Omega 2.0 8V za dużo pali
#161 OFFLINE
#162 OFFLINE
Napisany 17 lutego 2010 - 21:03
sory mój błąd
no wlasnie. chodzilo zapewne o czujnik temp cieczy (silnika) dla ecu. jezeli z niego bedzie zly odczyt to spalanie wzrosnie. ale zly odczyt w sensie ze ecu bedzie widzial caly czas niska temp. bo jak zobaczy ze temp. bedzie wysoka to bedziemy miec problem z wolnymi obrotami na zimnym silniku. tak w skrocie
#163 OFFLINE
Napisany 17 lutego 2010 - 21:03
PS.
A tak w ogóle, czy to ma jakieś znaczenie przy śrubie?
#164 OFFLINE
Napisany 17 lutego 2010 - 21:04
sory mój błąd
no to którą Ty wtyczkę czyściłeś że Ci tak mało pali ??
Pabloo to samo nam po głowie chodzi
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#165 OFFLINE
#166 OFFLINE
Napisany 17 lutego 2010 - 21:08
Pabloo to samo nam po głowie chodzi
Każdy chciałby mieć takie spalanie jak kuba64
jutro napisze żeby głupot nie gadać
Czekamy z niecierpliwością
#167 OFFLINE
Napisany 17 lutego 2010 - 21:59
to czujnik temp cieczy który wysyła sygnał do ECU a ten dozuje mieszankę
bo ssania jako takiego nie ma , ale każdy wie o co kaman
#168 OFFLINE
Napisany 17 lutego 2010 - 22:36
dobrze myślałem źle napisałem
to czujnik temp cieczy który wysyła sygnał do ECU a ten dozuje mieszankę
bo ssania jako takiego nie ma , ale każdy wie o co kaman
zgadza się tylko ta wtyczka zabardzo nie ma od czego się zabrudzić, olej zbyt nie ma skąd na nią kapać:)chyba że silniczek pluje olejem ile widzi:P
inna sprawa jak jest z nią coś nie tak i nie łączy lub czujnik mówi amen:)
#169 OFFLINE
Napisany 17 lutego 2010 - 23:02
PS.
Spójrzcie na to:
http://www.opel-shop...roducts_id=1954
Czujnik temperatury oleju:o Tyle że do Omegi B.
#170 OFFLINE
Napisany 17 lutego 2010 - 23:20
z lewej strony (taki z niebieskim plastikowym gniazdem, ma chyba 2 "bolce")
to ten na ECU i odczyt z niego ma wpływ , ten z jedną wsuwką to na wskaźnik temp.
Spójrzcie na to: http://www.opel-shop....oducts_id=1954 Czujnik temperatury oleju Tyle że do Omegi B.
ale to chyba do diesla
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#171 OFFLINE
Napisany 17 lutego 2010 - 23:57
ten koło termostatu to inna bajka, jak się nie mylę to z niego pokazuje na zegarze jaka temp
#172 OFFLINE
Napisany 18 lutego 2010 - 17:58
Rzeczywiście do diesla.ale to chyba do diesla
PS.
Dzięki za info odnośnie właściwego czujnika. Czy przy śrubie zamiast krokowego odczyt temperatury z tego czujnika wpływa na wysokość spalania LPG? Na chłopski rozum chyba nie.
#173 OFFLINE
Napisany 18 lutego 2010 - 19:18
nie będziemy polemizować odpowiadajcie jak temat mówi , czujnik zostawmy w spokoju
#174 OFFLINE
Napisany 18 lutego 2010 - 20:49
#175 OFFLINE
Napisany 18 lutego 2010 - 21:47
Ja mam na śrubie. Do tej pory regulowany był tylko "na słuch". Po jednej takiej regulacji spalił mi prawie 18/100. Chyba na analizatorze łatwiej jest ustalić właściwy skład mieszanki?
Teoretycznie tak. Ale to wszystko zależy od tego jaka wiedzę ma ma ten temat osoba która to robi. Z autopsji wiem że u mnie regulacja LPG na analizatorze doprowadzała do tego że auto przestawało jeździć na benzynie (o odpaleniu można było tylko po marzyć). A po regulacji na słuch problem znikł. Auto jeździ jak powinno i spalanie w mieście było max 15 przy temp -15 około a teraz jak jest cieplej pali mniej więcej 12 góra 13 po mieście.
W Łodzi płaciłem za regulację 50 zł i ciągle były problemy a regulację na słuch robiłem w Rawie Mazowieckiej zapłaciłem 30 zł i problem mam z głowy.
#176 OFFLINE
Napisany 22 lutego 2010 - 21:41
#177 OFFLINE
#178 OFFLINE
Napisany 24 lutego 2010 - 22:36
#179 OFFLINE
Napisany 24 lutego 2010 - 22:56
#180 OFFLINE
Napisany 25 lutego 2010 - 16:53