I to jest konkretna odpowiedź jakiej potrzebowałem. Powinienem znaleźć - dzięki vis1966.Miedzy piatym a szóstym cylindrem pod kolektorem ssacym jest czujnik wiec odlacz go.
Jutro sprawdzę i dam znać czy mojej klusce przeszła już ta czkawka.
Napisany 28 czerwca 2010 - 21:26
I to jest konkretna odpowiedź jakiej potrzebowałem. Powinienem znaleźć - dzięki vis1966.Miedzy piatym a szóstym cylindrem pod kolektorem ssacym jest czujnik wiec odlacz go.
Napisany 28 czerwca 2010 - 23:05
I to jest konkretna odpowiedź jakiej potrzebowałem. Powinienem znaleźć - dzięki vis1966.
Jutro sprawdzę i dam znać czy mojej klusce przeszła już ta czkawka.
Napisany 29 czerwca 2010 - 17:22
Napisany 29 czerwca 2010 - 19:29
Napisany 29 czerwca 2010 - 19:49
Napisany 29 czerwca 2010 - 22:42
Napisany 29 czerwca 2010 - 23:17
Napisany 29 czerwca 2010 - 23:26
Napisany 29 czerwca 2010 - 23:29
No i wyszedł mój stan wiedzy na jawPierwszy cylinder jest od strony zderzaka, szósty to ten bliżej kabiny.
O tej godzinie nawet nie śmiałbym Cię prosić o zejście do garażunie chce mi sie schodzic do garazu ale z tego co kojarze to ten czujnik jest miedzy 4 a 5 wtryskiem(liczac od chlodnicy) pod kolektorem ssacym,po prawej stronie i jest na 2 piny. pewnie odlaczyles inny czujnik dlatego swiece Ci sie nie grzaly...
Napisany 29 czerwca 2010 - 23:40
Napisany 01 lipca 2010 - 20:52
Dopiero dzisiaj miałem trochę czasu żeby pogrzebać i udało się, choć powiem szczerze, że odpięcie tego czujnika nie jest takie proste jeśli nie ma się długiej ale chudej rękiale jednak zszedlem do garazu i ten czujnik jest pod 4 wtryskkiem wiec jutro dzialaj i daj znac
Napisany 12 lipca 2010 - 21:16
Dla innych szukających go w przyszłości - czujnik znajduje się dokładnie tam gdzie napisał @krzysiek1989, czyli pod czwartym wtryskiem (licząc od zderzaka). Jest to wtyczka jakich wiele pod maską omegi, taka z metalową zawleczką którą trzeba docisnąć żeby wyciągnąć wtyczkę.
Napisany 12 lipca 2010 - 21:29
Napisany 12 lipca 2010 - 22:08
Napisany 12 lipca 2010 - 23:02
Napisany 13 lipca 2010 - 17:40
Tak to jest ta po prawej. Problem przy jej wyciąganiu polega na tym, że zawleczka jest od strony kabiny a żeby wtyczkę wyciągnąć trzeba ją docisnąć. Jak już pisałem - dwa długie, płaskie śrubokręty i jednym naciskasz zawleczkę a drugim podważasz wtyczkę.Czyli będzie to ta następna po prawej?
Swoją drogą dobrze że najpierw zapytałem na forum bo na początku myślałem o odcięciu tego kabelka bo było ciężko się dostać do tej wtyczki a ta druga jest trochę niżej ale mimo to będę z tym walczył jeżeli ma to pomóc mojej omci odpalać
Napisany 15 lipca 2010 - 18:30
Dokladnie tak jak kolega w tym poscie pisze posluchaj sie i zrob to bo nic innego ci raczej nie pomoze a regeneracja samej glowiczki nie jest taka az droga podrawiam
Napisany 15 lipca 2010 - 18:58
A weź wymień na początek czujnik temp. paliwa w nastawniku, koszt niewielki, a może właśnie on jest sprawcą. Najlepiej gdybyś się u kogoś podpiął pod kompa i sprawdził w live dacie jaka jest temp paliwa, kąt wtrysku i dawka.Moja omega pali od "pstryknięcia" jak jest zimna - jak jest gorąca to marne szanse, musi odstać z godzinę, dwie mimo zamontowanego urządzonka z Allegro.