Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Wyczerpany akumulator-brak mozliwosci otworzenia wozu


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
67 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   Kristofer

Kristofer

    VECTRAIrmscher1,9150+chip

  • 1 758 postów
  • Dołączył: 27-07-2007
  • Skąd: zyyy...no wiecie już skąd
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 12 czerwca 2009 - 09:46

Ale warto go tak zamontować na swój sposób aby łatwo się dostać do akumulatora.Pozdrawiam.


chyba nie parkujesz gdzieś pod blokiem na osiedlu ????? bo możesz się kiedyś nieźle zdziwić jak pół silnika nie będziesz miał :D

#22 OFFLINE   vis1966

vis1966

    Roman

  • 1 376 postów
  • Dołączył: 19-02-2008
  • Skąd: Rugby UK
  • Województwo: nie mieszkam w Polsce
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 X32SE

Napisany 13 czerwca 2009 - 12:44

mozna tez w ten sposob spalic bezpieczniki,przewody rowniez. zobacz jakie przewodziki ida do lampki, jak podasz tam napiecie to przez te przewody bedzie zasilana cala reszta swiatel.


Nic sie nie przepali ! Otwieralem tym sposobem!Postojowki sa osobno niz glowne swiatla.A do centralnego nie trzeba duzego natezenia !

#23 OFFLINE   tomspeed

tomspeed

    kaszub

  • 2 752 postów
  • Dołączył: 24-03-2007
  • Skąd: z Kądowni
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 13 czerwca 2009 - 15:53

a ja myslalem ze z jednego akumulatora jest wszystko zasilane. wiec jak prad idzie z akumulatora do odbiornikow to ta sama droga bedzie wracac. nie mozna podawac napiecia od d..y strony. raz sie uda,a raz nie. sam widzialem nowego paska ktoremu ktos tak wlasnie podal napiecie. zostala sama metalowa kabina, wszystko wyciagniete po sie kable popalily w wiazce.

ps. skoro lampka zasilana jest z akumulatora (ktory sie wyladowal) to jak podasz tam napiecie to bedzie zasilany (ladowany) rowniez akumulator. stad prad trafia do reszty odbiornikow np. wlaczonych swiatel. i watpie ze bedzie plynal prad o malym natezeniu. fakt ze bedzie to krotkotrwale i pewnie nic sie nie stanie, ale ktos kto skorzysta z tej porady moze miec pecha i spalona instalacje.
na co dzień RENAULT SCENIC II 2.0 DCI

#24 OFFLINE   Payatz

Payatz

    The Darkness Age Has Come

  • 1 090 postów
  • Dołączył: 26-06-2008
  • Skąd: Jaworzno
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 13 czerwca 2009 - 16:54

I masz Tomspeed dużo racji w tym co piszesz, ponieważ w samochodach pewne rzeczy są robione poprzez diody (właśnie lampki, itp, żeby zaoszczędzić przewodów, a świeciły sie przy tych drzwiach, a nie innych, itp. czy choćby w wszystkich sterownikach po drodze) jest po prostu tak taniej. I teraz dioda przewodzi w jednym kierunku, i koniec - napięcie podane, jak napisałeś, od :pupa: strony może powodować zwarcie (tak było w przypadku paska zapewne) i takie zwarcie przy 12V to 'niby' nic, ale wydajność prądowa akumulatorów jest bardzo wysoka (patrz: prąd rozruchowy), fizyka działa: P=U*I, policzcie sobie jaka moc, i porównajcie ze swoim czajnikiem bezprzewodowym :)

Także podnieść brykę, albo ryzykować ;)

 


#25 OFFLINE   P@tyk

P@tyk
  • 110 postów
  • Dołączył: 01-02-2009
  • Skąd: Łódź - Olechów

Napisany 23 stycznia 2010 - 21:39

Wszystko pięknie i cacy a co mam zrobić jak oma się zamknęła na amen. Zamek w drzwiach się kreci a nie podnosi rygla, zamek w klapie bagarka nie działa. Mało tego akumulator siedzi w nie w aucie a w domu :p . Wydaje mi się że sposób z podpięciem do rozrusznika czy alternatora lub nawet pod lampkę podświetlania tablicy guzik da gdyż nie będzie zamkniętego obiegu przez brak aku. Ma ktoś jakiś pomysł bez inwazyjny by nie tłuc szyby lub nie niszcząc atrapy ?

#26 OFFLINE   __Robert__

__Robert__
  • 2 331 postów
  • Dołączył: 20-11-2006
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 23 stycznia 2010 - 21:53

Jak nie będzie, jak będzie zamknięty obwód. + do altka lub rozrusznika a - gdziekolwiek do masy.

#27 OFFLINE   tomspeed

tomspeed

    kaszub

  • 2 752 postów
  • Dołączył: 24-03-2007
  • Skąd: z Kądowni
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 23 stycznia 2010 - 22:18

Jak nie będzie, jak będzie zamknięty obwód. + do altka lub rozrusznika a - gdziekolwiek do masy.


tylko trzeba sobie przypomniec czy klema plusowa nie zwiera gdziec do masy.
bo jak bedzie zwieralo to moze byc nieciekawie.

a to czy akumulator jest w aucie czy tez nie to nie ma zadnego znaczenia.
przeciez nie ma roznicy gdzie sie wpniewy z akumulatorem, czy bedzie to miejsce do tego przystosowane, czy bedzie to kawalek dalej. jezeli chodzi o zasilanie auta to bedzie tak samo.
na co dzień RENAULT SCENIC II 2.0 DCI

#28 OFFLINE   P@tyk

P@tyk
  • 110 postów
  • Dołączył: 01-02-2009
  • Skąd: Łódź - Olechów

Napisany 23 stycznia 2010 - 22:50

Wpadło mi w ręce coś takiego.
Schemat co i gdzie wsadzić by sobie dogodzić w takim momencie ;P

[attach]4812[/attach]

[attach]4813[/attach]

[attach]4814[/attach]

[attach]4815[/attach]

PS.

Może ktos przerobi na nasz język

#29 OFFLINE   __Robert__

__Robert__
  • 2 331 postów
  • Dołączył: 20-11-2006
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 23 stycznia 2010 - 22:55

tylko trzeba sobie przypomniec czy klema plusowa nie zwiera gdziec do masy



Bardzo słuszna uwaga, tylko kurcze, jak sobie to przypomnieć :D

#30 OFFLINE   P@tyk

P@tyk
  • 110 postów
  • Dołączył: 01-02-2009
  • Skąd: Łódź - Olechów

Napisany 23 stycznia 2010 - 23:38

Na pewno nie zwiera.
Ten plus na rozrusznik trzeba podać w jakieś konkretne miejsce. Może mi ktos lopatologicznie wytłumaczyć. Tak jak krowie na granicy.

#31 OFFLINE   tomspeed

tomspeed

    kaszub

  • 2 752 postów
  • Dołączył: 24-03-2007
  • Skąd: z Kądowni
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 23 stycznia 2010 - 23:45

Na pewno nie zwiera.
Ten plus na rozrusznik trzeba podać w jakieś konkretne miejsce. Może mi ktos lopatologicznie wytłumaczyć. Tak jak krowie na granicy.


do rozrusznika ida z reguly dwa przewody. jeden gruby i jeden cienki. masz podlaczyc plusa pod ten gruby. on sie laczy bezposrednio z klema plusowa.
minus gdzies na mase
na co dzień RENAULT SCENIC II 2.0 DCI

#32 OFFLINE   P@tyk

P@tyk
  • 110 postów
  • Dołączył: 01-02-2009
  • Skąd: Łódź - Olechów

Napisany 24 stycznia 2010 - 00:04

Dobra a z której strony mam szukać rozrusznika po stronie kierowcy czy pasażera? wiem jedno ze jest widoczny od spodu ale nie chce się przekonywać przy -15 ze podnioslem auto nie z tej strony ;/

#33 OFFLINE   Przybek

Przybek

    Diesel Power :P

  • 5 740 postów
  • Dołączył: 08-11-2008
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 24 stycznia 2010 - 00:12

z której strony mam szukać rozrusznika

pasazer

#34 OFFLINE   tomspeed

tomspeed

    kaszub

  • 2 752 postów
  • Dołączył: 24-03-2007
  • Skąd: z Kądowni
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 24 stycznia 2010 - 00:13

Dobra a z której strony mam szukać rozrusznika po stronie kierowcy czy pasażera? wiem jedno ze jest widoczny od spodu ale nie chce się przekonywać przy -15 ze podnioslem auto nie z tej strony ;/


szczerze to nie wiem. w moim silniku jest od strony pasazera.
jak nie masz oslony pod silnikiem to powinno sie go zobaczyc bez podnoszenia auta.
na co dzień RENAULT SCENIC II 2.0 DCI

#35 OFFLINE   Mario Lu

Mario Lu

    OmegaB2,5V6 98'Insignia09

  • 216 postów
  • Dołączył: 12-10-2008
  • Skąd: Kędzierzyn-Koźle/Głubczyce/DK

Napisany 24 stycznia 2010 - 09:47

Wpadło mi w ręce coś takiego.
Schemat co i gdzie wsadzić by sobie dogodzić w takim momencie ;P

[attach]4812[/attach]

[attach]4813[/attach]

[attach]4814[/attach]

[attach]4815[/attach]

PS.

Może ktos przerobi na nasz język





Tłumaczenie (nie dosłowne):
Jeśli otwór zamka jest w pozycji poziomej to otwarcie (w ten sposób) zamka jest nie możliwe:mad:.
Mario

#36 OFFLINE   marjan10

marjan10

    eM-A-Gie-I-Ka

  • 19 postów
  • Dołączył: 13-10-2009
  • Skąd: Wambierzyce

Napisany 24 stycznia 2010 - 19:02

Ja niedawno zamknąłem samochód na pilot, wyciągnąłem aku i znajomy zamknął mi przednią maskę. Skorzystałem z porady by otworzyć samochód w trybie awaryjnym. Polagał on na wsadzniu kluczyka do drzwi i przekręceniu go na siłę w kierunku wstecznym do kierunku ruchu wskazówek zegara. Obawiałem się tego sposobu ale się udało. Drzwi kierowcy zostały otworzone. Niestety teraz mam czsami problem z otwieraniem samochodu na kluczyk. Muszę kręcić nim raz w jedna strone, raz w druga i dopiero wtedy sie otwiera.

#37 OFFLINE   P@tyk

P@tyk
  • 110 postów
  • Dołączył: 01-02-2009
  • Skąd: Łódź - Olechów

Napisany 24 stycznia 2010 - 20:09

A wiec panowie zrobiłem jak poradziliście. Żaba samochód do góry na plecy i myk pod auto zlokalizowałem rozrusznik podpiąłem plus minus do śruby pod zderzakiem a późnej do aku przed autem. pilot w reki i nic kluczyk w zamek i nic. Jeszcze raz pod auto i jeszcze raz wszystko od nowa + rozrusznik do grubego kabla - na inna śrubę pilot w rękę przycisk a ta jak zacznie się drzeć alarmem jak by bog wie co jej robili ale drzwi otworzyła. Pełen sukces. teraz wieczorem zabrałem aku znów do domu ale tym razem normalnie się zamyka i otwiera o co chodziło jej wczoraj nie mam pojęcia. Może była zła ze przez tydzień stała sama i nikt do niej nie zaglądał.

#38 OFFLINE   tomspeed

tomspeed

    kaszub

  • 2 752 postów
  • Dołączył: 24-03-2007
  • Skąd: z Kądowni
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 24 stycznia 2010 - 20:27

A wiec panowie zrobiłem jak poradziliście. Żaba samochód do góry na plecy i myk pod auto zlokalizowałem rozrusznik podpiąłem plus minus do śruby pod zderzakiem a późnej do aku przed autem. pilot w reki i nic kluczyk w zamek i nic. Jeszcze raz pod auto i jeszcze raz wszystko od nowa + rozrusznik do grubego kabla - na inna śrubę pilot w rękę przycisk a ta jak zacznie się drzeć alarmem jak by bog wie co jej robili ale drzwi otworzyła. Pełen sukces. teraz wieczorem zabrałem aku znów do domu ale tym razem normalnie się zamyka i otwiera o co chodziło jej wczoraj nie mam pojęcia. Może była zła ze przez tydzień stała sama i nikt do niej nie zaglądał.


pewnie sie chciala tobie wyplakac ;)
na co dzień RENAULT SCENIC II 2.0 DCI

#39 OFFLINE   P@tyk

P@tyk
  • 110 postów
  • Dołączył: 01-02-2009
  • Skąd: Łódź - Olechów

Napisany 24 stycznia 2010 - 20:36

Po prostu chciała mnie miąć na kolanach przed sobą

#40 OFFLINE   pitos_omega

pitos_omega
  • 166 postów
  • Dołączył: 28-03-2009
  • Skąd: czestochowa

Napisany 26 stycznia 2010 - 21:50

Panowie a dlaczego nie da rady otworzyc drzwi poprostu kluczykiem z zamka ? czy jesli drzwi sa zaryglowane to z kluczyka sie ich nie otworzy ? pytam na przyszłość bo jesli sa takie komedie to może lepiej na przyszłość soebie podciagnać gdzieś jakiś zaslepiony kabelek plusowy i jak by coś sie działo nie włazic pod auto tylko go wyjaść np.z pod zderzaka i mamy po kłopocie...
Ale dziwi mnie ze bez akumulatora nie mozna otworzyc drzwi bo mi kilka misiecy temu padł i drzwi otwarłem kluczykiem jak gdyby nigdy nic :)