Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Tylny most a olej. Wymieniać czy nie? Oto jest pytanie.


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
43 odpowiedzi na ten temat

#41 OFFLINE   MrChrysler

MrChrysler
  • 327 postów
  • Dołączył: 05-12-2010

Napisany 27 lutego 2014 - 20:21

Za ta cene to nawet co miesiac moge zmieniac :)

#42 OFFLINE   Robert88ks

Robert88ks
  • 104 postów
  • Dołączył: 28-04-2013
  • Skąd: Łuków
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 30 maja 2014 - 09:41

A teraz pomimo czytania: Producent zaleca uzupelnianie, nie wymiane. Wymiana nie zaszkodzi, ale tez czy napewno cos poprawi ? Jesli most chodzi cicho i nie ma klopotow, jest suchy to ktos wymienial czy tylko uzupelnia ?


wymieniajcie panowie jest naprawdę duża różnica sam nie byłem pewny ale po wymianie się przekonałem było u mnie cicho a jest jeszcze ciszej i przy zmianie biegów też inaczej most zaczął pracować i jest o niebo lepiej panowie:)

#43 OFFLINE   wova75

wova75
  • 453 postów
  • Dołączył: 14-04-2011
  • Skąd: Rzeszów
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 03 marca 2015 - 19:14

A po co? Co ma poprawić? Jest cicho i i niech tak zostanie. Ewentualnie dolewka ale nie sądzę, żeby była potrzebna.


najmłodsza omega ma już kilkanaście lat. producenci olejów dają olejowi jakieś 5 lat na trzymanie parametrów. Sami odpowiedzcie sobie czy warto wymieniać olej w przekładniach. skrzynia czy most wytrzyma znacznie dłużej niż trwa gwarancja producenta samochodu. Jak klient nie wymieni oleju i po gwarancji przyjedzie do serwisu z uwaloną przekładnią to czysty biznes. Sprawdźcie ile w serwisie kosztuje most czy skrzynia. Polak kupi używkę, ale Niemiec...

#44 OFFLINE   Karburator

Karburator
  • 855 postów
  • Dołączył: 16-03-2009
  • Skąd: Warszawa

Napisany 04 marca 2015 - 09:07

Kolejny mit o "bezobsługowości". Nie chcecie, nie wymieniajcie, skoro szkoda stówki na nowy olej. Tak samo można jeździć na silnikowym po 15kkm, bo to "nowa generacja", rozrządzie na łańcuchu do złomowiska itp.