Problem z instalacją gazową X20XEV
#1 OFFLINE
Napisany 28 grudnia 2006 - 13:30
Pisałem już wcześniej, że miałem problemy z falującymi obrotami na gazie :neutral: Po wyczyszczeniu krokowca dalej się utrzymywały. Dziś znów go wyczyściłem i do tego przepustnicę - rezultat - święcą się jak psu ... :razz:
Odpalam na benie, obroty 1500 - ssanie, po chwili spadają.
Gaz - 1500, 2000, 2500, 3000 i nie spadają w dół :bad:
Pojeździłem chwilę z myślą, że może się muszą "nauczyć" jak mają chodzić, ale niestety nic się nie zmienia...
Odwiedziłem kilku gaziarzy i część mówi ze nie rady, nie mają jak się podpiąć pod tą instalacje bo to jakaś polska czy coś takiego, i w końcu u jednego co montuje takie zwykłe instalacje (nie włoskie) usłyszałem ze tak się właśnie będzie działo, bo ten mini komputer co jest u mnie nie ma opcji cut-off. Koszt nowego kompa - 500 lub więcej :shock:
Pytanie - Czy ten pan mówi dobrze? Czy spotkaliście się u siebie z takim czymś? Czy ma ktoś może jakieś rozeznanie jakie mogły by to być komputery i w jakiej cenie?
Napiszę jeszcze to co mam zainstalowane (z takiej tabelki : elementy wyposażenia" - instalowane w Zakrzewiu k/Radomia, firma "Irene")
-Centralka LOVECO
-Autronic 604 LOVATO/LOVTEC
-Emulator EMU LOVATO/LOVTEC
-Wielozawór TOMASETTO ACHILLE
-Komora szczelna TOMASETTO ACHILLE
-Reduktor AT TOMASETTO ACHILLE
Bardzo bym prosił o pomoc, gdyż nie ukrywam jest to bardzo wk.... jazda...
Pozdrawiam
#2 OFFLINE
Napisany 28 grudnia 2006 - 14:21
Centralka LOVECO
-Autronic 604 LOVATO/LOVTEC
-Emulator EMU LOVATO/LOVTEC
-Wielozawór TOMASETTO ACHILLE
-Komora szczelna TOMASETTO ACHILLE
-Reduktor AT TOMASETTO ACHILLE
Toż to sama włoszczyzna,chyba cię coś wkręcają.
Umnie czasami też są podobne objaey tzn wysokie obroty ale po przejechaniu jakiegoś odcinka wszystko wraca do normy.
Poszukaj lepszego fachowca.
Pozdrawiam!
#3 OFFLINE
Napisany 28 grudnia 2006 - 15:10
#4 OFFLINE
Napisany 28 grudnia 2006 - 19:54
Pozdrawiam
#5 OFFLINE
Napisany 28 grudnia 2006 - 20:32
[B]
#6 OFFLINE
Napisany 28 grudnia 2006 - 20:36
[B]
#7 OFFLINE
Napisany 28 grudnia 2006 - 21:01
Pytanie - Czy ten problem może być spowodowany np. silnikiem krokowym gazu - brudny, zepsuty ? parownik ? sam nie wiem, nie znam się...
kczech Dziękuję Ci bardzo za pomoc Odezwę się w nowym roku, bo jutro nie dam rady - rano wyjeżdżam.
Jeżeli była by taka możliwość to po nowym roku bym do Ciebie podjechał, dogadamy się jeszcze
Pozdrawiam ! :mrgreen:
#8 OFFLINE
Napisany 28 grudnia 2006 - 21:56
#9 OFFLINE
Napisany 28 grudnia 2006 - 23:39
Jutro zamierzam zabrać się za krokowy od gazu.
A co do sondy - wymiana jej była jakieś 2msc temu - po wymianie było czuć od razu, że auto lepiej chodzi :smile: , ma moc w dolnym zakresie obrotów (0-1000). I nie było problemu "falowania obrotów", dopiero jakieś 2tyg temu się zaczęło...ehh :evil:
Och... te nasze omki :razz:
Pozdrawiam :mrgreen:
#10 OFFLINE
Napisany 29 grudnia 2006 - 09:39
#11 OFFLINE
Napisany 29 grudnia 2006 - 23:26
[B]
#12 OFFLINE
Napisany 30 grudnia 2006 - 08:56
#13 OFFLINE
Napisany 30 grudnia 2006 - 10:49
[B]
#14 OFFLINE
Napisany 30 grudnia 2006 - 23:37
[B]
#15 OFFLINE
Napisany 01 stycznia 2007 - 15:48
#16 OFFLINE
Napisany 01 stycznia 2007 - 19:44
[B]
#17 OFFLINE
Napisany 01 stycznia 2007 - 19:49
Zapraszam jak ktos niewierze ze tak mam auto moje odpalam rano w mrozie odrazu przegazuje i przelonczam na gaz i chodzi bezproblemowo . Nieszarpie chodzi jak nalezy ,niemam z gazem najmniejszych problemow i juz niejedna osoba mnie pytala co ja mam tu pokabinowane ze tak mi te auto smiga na tym gazie. :yes_yes:
Światla plus klima plus grzalka plus wzmacniacz 2* 800 plus tuba magnat thunderbul 3000 na ful ze lusterko skacze i ostre hamowanie i obroty mi schodza do 800 bez zadlawienia.
#18 OFFLINE
Napisany 01 stycznia 2007 - 21:00
[B]
#19 OFFLINE
Napisany 01 stycznia 2007 - 21:18
Akurat moje zdanie na temat gazu jest takie iz mniej elektroniki tym lepiej jezdzi gaz, bo ta cala elektronika sie gubi i potem wariuje i dzieja sie takie cyrki.
#20 OFFLINE
Napisany 02 stycznia 2007 - 08:25
Powróciłem z wyprawy :razz: Niestety nic się niezmieniło... jak się utrzymywały tak sie dalej utrzymują :evil:
Zastanawiam się nad wymianą silnika krokowego, ale może lepiej by było sprawdzić czy to jest rzeczywiście jego wina, jakaś podmianka :
KCZECH jak z naszą ustawką ? :smile: Dałoby radę ?
Pozdrawiam
Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku ! :piwo: :piwo: :piwo:
EDIT: Jak można pomierzyć krokowca ? Jakie powinny być prawidłowe wartości ?
Ostatnio wyskoczył mi bład:
21-Czujnik położenia przepustnicy - zbyt wysokie napięcie
Jak to mam rozumieć ? Czy czujnik się zepsuł ?
Pozdro ! :grin: