Samopoziomowanie xenonów
#41 OFFLINE
Napisany 24 lutego 2010 - 18:10
PS widoczność w nocy tak około 10 metrów... przestałem jeździć nocą tym autem.:pokoj:
#42 OFFLINE
Napisany 24 lutego 2010 - 20:56
#43 OFFLINE
Napisany 24 lutego 2010 - 20:58
#44 OFFLINE
Napisany 25 lutego 2010 - 08:58
#45 OFFLINE
Napisany 25 lutego 2010 - 11:12
silniczki są te które były przy soczewkach helli. Czyli nie xenony to może być przyczna, nie? czujniki wczoraj przy wymianie oleju sprawdziłem, wyglądają na całe i zdrowe. Są na miejscu, kable całe.
podjedz na kompa i bedziesz wiedzial. inaczej to gdybanie
#46 OFFLINE
Napisany 25 lutego 2010 - 17:36
#47 OFFLINE
Napisany 25 lutego 2010 - 18:15
Silniczki przy xenonach są trochę inne niż przy halogenach.
przy xenonie maja 5 pin w zlaczce. przy manualnej 3 pin
#48 OFFLINE
Napisany 25 lutego 2010 - 18:19
I dlatego nie będą prawidłowo działały zamiennie.przy xenonie maja 5 pin w zlaczce. przy manualnej 3
pin
#49 OFFLINE
Napisany 26 lutego 2010 - 19:39
#50 OFFLINE
Napisany 26 lutego 2010 - 20:35
#51 OFFLINE
Napisany 19 lipca 2010 - 14:03
kod usterki: B3413
czujnik poziomu pojazdu przód
- za wysokie napięcie sygnałowe!
kod suterki: B1424
zasilanie napięciem sterownika
- za niskie napięcie / prąd zasilania
kod usterki: B3439
lewy silniczek wspomagania (zacisk 4 i/lub 2)
- przerwa w obwodzie!
kod usterki: B2689
czujn. pozycji lew. silnicz. wspomagania
- za niskie napięcie sygnałowe!
kod usterki: B3444
prawy silniczek wspomagania (zacisk 4 i/lub 2)
- przerwa w obwodzie!
kod usterki: B3402
czujn. pozycji pra. silnicz. wspomagania
- za niskie napięcie sygnałowe!
kod usterki: B3440
prawy silniczek wspomagania (zacisk 4 i/lub 2)
- nieprawidłowe funkcjonowanie!
Dziękuję za info (dużo tych błędów :szpital: )
#52 OFFLINE
#53 OFFLINE
Napisany 19 lipca 2010 - 14:06
#54 OFFLINE
Napisany 19 lipca 2010 - 14:14
Witam kontynuując temat mam odczyt z techa: [ciach]Dziękuję za info (dużo tych błędów :szpital: )
Ja miałem tyle błędów po odpaleniu samochodu z odpiętymi reflektorami (w tym także silniczkami). Po tej operacji silniczki nie chciały działać. Pomogło wyczyszczenie błędów z pamięci. Po wyczyszczeniu silniczki zaczęły znów działać.
Pytanie Roozgi było o to czy błąd jest "aktywny" czy "nieaktywny", ponieważ taka informacja też jest przez komputer podawana. U mnie były "nieaktwyne" i po skasowaniu się więcej nie pojawiły, a u Ciebie?
A jak z tymi pinami o których wyżej koledzy piszą? Masz 3 czy 5 w silniczku?
I jeszcze jedno - silniczki samopoziomowania działają tylko przy włączonym zapłonie. Przynajmniej u mnie tak jest - sprawdzone.
#55 OFFLINE
Napisany 19 lipca 2010 - 14:18
#56 OFFLINE
Napisany 19 lipca 2010 - 14:35
Błędów nie dało się wykasować. Mechanik stwierdził, że jest to kwestia przedniego czujnika w nadkolu. Sprawdził, czy jest ruch świateł po przekręceniu kluczyka, czyli włączeniu zapłonu, ale nic. Przed wymianą czujnika chciałem to z Wami specami skontultować.
Przyjrzałem się tym błędom. Rzeczywiście, jeśli błędu: "kod usterki: B3413 czujnik poziomu pojazdu przód - za wysokie napięcie sygnałowe!" nie dało się wykasować to wskazywałoby też na awarię tego czujnika. Ale w przypadku silniczków też jest problem. Jak miałem kiedyś awarię tego czujnika na przednim wahaczu to był jeden albo dwa błędy. Na pewno nie było tam błędów silniczków.
#57 OFFLINE
Napisany 20 lipca 2010 - 18:04
#58 OFFLINE
Napisany 20 lipca 2010 - 20:19
#59 OFFLINE
Napisany 09 sierpnia 2010 - 19:37
Kody błędów: B3440
PRAWY SILNICZEK WSPOMAGANIA (ZACISK 4 i/lub 2)
Kody błędów: B3435
LEWY SILNICZEK WSPOMAGANIA (ZACISK 4 i/lub 2)
Kody błędów: B3402
CZUJN. POZYCJI PRA. SILNICZ. WSPOMAGANIA
Przy wymianie świateł odkryłem, że zostały przylutowane do 3 z pięciu wiązek zasilających silniczki świateł przewody tak, aby możba było podpiąć wtyczkę pod soczewkę. Soczewka 3 przewody - xenon 5. I tak to nie działało i tak. Błędów nadal nie można wykasować techem. Jakieś pomysły co dalej? :pokoj:
#60 OFFLINE
Napisany 04 września 2012 - 18:53
Po zregenerowaniu xenonów świecą sobie smętnie w dół. To i tak znacznie lepiej niż było (świeciły w kosmos). Podpiąłem OS i zacząłem badać co jest nie tak. Oto wynik odczytów OS
Dodam, że czujniki fizycznie wyglądają na sprawne - i z przodu i z tyłu nie są jakieś zapieczone, a odpięcie wtyczki uaktywnia błąd. Tak przedni czujnik jak i tylny. Mogę również w OS poruszać światłami w górę i w dół, silniczki wydaja się więc być sprawne.
Pytanie brzmi następująco: czy wartości odczytane z OS są prawidłowe?
Jeśli nie to które i jak to naprawić?
Aha, przy odpaleniu auta i włączeniu świateł, te nie poruszają się.
Pozdrawiam.