Tuning silnika 2.0 16v
#21 OFFLINE
#22 OFFLINE
Napisany 29 marca 2009 - 10:26
a co myslicie o montowaniu strumienicy w 2.0 16v
to samo co o magnetyzerach
#23 OFFLINE
Napisany 29 marca 2009 - 10:32
#24 OFFLINE
Napisany 29 marca 2009 - 10:58
a ja wlasnie kupilem zarabista strumienice z takimi 5 wiatraczkami w srodku
poka poka... ile konióf daje ??
#25 OFFLINE
Napisany 29 marca 2009 - 18:03
#26 OFFLINE
Napisany 30 marca 2009 - 15:01
Na pewno z 40 Ci dostawi do stajni :smiech:wlasnie niewie jutro porobie jej fotki i wam pokarze moze ktos mi powie co to za strumienica i ile kucy daje
Chlopie, z pustego i Salomon nie naleje. Przyrost mocy wyraza sie zwykle w procencie tego co juz masz. Jeden procent u Ciebie to 'az' 1,36 KM. Niech wzrosnie o 5% to masz az 6.8 kunia wiecej. Ale czad, nie? :mrgreen:
#27 OFFLINE
Napisany 30 marca 2009 - 15:40
Na pewno z 40 Ci dostawi do stajni :smiech:
Chlopie, z pustego i Salomon nie naleje. Przyrost mocy wyraza sie zwykle w procencie tego co juz masz. Jeden procent u Ciebie to 'az' 1,36 KM. Niech wzrosnie o 5% to masz az 6.8 kunia wiecej. Ale czad, nie? :mrgreen:
Jakby wzrosłą moc o 7km to by było najtańsze rozwiązanie...nie realne jest...może 1-2 konie...może...Pozdr
#28 OFFLINE
Napisany 30 marca 2009 - 16:44
Toz ja nie pisalem o realnych efektach, to tylko przyklad byl tak na pocieszenie kolegi tomaszaJakby wzrosłą moc o 7km to by było najtańsze rozwiązanie...nie realne jest...może 1-2 konie...może...Pozdr
#29 OFFLINE
Napisany 30 marca 2009 - 17:04
Toz ja nie pisalem o realnych efektach, to tylko przyklad byl tak na pocieszenie kolegi tomasza
Rozumiem...dodam że zamontowanie strumiennicy w silnikach nie do tego przeznaczonych, może spowodować spadek mocy...Pozdr
#30 OFFLINE
Napisany 30 marca 2009 - 17:04
#31 OFFLINE
Napisany 30 marca 2009 - 18:23
zobaczymya tylko sie nie zdziw jak kiedys kolega tomasz myknie kolo ciebie 2.0
Spoko, spoko
Będę od dziś uważał
#32 OFFLINE
Napisany 30 marca 2009 - 18:48
#35 OFFLINE
Napisany 01 kwietnia 2009 - 07:44
#36 OFFLINE
Napisany 01 kwietnia 2009 - 13:46
hhehhehe gorzej jak po zalorzeniu ty bedziesz smigal kolomnie hehehh
gdzie fotky tego cudownego wynalazku! niewiedzialem ,ze tam moga wiatraczki e takiej srtumiennicy, spaliny raczej szybko je wykoncza
#37 OFFLINE
Napisany 01 kwietnia 2009 - 16:03
#38 OFFLINE
Napisany 02 kwietnia 2009 - 19:40
Wiem, wiem, zaraz zapytacie, czemu nie od razu 3.0 V6, po prostu oszczędzam skrzynię biegów, hamulce i w ogóle resztę...
A tak na poważnie, to należy się zastanowić, dlaczego się kupiło Omegę z silnikiem 2.0 i do tego jeszcze ładowało gaz ????
Ja taką kupiłem (tylko mam LPG sekwencję) aby mieć komfort i tanią ekspolatację: spalanie, ubezpieczenie, remonty, części itp. Więc należy się zastanowić; osiągi czy ekonomia !
p.s.
Dzisiaj kupiłbym 2.5 V6 conajmniej !
#39 OFFLINE
Napisany 03 kwietnia 2009 - 21:10
#40 OFFLINE
Napisany 09 grudnia 2010 - 16:51