Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

turbina z silnika bmw w 2,5TD


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
28 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1 152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 13 lipca 2011 - 08:09

A ja proponuję czytać ze zrozumieniem... To auto jest tak seryjne że aż zapiera dech w piersiach. I jestem dziwnie spokojny, że nie wszystkie modyfikacje zostały opisane.
To tak jakbym napisał że 100KM TDI na pompowtrysku można zrobić na 220-230KM. Można... Tylko że wymaga to naprawdę dużych zmian sprzętu. I nie kosztuje to 1000, a zdecydowanie bliżej 15000 złotych.


a gdzie ja napisalem ze silnik seryjny. dałem artykul bo nie widziales wiecej niz 170km w 2.5 td

pułap 170 koni i 370nm jest osiagalny i na to nie potrzeba niewiadomo ilu milionów pieniedzy

#22 OFFLINE   tjwasiak

tjwasiak
  • 92 postów
  • Dołączył: 06-07-2011

Napisany 13 lipca 2011 - 15:18

a gdzie ja napisalem ze silnik seryjny. dałem artykul bo nie widziales wiecej niz 170km w 2.5 td

pułap 170 koni i 370nm jest osiagalny i na to nie potrzeba niewiadomo ilu milionów pieniedzy


Nie widziałem TDSa z BMW który miał więcej jak 175KM na seryjnych bebechach. I nie jest to raczej możliwe (margines który pozostaje do dołożenia z seryjnych 143KM to jakieś 20%, momentu obrotowego też za dużo nie sposób dołożyć).


To tak tylko dla zobrazowania...

#23 OFFLINE   Boss.p21

Boss.p21
  • 136 postów
  • Dołączył: 20-01-2008
  • Skąd: Wrocław

Napisany 13 lipca 2011 - 19:27

Phantom Bier ich tam tylko za mocno nie konsaj HEHEHEHEHE
Widzę ze ciemnota lekka panuje na forum u niektórych hehehe

A czy koncówki <<rozpylacze nie podejdą od czegoś innego??z więkrzym kanalikiem do podawania dawki??

#24 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1 152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 13 lipca 2011 - 19:45

to tak dla zobrazowania - nieseryjne bebechy rozumiem wał korby tloki.

to cie zdziwie bo znam panow z dynosoftu i wlasciciela beemki i wiem co tam jest w tym silniku.

wkoncu tez z wrocławia :p

reszte dopowiedz sobie sam.

a zreszta wiesz lepiej to co ja bede sie. dekiel to zawsze bedzie dekiel. w benzynie jest potencjał :)



Boss z tego co wiem to wybor wtrysków i wszelakich koncowek rozpylaczy itp jest niewielki

#25 OFFLINE   mitek

mitek
  • 170 postów
  • Dołączył: 30-03-2008

Napisany 13 lipca 2011 - 21:23

witam! gdzies czytalem ze wtryski z przewodami pasuja od mercedesa chyba nawet w tej bmce opisywanej sa zamontowane , pytalem kiedys o zmiane wirnika w turbinie i jest to do zrobienia da to 15% wiecej tlenu koszt 1200zl

#26 OFFLINE   tjwasiak

tjwasiak
  • 92 postów
  • Dołączył: 06-07-2011

Napisany 13 lipca 2011 - 22:06

Widzę ze ciemnota lekka panuje na forum u niektórych hehehe

O ciemnocie może porozmawiajmy w kontekście tego pytania:

A czy koncówki <<rozpylacze nie podejdą od czegoś innego??z więkrzym kanalikiem do podawania dawki??


Mam prawo podejrzewać że zajmowałem się tuningiem samochodów zanim niektórzy użytkownicy tego forum dowiedzieli się co to ECU, sterownik, turbina... I dlatego usiłuję wytępić "wiedzę internetową" która niewiele ma wspólnego z prawdą. Wygląda na to że muszę spasować bo obijam się o mur... mur głębokiej niewiedzy.

to tak dla zobrazowania - nieseryjne bebechy rozumiem wał korby tloki.

to cie zdziwie bo znam panow z dynosoftu i wlasciciela beemki i wiem co tam jest w tym silniku.

Niewiele znajdziesz diesli z nieseryjnymi tłokami, korbami czy wałem. Z racji wysokiego stopnia sprężania te elementy są zdecydowanie wytrzymalsze od stosowanych seryjnie w silnikach benzynowych. Seryjny silnik to taki który nie posiada wymienionego żadnego elementu, nawet osprzętu. I o takim cały czas mówiłem.
Do pozostałej części wypowiedzi nie mam się jak odnieść...

Boss z tego co wiem to wybor wtrysków i wszelakich koncowek rozpylaczy itp jest niewielki


Akurat końcówek wtryskiwaczy to jest do wyboru do koloru - można zamontować prawie dowolną z rodziny DN0SD.

#27 OFFLINE   Boss.p21

Boss.p21
  • 136 postów
  • Dołączył: 20-01-2008
  • Skąd: Wrocław

Napisany 13 lipca 2011 - 22:17

witam! gdzies czytalem ze wtryski z przewodami pasuja od mercedesa chyba nawet w tej bmce opisywanej sa zamontowane , pytalem kiedys o zmiane wirnika w turbinie i jest to do zrobienia da to 15% wiecej tlenu koszt 1200zl


Odpowiedni człowiek na odpowiednim miejscu hehehe
Ale jeszcze jak bys podpowiedzial od jakiego mieta to by bylo git bo ja sie chyba obijałem i nic na ten temat nie znalazlem heheh:D

dekiel to zawsze bedzie dekiel. w benzynie jest potencjał :)


HEHEHEHE PHANTOM chyba pomyliłeś się chyba chciałeś napisać ze w benzynie to jest IMPOTENCJA:D

#28 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1 152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 13 lipca 2011 - 22:30

Nie widziałem TDSa z BMW który miał więcej jak 175KM na seryjnych bebechach. I nie jest to raczej możliwe (margines który pozostaje do dołożenia z seryjnych 143KM to jakieś 20%, momentu obrotowego też za dużo nie sposób dołożyć).


Niewiele znajdziesz diesli z nieseryjnymi tłokami, korbami czy wałem. Z racji wysokiego stopnia sprężania te elementy są zdecydowanie wytrzymalsze od stosowanych seryjnie w silnikach benzynowych. Seryjny silnik to taki który nie posiada wymienionego żadnego elementu, nawet osprzętu. I o takim cały czas mówiłem.


wiec ja sie pytam WTF?

pokaz mi seryjny silnik i osprzet ktory ma 175 koni jak napisales


P.S ciagne gadke z czystej ciekawosci :D

#29 OFFLINE   rafi195

rafi195

    tylko 2.5TD :)

  • 1 802 postów
  • Dołączył: 09-07-2009
  • Skąd: Chrzanów/Krzeszowice
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 14 lipca 2011 - 08:14

Mam prawo podejrzewać że zajmowałem się tuningiem samochodów zanim niektórzy użytkownicy tego forum dowiedzieli się co to ECU, sterownik, turbina... I dlatego usiłuję wytępić "wiedzę internetową" która niewiele ma wspólnego z prawdą. Wygląda na to że muszę spasować bo obijam się o mur... mur głębokiej niewiedzy.



mistrzu chcesz na siłę zmusić kogoś aby wierzył w twoja teorię.. pomału tu ludzie od lat jeżdżą omkami i wiedzą co je boli a Ty nie masz racji i tyle pogódź się z tym.. jesteś na forum i piszesz posty z nudów i wciskasz to co wyciągnąłeś z jakiegoś warsztatu..a wiesz jakich mamy mechaników;)..