Cieżko pali gdy mało paliwa :( 2.5td
#41 OFFLINE
Napisany 26 kwietnia 2009 - 19:01
nie wiem co sie z nim dzieje, pompka z baku wyjeta sprawna, 5l nią przepompowałem i nie sprawiała problemów, smok wyjęty i przeczyszczony.
Teraz pozostaje mi chyba tylko jechac na komputer.
I tutaj moja prośba, jesli jest ktoś z trójmiasta, badz okolic i ma interface i oprogramowanie, to prosiłbym o kontakt telefoniczny, 696-707-963
Pozdrawiam i licze na jakąkolwiek pomoc.
#42 OFFLINE
Napisany 27 kwietnia 2009 - 00:53
witam koledzy, moj problem z odpalaniem sie ponawia. Zainstalowałem zawór zwrotny zaraz przy baku, chwile było ok, bo miałem duzo paliwa:), ale gdy dzisiaj juz miałem nieco mniej, (rezerwa sie jeszcze nie palila) to ciezko odpala, bylem w sklepie specjalnie go nie gasiłem zeby go nie piłować tyle, no i wsiadam do auta, ja tu chce jechac a on mi zgas, to ja go krece i krece, a on ani nie chce przemówić, dolalem 10l. paliwa i oczywiscie na zapych zapalił.
nie wiem co sie z nim dzieje, pompka z baku wyjeta sprawna, 5l nią przepompowałem i nie sprawiała problemów, smok wyjęty i przeczyszczony.
Teraz pozostaje mi chyba tylko jechac na komputer.
I tutaj moja prośba, jesli jest ktoś z trójmiasta, badz okolic i ma interface i oprogramowanie, to prosiłbym o kontakt telefoniczny, 696-707-963
Pozdrawiam i licze na jakąkolwiek pomoc.
Nie wiem o co chodzi, ale objawy są wzorcowe dla niedziałającej pompki. Może napięcie za niskie dochodzi (straty na starej instalacji). Jak nie to pozostaje Ci tylko próba zamiany pompki z kimś u kogo jest dobrze.
#43 OFFLINE
#44 OFFLINE
Napisany 29 kwietnia 2009 - 10:34
Pod maską czarny z prawej strony.
Najłatwiej odpalić auto i zmierzyć czy jest napięcie w wtyczce przy pompce.
Nie mierz na włączonym zapłonie bo pompka uruchamia się tylko na chwile działa cały czas dopiero przy odpaleniu silnika.
#45 OFFLINE
#46 OFFLINE
Napisany 14 maja 2009 - 08:18
#47 OFFLINE
Napisany 23 maja 2009 - 11:44
#48 OFFLINE
Napisany 23 maja 2009 - 15:08
#49 OFFLINE
Napisany 23 maja 2009 - 17:24
Witam. Miałem ten sam problem. Wymieniłem pompkę w zbiorniku i nic, przy małym poziomie paliwa dalej był problem z paleniem. Dopiero gdy zrobiłem mały eksperyment wszystko jest ok. Nawet przy 5 litrach pali bez zarzutów. Gdyby ktoś był ciekawy co zrobić niech pyta, chętnie wytłumaczę.
To ja zapytam: co zrobiłeś? Tylko napisz tu na forum, a nie na priva.
#50 OFFLINE
Napisany 23 maja 2009 - 18:20
#51 OFFLINE
Napisany 24 maja 2009 - 10:47
#52 OFFLINE
Napisany 24 maja 2009 - 11:27
a cha.tak mam taki problem od pół roku i naprawiłem go tak że .... zalewam pod korek jak spada pod połowę.sprytnie nie.a owarznie to trochę stres bo jak robię trasy to nie chce mi się zatrzymywac co 500km i jak konczy sie zupa to nie mogę gasic na cpn a irytuje mnie jak ktos nie gasi a tu ja.....muszę a jeszcze spec mnie pedział że może w koncu stanąć i w trasie. oj **** .ali nie mam czasu sie zabrac ani mechanika do opla.a z tego co widze do sprawdzenia jest sporo elementów.a ja czasu nie mam.pompkę chciałem nawet wyjąć ale jak rozebrałem to sie okazalo ze jest na dnie baku a ja miałem oczywista pod korek to skapiyulowałem.może ktos by się chciał zająć tym problemem w mojej czar nuli.bede w polsce na wakacje.sory za błędy szwedzka klawiatóra
#53 OFFLINE
Napisany 30 czerwca 2009 - 10:48
#54 OFFLINE
Napisany 01 lipca 2009 - 21:11
Co do odpalania to podobno na ciepłym zawsze gorzej zapalają
Glowiczka pompy sie upomina ze nie dlugo polegnie
#55 OFFLINE
Napisany 22 grudnia 2009 - 18:33
mam podobny problem. omega diesel 2.0 ok 100KM 1999rok kombi. rozebrałem wszystko bo zakupiłem wcześniej pompke paliwa baku... i wielkie było moje zdziwienie gdy zobaczyłem ze tam nie ma żadnej pompki (((( są tylko dwa cienkie przewody do pływaka i żadnych inny przewodów do pompki ani pompki czy to możliwe? czy ona znajduje sie gdzieś indziej???? jak auto postoi 2 dni to długo musze kręcic zanim zapali. tak jakby sie paliwo cofało lub jakby oma potrzebowała tej pompki... pomocy
Trzeba w zewnętrznej obudowie na samym dole w której znajduje się pompka wywiercić otwór, ten który jest, jest za mały i paliwo nie nadąża wpływać do pompki. Na zdjęciu pokazane jest gdzie.
mam podobny problem. omega diesel 2.0 ok 100KM 1999rok kombi. rozebrałem wszystko bo zakupiłem wcześniej pompke paliwa baku... i wielkie było moje zdziwienie gdy zobaczyłem ze tam nie ma żadnej pompki (((( są tylko dwa cienkie przewody do pływaka i żadnych inny przewodów do pompki ani pompki czy to możliwe? czy ona znajduje sie gdzieś indziej???? jak auto postoi 2 dni to długo musze kręcic zanim zapali. tak jakby sie paliwo cofało lub jakby oma potrzebowała tej pompki... pomocy
#56 OFFLINE
Napisany 22 grudnia 2009 - 20:44
#57 OFFLINE
#58 OFFLINE
#59 OFFLINE
Napisany 25 grudnia 2009 - 22:43
#60 OFFLINE
Napisany 29 grudnia 2009 - 16:45
koledzy problem nie leży w pompce paliwa a tu tłumacze, szczelność połączenia na uszczelce przy pompce (paliwowej w baku) i najważniejsze zaworek opadowy (taka czerwona gumeczka znajdująca się właśnie w baku na obudowie kosza z pompką) i właśnie w tym jest cały problem ten zaworek jest często nie szczelny i cała ropka z kosza spada i wyrównuje się poziom paliwa z poziomem w baku(cała pompka przy szczelnym zaworze powinna być zanurzona w ropie ) a tak na marginesie przeprowadziłem mnóstwo prób i nawet przy niesprawnej pompce omka chodzi tylko przy wysokich obrotach ok 4tyś niem odpowiedniego zasilania i jest minimalnie słabsza to tyle koledzy powodzenia zaworek i będzie ok
:pokoj:
kolega ma racje nie zawsze pompka to przyczyna! u mnie nie ma pompki a usterka już naprawiona:) mianowicie nie wiem czemu cofało mi sie paliwo i jak dłużej postała to ciężko paliła. zamontowałem zawór jednokierunkowy i problem znikł... koszt naprawy 30 zł,,, radość z rana bezcenna