"omega najbardziej felerny opel"
#41 OFFLINE
Napisany 28 maja 2009 - 17:19
#42 OFFLINE
Napisany 28 maja 2009 - 18:02
#43 OFFLINE
Napisany 28 maja 2009 - 18:12
Są to faktycznie auta niezniszczalne i niezawodne. Ostatnie dobre merce.
Porównanie usterkowości Omegi i takiego np W124 powinno wypaść na niekorzyść merola ze względu na wiek. Co dziwne to właśnie Omega przegrywa i to znacząco.
Każdy chwali coś innego-nie ma się co dziwić.
Tylko głupcy marzą o tym, czego nie mogą mieć ... - król Artur.
Sprzedam Ome-4900zł (uszkodzona ASB i TPS)
#44 OFFLINE
Napisany 28 maja 2009 - 18:21
#45 OFFLINE
Napisany 28 maja 2009 - 18:22
Tylko głupcy marzą o tym, czego nie mogą mieć ... - król Artur.
Sprzedam Ome-4900zł (uszkodzona ASB i TPS)
#46 OFFLINE
Napisany 28 maja 2009 - 18:41
#47 OFFLINE
#48 OFFLINE
#49 OFFLINE
Napisany 28 maja 2009 - 18:54
Porównanie z inną marką to nie OT.Ale po kiego ten off top to jest temat o awaryjnośći lub nie Opel Omega
Zmień ton, nie gadasz do szczeniaków WSK.jak sie podobają mercedesy to wyjazd na forum http://mercedes.auto.com.pl/ a Omegi sprzedać
Tylko głupcy marzą o tym, czego nie mogą mieć ... - król Artur.
Sprzedam Ome-4900zł (uszkodzona ASB i TPS)
#50 OFFLINE
Napisany 28 maja 2009 - 19:16
#51 OFFLINE
Napisany 28 maja 2009 - 19:23
To zgadnijcie którego opla mam najczęściej na diagnostyce ...
jak którego? ... no przecież że swojego:D:D:D
#52 OFFLINE
Napisany 28 maja 2009 - 21:43
:DTak też jak najszybciej zrobię,będę miał niezłą furkę i 2000tyś.zł.na paliwko:D
Kolego,nie pisałem tu o Okularach,ani o s-klasie,tylko o NIEZNISZCZALNYM prostym w naprawach i komfortowym 124 i 190,i to nie są żadne szroty.Widać że nie jeżdziłeś tymi autami.Widziałem naprawdę ładne zadbane egzemplarze,na moją kieszeń i taki będę miał,napewno będę miał mniej probłemów niż z Omegą.
Kolego Ostatnie godne merce to jednak 123 i 124. Co do 190tki to bym polemizował. No może 2,0 D ( cztero biegowe - najczęściej na taxi )to woły do roboty . , inne jak 2,5 D lub 2,5 TD to swego czasu trudno u nas dostępne . Nie wiem jak teraz:nie_wiem:.Ale 190tki też wp......a rdza te starsze egzęplarze jak i ostatnie wypusty (92/93). A co do komfortu omegi-190tka , to wybacz 1:0 dla omegi i to są inne segmenty. Miałem kiedyś 190tke wersje SPORTLAIN to mam porównanie.
#53 OFFLINE
Napisany 28 maja 2009 - 22:30
@etalet - jestem ciekaw dlaczego wciąż masz Omege jeśli jesteś taki negatywnie nastawiony. Kupileś badziew a teraz będziesz sie żalił jak to ci Opel po kieszeni jedzie. Poza tym to gadanie ze sobie kupisz 124 i będziesz jeździł, taaaa jasne. Myślisz że łatwo jest znaleźć zadbane 124? Przecież to graniczy z cudem, a jeśli już znajdziesz to w tej cenie masz 7 lat młodszą Omegę. Kumpel mieszkający 3 domy dalej miał 124 z silnikiem 2.3 benzyna. Wciąz miał problem z odpalaniem, układem kierowniczym i na koniec jeszcze padł mu automat, czy to oznacza że 124 jest awaryjne? Raczej nie, ale świadczy o tym, ze poprzedni własciciel był *******. To samo tyczy sie Omeg.
#54 OFFLINE
Napisany 28 maja 2009 - 22:46
U mnie przynajmniej się tak nie da.
#55 OFFLINE
Napisany 28 maja 2009 - 22:55
Nie znam się kompletnie na Mercedesach ale sam byłem świadkiem u blacharza jak na kielichu okulara włożył śrubokręt w parcha i ten przeszedł przez blachę do środka
U mnie przynajmniej się tak nie da.
Teraz to normalne bo Mercedes jest Hiszpański a stare "Beczki" nie rdzewieją i klekoczą i będą jeszcze dłuuuuugooooo klekotać
#56 OFFLINE
Napisany 28 maja 2009 - 23:08
stare "Beczki" nie rdzewieją
No bez przesady, ogólnie większość Mercedesów problemy ma z korozją. Beczki W123 należą zdecydowanie do tego grona
#57 OFFLINE
Napisany 28 maja 2009 - 23:11
Beczki W123 należą zdecydowanie do tego grona
Zgadza się ale to auta sa już dawno po "wojsku" i mają po 30 lat a nasze Omy tego wieku raczej nie dociągną :-(
#58 OFFLINE
Napisany 28 maja 2009 - 23:18
Sądząc po mojej 2.0 to marnie to widzę. Ale prawda jest taka, że szczerze nienawidzę tego egzemplarza i w przeciągu roku stała się ruiną bo nie dbałem, nie oszczędzałem i dawałem w kość. Nie udokumentuję, żadnymi zdjęciami ale zdziwilibyście się jak zmizerniało to auto przez jeden rok. Wziąwszy pod uwagę ogólnie mówiąc pojazd mechaniczny, kupiony w salonie powiedzmy 15 lat temu i fakt, ze przestaje się go lubieć np. po 10 i raczej się już nie dba to ja przepraszamOmy tego wieku raczej nie dociągną
#59 OFFLINE
Napisany 31 maja 2009 - 06:43
zrobiłem alternator, teraz padł mi (najprawdopodobniej) czujnik połozenia wałka, auto mi jeszcze zrobiło psikusa i zgasło przy jezdzie, jak się fajnie jedzie bez hamulca i wspomagania to chyba wiecie. rozrusznik cos jeszcze szwankuje. a miało byc tak pięknie
#60 OFFLINE
Napisany 31 maja 2009 - 10:10
nie można tak porównywać bo to dalece krzywdzące dla kluska. Tak jak porównać poloneza do ww passata w czasach ich świetności (80lata) - nawet wyglądały podobnie - miałem oba.
Porównajcie np peugeota albo cytryny - ja już daaaawno nie widziałem 605. Kiedyś miałem na nią ochotę. bmwic seri5 też już coraz mniej i a w benzynie to już wogule nie pamiętam kiedy widziałem. \
Omegi widuję codziennie po naście szt.
I kóre auto jest trwałe????