Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

Elektro-szpera , zaspawany most czyt. 100% --robił ktoś.?


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
158 odpowiedzi na ten temat

#61 OFFLINE   GISKARD

GISKARD
  • 3 534 postów
  • Dołączył: 17-06-2006
  • Skąd: Pionki
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 25 lutego 2010 - 08:39

nikt kto wklada szpere nie ma zamiaru oszczedzac opon

jak to nie ... przeciez ty oszczędzasz...
starczają ci aż na tydzień.... dwa komplety...
:smiech:

:smiech:

#62 OFFLINE   irek1234

irek1234

    Zbanowany

  • 78 postów
  • Dołączył: 23-10-2009

Napisany 25 lutego 2010 - 17:39

ano ciekawe, jak na zaspawanym moscie zachowywalaby sie taka wielka kobyla, jak omega. Z pewnoscia odczuwalne byloby zwiekszenie promienia skretu/zawracania.
zdecydowanie jest to rozwiazanie do wyczynow, nie do codziennej jazdy...


Promień skrętu to fakt, będzie większy + przeskakujące koło. Ogólnie powinna dość stabilnie się zachowywać pomijając fakt masy, którą należało by wyczuć. Szczególnie w mniej bezpiecznych sytuacjach. Przy 100% omcia sądzę, że zacznie bardzo chętnie merdać ogonem. I tu drugi problem, że zawsze trzeba się z tym liczyć, że tylna ośka ucieknie więc można zapomnieć o szykbich zakrętach podczas np. deszczu.
Do tego omega należy do aut podsterownych więc lepiej ją podcinać z ręcznego, a przy 100% zawsze oba koła się zblokują. Nie mówiąc o patencie odcięcia tylnych hamulców spod hamulca nożnego więc palenie gumy staje się banalne.

O opony bym sie nie martwil, raczej nikt kto wklada szpere nie ma zamiaru oszczedzac opon na kilka sezonow :D

Wiadomo, to pisałem dla osób totalnie nierozeznanych :D

#63 OFFLINE   serek

serek
  • 1 571 postów
  • Dołączył: 05-04-2008
  • Skąd: huntingdon

Napisany 25 lutego 2010 - 20:28

Nie mówiąc o patencie odcięcia tylnych hamulców spod hamulca nożnego więc palenie gumy staje się banalne.

moim zdaniem i tak jest banalnie proste, bez dlubania przy hamulcach kazda omega smali kapcia bez problemu (manual)

#64 OFFLINE   Exec

Exec

    Pierwszy Drifter OKP

  • 1 568 postów
  • Dołączył: 18-06-2006
  • Skąd: Radom
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 25 lutego 2010 - 21:30

bez dlubania przy hamulcach kazda omega smali kapcia bez problemu (manual)

hehe, nie wiem, jak w mniejszych silnikach, ale V6 i w automacie ogarnia w miejscu :)


 


#65 OFFLINE   serek

serek
  • 1 571 postów
  • Dołączył: 05-04-2008
  • Skąd: huntingdon

Napisany 25 lutego 2010 - 21:56

hehe, nie wiem, jak w mniejszych silnikach, ale V6 i w automacie ogarnia w miejscu :)

musze kiedys sprubowac czy moja padlina da rade mieszac ;)

#66 OFFLINE   Exec

Exec

    Pierwszy Drifter OKP

  • 1 568 postów
  • Dołączył: 18-06-2006
  • Skąd: Radom
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 25 lutego 2010 - 22:11

musze kiedys sprubowac czy moja padlina da rade mieszac

haha, no a jak...! :)


 


#67 OFFLINE   irek1234

irek1234

    Zbanowany

  • 78 postów
  • Dołączył: 23-10-2009

Napisany 13 marca 2010 - 17:26

a jak to jest ze szperami omega A/B?
Z omegi A jest możliwość podpasowania do omegi B? Albo samego dyfra (bez obudowy?)

#68 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 13 marca 2010 - 19:51

Z omegi A jest możliwość podpasowania do omegi B? Albo samego dyfra (bez obudowy?)

jeśli chodzi o calość bo A i B sie różnią ale bebechy mogą być podobne

#69 OFFLINE   serek

serek
  • 1 571 postów
  • Dołączył: 05-04-2008
  • Skąd: huntingdon

Napisany 13 marca 2010 - 20:50

bebechy sa takie same , sam bede przekladal szpera z senatora do swojego 4.22 z omegi

#70 OFFLINE   michal987654321

michal987654321

    Zbanowany

  • 1 677 postów
  • Dołączył: 03-05-2007
  • Skąd: RADOM
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 14 marca 2010 - 13:49

bebechy sa takie same , sam bede przekladal szpera z senatora do swojego 4.22 z omegi


4.22 masz w 3.2? :jump: pokaż no filmik jak to się zbiera :jump:

#71 OFFLINE   serek

serek
  • 1 571 postów
  • Dołączył: 05-04-2008
  • Skąd: huntingdon

Napisany 14 marca 2010 - 15:43

4.22 masz w 3.2? :jump: pokaż no filmik jak to się zbiera :jump:


jak znajde chwile to postaram sie nagrac cos:)

#72 OFFLINE   michal987654321

michal987654321

    Zbanowany

  • 1 677 postów
  • Dołączył: 03-05-2007
  • Skąd: RADOM
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 14 marca 2010 - 17:09

jak znajde chwile to postaram sie nagrac cos:)


Ja mam 4.22 w 2.0 16v i jestem zachwycony :) To ciekawe co się dzieje w 3.2 :)

Jakbyś chcial zerknąć 0-100 w wykonaniu mojego 2.0 ;)

[yt="Omega B 2.0 16V 0-100km/h dyfer 4.22"]9jXb6CHV7uQ[/yt]

#73 OFFLINE   Busta

Busta
  • 30 postów
  • Dołączył: 26-12-2006
  • Skąd: Krosno

Napisany 15 marca 2010 - 10:24

Fajnie z górki jedzie :)

#74 OFFLINE   michal987654321

michal987654321

    Zbanowany

  • 1 677 postów
  • Dołączył: 03-05-2007
  • Skąd: RADOM
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 15 marca 2010 - 13:45

Fajnie z górki jedzie :)


Zazdrość ludzi jest powalająca :)

...Wiesz kolego...jest kilka osób na forum które potrafią powiedzieć jak ten samochód jeździ bo go widzieli, także takie komentarze typu z górki czy z wiatrem są zbędne...

#75 OFFLINE   sypus

sypus

    Prezes KKK

  • 5 433 postów
  • Dołączył: 24-04-2007
  • Skąd: Zgorzelec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 15 marca 2010 - 13:50

jak ten samochód
jeździ

Dawaj na Zlot na 1/4 mili :D

#76 OFFLINE   michal987654321

michal987654321

    Zbanowany

  • 1 677 postów
  • Dołączył: 03-05-2007
  • Skąd: RADOM
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 15 marca 2010 - 13:56

Dawaj na Zlot na 1/4 mili :D


Jak dobrze pojdzie i będą fundusze to wpadnę :D

Ale Sypus Ty masz 3.0 ;)

Myślę że 2.0 16v i ewentualnie 2.5 V6 (w automacie bez żadnych puch i wałków od 3.0 :D ) szły by pod młotek ;)

#77 OFFLINE   GISKARD

GISKARD
  • 3 534 postów
  • Dołączył: 17-06-2006
  • Skąd: Pionki
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 15 marca 2010 - 14:05

Napisał sypus
Dawaj na Zlot na 1/4 mili

Jak dobrze pojdzie i będą fundusze to wpadnę

Ale Sypus Ty masz 3.0

Myślę że 2.0 16v i ewentualnie 2.5 V6 (w automacie bez żadnych puch i wałków od 3.0 ) szły by pod młotek

łykam was na - N.... bez wciskania gazu...
:)

#78 OFFLINE   Exec

Exec

    Pierwszy Drifter OKP

  • 1 568 postów
  • Dołączył: 18-06-2006
  • Skąd: Radom
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 15 marca 2010 - 14:37

Dawaj na Zlot na 1/4 mili

sie nie smiej, bo ja mu uciec nie moge :D


 


#79 OFFLINE   sypus

sypus

    Prezes KKK

  • 5 433 postów
  • Dołączył: 24-04-2007
  • Skąd: Zgorzelec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 15 marca 2010 - 15:26

sie nie smiej, bo ja mu uciec nie moge

Toż ja się nie śmieję, tylko żeby niedowiarkom rozwiać wątpliwości co do michała Omki na Zlot zapraszam. Dokopie paru to będzie miał spokój :D

Ale Sypus Ty masz 3.0

Ja się nie chcę z Tobą ścigać :) Ja przeca stateczny jezdem :p

#80 OFFLINE   Fenu

Fenu
  • 28 postów
  • Dołączył: 21-12-2009

Napisany 17 marca 2010 - 10:55

na niemieckiej stronie widze, że do 2.0 16V jest most 3,9 i 3,7 a Ty masz 4,22....?? powiedz jak go wymieniłeś tzn czy pasował bez problemów, domyślam się, że wymieniałeś kompletny z półośkami, plizzz opisz dokładnie co trzeba kupić żeby to założyć jestem zielonkawy ;) hehehe mam 2.0 8V i wiem że nie ma się co bawić w tuning ale strasznie mi jakoś chrobocze na śliskim podłożu w tylnej przekładni (na asfalcie gitarrka chociaż prawe mocniej odpycha bo wpadłem kiedyś w poślizg na 3biegu mna prostej :/ było trochę mokro a ja go pociągnąłem i zaczął mi łapać bok) i chce wymienić nie mam TC albo nie działa bo się nie świeci i wiem że coś jest nie tak bo kiedyś chciałem na światłach ruszyć pod górę lekko na oblodzonej nawierzchni a tu głośny chrobot i koła w miejscu O CO CHODZI!!!????? myślę, myślę ;) i że nic mi z tego nie wyszło :/ to chce wymienić most dlatego ciekawi mnie czy 4,22 mogę wcisnąć do swojej kluski bo przydałoby się ciut więcej werwy hehe czy może da się to jakoś zrobić żeby na tym odpychał się równo na dwie łapki i nie chrobotał??? ta zima daje się nie tylko mi we znaki myśle że walnęło coś przez to zakopywanie się w śniegu, wogóle to jakby ktoś miał schematy budowy mostu to proszę o link, BIG UP!!