompy paliwa to silnik gaśnie . Mam wrażenie że to sterownik od gazu nie uruchamia wtryskiwaczy , ciśnienie gazu jest przed listwą wtryskiwaczy i na tym sie kończy
A co do spalania LPG i PB jednocześnie to ubywa mu gazu również dla tego tak pisze
no to zmienia zupełnie postać rzeczy:zdziwnienie:
dragoon22 jak już będziesz po diagnozie to opisz co i jak;) Jesli centralka faktycznie nie przełącza na lpg to czemu go ubywa... no chyba że idzie gaz tylko na jeden czy dwa cylindry. A tak jeszcze z ciekawości... mniej wiecej wiesz ile ubywało Ci gazu? No bo wynika że caly czas jezdziłeś na PB czyli jej spalanie było raczej normalne..
#17 OFFLINE
Napisany 03 lipca 2009 - 20:08
#18 OFFLINE
Napisany 03 lipca 2009 - 20:24
przeciez kolega gdyby mial padnieta listwe to by nie jechal po przejsciu na lpg ... a on jedzie tyle tylko ze na benie
[B]
#19 OFFLINE
Napisany 04 lipca 2009 - 07:05
#20 OFFLINE
Napisany 04 lipca 2009 - 07:12
Jesli ten zenit dobrze Ci jezdzil to zaloz nowego zenita
[B]