Nie wie nikt nic! Wiec Wymieniamy caly silnik na 3.2
Lub przelożyć silnik do innej budy. Odepnij wydech lub go rozepnij.Sprawdz sondy. Zapchany wydech , katalizatory, dają efekt wypadania zaplonów, to system obronny ecu.
Napisany 03 lipca 2015 - 18:59
Nie wie nikt nic! Wiec Wymieniamy caly silnik na 3.2
Napisany 05 lipca 2015 - 14:11
Były sprawdzane.Poza tym gdyby były zatkane to by się ciągle dusił silnik.A Czasami miała tak ze nie miał mocy wo gule a czasami błąd wypadania był nadal a jechała normalnie .Tylko na wolnych obrotach szatkował silnik.Lub przelożyć silnik do innej budy. Odepnij wydech lub go rozepnij.Sprawdz sondy. Zapchany wydech , katalizatory, dają efekt wypadania zaplonów, to system obronny ecu.
Napisany 19 lutego 2017 - 23:01
rozgryzł ktoś sterowanie zapłonem w 3.2 ?
interesuje mnie kilka rzeczy
1. widełki napięcia na wejściu cewki
2. sterowanie iskrą
- ecu wydłuża czas podania iskry czy zwiększa napięcie na wejściu cewki aby zachować parametry pracy ?