Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Opel omega bfl 3.0 v6 (211km) jaka instalacja ?


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
91 odpowiedzi na ten temat

#81 OFFLINE   Maro

Maro
  • 4000 postów
  • Dołączył: 12-05-2006
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 27 maj 2009 - 21:27

za aku dałem 650 zela

:eek:

Za tą kasę to ja bym Cię codziennie na kable odpalał :D

#82 OFFLINE   jamaraja 301

jamaraja 301
  • 14 postów
  • Dołączył: 30-03-2008
  • Skąd: szwecja

Napisany 28 maj 2009 - 20:26

nie opyla się.prom 100 euro plus nazad 100euro i masz wielka benzynkę to na stacjach też 100 euro.może taniej konia na zaciąg bym tu kupił.ale te bydlęta ino po szwedzku to się obawiam coby mi jakiś fury nie zmasakrował.a i na polerowana maskę tez taki bydlak potrafi narobic.ofkorse szacun dla koni wszelkich narodowości.jednak nowe aku
wytam

#83 OFFLINE   ermi

ermi
  • 377 postów
  • Dołączył: 13-10-2008
  • Skąd: Toruń
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 01 czerwiec 2009 - 21:08

No Gorum pochwal się instalacją.

#84 OFFLINE   gorum

gorum
  • 295 postów
  • Dołączył: 25-01-2009

Napisany 01 czerwiec 2009 - 22:14

dawalem zdjecia ;) a tak chodzi, niestety mokro bylo i kontrola sie odezwała ;/



#85 OFFLINE   gorum

gorum
  • 295 postów
  • Dołączył: 25-01-2009

Napisany 21 listopad 2009 - 17:58

koledzy sprawa taka bo nie będe kolejnego tematu zakładał a wyszukiwarka to chyba wszystko chce znalesc tylko nie to co potrzeba :-D

kluska na gazie smiga wzorowo, spalanie na prawde małe więc na to nie moge narzekac. jedynie podtruwa mnie ciagle jak wolno jade bo laduje gaz do srodka auta. gazownik mi sprawdzal, nigdzie nie ma nieszczelnosci na przewodach, za to mam mala dziurke na wydechu, mozliwe zeby tak to smierdzialo ? jak wolno jade i potem stoje to malo czuc ale jak dam ostro w palnik i potem np sa swiatla to musze otwierac okna tyle tego gazu do srodka idzie. dzis patrzylem i smierdzi z okolic parownika ktory mam zamontowany ponizej pojemnika na plyn chlodniczy, filtr do silnika to stozek ale to chyba nie ma roznicy zadnej ? chodz jak teraz zamontowalem stara obudowe tą plastikowa do filtra i stozek tam siedzi to bardziej w aucie smierdzi gazem ale jakim cudem ? katalizatory wycial poprzedni wlasciciel

#86 OFFLINE   ermi

ermi
  • 377 postów
  • Dołączył: 13-10-2008
  • Skąd: Toruń
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 22 listopad 2009 - 20:46

obwąchaj wtryski gazu
albo woda z detegentem i smaruj po łączeniach - może masz jakąś wkurzającą nieszczelność.
U mnie puszczało na wejściu do parownika - upierdliwe dojście.
obsmaruj płynem listwy magiców - oringi lubią puścić.

#87 OFFLINE   gorum

gorum
  • 295 postów
  • Dołączył: 25-01-2009

Napisany 22 listopad 2009 - 20:51

wtryski wachalem i nic, wali najbardziej tam gdzie parownik ale smarowalem woda z ludwikiem i nic, zadnej nieszczelnosci nie widzialem

#88 OFFLINE   gorum

gorum
  • 295 postów
  • Dołączył: 25-01-2009

Napisany 27 listopad 2010 - 21:58

no to jest pierwszy konkretniejszy problem z gaziwem niestety. po przebojach jak smierdziało w aucie (uszkodzony reduktor był), mialem rozjechane mapy benzyny, przez co na zimnym silniku obroty szalały, pierwszy raz wyregulowane to był błąd silnika przy około 3100-3300 obrotów od 3 biegu wzwyz przy stałych obrotach. ponowna regulacja wczoraj ale nie sprawdzilem jeszcze dokladnie jak sie auto zachowuje bo snieg spadl miec makabra.

natomiast facet od gazu stwierdził ze 2 i 5 wtrysk stukaja, zderzak (guma) jest wybita przez co bledy mogą wynikac z tego faktu. mowil ze jak zmiana to całosci wtryskow. najlepsze ze gaz zalozony przy 235tys, obecnie mam 272 wiec jakies 35tys na gazie bo troche na benzynie tez jezdzilem, wtryski magic jety i juz padly ? specjalne drozsze wzialem zeby miec spokoj a tu takie jaja. mozliwe zeby jakis blad po ich stronie byl czy cos ?

aaa i facet dał ceny nowych wtryskow (kompletu) to mnei zabiło

hawy (nie wiem czy tak sie pisze, google nic nie wyplulo) - około 1tys zł
valteki 34 - 750zł
magic jet - 550zł
matrixów - obecnie brak
symko (tez google nic nie znalazlo) - 900zł i podobno najlepsze

#89 OFFLINE   lendio

lendio
  • 3116 postów
  • Dołączył: 02-07-2006
  • Skąd: PODKARPACIE
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 27 listopad 2010 - 22:34

Niestety, ale po poczatkowym zachwycie magicami okazuje sie ze so do d...py. Brudza sie padaja itp. kuplowi tez 1-2 wtryski MJ podziekowaly po 25-30 tys.

Juz sa zestawy naprawcze wiec mozna duzo taniej zregenerowac
http://motoallegro.p...1197910821.html

Tylko pytanie jak reszta ?? ile wytrzyma jeszcze.

aaa i facet dał ceny nowych wtryskow (kompletu) to mnei zabiło

hawy (nie wiem czy tak sie pisze, google nic nie wyplulo) - około 1tys zł
valteki 34 - 750zł
magic jet - 550zł
matrixów - obecnie brak
symko (tez google nic nie znalazlo) - 900zł i podobno najlepsze


Te pierwsze to nie hawy tylko >> hana bardzo chwalone, ale zobaczymy za rok-dwa , bo tak samo wlasnie kiedys chwalili MJ

I teraz jakbym byl na twoim miejscu i chcial jedzic ta oma jeszcze z 2 lata to bym zkaladal matrix hd533.

#90 OFFLINE   gorum

gorum
  • 295 postów
  • Dołączył: 25-01-2009

Napisany 27 listopad 2010 - 22:45

czesc Lendio kope lat :-)

no tak własnie dzis troche poszperałem o magicach i wychodzi ze jednak padaczki. nie chce sie bawic w regeneracje bo pewnie zaczna padac jeden po drugim znajac prawo murphyego. pytanie tylko czy jest sens to teraz robic ? bo oprocz tego ze głosniej stukaja to nic niepokojącego nie zauwazylem

mozliwe ze oma pójdzie na sprzedaz na wiosne, jesli sie firma rozkreci to ją puszczam

#91 OFFLINE   lendio

lendio
  • 3116 postów
  • Dołączył: 02-07-2006
  • Skąd: PODKARPACIE
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 27 listopad 2010 - 22:53

czesc Lendio kope lat

no tak własnie dzis troche poszperałem o magicach i wychodzi ze jednak padaczki. nie chce sie bawic w regeneracje bo pewnie zaczna padac jeden po drugim znajac prawo murphyego. pytanie tylko czy jest sens to teraz robic ? bo oprocz tego ze głosniej stukaja to nic niepokojącego nie zauwazylem

Czesc faktycznie kawalek czasu juz minelo :)
No muisz pojezdzic i jak wszystko bedzie ok (i na gazie i na PB) to narazie niema sensu chyba inwestowac.

te wtryski o ktorych ja pisalem matrix hd533 kosztuja cos ok 1 tys. Te co ci gosc proponowal to pewnie matrix hd344 ( albo 333), ale one sa troche za malo wydajne do twojej mocy lub mocno na styk.

http://img.directind...n-131471_3b.jpg

#92 OFFLINE   gorum

gorum
  • 295 postów
  • Dołączył: 25-01-2009

Napisany 27 listopad 2010 - 23:33

rozumiem ze sygnałem do do zmiany beda problemy z jazda :p ? no tak wlasnie myslalem ze pewnie koło 1 tys bedą kosztowac, nie widze sensu ich narazie kupowac bo może rzeczywiscie auto bedzie do sprzedania.

btw. na wiosne trzeba bedzie sie na jakims zlocie spotkac bo teraz z domu nie chce mi sie ruszac ;-)