jaka sprężarka klimatyzacji
#21 OFFLINE
Napisany 14 maja 2009 - 10:14
#22 OFFLINE
Napisany 14 maja 2009 - 10:15
ja mam omege b z 95 to od omegi c moge wstawic tak i bez różnicy jakiej firmy?
mozesz - byl by byla od benzyny
#23 OFFLINE
#24 OFFLINE
Napisany 15 maja 2009 - 09:10
albo za malo czynnika albo sprezarka stracila wydajnosc. niestety wizyta u kolesia od klim wskazana - niech podlaczy mierniki i bedzie wiedzial
i pewnie to zostanie - sprawdzałem dziś przekaźnik (załącza) drugi podmieniłem i to samo ... sprężarka sie załącza, kostki podpięte, wypinałem je i wpinałem, tez trybi sprężarka a nadmuch jakby jeszcze cieplejszy przewody klimy tez nie ociekają z lodu więc wizyta mnie czeka u fachury :confused:
EDIT:
przypomniało mi sie ... no gafa ze mnie ... musze jeszcze jedno sprawdzić bo jakieś parę dni temu siedziałem w kanale i pod spodem auta pod chłodnicą na gumie (po tej stronie auta co sprężarka) widziałem zielony jakby płyn zaś dziś wcisnąłem zawór na przewodzie klimy i teraz dotarło że to był bardzo podobny płyn jak chlapnął mi na paluchy (zielonkawy dość intensywny świeży kolorek ale pierw poleciało powietrze) ubytków w układzie chłodzenia nie ma i kolor zresztą nieco inny w obiegu chłodzenia silnika .....także jak to sprawdzę to prawdopodobnie będę szukał albo chłodnicy klimy lub coś/ czegoś z czego jest wyciek .... beast co posiadasz z tych rzeczy jakby co
#25 OFFLINE
Napisany 14 czerwca 2010 - 14:15
#26 OFFLINE
Napisany 14 czerwca 2010 - 19:56
Taka impreza kosztuje około 250 zł a przynajmniej wiesz co masz, a używka z alledrogo nie wiadomo ile pochodzi niestety.
"Jestem lordem, jeżdżę Fordem :)"
#27 OFFLINE
Napisany 14 czerwca 2010 - 19:57
Witam padła mi sprężarka klimy "nieszczelność" więc poszukuję jakiejś na allegro itp ale nie znalazłem do mojego typu omega b 2.0 8v jest tylko 16v czy ona pasuje do mojego silnika czy może ma proszę o odpowiedź. Zawsze sprzedawcy odpowiadają że na 90% pasuje ale 90% to nie 100% nie chcę sie wpędzać w dodatkowe zwrotów i marnowania czasu
kazda z silnikow benzynowych w omedze. moze byc nawet od V6
#28 OFFLINE
Napisany 14 czerwca 2010 - 21:14
Ponoć to sprzęgiełko i koszt jest ponoć duży mam wielki dylemat co zrobićA czy nie lepiej reanimować Twoją skoro działała prawidłowo tylko się rozszczelniła??
Taka impreza kosztuje około 250 zł a przynajmniej wiesz co masz, a używka z alledrogo nie wiadomo ile pochodzi niestety.
#29 OFFLINE
Napisany 14 czerwca 2010 - 21:36
#30 OFFLINE
Napisany 14 czerwca 2010 - 21:50
Ponoć to sprzęgiełko i koszt jest ponoć duży mam wielki dylemat co zrobić
Ale co ma sprzęgiełko do nieszczelności o której pisałeś??
"Jestem lordem, jeżdżę Fordem :)"
#31 OFFLINE
Napisany 14 czerwca 2010 - 22:06
#32 OFFLINE
Napisany 15 czerwca 2010 - 07:04
jest temat gdzie koledzy pisali ze nie da sie samemu zregenerowac puzniej przy szczelnosci gazem wywala uszczelnienie robilo kilku pare razy i zawsze zle konczylo sieJeśli jest to tylko nieszczelność to jest to koszt nabicia + jakieś 50pln (zestaw naprawczy) jeśli sam sobie ją dasz rady uszczelnić. (Sprawa mniej skomplikowana niż się wydaje)
#33 OFFLINE
Napisany 01 listopada 2010 - 21:35
#34 OFFLINE
Napisany 09 listopada 2010 - 17:24
#35 OFFLINE
Napisany 09 listopada 2010 - 19:21
podczas zmiany biegów w trakcie jazdy sprzęgło szarpie czyli garuje tak jak bym chciał szybko ruszyć .
wez mi to wytlumacz, bo ja siedze i mysle nad tym zdaniem i nie moge pojac co miales na mysli.
ciezkie "wchodzenie" biegow na zimnej skrzyni:
zawsze bedzie roznica miedzy ciepla, a zimna skrzynia,
ciezej bedzie wchodzic jedynka i wsteczny.
nie w kazdym aucie da sie to zauwazyc, ale w omedze mozna bardzo latwo.
u ciebie zaczalbym od sprawdzenia stanu oleju, jego ewentualnej wymiany, lub wymiany synchronizatorow, skoro twierszisz, ze sprzeglo na 100% calkowicie wysprzegla.
nie bardzo jednak rozumiem jak ta zmiana wyglada na cieplej skrzyni,
#36 OFFLINE
Napisany 09 listopada 2010 - 20:21
Explosiv9 rozwiązałeś może swój problem,bo u mnie na zimnym szarpie przy zmianie biegu a jak się tylko rozgrzeje jest idealnie?
Rozwiązałem już dawno.Rozwalone koło dwumasowe ''obtłukło'' tak mi okładziny z tarczy,że miejscami ich wogóle nie było.Wymiana koła,tarczy i docisku załatwiła sprawę
#37 OFFLINE
Napisany 09 listopada 2010 - 20:36
#38 OFFLINE
Napisany 16 lutego 2011 - 10:58
swego czasu kupiłem od kolegi z forum sprężarkę klimy, bo moja padła. Sugerowałem się zdjęciami i opisami z alledrogo, bo nie miałem pojęcia, jaką mam kupić.
Okazało się, że kupiona sprężarka mocowana jest na 4 śruby(wszystkie znalezione na allegro do 2.5TD są takie), a moja na 3 i teraz mam zagwozdkę - jaką mam kupić sprężarkę, żeby pasowała do mojego silnika?
Wszędzie w opisach aukcji do tego silnika są sprężarki z mocowaniem na 4 śruby - ja też mam silnik 2.5TD a mocowanie inne? Czy w B FL zmieniono typ sprężarki?
Potrzebuję waszej pomocy, bo nie chce kolejnej wtopy...
#39 OFFLINE
Napisany 17 lutego 2011 - 14:45
#40 OFFLINE
Napisany 03 lipca 2011 - 17:00
Ma ktoś doświadczenie z regenerowanymi? Nie są robione na łapu capu byle działało przez krótki okres gwarancyjny, a potem "martw się sam"?