Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

pelne wyposazenie=lpg;/


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
286 odpowiedzi na ten temat

#281 OFFLINE   __Robert__

__Robert__
  • 2 331 postów
  • Dołączył: 20-11-2006
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 11 lipca 2011 - 20:20

Dodaj jeszcze wymianę świec i kabli WN co 10000 km.


Większej bzdury juz nie mogłeś napisać. JA mam sekwencję BRC SQ24 , jeżdżę już 42kkm kable są w idealnym stanie ( Beru ) świece ( GM ), a instalka już dawno mi się zwrócił, jedyne co robię przy instalacji to raz na 15kkm wymieniam filtry. I latam po taniości.

#282 OFFLINE   czesiek

czesiek

    nagadałem się

  • 3 019 postów
  • Dołączył: 23-08-2007
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 11 lipca 2011 - 20:37

Większej bzdury juz nie mogłeś napisać. JA mam sekwencję BRC SQ24 , jeżdżę już 42kkm kable są w idealnym stanie ( Beru ) świece ( GM ), a instalka już dawno mi się zwrócił, jedyne co robię przy instalacji to raz na 15kkm wymieniam filtry. I latam po taniości.


A ja mam bingo S4 i w instrukcji jest wyraźnie napisane, że należy wymieniać kable i świece należy wymieniać co 10000 km. Nie wierzysz?

#283 OFFLINE   Kristofer

Kristofer

    VECTRAIrmscher1,9150+chip

  • 1 758 postów
  • Dołączył: 27-07-2007
  • Skąd: zyyy...no wiecie już skąd
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 11 lipca 2011 - 21:35

Argument godny rozważenia, choć nasuwa pytanie, dlaczego w takim razie wciąż tak mało aut z instalacją fabryczną. I dlaczego tak dobre i tanie paliwo nie zawojowało szturmem całego świata i nie zmarginalizowało benzyny.

a za co by szejki wyspy na oceanie budowali ???? gdyby wszyscy przeszli na lpg czy hybrydy
wszystkie koncerny są wstanie produkować auta napędzane czymś innym niż silnik benzynowy czy disel ale załamali by cały rynek paliwowy i całą tą bandę co w tym siedzi
dlaczego nam unia dowala śmieszy podatek za nadmierne co2 nie pozwala palić węglem bo niby trujemy środowisko :bad: to w takim razie powinni dopłacać za jazdę na LPG bo jest ekologiczne no ale nie ma na tym interesu bo i tak go kupujemy u ruskich po prostu na świecie są same ku... i złodzieje :guns: i najprościej kroić szarych ludzi

#284 OFFLINE   __Robert__

__Robert__
  • 2 331 postów
  • Dołączył: 20-11-2006
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 11 lipca 2011 - 21:37

A ja mam bingo S4 i w instrukcji jest wyraźnie napisane, że należy wymieniać kable i świece należy wymieniać co 10000 km. Nie wierzysz?


Czesiu to masz albo do du....py instrukcję bądź instalację cieniutką :masakra:

#285 OFFLINE   FPL

FPL
  • 598 postów
  • Dołączył: 23-04-2009

Napisany 11 lipca 2011 - 23:51

A jak się kupuje auto już zagazowane, to na co zwrócić uwagę?
Chodzi tylko o rzeczy ponad te, które się sprawdza przy benzynowym.

#286 OFFLINE   Kristofer

Kristofer

    VECTRAIrmscher1,9150+chip

  • 1 758 postów
  • Dołączył: 27-07-2007
  • Skąd: zyyy...no wiecie już skąd
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 12 lipca 2011 - 14:50

A jak się kupuje auto już zagazowane, to na co zwrócić uwagę?

musisz zerknąć na jakich gratach jest poskładana instalka (listwy parownik) w przypadku v-ki czy parownik jest wcięty między mostkiem a zaworem trójdrożnym no i jak odpalisz silnik masz ruszyć i jechać i nie powinieneś poczuć czy to Bp czy LPG żadnych szarpnięć mulenia itp. i nie słuchać jak jakaś kontrolka pali się na desce że przy gazie to tak już jest ogólnie ma działać tak jak by jej tam nie było :)

#287 OFFLINE   FPL

FPL
  • 598 postów
  • Dołączył: 23-04-2009

Napisany 26 sierpnia 2012 - 21:18

Nie wiem, czy już było.
Parę dni temu dowiedziałem się z ulotki w ASO, że Opel zaczął sprzedawać auta z fabryczną instalacją gazową i specjalnie "wzmacnianymi" silnikami.
Ale nie mam na myśli instalacji zakładanej przez dealera, tylko już w fabryce.
Proces ma objąć wszystkie modele, włącznie z Insignią.
Jest to na pewno ciekawa i godna rozważenia oferta i może sam się skuszę, co nie zmienia faktu, że w życiu nie uwierzę w to - o co już się z Wami kiedyś kłóciłem - że macie kasy jak lodu, ale wolicie LPG, bo jesteście "oszczędni", "ekologiczni" i inne głupoty.

Ja nie wstydzę się powiedzieć, że LPG rozważam ze zbyt małych zarobków jak na moje potrzeby itd.
A nie jakaś ekologia.

A gdybym miało bardzo dużo kasy, to miałbym równo w nosie, czy na paliwo wydaję 1000 czy 2000 zł i na pewno nie rżnąłbym auta, zwłaszcza jakbym miał jakieś luksusowe, żeby zakładać jakieś instalacje LPG.

Pewne rzeczy nie idą w parze. Bentley i LPG, bal u królowej i szorty itd.
Ale zapewniam - nie chcę więcej kłótni o to samo. Gaz jest fajny, OK.
Ale trzeba umieć się przyznać, dlaczego wybrało się to paliwo i przyznać, że nie pasuje do Porsche, Ferrari itp., bo to obciach. Takie auta to zbytki. Kupuje się je, żeby pokazać otoczeniu, że jest się bogatym. Więc jak się potem tankuje gazik "za 20 zł", to otoczenie się śmieje i efekt jest odwrotny od zamierzonego.

Wracając do tematu, myślę że Insignia z podwójną fabryczną instalacją benzyna+gaz to super sprawa. Gdyby jeszcze chcieli dać choć ze 3 lata gwarancji.