Polerka
#1 OFFLINE
Napisany 12 marca 2009 - 20:45
#2 OFFLINE
Napisany 12 marca 2009 - 20:55
#3 OFFLINE
Napisany 12 marca 2009 - 21:27
Tempo tez mozna ale nie polecam wiele razy jej uzywac bo jest lekko scierna i na dluzsza mete nie nada. Efekt tez zadawalajacy.
Jezeli nie masz wiekszych rys to mleczko silikonowe (1 miejsce w tescie MOTORu) latwo sie naklada i poleruje i efekt tez zadawalajacy.
Pozdro.
#4 OFFLINE
#5 OFFLINE
Napisany 12 marca 2009 - 23:04
#6 OFFLINE
Napisany 12 marca 2009 - 23:36
Abel Auto Efface Rayures - do wiekszych rys
Abel Auto POLISH CORRECTEUR - niesamowicie lsni sie po tym lakier, pozostawia delikatna warstwe po ktorej splywa cala woda
http://www.aripol.com.pl/produkty.html tu wiecej produktow Abel Auto
#7 OFFLINE
Napisany 19 maja 2009 - 08:53
#8 OFFLINE
Napisany 19 maja 2009 - 08:57
[B]
#9 OFFLINE
Napisany 19 maja 2009 - 08:59
p.s. proponuje przed polerka spryskac auto ropa.lepiej sie nagrzeje i efekt bedzie jeszcze lepszy przy mniejszym wysilku.
Z tą ropą to chyba jakiś żart ? przecież ona jest tłusta to jak się będzie pasta na nią nakładać ? A gdzie jeszcze polerowanie?
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.Nie ponoszę winy za obrażenia psychiczne, jakie możesz odnieść w tym temacie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
#10 OFFLINE
Napisany 19 maja 2009 - 11:51
#11 OFFLINE
Napisany 19 maja 2009 - 17:01
#12 OFFLINE
Napisany 18 października 2010 - 19:08
#13 OFFLINE
Napisany 18 października 2010 - 21:56
Spryskal bym wodą miejsce i jechal polerką dookoła, tak spryskując by niedopuscic do wyschniecia pasty podczas polerowania. Po polerowaniu zostawił bym do wyschniecia i starl wszystko na gotowo.
Ale to ja bym tak robił - moze sa lepsze sposoby.
Pozdrawiam
#14 OFFLINE
Napisany 18 października 2010 - 22:00
#15 OFFLINE
Napisany 19 października 2010 - 10:34
Pasta G3 i polerka z regulacją obrotów. Dajesz małe obroty tak do 1000 i polerujesz polewając cały czas wodą, żeby nie spalić lakieru.
i można to robić zaraz na drugi dzień po wyschnięciu jak pisał kolega wyżej? A na polerkę założyć jaką końcówkę bo są takie filcowe, baranki itp.?
#16 OFFLINE
Napisany 19 października 2010 - 13:46
#17 OFFLINE
Napisany 19 października 2010 - 14:04
i można to robić zaraz na drugi dzień po wyschnięciu jak pisał kolega wyżej? A na polerkę założyć jaką końcówkę bo są takie filcowe, baranki itp.?
Są baranki - śa bardzo agresywne.A na polerkę założyć jaką końcówkę bo są takie filcowe, baranki itp.?
Są gąbki - są delikatne/średnie/ostre - zależy od gąbki
Są filcowe - z tym bo lakieru nie podchodził.
Zacząłbym od średniej gąbki, albo barankiem delikatnie nie dociskając maszyny do lakieru, tylko "pracował" ciężarem maszyny. Potem zmienił na delikatniejszą gąbkę w celu wykończenia jak i również delikatniejszego środka.
A czemu bez dachu ?lipa...robiłem 5 razy maske i dałem sobie spokój..... dam przysłowiowe pół litra za polerke auta
- bez dachu.....
To nie jest takie straszne - trochę wiedzy na ten temat i można działać.
EDIT:
Dodam jeszcze, ze Past G3 jest dość ścierną, zostawia po sobie ryski i dlatego konieczne jest wykończenie jakąś lekko ścierną pastą + gąbka.
Ogólnie G3 bym nawet nie ruszył, ale jak kto lubi
#18 OFFLINE
Napisany 19 października 2010 - 14:07
#19 OFFLINE
Napisany 19 października 2010 - 18:17
#20 OFFLINE
Napisany 19 października 2010 - 18:31
Przejdę się kiedyś w słoneczny dzień (o ile jeszcze będzie) i zobaczę na żywo :-PJa w swojej zrobilem polerke mechaniczną pastą G3 na mokro i wyszla lipa. W nocy i w dzien w cieniu lakier wyglada ładnie ale w słońcu są smugi tak jakby kazdy ruch maszyny był widoczny. Czy moze dlatego że gabka na polerce byla juz zdarta po bokach i polerke trzymałem pod kątem, czy moze za mało wody lałem na lakier? Czy da sie to wypolerować jeszcze raz, czy juz dać sobie z tym spokój?
Ale na teraz napiszę kilka słów na ten temat:
To co widzisz, takie "smugi" to hologramy, które powstają min;
-za dużo pasty polerskiej na gąbce i nie jesteśmy jej w stanie do końca wypracować
-za szybkie ruchy polerką
-gąbka nie styka się całą powierzchnią z lakierem - tylko pod kątem
-brudna gąbka (to też może tworzyć dodatkowe zarysowania, w postaci mikrorysek) dlatego co element trzeba czyścić gąbke/pada
Oczywiście, że się da z tego wybrnąć, trzeba jeszcze raz przejechać i powinno być dobrze. Ale radzę spróbować (ZAWSZE) od najmniej ściernego środka oraz najmniej agresywnej gąbki - jeżeli nic nie pomagaa, przechodzimy na pastę/gąbkę średnio ścierną.
Polecam obejrzeć sobie filmiki tego kolesia - a teraz szczególnie ten, gdyż na tym aucie widać omawiane ślady (a to jest nowe auto prosto z salonu)
Pozdrawiam