Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Problem z gazem I generacji omega v6


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
71 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   brx1286

brx1286
  • 95 postów
  • Dołączył: 17-02-2009
  • Skąd: Poznan
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 19 marca 2009 - 12:41

Witam jestem posiadaczem omegi 2.5 nie dawno zalozylem instalacje I generacji czyli reduktor brc dwa miksery blisko przepostnicy, sruba do regulacji dawki gazu eum lator wtryskuow i przelacznik gaz benzyna i jest problem pali okolo 30 lirow i to przy jezdzie 120 do 130 co z tym zrobic jak poprawic moze ma ktos jakies fotki swojej instalacji o ile ma I generacje lub jakos mogl mi by pomoc druga sprawa do obroty dociaga do 5 tysi i stop prosze o pomoc z gory pozdrawiam moj meil brx1286@wp.pl

#2 OFFLINE   egon

egon
  • 5 983 postów
  • Dołączył: 28-07-2006
  • Skąd: Ujście/Piły
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 19 marca 2009 - 12:49

a kto zakłada do V-ki instalke I gen.?

#3 OFFLINE   brx1286

brx1286
  • 95 postów
  • Dołączył: 17-02-2009
  • Skąd: Poznan
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 19 marca 2009 - 12:53

np. ja :)

#4 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 19 marca 2009 - 13:15

np. ja :)


powodzenia.


p.s a ile ma palic ? 8 ? - przykrec srubki. w razie W mam na sprzedaz glowice z niepowypalanymi zaworami




 


#5 OFFLINE   brx1286

brx1286
  • 95 postów
  • Dołączył: 17-02-2009
  • Skąd: Poznan
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 19 marca 2009 - 13:36

no todbra ale czytalem ze chodzi wszsytko oki na pierwszej i drugiej a srubki nie przykrece bo nie bedzie miala mocy a i tak juz jest w polowie skrecona jak moge temu zaradzis moze i co z tymi obrotami

#6 OFFLINE   kczech

kczech
  • 3 552 postów
  • Dołączył: 05-12-2006
  • Skąd: Przeworsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 19 marca 2009 - 13:40

nic nie zrobisz - jesli skrecisz to bedzie mniej palila i na 4000 bedzie sie konczyl power omegi. Odkrecisz to bedzie power al ebedzie spalala sporo.......
Mozna pokusic sie o zmiane mikserow na inne ale to tylko polepszy moment obrotowy ale i tak bedzie palila.......
CZĘŚCI AKCESORIA WARSZTAT - www.somad.pl
[B]

#7 OFFLINE   brx1286

brx1286
  • 95 postów
  • Dołączył: 17-02-2009
  • Skąd: Poznan
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 19 marca 2009 - 13:42

czyli co nic nie wydlo z tej instalacji za duzo a jak by zolozyl krokowca a to czemuludzie pisza ze takie instaacje im dzialaja dosc dobrze

#8 OFFLINE   egon

egon
  • 5 983 postów
  • Dołączył: 28-07-2006
  • Skąd: Ujście/Piły
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 19 marca 2009 - 14:04

a to czemuludzie pisza ze takie instaacje im dzialaja dosc dobrze

a gdzie to wyczytałeś?
z rególy wszyscy zalecaja do V-ki sek.

#9 OFFLINE   brx1286

brx1286
  • 95 postów
  • Dołączył: 17-02-2009
  • Skąd: Poznan
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 19 marca 2009 - 14:06

mozna pogadac z toba kczech na gg

np jest tu temat gaz drugiej generacji w silniku v6

#10 OFFLINE   jejek

jejek

    MV6 w dieslu ! :)

  • 280 postów
  • Dołączył: 01-02-2009
  • Skąd: opolskie

Napisany 19 marca 2009 - 17:49

1gen w takim silniku?? litości nie znacie :D

#11 OFFLINE   cita

cita

    I'm back :P

  • 4 748 postów
  • Dołączył: 13-05-2006
  • Skąd: Leszno
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 19 marca 2009 - 17:58

mozna pogadac z toba kczech na gg

np jest tu temat gaz drugiej generacji w silniku v6


nie widzisz różnicy między I a II gen?
Są ludzie, ktorzy mają II gen .. ale to już jest sliski temat .. a I gen?

Normalnie na początku muslałem, ze ten temat to podpucha :D

#12 OFFLINE   brx1286

brx1286
  • 95 postów
  • Dołączył: 17-02-2009
  • Skąd: Poznan
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 19 marca 2009 - 18:11

widze widze

#13 OFFLINE   kczech

kczech
  • 3 552 postów
  • Dołączył: 05-12-2006
  • Skąd: Przeworsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 19 marca 2009 - 18:13

jesli chodzi o II gen do tego silnika to temat nie jest prosty z uwagi na dwie sondy lambda. II gen nie jest przewidziana na 2 sondy - wiec podlacza sie rownolegle sonde jedna do centralki i wtedy podpina sie kompa i spedza troche czasu na ustawieniu tak skladu mieszanki zeby dwie sondy lataly 0-1V - to jest bardzo zmudna robota i czasem przy uzyciu marnej centralki i marnego parownika, tylko stracimy czas. Jesli ustawimy tak centralke ze dwie sondy na wolnych obrotach beda jakos tam pracowaly to bedzie ok. Ale kazde zuzycie sie parownika bedzie sie objawialo dzinymi plywaniami oborotów, gasnieciem itp.... Wiec gazownik zaklada srube i ma z bani takie problemy - pozosatje jeden ......... spalanie

prosze do mnie kontakt

http://forum.omegakl...ead.php?t=12611
CZĘŚCI AKCESORIA WARSZTAT - www.somad.pl
[B]

#14 OFFLINE   Beny

Beny

    x30ben

  • 4 042 postów
  • Dołączył: 28-12-2006
  • Skąd: Malbork - GMB
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 19 marca 2009 - 18:16

w imie ojca i syna i ducha swietego...
Dodany obrazek

ZWYKŁY KLUBOWICZ

#15 OFFLINE   brx1286

brx1286
  • 95 postów
  • Dołączył: 17-02-2009
  • Skąd: Poznan
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 21 marca 2009 - 11:55

A co myslicie o drugie generacji a tym silniku

#16 OFFLINE   cita

cita

    I'm back :P

  • 4 748 postów
  • Dołączył: 13-05-2006
  • Skąd: Leszno
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 21 marca 2009 - 12:25

A co myslicie o drugie generacji a tym silniku


prawie to samo co I gen
Kczech przecież już napisal (w tym wątku) co jak jest z II generacją.

Już lepiej poczytaj o BLOSie

#17 OFFLINE   yarek82

yarek82

    szklarnia V6

  • 15 postów
  • Dołączył: 08-02-2009
  • Skąd: jarocin

Napisany 21 marca 2009 - 21:54

hej
ja tez mam I gen w mojej omie.
tak na dobra sprawe mialem bo w poniedzialek odbieram od gazownika omke, bo zmienilem na sekwencje :D
jak kupilem ome to ta stara instalacja wymagala naprawy, ale gra nie byla warta swieczki i wstawilem sekw. przynajmniej teraz zadnych strzalow nie bedzie.

#18 OFFLINE   Dzika_Kaczka

Dzika_Kaczka
  • 19 postów
  • Dołączył: 13-03-2008
  • Skąd: Siemianowice Śląskie

Napisany 27 marca 2009 - 20:00

na omedze 2. 0 na instalacji 1 gen zrobilm juz 35 tys km bez najmnijeszego problemu. auto na automacie pali 14 litrow gazu na miescie. ludzie opanujcie sie troche. sprawa wlasciciela jest co sie wklada do samochodu.

#19 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 27 marca 2009 - 20:05

na omedze 2. 0 na instalacji 1 gen zrobilm juz 35 tys km bez najmnijeszego problemu. auto na automacie pali 14 litrow gazu na miescie. ludzie opanujcie sie troche. sprawa wlasciciela jest co sie wklada do samochodu.


kolego czy kolezanko. wiesz jaka jest podstawowa roznica miedzy 2.0 a V6 ? jesli nie to zapraszam do lektury forum. pozatym zdecyduj sie w koncu co masz bo w profilu masz klekota wpisanego




 


#20 OFFLINE   virusno9

virusno9

    KaroL. Op-com 888 1234 88

  • 165 postów
  • Dołączył: 21-09-2008
  • Skąd: Ostrów Mazowiecka

Napisany 10 kwietnia 2009 - 21:42

Witam!
Ja mam w swojej omce gaz I gen. i szczerze mówiąc to ciągle coś przy niej trzeba dłubać żeby to chodziło. Z tym przykręcaniem śrubki to bym uważał u mnie skończyło sie na dziurze w tłoku jak 5zł. Spalanie po mieście przy bardzo delikatnej nodze minimum 15l, na trasie jak była skręcona udało mi się raz zejść do 11.2l a normalka to 13l teraz wrzuciłem drugi silnik i tego syfu nawet nie włączam, już wstępnie rozmawiałem z gościem o sekwencje i koszt tej imprezy to 1800zl (kme diego, parownik kme silver i wtryski czerwone vitecha czy jakoś tak).

Podsumowując teraz zaoszczędzisz 400zl a później jak walnie ci głowica albo tłok czego Ci nie życzę będziesz płakał ze nie założyłeś lepszego gazu. Biednego nie stać na tanie rzeczy.

Pozdrawiam