Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

CD - fabryczne KOMUNIKATY o błędach???


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
10 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   GISKARD

GISKARD
  • 3 534 postów
  • Dołączył: 17-06-2006
  • Skąd: Pionki
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 13 lipca 2006 - 21:42

Witam
mam fabryczne radio z CD w omesi i pozakupie było tak że czasmia działa czasmi nie
więc kupiłem płyte czyszczącą i przez 2 dni było ok

teraz wywala mi odrazu płyte nawet nie próbuje pszeszukiwac scieżek tylko jej nie chce
komunikat na wysfietlaczu pjawia sie
ER-4

czy ktos może podacoznaczenia do tych błedóf.....
pozdro....

:lol: :lol: :lol: :lol:
:mrgreen:



#2 OFFLINE   Piterek

Piterek

    ASB killer

  • 3 826 postów
  • Dołączył: 10-05-2006
  • Skąd: Częstochowa
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 13 lipca 2006 - 23:10

GISKARD, jaki masz model tego radyjka :?:


"Krytykować może każdy głupiec i wielu z nich to robi"
Winston Churchill


#3 OFFLINE   GISKARD

GISKARD
  • 3 534 postów
  • Dołączył: 17-06-2006
  • Skąd: Pionki
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 14 lipca 2006 - 17:46

WITAM
radyjko mam takie symbole

DELCO ELECTRONICS CDR 500

po wymontowaniu chciałem dotrzec do lasera bo może brudny ale się załamałem ile tam jest mechanizmów...
wiec dałem na razie skokój... radio chula nieźle....
ale zaczyna mi brakowac prawdziwej muzy z płyty..........

pozdro....
:mrgreen:

#4 OFFLINE   GARY

GARY
  • 472 postów
  • Dołączył: 17-06-2006
  • Skąd: Wrocław/Sulmierzyce

Napisany 26 lipca 2006 - 20:59

plyta czyszczaca wiecej popsules niz naprawiles
tylko spirytus i wacik !!
blad ktory ci wyswietla wynika pewnie z tego ze nie moze odczytac plyty

#5 OFFLINE   Bc30se

Bc30se

    Zbanowany

  • 1 075 postów
  • Dołączył: 19-05-2006
  • Skąd: Hrubieszów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 26 lipca 2006 - 21:27

z tego co mi wiadomo z www.elektroda.pl - i tam zadawaj pytania dotyczącego problemu - to DELCO jest praktycznie nieserwisowalne....;(

#6 OFFLINE   mrozek

mrozek
  • 47 postów
  • Dołączył: 01-08-2006
  • Skąd: łódź

Napisany 02 sierpnia 2006 - 16:00

z tego co mi wiadomo z www.elektroda.pl - i tam zadawaj pytania dotyczącego problemu - to DELCO jest praktycznie nieserwisowalne....;(


co do czyszczenia lasera - faktycznie plyty czyszczace nic nie daja. Przynajmniej tak wynika z mojej praktyki i opinii innych. A czyscimy laser nie spirytusikiem, ale alkoholem izopropylowym. Spirytus potrafi zostawic mikrozacieki i bedzie kicha.

pozdr., mrozek

#7 OFFLINE   mrozek

mrozek
  • 47 postów
  • Dołączył: 01-08-2006
  • Skąd: łódź

Napisany 02 sierpnia 2006 - 16:01

z tego co mi wiadomo z www.elektroda.pl - i tam zadawaj pytania dotyczącego problemu - to DELCO jest praktycznie nieserwisowalne....;(


co do czyszczenia lasera - faktycznie plyty czyszczace nic nie daja. Przynajmniej tak wynika z mojej praktyki i opinii innych. A czyscimy laser nie spirytusikiem, ale alkoholem izopropylowym. Spirytus potrafi zostawic mikrozacieki i bedzie kicha.

pozdr., mrozek

#8 OFFLINE   GISKARD

GISKARD
  • 3 534 postów
  • Dołączył: 17-06-2006
  • Skąd: Pionki
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 08 sierpnia 2006 - 22:16

dzisaj rozebrane wyczyszczone
przedmuchane dopieszczone i ...

NIC Z TEGO

prawdopodognie laser się spirniczył....

jest tam podobno rególacja tego lasera kolega ma mi pomóc.....

i tak nie dizała więc cóż może pamagit.....
pozdr....

fakt jest taki ze mam płyty nagrywane w pierwszej chwili myślałem ża zabezpieczone.....
........

ale nie czyta równiez tych fabrycznych....

więc coś jest nie tak....

pozdro...
:mrgreen:

#9 OFFLINE   GARY

GARY
  • 472 postów
  • Dołączył: 17-06-2006
  • Skąd: Wrocław/Sulmierzyce

Napisany 10 sierpnia 2006 - 19:24

no przy laserze powinien byc potencjometr od reg. obrotow plyty, jak pokrecisz to w lewo, prawo moze cos Ci sie uda - ale jezeli pomoze to i tak na krotki czas

#10 OFFLINE   Omega16v

Omega16v
  • 519 postów
  • Dołączył: 06-07-2006
  • Skąd: Łódź
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 10 sierpnia 2006 - 20:52

Witajcie.
Rozmawiałem z kims kto chciał zebym wytłumaczył jak to zrobic i niepamietam z kim wiec zakładam nowy temat.

Dotyczy napewno omegi z immobilaizerem w pilocie (chyba do 96r) ale w nowszych wrazie awarii immobilaizera tez mozna zaryzykowac-zawsze mozemy ponownie złączyc kabel

Cała sprawa polega na tym zeby odciac kabel komunikacji miedzu 2 puszkami immobilaizera wtedy puszki głupieja i rozłaczaja immobilaizer -chociuaz dioda napadu bedzie sie świecic cały czas to immobilaizer bedzie odciety. Jezeli komus czasami szwankuje pilot to moze załozyc sobie gdzies przełącznik i wrazie potrzeby wł czy wył przełącznikiem.

Wiec Do immobilaizera sa 2 puszki:
1- pod nogami pasażera po prawej stronie pod trójkątnym plastikiem(puszka z szarego plastiku)
2- Mniejwiecej pod schowkiem-moja niebyła przykrecona wiec niewiem gdzie jest mocowana ale kabli daleko niestarczy wiec napewno po wyjeciu schowka pasażera ja znajdziecie. Ta puszka jest aluminiowa o wymiarach mniejwiecej 12cm/10cm/2-3cm

Trzeba znaleść puszke nr 2 i odciać brązowy kabel (trzymajac puszke naklejkami do siebie w 1 rzedzie drugi od lewej .
dodaje zdjecia: Dodany obrazek

 


#11 OFFLINE   GISKARD

GISKARD
  • 3 534 postów
  • Dołączył: 17-06-2006
  • Skąd: Pionki
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 10 sierpnia 2006 - 22:13

kręcenie potencjometrem nic nie pomogło.... :evil:

dzieki jak cos znajdziesz to daj znac....

:mrgreen:

pozdro....