Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Moja oma 2.5 V6 ma turbo


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
195 odpowiedzi na ten temat

#41 OFFLINE   sebekopel

sebekopel
  • 419 postów
  • Dołączył: 24-01-2008
  • Skąd: UK,Lubelyszyczyzyna
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 23 marca 2008 - 19:25

beast dzięki co ja bym bez Ciebie zrobił

 


#42 OFFLINE   Nowak

Nowak
  • 163 postów
  • Dołączył: 29-10-2006
  • Skąd: Żabno (k Tarnowa)

Napisany 29 marca 2008 - 21:09

Rakieta na niższych obrotach to nie jest, jakby mogło się wydawać 3.0V6 211KM.
Ale kompleksów niemam niewiele aut mnie zostawiło w tyle. Wezmy pod uwagę że nasze omy ważą sporo ok. 1700kg i przeważnie automat.
Nie jest źle zawsze można kupić jakiegoś golfa GTI :tere-fere: :smiech:

#43 OFFLINE   Robertos

Robertos
  • 318 postów
  • Dołączył: 03-02-2008
  • Skąd: Jasienica Mazowiecka

Napisany 29 marca 2008 - 21:28

No ja na swoja tez nie nazekam zbiera sie całkiem przyzwoicie i to w aftomacie :razz:

#44 OFFLINE   piotr027

piotr027

    Dwie Omegi-jedna Edytki

  • 604 postów
  • Dołączył: 13-05-2006
  • Skąd: Krotoszyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 29 marca 2008 - 22:08

pierwsza sprawa to trza sie nauczyć latać automatem...........a reszta to bajka............ a spod świateł mozna objechać astre GSi albo golfa GTi :mrgreen:

#45 OFFLINE   benny86

benny86
  • 23 postów
  • Dołączył: 07-12-2007
  • Skąd: Żory

Napisany 29 marca 2008 - 22:13

Panowie chcecie docenić swoje Omcie 2.5 V6 to zapraszam do mnie - przejedziecie sie escortem 1.4 LPG z monowtryskiem to po powrocie do swoich amszyn bedziecie sie czuli jak w startreku przy predkosci worpower :mrgreen:
kuzwa, jak ja nie lubie tego auta od rodziców...

#46 OFFLINE   piotr027

piotr027

    Dwie Omegi-jedna Edytki

  • 604 postów
  • Dołączył: 13-05-2006
  • Skąd: Krotoszyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 29 marca 2008 - 22:15

Panowie chcecie docenić swoje Omcie 2.5 V6 to zapraszam do mnie - przejedziecie sie escortem 1.4 LPG z monowtryskiem to po powrocie do swoich amszyn bedziecie sie czuli jak w startreku przy predkosci worpower :mrgreen:
kuzwa, jak ja nie lubie tego auta od rodziców...


więc proponuję kupic własne auto :mrgreen:

#47 OFFLINE   sebekopel

sebekopel
  • 419 postów
  • Dołączył: 24-01-2008
  • Skąd: UK,Lubelyszyczyzyna
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 29 marca 2008 - 22:48

no ja na swoja nie narzekam, po przesiadce z asterki 1.7d to i tak jest bajka, ale jednak za słabo troche dla mnie.Dopiero od około 3500tys obrotów czuje że zaczyna sie wyrywać bestia,Wy tez tak macie? V6

 


#48 OFFLINE   piotr027

piotr027

    Dwie Omegi-jedna Edytki

  • 604 postów
  • Dołączył: 13-05-2006
  • Skąd: Krotoszyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 29 marca 2008 - 23:19

sebekopel, jechałeś kiedyś kadettem gsi 2.0 8 V-115KM i takim samym ale 2.0 16V-150KM..........do 50km/h ten pierwszy jest lepszy bo silniki wielozaworowe lubią wysokie obroty,ale potem to już takie 8V nie ma szans...........i to samo jest z omcią...........no chyba,ze diesel-one inaczej przyśpieszają

#49 OFFLINE   V6

V6
  • 429 postów
  • Dołączył: 03-07-2007
  • Skąd: warszawa

Napisany 30 marca 2008 - 07:14

no ja na swoja nie narzekam, po przesiadce z asterki 1.7d to i tak jest bajka, ale jednak za słabo troche dla mnie.Dopiero od około 3500tys obrotów czuje że zaczyna sie wyrywać bestia,Wy tez tak macie? V6



Mi też brakuje mocy w dolnym zakresie obrotów,sebekopel, tak jak piszesz powyżej 3500obr/min zaczyna miło latac

Trzeba by jakieś turbo skonstruować :mrgreen: :mrgreen:

#50 OFFLINE   G.A.D.T.I.

G.A.D.T.I.
  • 936 postów
  • Dołączył: 07-10-2007
  • Skąd: ZGR-ZS-ZPY(PL)-M(D)
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 30 marca 2008 - 07:47

Trzeba by jakieś turbo skonstruować :mrgreen: :mrgreen:

Z tego co wiem,bo kiedyś rozmawiałem z kolesiem co tuninguje auta,do każdego auta po odpowiednich przeróbkach można wrzucić turbo.Jak go złapię na telefonie,to się dowiem ile by mogło kosztować turbo do 2.5 V6.I jaki by był koszt całej przeróbki.







 


#51 OFFLINE   V6

V6
  • 429 postów
  • Dołączył: 03-07-2007
  • Skąd: warszawa

Napisany 30 marca 2008 - 07:55

I jaki by był koszt całej przeróbki.


grzesiekdti, możesz się zapytać ale obawiam się ,że koszt przeróbki przerosnie wartosc auta :sad:

Ja podłącze odkurzacz pod multi-ram i wtedy bede zamiatał czyt: odkurzał :smiech: :peace: :smiech: :peace:

#52 OFFLINE   sebekopel

sebekopel
  • 419 postów
  • Dołączył: 24-01-2008
  • Skąd: UK,Lubelyszyczyzyna
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 30 marca 2008 - 08:13

a ja zastanawiam sie nad tym żeby tą druga przepustnice, która jest w dolocie, czyli ten multi-ram zablokowac jakoś żeby była cały czas otwarta maxymalnie, to cos pomoże wogóle??zreszta nie zauważyłem u siebie żeby ona sie otwierała, może trzeba sporo gazu dodać.Kiedy właśnie powinna sie otwierać ta przepustnica, przy jakich obrotach ktos wie?

piotr027 nie jeździłem nigdy takim autkiem, ale faktycznie że jednak takie silniki 24v czy 32v lubia nieco wyższe obroty niż np.8v

no a co do tego turbo to faktycznie że to by było chyba wcale nieopłacalne :sad: poza tym eco tec jest chyba mało podatny na takiego typu majstrowania, zaraz cos sie urwie odleci :razz: ale przydało by sie żeby omka lepiej ciągnęła już od dołu no, co myslicie o zablokowaniu tej przepustnicy?

demyt ale sie rozpisałem :grin:

 


#53 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 30 marca 2008 - 08:48

a ja zastanawiam sie nad tym żeby tą druga przepustnice, która jest w dolocie, czyli ten multi-ram zablokowac jakoś żeby była cały czas otwarta maxymalnie, to cos pomoże wogóle??zreszta nie zauważyłem u siebie żeby ona sie otwierała, może trzeba sporo gazu dodać.Kiedy właśnie powinna sie otwierać ta przepustnica, przy jakich obrotach ktos wie?

piotr027 nie jeździłem nigdy takim autkiem, ale faktycznie że jednak takie silniki 24v czy 32v lubia nieco wyższe obroty niż np.8v

no a co do tego turbo to faktycznie że to by było chyba wcale nieopłacalne :sad: poza tym eco tec jest chyba mało podatny na takiego typu majstrowania, zaraz cos sie urwie odleci :razz: ale przydało by sie żeby omka lepiej ciągnęła już od dołu no, co myslicie o zablokowaniu tej przepustnicy?

demyt ale sie rozpisałem :grin:



nic cie nie da. uklad jest zak zaprojekrowany ze chprzepustnice wlaczaja sie przy okreslonych obrotach tworzac zawirowania powietrza i na mapie wtryskow przy tych obrotach tez pewnie jest wiecej paliwka




 


#54 OFFLINE   sebekopel

sebekopel
  • 419 postów
  • Dołączył: 24-01-2008
  • Skąd: UK,Lubelyszyczyzyna
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 30 marca 2008 - 11:32

nic cie nie da. uklad jest zak zaprojekrowany ze chprzepustnice wlaczaja sie przy okreslonych obrotach tworzac zawirowania powietrza i na mapie wtryskow przy tych obrotach tez pewnie jest wiecej paliwka


ehhh...szkoda, a ta przepustnica otwiera sie przy jakichś stałych obrotach czy to może byc różnie, :?:

 


#55 OFFLINE   kieras

kieras
  • 29 postów
  • Dołączył: 23-02-2008
  • Skąd: Belchatow-UK droitwich

Napisany 19 kwietnia 2008 - 18:28

tez bym sie podpiol przy jakich obrotach ma sie otwierac ta przepustnica :looz: bo mi sie wydaje ze u mnie sie nieotwiera :cry: i jaka moze byc tego przyczyna
Jesli Myslisz ,Ze Jest Dobrze - To Napewno Nie Wiesz Wszystkiego - Jakis Czas Temu Belchatow Teraz -Droitwich- UK http://www.polskajaz...pel/Omega/28711

#56 OFFLINE   maraboot

maraboot
  • 650 postów
  • Dołączył: 09-07-2006
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 19 kwietnia 2008 - 19:00

tez bym sie podpiol przy jakich obrotach ma sie otwierac ta przepustnica :looz: bo mi sie wydaje ze u mnie sie nieotwiera :cry: i jaka moze byc tego przyczyna

Na początek sprawdź wszystkie wężyki podciśnienia, czy wszystko podpięte, czy nie są pozatykane, czy kolanka nie są sparciałe albo popękane. Jeżeli to masz w porządku, to sprawa się komplikuje, ja w takim przypadku odwiedziłem ASO i zrobili w 45 minut.

#57 OFFLINE   lendio

lendio
  • 3 116 postów
  • Dołączył: 02-07-2006
  • Skąd: PODKARPACIE
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 19 kwietnia 2008 - 19:03

Nie da sie tego raczej sprawdzic gazujac auto na postoju. Probowalem na dwoch omegach 2,5 v6 i mojej 3.0 i nawet jak wkrecilem na wysokie obroty to nie widzialemm, zeby sie otwierala.

#58 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 19 kwietnia 2008 - 19:09

Nie da sie tego raczej sprawdzic gazujac auto na postoju. Probowalem na dwoch omegach 2,5 v6 i mojej 3.0 i nawet jak wkrecilem na wysokie obroty to nie widzialemm, zeby sie otwierala.



zobaczyc mozna tylko dzialanie tej pierwszej przed silnikiem. widac jak zawor rusza dzwignia. tej drugiej niestety nie widac




 


#59 OFFLINE   sebekopel

sebekopel
  • 419 postów
  • Dołączył: 24-01-2008
  • Skąd: UK,Lubelyszyczyzyna
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 19 kwietnia 2008 - 19:21

Nie da sie tego raczej sprawdzic gazujac auto na postoju. Probowalem na dwoch omegach 2,5 v6 i mojej 3.0 i nawet jak wkrecilem na wysokie obroty to nie widzialemm, zeby sie otwierala.



zobaczyc mozna tylko dzialanie tej pierwszej przed silnikiem. widac jak zawor rusza dzwignia. tej drugiej niestety nie widac


u mnie nie widac żeby sie w tej pierwszej coś ruszało, tyle że nie kręciłem mocno silnika, może do 3 tysięcy....pewnie sie otwiera przy stałym obciążeniu silnika obrotami, i to w górnym zakresie zapewne, tak mysle

 


#60 OFFLINE   kieras

kieras
  • 29 postów
  • Dołączył: 23-02-2008
  • Skąd: Belchatow-UK droitwich

Napisany 19 kwietnia 2008 - 19:26

Nie da sie tego raczej sprawdzic gazujac auto na postoju. Probowalem na dwoch omegach 2,5 v6 i mojej 3.0 i nawet jak wkrecilem na wysokie obroty to nie widzialemm, zeby sie otwierala.



zobaczyc mozna tylko dzialanie tej pierwszej przed silnikiem. widac jak zawor rusza dzwignia. tej drugiej niestety nie widac

no wlasnie ota pierwsza mi chodzi ja tam nic niewidze zeby sie ruszalo :shock: a krecilem motor to odciecia
Jesli Myslisz ,Ze Jest Dobrze - To Napewno Nie Wiesz Wszystkiego - Jakis Czas Temu Belchatow Teraz -Droitwich- UK http://www.polskajaz...pel/Omega/28711