Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

modifikator


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
24 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   ALI

ALI

    R6/2.8.1/Manual

  • 1 496 postów
  • Dołączył: 24-09-2008
  • Skąd: RACIBÓRZ
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 27 marca 2009 - 22:14

zastanawiałem się nad trzema mjejscami zamieszczenia tego adresu...

pod uwagę brałem jeszcze tuning i przymrużenie oka :cool:

http://www.modifikator.pl/index2.php

#2 OFFLINE   lord_craven

lord_craven

    Ciem kotka!

  • 5 572 postów
  • Dołączył: 30-08-2006
  • Skąd: Giedlarowa
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 27 marca 2009 - 22:16

przymrużenie oka

i tam powinieneś. Kolejny magnetyzer w płynie ;)

#3 OFFLINE   Jarqz

Jarqz
  • 1 313 postów
  • Dołączył: 16-05-2008
  • Skąd: Konin / Kamienica
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 27 marca 2009 - 23:01

W TVN Turbo niedawno go testowali na ichniejszej redakcyjnej Skodzie. Stwierdzili, że niby coś tam daje ale cholera wie czy to nie test na "zamówienie" ;)

#4 OFFLINE   cita

cita

    I'm back :P

  • 4 748 postów
  • Dołączył: 13-05-2006
  • Skąd: Leszno
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 28 marca 2009 - 07:36

ee tam daje..
Od lat samochody przy odpowienim traktowaniu potrafią zrobić 1mln km i nie byulo na swiecie jeszcze ani magnetyzerów, dodatków do oleju (nie licząc motodoktora, ale to inna bajka ;) )

Jak ktoś zmienia olej wtedy kiedy trzeba i nie leje turdusa czy innego superola (pamiętacie go jeszcze w ogole? :p ) do nowoczesnych silników to będzie jeździł bez dodatków.

ps. jako ciekawostke powiem, ze moja omega ma założone na instalcji LPG aż dwa magnetyzery :D
Pewnie dlatego na remont (dobrego :) ) silnika wydałem już tylko pare tysięcy złotych :D

#5 OFFLINE   zwloki

zwloki

    omega

  • 680 postów
  • Dołączył: 02-11-2006
  • Skąd: olsztyn, cork
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 28 marca 2009 - 16:37

Jak ktoś zmienia olej wtedy kiedy trzeba


ja postanowilem przedluzyc okresy miedzy wymiana oleju , z 15stu do 25 tysiecy , zobacze czy jak olej starszy , silnik bedzie bral wiecej oleju.
a magnetyzerow nie wlewam i modyfikatorow nie zakladam , bo dla mnie to pic na wode,
a jak ktos na hamowni chce ci pokazac ze ci mocy przybylo, to ci pokaze
nawet jak ubylo. i ludzie majac papierek ze maja wiecej mocy zaczynaja to odczuwac no i auto im mniej pali, tylko czemu w portfelu tego nie czuc przy kolejnych tankowaniach :)

#6 OFFLINE   Czarny

Czarny
  • 832 postów
  • Dołączył: 12-09-2006
  • Skąd: EKU
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 11 czerwca 2009 - 14:38

zeby po tych 25 tysiacach km nie okazało sie,ze twój silnik to zwloki:razz:

#7 OFFLINE   Piotrek76

Piotrek76
  • 591 postów
  • Dołączył: 02-03-2008
  • Skąd: Lublin

Napisany 11 czerwca 2009 - 19:20

zeby po tych 25 tysiacach km nie okazało sie,ze twój silnik to zwloki

No właśnie, ryzykowny pomysł. Dobry olej + regularna wymiana = długa bezawaryjna praca.

#8 OFFLINE   caliber

caliber
  • 95 postów
  • Dołączył: 08-04-2009
  • Skąd: Olsztyn

Napisany 11 czerwca 2009 - 21:51

Kolejny temat na temat magicznych środków i kilka stron tematu ( jeszcze nie tu) tych co są za i tych co są przeciw.
W tym wszystkim brakuje jednego... poparcia dowodami, jakieś tam dowody na to że ten środek działa widziałem, może i TVN Turbo naciąga dla kasy i robi reklamę...a może jednak nie bo, jak by nie patrzył to jedna z większych stacji telewizyjnych o tematyce motoryzacyjnej więc muszę starać się być chociaż troszkę sprawiedliwi.

Ja w BMW używałem Xeramica czy jakoś tak to się pisało i w moim BMW dało to naprawdę ładny efekt, ładnie pracował lepiej odpalał, przestał po jakimś czasie żreć olej.
Miałem 525i 192KM na hamowni pokazało 189KM w samochodzie z 1991r.

Jak zdejmowałem pokrywkę zaworów to wałki rozrządu były jak nowe.
Fakt...może poprzedni właściciele szanowali auto, może wszystko było wymieniane na czas....
Xermic nie dodał mu mocy, bo nie sprawdzałem go przed użyciem środka na hamowni, więc bym kłamał że poprawił, tego nie wiem ale poprawił pracę silnika i zużycie oleju oraz ilość pochłanianej Pb, dla mnie to był wystarczający powód żeby stosować środek.

Teraz tą BMW jeździ mój znajomy już od około 2 lat i silnik dalej mruczy jak kociak.....

Ale każdy robi jak uważa.

Ja chyba pokuszę się o test tego środka.

#9 OFFLINE   bzyku_2002

bzyku_2002

    200 parę KM i ciągle mało

  • 1 525 postów
  • Dołączył: 09-09-2007
  • Skąd: Koczała ( Pomorze )
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 11 czerwca 2009 - 21:56

zeby po tych 25 tysiacach km nie okazało sie,ze twój silnik to zwloki


Zwłoki siedzi gdzieś za "wodą" :-D

#10 OFFLINE   caliber

caliber
  • 95 postów
  • Dołączył: 08-04-2009
  • Skąd: Olsztyn

Napisany 11 czerwca 2009 - 22:06

Połechtany powyższymi informacjami poszukałem troszkę dowodów co to za środek i trafiłem na te o to forum :

http://forum.tdi-tun...f96c424b90c7abf

To forum gościa, który robił ten test.

Wszystko tam ładnie wyjaśnia więc mój powyższy post o uczciwości TVN Turbo można miedzy bajki włożyć :)... ach człowiek cale życie się uczy...dobrze że mamy internet :)

#11 OFFLINE   Piotrek76

Piotrek76
  • 591 postów
  • Dołączył: 02-03-2008
  • Skąd: Lublin

Napisany 12 czerwca 2009 - 08:12

poszukałem troszkę dowodów co to za środek i trafiłem na te o to forum

No bomba kolego. To chyba całkowicie wyczerpuje temat. Brawo za dociekliwość.

#12 OFFLINE   mnowacz

mnowacz
  • 273 postów
  • Dołączył: 06-11-2007
  • Skąd: Nowa Sól

Napisany 07 lipca 2009 - 13:18

Ja zalałem to jakiś tydzień temu, a tak dla sprawdzenia bo denerwowały mnie takie jakieś opinie "pic na wodę" osób które tego nie testowały. I co mogę powiedzieć ... zmniejszenia spalania nie zauważyłem, bo jeszcze nie mogłem, mam go zalanego tydzień, choć na to i tak nie liczę .. zwiększenia mocy .. hm .. czuję ciut coś lepiej .. ale przeciwnicy i tak powiedzą że to autosugestia, i możliwe, nie sprzeczam się .. ale co do jednego, odpalanie i .. już nie głośność, ale cisza ! i tu działa na pewno ! Zawsze odpalałem praktycznie na dwa razy, raz na jakiś czas udawało się odpalić na raz .. od czasu zalania, aż sam się dziwię .. pstryk i już pali :) dla mnie to już super :) ... Co do głośności ... od czasu zalania kilka razy zdarzyło mi się, że wsiadłem do auta i nie patrząc na zegary próbowałem odpalić auto .. po prostu go nie słyszałem, oczywiście nie była to grobowa cisza .. zwykła ulica, ale w środku już auta w ogóle nie słyszę na jałowym :) ... druga sprawa, do czasu zalania .. jak ostro przygazowałem to powyżej ok 3 tyś. obrotów zaczynał się taki metaliczny dźwięk, wydawało mi się, że to pusty tłumik tak aż dzwoni, dość głośny .. czasami mi się to podobało, czasami nie .. od czasu zalania nawet jak na pierwszym , drugim biegu dam ostro w palnik .. nie ma już tego metalicznego dźwięku .. słychać jak obroty szybko wzrastają, ale już bez tego brzęczenia :) .. więc jak dla mnie, też sceptyka, jest ok, tyle mi wystarczy.

Za ile mi się silnik rozleci, nie mam pojęcia .. teraz ma ok 260kkm, ale póki co, jestem zadowolony :)

#13 OFFLINE   Waldemarz

Waldemarz

    DZIADZIA

  • 2 660 postów
  • Dołączył: 22-05-2006
  • Skąd: Warszawa
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 08 lipca 2009 - 10:43

Połechtany powyższymi informacjami poszukałem troszkę dowodów co to za środek i trafiłem na te o to forum :

http://forum.tdi-tun...f96c424b90c7abf

To forum gościa, który robił ten test.

Wszystko tam ładnie wyjaśnia więc mój powyższy post o uczciwości TVN Turbo można miedzy bajki włożyć :)... ach człowiek cale życie się uczy...dobrze że mamy internet :)

Ja też nie jestem za tego rodzaju specyfikami, ale tak naprawdę to ten kolega Master's tak naprawdę to nic nie wyjaśnia.
Mówiąc uczciwie to mówi że poszuka na to dowodów a jednak ich nie przedstawił.
Ja miałbym do niego takie zapytanie, czy tak pisze bo mu nie zapłacili za opinie przy teście.
Nie oglądał programu, ale wie że wycięto jego opinie. hehehehehe
Dla mnie to też jest ściema.

Ps.
Tak naprawdę to chyba tylko ci co zaleją sobie tym silniki moga coś na ten temat powiedzieć.
Słyszałem ostatnio że ten specyfik zaczęto uzywać w silnikach starszych autobusów komunikacji miejskiej (ikarus) i przestały tak kopcić. Ile w tym prawdy to nie wiem bo nie byłem przy tym. ;)

Dla mnie najlepszym specyfikiem jest dobra dbałośc o silnik.:p

#14 OFFLINE   Sominos

Sominos
  • 316 postów
  • Dołączył: 07-02-2009

Napisany 09 lipca 2009 - 10:28

Żeby ostatecznie rozstrzygnąć co dają wszelkie uszlachetniacze, ceramizery i inne dodatki trzeba by zrobić fachowy test. Pomiar kompresji, analiza spalin, hamownia. Jeden test przed, drugi po użyciu danego specyfiku.

#15 OFFLINE   mkaminski100

mkaminski100

    It's just a fur-wound!

  • 2 896 postów
  • Dołączył: 05-10-2007
  • Skąd: Basingstoke
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 09 lipca 2009 - 16:22

Żeby ostatecznie rozstrzygnąć co dają wszelkie uszlachetniacze, ceramizery i inne dodatki trzeba by zrobić fachowy test. Pomiar kompresji, analiza spalin, hamownia. Jeden test przed, drugi po użyciu danego specyfiku.


Hehe. Jakikolwiek nie powstanie i tak organizator bedzie posadzony o szarlatanerie (czy poprze czy obali dodatki).
Wszystko rozbija sie o uszlachetniacze ktore sa w kazdym oleju, ale co rzeczywiscie jest w tym specyfiku to wie tylko producent. Cos za 50zl mozna wlac i probowac, ale jak widze ten omawiany kosztuje ponad 200. Za te pieniadze uzylbym bardzo dobrego oleju i jeszcze by pewnie zostalo.

#16 OFFLINE   cezar

cezar
  • 194 postów
  • Dołączył: 03-11-2006
  • Skąd: Łódź
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0i 8v 20SE

Napisany 10 lipca 2009 - 07:48

Witam kolegów.
Czytając rożne opinie o ceramizerach i modyfikatorach postanowiłem zalać kluskę takim ustrojstwem "auto repair" mozna poczytać na www.auto-repair.pl.
Moja omega 2.0 8 zaworków przebieg 280000 km.
Po zalaniu i trzymania uruchomionego silnika na wolnych oborach przez 4 godziny zaobserwowałem : zdecydowanie cichsza praca silnika, odpala na dotyk,troszkę lepiej się wkręca na obroty jadąc z prędkością 160 silnika prawie nie słychać co do spalania hmmm chyba troszkę spadło ale to może wynikać z mniejszego ruchu na ulicach Łodzi.
Omega 2.0 , Volvo XC 90 2.4 D5

#17 OFFLINE   waldus244

waldus244
  • 365 postów
  • Dołączył: 01-01-2009
  • Skąd: Zajączki k. kalisza
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 10 lipca 2009 - 09:25

panowie ja też jakoś sceptycznie podchodze do tego tematu ale myśle że mkamiński100 ma rasje zamiast kupować jakieś wynalaski lepiej kupić droższy ojej i jeszcze kasy pewnie zostanie

#18 OFFLINE   mnowacz

mnowacz
  • 273 postów
  • Dołączył: 06-11-2007
  • Skąd: Nowa Sól

Napisany 22 lipca 2009 - 11:45

A ja mam już gdzieś jakieś testy, jak pisałem poprzednio, opisałem tylko to co dostrzegłem po zalaniu .. teraz po przejechaniu ok 1500 km ... aż nie mogłem uwierzyć .. średnia spalania z jazdy po Wrocławiu .. z ok 16,8 - w porywach do 18l/100km .. teraz MID pokazuje 13,1 l/100 km ... to mi w zupełności wystarcza ... też byłem sceptykiem, teraz wierzę w to co widzę i czuję ... a niedowiarki mogą sobie teoretyzować i kombinować :)

#19 OFFLINE   Exec

Exec

    Pierwszy Drifter OKP

  • 1 568 postów
  • Dołączył: 18-06-2006
  • Skąd: Radom
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 22 lipca 2009 - 14:23

A ja mam już gdzieś jakieś testy, jak pisałem poprzednio, opisałem tylko to co dostrzegłem po zalaniu


Ja tam wierze, ze to moze dzialac... czlowiek podchodzi wrogo i sceptycznie do nowych rzeczy i technologii, ktorych nie rozumie. Wiele technologii w ogole nie wychodzi na swiatlo dzienne, wiele jest powodow, glownie ekonomicznych, aby tego swiatla nie ujrzały.
Nie wszystko jeszcze zostało wymyślone, tak jak ktoś rzucił teflon na patelnie, ktoś stworzył nierysujące się szkiełka w zegarkach, i jeśli będą do tego podstawy ekonomiczne, to ktoś 'wleje' w koncu jakis modyfikator do oleju samochodowego, aby silnik zyl dluzej... no chyba, ze sie wtedy okaze, ze juz nie trzeba wymieniac oleju co 10-15tys km, tylko co 50tys km. Tylko komu sie to wtedy oplaci?


 


#20 OFFLINE   kichu

kichu
  • 124 postów
  • Dołączył: 13-04-2010
  • Skąd: Bydgoszcz

Napisany 16 maja 2010 - 18:05

ja chciałbym odświeżyć temat bo minęło trochę czasu i ci co się deklarowali, że użyli i są zadowoleni niech się wypowiedzą co dzieje się z silnikiem i parametrami po dłuższym użytkowaniu. a szczególnie interesuje mnie www.modyfikator.pl