Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Problem z gazem I generacji omega v6


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
71 odpowiedzi na ten temat

#61 OFFLINE   bzyku_2002

bzyku_2002

    200 parę KM i ciągle mało

  • 1 525 postów
  • Dołączył: 09-09-2007
  • Skąd: Koczała ( Pomorze )
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 27 listopada 2009 - 19:35

wiec pytam czy blos nie był by tanszym rozwiązaniem, bo podobno nie było by problemu utraty mocy na bezynie i gazie przez tą zwerzke i mikser.


Byłby tańszy, ale nic nie da założenie blosu do omegi V6. Po prostu mija się to z celem i nic nie da. Zainwestuj w sekwencje, albo dobrze go wyreguluj i będzie działać. Ja też mam taką bombę Jak Ty i chodzi i na razie nie nażekam

#62 OFFLINE   cita

cita

    I'm back :P

  • 4 748 postów
  • Dołączył: 13-05-2006
  • Skąd: Leszno
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 27 listopada 2009 - 19:39

Byłby tańszy, ale nic nie da założenie blosu do omegi V6. Po prostu mija się to z celem i nic nie da


jak sie nie da?
Z jakiego powodu?

Cały myk jest taki, ze trzeba założyc dwa blosy i potrafić to wyrregulowac.

#63 OFFLINE   bzyku_2002

bzyku_2002

    200 parę KM i ciągle mało

  • 1 525 postów
  • Dołączył: 09-09-2007
  • Skąd: Koczała ( Pomorze )
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 27 listopada 2009 - 19:53

jak sie nie da?
Z jakiego powodu?


Nie napisałem, że się nieda, tylko, że to nic nie da.

Też myślałem nad tym, ale dzwoniłem do naszego kolegi Kczecha i w końcu on mi dokładnie objaśnił co to jest bloss na jakiej zasadzie działa i co daje. Więc pisze co wiem, że ZAŁOŻENIE BLOSU NIE DA NIC

#64 OFFLINE   cita

cita

    I'm back :P

  • 4 748 postów
  • Dołączył: 13-05-2006
  • Skąd: Leszno
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 27 listopada 2009 - 19:57

tak sie sklada, ze rozmawialem na temat blosa z różnymi ludzmi (i z Kczechem też)... a Twoje słowa tylko bardzo upraszczają problem i nie do konca oddają prawdziwą prawde...

Przede wszystkim chodzi o to, ze do V6 musisz założyć 2 blosy i poprawnie je wyregulowac. Jest to drogie i trudne... ale czy nic nie da - to zależy jaki jest punkt wyjścia i co chcesz osiągnąć.

#65 OFFLINE   bzyku_2002

bzyku_2002

    200 parę KM i ciągle mało

  • 1 525 postów
  • Dołączył: 09-09-2007
  • Skąd: Koczała ( Pomorze )
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 27 listopada 2009 - 20:05

Przede wszystkim chodzi o to, ze do V6 musisz założyć 2 blosy i poprawnie je wyregulowac. Jest to drogie i trudne... ale czy nic nie da - to zależy jaki jest punkt wyjścia i co chcesz osiągnąć.


Właśnie o to mi chodzi. Koszta są podwójne, problem z regujacją (tak jak II gen.) i koszta takie, że pokryje się to z wymianą na sekwencje.

Więc po co to??

#66 OFFLINE   cita

cita

    I'm back :P

  • 4 748 postów
  • Dołączył: 13-05-2006
  • Skąd: Leszno
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 27 listopada 2009 - 20:33

Więc po co to??


zeby wyeliminowac elektronike?
Bo mimo wszytsko jest taniej niż sekwencja
Bo tak ;-)

Z resztą powody są nie wazne. Ja też zrezygnowałem z blos'a - sęk w tym, ze udzielając niecałej odpowiedzi mogleś kogoś wprowadzić w błąd i tylko to chcialem wyjasnic.

#67 OFFLINE   robertus

robertus
  • 379 postów
  • Dołączył: 19-01-2009
  • Skąd: Jelcz-Laskowice

Napisany 28 listopada 2009 - 17:02

Dorzucę swoje trzy grosze w temacie. Miałem instalację 2giej generacji w CalibrzeV6.
Mikser jaki tam dali to porażka. Zamontowałem mikser rybackiego (taki przelotowy) tuż przy przepustnicy i auto odżyło. Wyregulowałem sam na kompie - zero problemów. Więc się da do V6.
Niestety w omegach jest inny dolot i tu może być kłopot. Ale może warto spróbować z dwoma takimi mikserami zanim pójdziesz w koszta.

#68 OFFLINE   martinez103

martinez103
  • 15 postów
  • Dołączył: 17-03-2013

Napisany 27 maja 2013 - 21:09

witam posiadam omege 2.5 v6 mam instalacje lpg I generacji chodzi to w miare dobrze spalanie ok 15l tryb mieszany jedyny problem to jak za dużo skręce śróbke to od niskich obrotów jest muł a jak za dużo wykręcę to dużo pali zastanawiam się nad przerobieniem instalacji na II generacje co myślicie nad tym czy poprawi to prace na gazie czy jeszcze pogorszy ?? mam centralke gazu elpigaz voila plus AE 170 wyczytałem gdzies ze tą centralke się podpina pod czujnik położenia przepustnicy itp. może by to zdało egzamin ?

#69 OFFLINE   lucas

lucas
  • 387 postów
  • Dołączył: 24-12-2011
  • Skąd: Warszawa

Napisany 27 maja 2013 - 21:17

witam posiadam omege 2.5 v6 mam instalacje lpg I generacji chodzi to w miare dobrze spalanie ok 15l tryb mieszany jedyny problem to jak za dużo skręce śróbke to od niskich obrotów jest muł a jak za dużo wykręcę to dużo pali zastanawiam się nad przerobieniem instalacji na II generacje co myślicie nad tym czy poprawi to prace na gazie czy jeszcze pogorszy ?? mam centralke gazu elpigaz voila plus AE 170 wyczytałem gdzies ze tą centralke się podpina pod czujnik położenia przepustnicy itp. może by to zdało egzamin ?


I gen w V6? :masakra:

#70 OFFLINE   martinez103

martinez103
  • 15 postów
  • Dołączył: 17-03-2013

Napisany 27 maja 2013 - 21:45

taką kupiłem już co poradzę chce spróbować to reanimować na II gen ale czy to pomoze cos

#71 OFFLINE   Dawido89

Dawido89
  • 1 640 postów
  • Dołączył: 29-06-2010
  • Skąd: Katowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 28 maja 2013 - 08:30

minimum to II generacja, rożnica między instalacją Igen a np. takim STAG 150 IIgeneracji(nie mowie o V6 bo stag 150 jest do 4cyl) potrafi być ogromna

 


 


 


#72 OFFLINE   robert514

robert514

    bla bla bla

  • 3 190 postów
  • Dołączył: 09-01-2009
  • Skąd: Warszawa Wola
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 29 maja 2013 - 02:53

taką kupiłem już co poradzę chce spróbować to reanimować na II gen ale czy to pomoze cos


chyba nie doczytałeś, I generacja to do gaźnika rurka włożona była, a ty chyba nie masz gaźnika:) i do samochodów z wtryskiem bez katalizatora i sondy lambda